اخبار داغ

خرید تابلو در کرج

خرید تابلو در کرج​

خرید تابلو در کرج

خرید تابلو در کرج دارای فروشگاه های مختلفی دارند نصب یک تابلو دکوراتیو جذاب در خانه و شرکت می‌تواند زیبایی دکوراسیون را چندین برابر کند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از مردم به دنبال خرید تابلو در کرج باشند و بخواهند که با تابلو مدرن جذاب، زیبایی خانه، اتاق خواب و شرکت خودشان را چندین برابر کنند. اگر شما هم قصد خرید تابلو در کرج را دارید، با ما همراه باشید تا شما را با قیمت و انواع این تابلوها آشنا کنیم.

طرح 1400

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 1200

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 988

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 66

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 55

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 109

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح456

1.200.000 تومان1.500.000 تومان

طرح 10525

1.200.000 تومان1.500.000 تومان

طرح 625

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 622

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 621

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 90 (کپی)

1.400.000 تومان1.870.000 تومان

انواع تابلوهای دکوراتیو

زمانی که به فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری برای خرید تابلو مدرن مراجعه می‌کنید، احتمالا تنوع بالایی از این تابلوها را مشاهده خواهید کرد که هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند. انتخاب یک تابلو دکوراتیو جذاب می‌بایست بر اساس سبک دکوراسیون یک مکان انتخاب شود. در این صورت است که زیبایی آن مکان چندین برابر شده و می‌توان با خیالی راحت مراحل استفاده از تابلوهای مدرن امروزی را انجام داد.تنوع در تابلو در کرج آنقدر زیاد است که به‌راحتی نمی‌توانیم آن‌ها را به چند دسته مختلف تقسیم‌بندی کنیم. فقط کافیست که به مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران مراجعه کنید تا متوجه شوید این تابلوها چقدر تنوع دارند. با این حال برای اینکه بتوانید با دقت بیشتری این تابلوها را انتخاب کنید، در ادامه به چند نمونه از بهترین مدل‌های آن‌ها اشاره می‌کنیم.

خرید تابلو در کرج​

تابلو چند تکه دکوراتیو

یکی از انواع تابلوهای دکوراتیو موجود در بازار، تابلو چند تکه دکوراتیو است که از قدیم تا به امروز بسیاری از مردم از آن استفاده کرده و می‌کنند. زیبایی تابلوهای چند تکه در ترکیب چند طرح مختلف در کنار هم است. اگر به دنبال خرید تابلو در کرج هستید و زیبایی این تابلوها برای شما در اولویت است، می‌توانید تابلوهای چند تکه را انتخاب کنید که هم ظاهر جذابی دارند، هم با قیمت مناسبی قابل خریداری می‌باشند.

همه چیز در مورد تابلو دکوراتیو

تابلو چاپ عکس

تابلو چاپ عکس برای افرادی که دوست دارند یک عکس منحصر به فرد در اتاق خواب یا سالن پذیرایی خودشان داشته باشند، بهترین گزینه است. این تابلوها با رنگ‌بندی‌های مختلف و بر اساس رنگ و مدل قاب دلخواه هر فرد انتخاب می‌شود.

تابلو مدرن دکوراتیو

تابلو مدرن دکوراتیو یکی از بهترین تابلوهایی است که می‌توانید در کرج آن را تهیه نمایید. خرید تابلو دکوراتیو  در کرج به فرم دکوراتیو به شما این امکان را می‌دهد تا از این تابلوهای جذاب استفاده کنید و از زیبایی آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

تابلو شعر دکوراتیو

تابلو شعر دکوراتیو برای افرادی که به شعر ایرانی و باستانی علاقه زیادی دارند، بهترین گزینه است. اگر به دنبال خرید تابلو در کرج با زیبایی هر چه تمام‌تر هستید، می‌توانید این تابلوها را انتخاب کنید که هم ظاهر جذابی دارند، هم می‌توانند با قیمت مناسب خریداری شوند

خرید تابلو در کرج

برای خرید تابلو در کرج می‌توانید همین حالا به بهترین مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران یا کرج مراجعه کنید و بر اساس نظر شخصی خودتان، یکی از انواع تابلوهای ارائه شده در این مراکز فروش را تهیه نمایید. قبل از خرید تابلو دیواری دکوراتیو در کرج باید ابتدا به ظاهر این تابلوها و کیفیت بالای آن‌ها توجه داشته باشید.هر تابلو مدرن و دکوراتیوی برای یک سبک دکوراسیون از ساختمان‌ها قابل استفاده است. بنابراین، شما می‌توانید بر اساس سلیقه خودتان یکی از این تابلوها را سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید. اگر برای اتاق خواب به دنبال خرید تابلو مدرن هستید، ما تابلوهای مدرن و ساده را پیشنهاد می‌کنیم؛ اما برای سالن‌های پذیرایی، تابلوهای دکوراتیو شیک و خاص بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شوند.

قیمت تابلو در کرج

قیمت تابلو در کرج بر اساس عوامل بسیار زیادی محاسبه می‌شود. به طور کلی، هر چقدر روی تابلوهای دکوراتیو بیشتر کار شده باشد، قیمت تابلو نیز بالاتر می‌رود. به طوری که می‌توانیم بگوییم که تابلوهای لوکس و خاص قیمت بالاتری نسبت به تابلوهای معمولی دارند.برای استعلام قیمت تابلو در کرج، می‌توانید به بهترین مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران مراجعه کنید و هر یک از تابلوهای موجود در این مراکز را مورد بررسی قرار دهید. با توجه به تنوع بالای تابلوهای دکوراتیو متوجه می‌شوید که بر اساس بودجه خودتان می‌توانید کدام یک از این تابلوها را سفارش دهید

سخن پایانی

اگر به دنبال ایجاد تغییر و تحول در سبک دکوراسیون خانه و شرکت خودتان هستید، ما به شما خرید تابلو در کرج را پیشنهاد می‌کنیم. زیبایی تابلوهای مدرن و جدید دکوراتیو آنقدر زیاد است که می‌توانید با خیالی راحت هر کدام از آن‌ها را سفارش دهید. فقط کافیست که بر اساس سلیقه شخصی خودتان، یکی از انواع تابلوهای مدرن یا چند تکه را سفارش دهید.

7 دیدگاه در “خرید تابلو در کرج

  1. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید من فروش تابلو دکوراتیو میزنیم شما بالا میاید میخواستم بدونم ادرس شما دقیقا کجا هستش

    1. nooreghaem گفت:

      سلام برای خرید تابلو به ادرس زیر تشیف بیارید
      تهران شهرک غرب بلوار دادمان مرکز تجاری سپهر لابراتوار نورقاپم

  2. ناشناس گفت:

    ببخشید شما قاب عکس در هر ابعادی که بخواهید دارید چون قاب عکس فلزی میخواستم

    1. nooreghaem گفت:

      سلام بله برای خرید قاب عکس به صفحه زیر مراجعه کنید و کلی نمونه قاب عکس فلزی داریم

  3. ناشناس گفت:

    سلام برای خرید تابلو به کدام آدرس باید بیام

    1. nooreghaem گفت:

      سلام برای خرید تابلو به آدرس زیر تشیف بیارید

      1. nooreghaem گفت:

        تهران شهرک غرب بلوار دادامان مرکز تجاری سپهر لابراتوار نورقاپم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *