چاپ عکس روی تخته شاسی

چاپ عکس روی تخته شاسی در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته. استفاده از ظاهر مدرن و سادگی جذابی که این نوع چاپ‌ها دارند باعث شده است که بسیاری از کاربران نسبت به چاپ خود روی آن‌ها اقدام نمایند. در واقع این نوع چاپ دیگر نیازی به قاب عکس ندارد. شما می‌توانید به راحتی و در ابعاد مختلف عکس‌های خود را روی آن‌ها چاپ نمایید.چاپ روی تخته شاسی برای تمام افراد علاقه‌مند به عکاسی مناسب است.برای عکس بر روی شاسی محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید هر عکسی را با هر اندازه‌ای چاپ کرده و بر روی شاسی قرار دهید. شاسی‌ها قطعه چوب‌هایی ظریف هستند که یک لایه چسب بسیار مهم در یک طرف آن‌ها قرار داده شده است. شما می‌توانید عکس موردنظر را چاپ کرده و با کمک همان لایه چسب بر روی شاسی بچسبانید.مزایای چاپعکس روی تخته شاسی عکس شامل ایجاد یک نمایش دیجیتالی بزرگ و با کیفیت بالا، استفاده از یک قاب چوبی زیبا برای نمایش عکس و امکان گسترش عکس روی سطوح بزرگتر مانند دیوارها می‌باشد.زمان لازم برای چاپ روی شاسی، به عوامل مختلفی مانند اندازه و کیفیت عکس، تعداد سفارشات مربوط به چاپ، نوع ماشین چاپ و مرکز چاپ بستگی دارد. اما به طور کلی، زمان لازم برای چاپ  روی شاسی معمولاً بین چند ساعت تا چند روز است.

  
چاپ روی شاسی
چاپ عکس

قیمت چاپ عکس روی شاسی

هزینه چاپ عکس روی تخته شاسی بستگی به ابعاد و جنس کاغذ شما دارد به‌عنوان یک روش محبوب برای نمایش تصاویر در دکوراسیون داخلی منازل، محل کار و دفاتر تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. طی این فرآیند، تصاویر را با کیفیتی بالا و رنگ‌های زنده و واقعی روی یک سطح صاف و مقاوم چاپ می‌کنند. یکی از مزایای اصلی این روش چاپ و نگهداری عکس، ماندگاری و طول عمر آن است. با توجه به استفاده از جوهرهای مرغوب و شاسی‌های با کیفیت، تصاویر چاپ شده برای مدت زمان طولانی در دسترس هستند و رنگ‌های آن‌ها تغییر نمی‌کند.همچنین چاپ  تخته شاسی از نظر بصری، زیبا و قابل توجه است، زیرا تمام توجه افراد صرف تماشای عکس می‌شود و بی‌واسطه می‌توانند با تصویر، ارتباط برقرار کنند. بنابراین با توجه به طراحی شاسی، تصاویر چاپ شده به شکل یک اثر هنری جذاب و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. استفاده از شاسی برای چاپ ، امکان نصب و قرار دادن تصویر را نیز به شما می‌دهد. بدون اینکه نگران افتادن و شکستن قاب عکس از روی میز یا پیچ و مهره کردن آن روی دیوار باشید.

چاپ روی شاسی

چاپ روی شاسی کاغذ لاستر را باید رایج‌ترین نوع چاپ تصاویر برشمرد. این کاغذ به سبب برخورداری از بافت یکدست و دارا بودن قابلیت شستشو یکی از محبوب‌ترین متریال چاپ محسوب می‌شود.  این کاغذ به دلیل داشتن سطحی صاف، مات یا براق، باعث می‌شود تصویر چاپ شده بر روی آن بسیار جذاب و واضح به‌نظر برسد. همچنین این نوع چاپ، تصاویر با رنگ‌های زنده و قابلیت نگهداری عکس برای مدت طولانی را به شما ارائه می‌دهد کاغذ لاستر در برابر رطوبت و آب مقاوم است که منجر به بیشتر شدن دوام تصاویر خواهد شد. همچنین ماهیت کاغذ، باعث کاهش بازتاب نور از تصویر خواهد شد که این مسئله در قابلیت بهتر دیدن تصاویر تأثیرگذار خواهد بود. با توجه به این مزایا، چاپ روی تخته شاسی بر روی کاغذ لاستر برای ساخت آلبوم‌های عکس، تزئین دیوار و استفاده در نمایشگاه‌ها و محصولات تبلیغاتی، بسیار مناسب است.چاپ بر روی کاغذ سیلک یکی از روش‌های پرکاربرد در چاپ دیجیتال است که با استفاده از جوهرهای خاص، تصاویر و متن‌ها را به شکلی شگفت‌انگیز بر روی کاغذ منتقل می‌کند. این روش دارای بسیاری از مزایا است؛ به عنوان مثال، چاپ بر روی کاغذ سیلک باعث ایجاد حس کاملاً متفاوتی در بین مخاطبان می‌شود و نتیجه نهایی بسیار زیبا و جذاب خواهد بود. همچنین کاغذ سیلک دارای بافتی صاف و نرم است که باعث افزایش کیفیت تصویر و متن چاپ شده می‌شود. در عکس تخته شاسی با این روش، از جوهرهای با کیفیت بالا و رنگ‌های زیبا استفاده می‌شود، که باعث ایجاد تصاویری با رنگ‌های درخشان و شفاف می‌شود. به علاوه چاپ بر روی کاغذ سیلک دارای مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و خش افتادن است. کاغذ سیلک ضخامت و مقاومت بیشتری نسبت به کاغذ لاستر دارد و رد لمس انگشتان دست روی آن، باقی نمی‌ماند.چاپ بر روی کاغذ متالیک یکی از روش‌های جدید و جذاب در دنیای چاپ است.با استفاده از این تکنولوژی می‌توان به راحتی طرح‌های زیبایی را بر روی کارت‌های تبریک، کاتالوگ‌های شرکتی، پوسترها و سایر محصولات چاپی اعمال کرد. مزیت بزرگ این نوع چاپ، جلوه‌ی خاصی است که بر روی کاغذ ایجاد می‌کند. با استفاده از کاغذ متالیک برای چاپ عکس تخته شاسی، سطح چاپ بسیار براق و جذاب خواهد بود. البته در نظر بگیرید که قیمت چاپ  روی تخته شاسی در این روش از انواع دیگر گران‌تر خواهد شد، اما حاصل کار متمایزتر از انواع دیگر چاپ است. همچنین چاپ بر روی کاغذ متالیک، مقاومت بیشتری در برابر شرایط آب و هوایی و خوردگی دارد.

چاپ عکس روی شاسی

چاپ عکس روی شاسی فرقی نمی‌کند که شما یک طرفدار عکاسی از طبیعت باشید. یا اینکه بخواهید رویدادهای خانوادگی خود را برای همیشه ثبت کنید. چاپ  همواره یکی از جذاب‌ترین کارها است. با اینکه در گذشته از قاب عکس استفاده می‌شد، اما امروزه این قاب‌ها جای خود را به تخته شاسی داده‌اند. ماندگاری عالی، چاپ با بالاترین کیفیت و استفاده از رنگ‌های عالی در فرایند چاپ باعث شده که استفاده از تخته شاسی‌ها طرفدار زیادی داشته باشد.در برخی مراکز چاپ ، خدمات چاپ عکس روی شاسی به صورت فوری نیز ارائه می‌شود که در این صورت، زمان لازم برای چاپ کمتر از یک ساعت است. با این حال، برای خرید و چاپ عکس روی شاسی، بهتر است که به مراکز چاپ عکسی معتبر و با تجربه مراجعه کنید تا بهترین کیفیت چاپ و بهترین زمان تحویل را برای عکس خود تضمین کنید.قیمت چاپ عکس روی شاسی دارای ابعاد مختلفی هستش چاپ و شاسی و خدمات مربوط به چاپ عکس متناسب با نیاز آژانس ها و شرکت های تبلیغاتی ، شرکت های بازرگانی ، گالری داران و هنرمندان عزیز ارائه می شود . این خدمات با در نظر گرفتن نیاز مشتری به چاپ عکس و چاپ عکس روی شاسی مکان های مورد نظر جهت استفاده ، در ابعاد مختلفی موجود است و در تنوع سه گانه چاپ می باشد . چاپ بر روی کاغذ لاستر (مات) ، و چاپ سیلک و چاپ متالیک . این مجموعه آمادگی خود را جهت همکاری با تمامی ارگان ها، اداره جات و سازمان های دولتی و نظامی جهت انجام کلیه خدمات چاپ متری عکس ، تخته شاسی و چاپ  روی تخته شاسی با پایینترین قیمت در کوتاهترین زمان اعلام میدارد.لازم به ذکر است در صورت نیاز شما مشتریان عزیز چاپ عکس اکلیلی بر روی تخته شاسی انجام میشود که این مورد جزو محصولات لوکس بوده و برای سفارش باید با تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.

 

شاید تصور شود که قیمت چاپ  روی شاسی زیاد باشد. اما در حقیقت این‌گونه نیست. و شما به راحتی می‌توانید در ابعاد مختلف، شاسی مد نظر خود را انتخاب کنید. اما لابراتوار نور قائم سعی داشته تا با بالاترین کیفیت، مناسب ترین قیمت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

قیمت عکس روی شاسی در ابعاد مختلف این مرکز عبارتند از:

  • قیمت شاسی عکس ۱۶ در ۲۱: هر عکس مات و براق 32000 تومان و هر عکس سیلک 35000 تومان
  • قیمت عکس روی شاسی ۳۰ در ۴۰: هر عکس سیلک 130000 تومان
  • قیمت چاپ عکس روی شاسی 50*70: هر عکس سیلک 370000 تومان
  • قیمت شاسی عکس ۴۰ در ۶۰: هر عکس سیلک 305000 تومان
  • قیمت شاسی عکس ۱۳ در ۱۸: هر عکس مات و براق 27000 تومان و هر عکس سیلک 28000 تومان
  • قیمت عکس روی شاسی 20*30: هر عکس سیلک 65000 تومان
قیمت ها ها ثابت نیستند
ابعاد تخته شاسی
چاپ عکس روی تخته شاسی
چاپ عکس روی تخته شاسی

ویژگی تخته شاسی

ضخامت شاسی

ضخامت شاسی‌ها متفاوت است و می‌توانید در ضخامت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید. معمولاً ضخامت شاسی‌ها، 8،16 و 30 میلی متر است. توجه داشته باشید ضخامت شاسی هیچ ارتباطی با کیفیت چاپ ندارد و شما تنها برای طول عمر بیشتر شاسی می‌توانید از ضخامت‌های بالاتر استفاده کنید.

سایز شاسی

سایز شاسی نیز از موارد مهمی است که با توجه به اندازه چاپ موردنظر انتخاب می‌شود. شاسی‌ها در سایز‌های مختلف:

  • 15×10
  • 21×16
  • 30×20
  • 30×30
  • 40×30
  • 60×30
  • 60×40
  • 45×45
  • 70×50
  • 70×100

موجود هستند و می‌توانید به دلخواه یکی از این سایز‌ها را برای چاپ خود انتخاب کنید. ابعاد تابلو شاسی کاملاً دلخواه است و با توجه به محیط موردنظر برای نصب شاسی می‌توانید آن را تعیین کنید.در واقع در این بخش محدودیتی وجود ندارد. شما می‌توانید به راحتی بر اساس سلیقه و انتخاب خود تخته شاسی مد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین تخته شاسی‌ها به راحتی قابلیت چاپ عمودی و یا افقی را دارند. در نتیجه شما می‌توانید به راحتی عکس‌های مختلف خود را روی این تخته‌ها چاپ نمایید.نکته قابل توجه این است که با چاپ شما می‌توانید به راحتی آن را روی دیوار نصب نمایید. در واقع دیگر نیازی به خرید قاب جداگانه برای عکس‌های شما نیست. تخته شاسی‌ها شما را از خرید هرگونه قاب بی‌نیاز می‌کنند. در نتیجه دیگر نیازی نیست که زمان بیشتری را برای پیدا کردن قاب عکس مناسب صرف کنید. به همین دلیل در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی قابل‌توجهی انجام خواهد شد.انواع تخته شاسی را بر اساس ضخامت، سایز و مدل می‌توان تفکیک کرد. بر اساس ضخامت، تخته شاسی به انواع ۸، ۱۶ و ۳۰ میلی‌متری  تقسیم می‌شود. این ضخامت در کیفیت عکس تاثیری ندارد، اما در قیمت تخته شاسی با چاپ اثر می‌گذارد و البته دوام و ماندگاری شاسی را نیز تعیین می‌کند.چاپ عکس شاسی مدل ساده یکی از رایج‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های نمایش عکس است. این نوع تخته شاسی، با داشتن یک قاب ساده و بدون طرح، می‌تواند به نمایش تصاویر در هر فضایی کمک کند. مزایای استفاده از تخته شاسی ساده،  قیمت ارزان، سبک و قابل حمل بودن، قابلیت نمایش عکس‌های مختلف و استفاده آسان از آن است. چاپ تخته شاسی مدل ساده برای استفاده آسان و سریع طراحی شده است، بنابراین برای هر فردی در هر دکوراسیونی کاربردی است.چاپ عکس بر روی شاسی چند تکه یکی از بهترین و جالب‌ترین روش‌ها برای نمایش عکس‌هاست. این نوع تخته شامل چند تکه کوچک است که مانند قطعات پازل به هم متصل شده‌اند و می‌توان آن‌ها را به سادگی جدا کرد و دوباره اتصال داد. در این روش ابتدا باید عکس را چاپ کرد و به تعداد مناسب برید. سپس قطعات عکس را بر روی تخته قرار می‌دهند و با چسب روی تخته می‌چسبانند و سپس تخته‌ها را در کنار هم قرار می‌دهند.چاپ  تخته شاسی مدل چند تکه دارای مزایایی از جمله امکان تعویض جای عکس‌ها بر روی تخته با توجه به سلیقه و نیاز کاربر، امکان نمایش دو یا چند عکس در یک فضا در کنار هم، امکان قرار دادن پوسترهای بزرگ‌تر بر روی تخته با استفاده از قطعات کوچک عکس‌ها و امکان حمل و نقل آسان تخته شاسی با چاپ به محل دلخواه است

تخته شاسی مدل کلاژ

افرادی که به دنبال چاپ عکس روی شاسی به شکلی هنری هستند، می‌توانند از شاسی‌های کلاژ استفاده کنند. از مزایای این روش این است که باعث می‌شود عکس‌های شما به‌صورت فشرده‌تری نمایش داده شود و به‌عنوان یک واحد هنری در دکوراسیون منزل شما قرار بگیرد.قیمت چاپ روی تخته شاسی را عوامل مختلفی تعیین می‌کنند که اولین عامل، اندازه عکس است. هر چقدر اندازه عکس بزرگ‌تر باشد، هزینه چاپ نیز بالاتر خواهد بود. عامل دوم تعداد عکس‌هایی است که قرار است چاپ شود. هم چنین نوع شاسی استفاده شده، نوع چاپ و پرینتر و جنس کاغذ بر هزینه چاپ روی شاسی تاثیر می‌گذارند.

عوامل موثر بر هزینه عکس روی شاسی

قیمت عکس روی تخته شاسی را عوامل مختلفی تعیین می‌کنند که اولین عامل، اندازه عکس است. هر چقدر اندازه عکس بزرگ‌تر باشد، هزینه چاپ نیز بالاتر خواهد بود. عامل دوم تعداد عکس‌هایی است که قرار است چاپ شود. هم چنین نوع شاسی استفاده شده، نوع چاپ و پرینتر و جنس کاغذ بر هزینه چاپ  روی شاسی تاثیر می‌گذارند.

چاپ شاسی با کاغذ‌های مختلف

برای چاپ  روی تخته شاسی از انواع مختلفی از چاپ‌ها استفاده می‌شود.

چاپ بر روی کاغذ لاستر از نوع مات یا براق

یکی از کاربردی‌ترین و پر استفاده‌ترین چاپ‌ها، چاپ بر روی کاغذ لاستر است. کاغذ‌های لاستر در دو نوع مات و براق وجود دارند، قیمت بسیار مناسبی داشته و بافت یکدستی نیز دانرد. این نوع کاغذ قابل شستشو است و نسبت به سایر کاغذ‌ها نمونه‌ای عالی و مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

چاپ بر روی کاغذ سیلک

سیلک یا ابریشمی نوع دیگری از کاغذ است که برای چاپ  بر روی شاسی استفاده می‌شود. این کاغذ را می‌توان از بهترین کاغذ‌ها برای کنتراست بالا برای عکاسی و پعکس به شمار آورد. این کاغذ ضخامت و مقاومت بیشتری نسبت به کاغذ لاستر دارد و رد اثر انگشت بر روی آن نمی‌ماند. با کمک ابر مرطوب به راحتی می‌توانید آن را تمیز کنید.

چاپ بر روی کاغذ متالیک

متالیک از بهترین و باکیفیت‌ترین نوع چاپ محسوب می‌شود. این کاغذ بیشترین تراکم نقره را در بافت خود داشته، به همین دلیل از کاغذ‌های گران قیمت محسوب می‌شود. این کاغذ دارای شفافیت و درخشندگی بسیار بالایی است و در مقابل نمونه‌های دیگر مقاومت بسیار بالاتری دارد. این کاغذ نیز بر روی MDF قرار گرفته که می‌توانید به راحتی با ابر مرطوب آن را تمیز کنید.

چاپ عکس روی شاسی
عکس روی تخته شاسی

مزایا و کاربرد تخته شاسی

چاپ عکس روی تخته شاسی در سال‌های اخیر به‌شدت موردتوجه قرارگرفته است. استفاده از ظاهر مدرن و سادگی جذابی که این نوع چاپ‌ها دارند باعث شده که بسیاری از کاربران نسبت به چاپ های خود روی آن‌ها اقدام نمایند. در واقع این نوع چاپ دیگر نیازی به قاب عکس ندارد. شما می‌توانید به راحتی و در ابعاد مختلف عکس‌های خود را روی آن‌ها چاپ نمایید.چاپ روی تخته شاسی برای تمام افراد علاقه‌مند به عکاسی بسیار مناسب است. 

به طور کلی مزیت استفاده از تخته شاسی را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • عدم نیاز به قاب
  • ماندگاری بالا در مقابل امکان شکستگی قاب های شیشه ای
  • شیک و زیبا بودن
  • قیمت مناسب
  • عدم اتلاف وقت و انرژی برای یافتن قاب مناسب برای عکس
  • جدید بودن تخته شاسی نسبت به قاب شیشه ای
  • ابعاد و اندازه های مختلف و متنوع
  • بالا بودن کیفیت عکس روی تخته های شاسی
  • استفاده از رنگ های زنده و بی نظیر روی تخته های شاسی
  • و…

از آنجایی که هر نوع عکس و تصویری را می‌توانید چاپ کرده و بر روی شاسی قرار دهید برای کاربرد‌های مختلفی استفاده می‌شود. پرکاربردترین موارد استفاده از آن چاپ کردن عکس‌های یادگاری و خانوادگی بر روی شاسی است. شما می‌توانید هر تصویر و عکس دلخواهی را چاپ کرده و به جای قاب عکس بر روی شاسی قرار دهید.

هزینه چاپ  بر روی شاسی از قاب عکس کمتر است، به همین دلیل طرفدار بیشتری دارد. علاوه بر موارد گفته شده می‌توانید هر نوع تصویر دلخواهی را چاپ کرده و برای زیبا‌سازی منزل یا محیط کاری خود از آن استفاده کنید.در این مجموعه یکی از مراکز فروش تابلو در تهران هستش انواع تابلو دکوراتیو موجود هستش که شما میتوانید انواع تابلو با قاب عکس مختلف بینید

انواع شاسی

شاسی‌ها در مدل‌های ساده، چند تکه و کلاژ دسته‌بندی می‌شوند. مدل ساده همان مدلی است که تقریباً همه ما دیده‌ایم و معمولاً بیشتری استفاده را دارد. در مدل چند تکه می‌توانید تصویر موردنظر را به چند قسمت تقسیم کرده و هر کدام را بر روی یک شاسی چاپ کنید. پس از آن تکه‌ها را کنار هم قرار داده و همانند پازل تصویر زیبایی داشته باشید.در نهایت مدل کلاژ نیز وجود دارد که طرفداران خاص خود را دارد. در این مدل می‌توانید چندین عکس را به صورت ترکیبی بر روی یک شاسی چاپ کنید. در این موارد می‌توانید چندین عکس از یک مراسم، مسافرت یا عکس‌های خانوادگی را کنار یکدیگر قرار داده و بر روی شاسی چاپ کنید.تخته شاسی‌های استفاده شده در این مجموعه از باکیفیت‌ترین تخته شاسی‌های موجود در بازار بوده و فرایند چاپ روی آن‌ها به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. در زمان چاپ عکس روی تخته شاسی باید به این نکته توجه کنید که عکس با بالاترین کیفیت موجود و بر روی یک تخته شاسی با کیفیت چاپ شود. با این کار عکس چاپ شده ماندگاری طولانی‌تری برای شما خواهد داشت.برای چاپ  روی شاسی عکس، شما می‌توانید به یکی از مراکز چاپ  مراجعه کنید یا از طریق اینترنت از یکی از سایت‌های چاپ عکس آنلاین خدمات چاپ روی شاسی عکس را بهره‌مند شوید. در هر دو حالت، شما باید فایل دیجیتالی عکس مورد نظر خود را بارگیری کنید و سپس تعیین کنید که چه اندازه و ابعادی از شاسی عکس برای چاپ استفاده شود.

انواع مدل شاسی

ضمامت تخته شاسی

شاسی عکس دقیقا مثل قاب عکس در پهنا و یا ضخامت متفاوتی را دارند از 8 میل شروع میشه و تا 32 میل افزایش پیدا میکند همان طور که در عکس پایین میبنید ما چندیا ضخامت را برای شما قرار دادیم 

چاپ عکس روی تخته شاسی

چوب به‌عنوان یکی از بهترین متریال‌ها برای ساخت محصولات دکوراتیو شناخته می‌شود که از قدیم تا به امروز کاربردهای بسیار متنوعی را از آن خود کرده است. یکی از محصولاتی که با برش چوب فشرده MDF ساخته می‌شود، شاسی است. شاسی‌ها محصولات چوبی هستند که امکان چاپ عکس فوری روی آن‌ها وجود دارد. تنوع ابعاد در تخته شاسی عکس به شما این امکان را می‌دهد تا بر اساس سلیقه خودتان، بهترین شاسی را جهت چاپ روی آن انتخاب کنید؛ اما قبل از اینکه بخواهیم در مورد قیمت عکس 30 در 40 روی شاسی صحبت کنیم، اجازه دهید تا در مورد مراحل و مزایای استفاده از تخته شاسی عکس حرف بزنیم.قبل از اینکه بخواهیم در مورد قیمت عکس روی شاسی 40*60 و شاسی‌های بزرگ‌تر صحبت کنیم، باید کمی بیشتر در مورد شاسی عکس به شما توضیح دهیم. شاسی عکس در واقع یک محصول خاص است که با چوب‌ام دی اف تولید شده و ساختار مسطحی دارد. تخته شاسی عکس از یک طرف دارای چسب است و از طرف دیگر دارای جایگاهی برای قرار دادن میخ و پیچ می‌باشد. این ساختار کلی تخته شاسی عکس است.تخته شاسی عکس می‌تواند برای چاپ عکس به‌صورت حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد. امکان استفاده از تخته شاسی در ابعاد مختلف، سبک وزن بودن تخته شاسی‌ها و زیبایی آن‌ها در کنار کیفیت بالایی که دارند، باعث شده تا افراد فارغ از قیمت چاپ عکس روی شاسی 100*70، به دنبال استفاده از این تخته شاسی‌ها برای چاپ  باشند.

مزایای استفاده از تخته شاسی عکس

چوب جزء متریال‌هایی است که برای ساخت محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از این محصولات، تخته شاسی عکس است. برای تولید این تخته شاسی‌ها از چوب‌ام دی اف که مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف دارد، استفاده می‌شود. این تخته شاسی‌ها در ابعاد مختلف قابل تولید هستند و به دلیل وزن سبک، می‌توانند روی دیوار و میز مورد استفاده قرار گیرند. اگر برای چاپ عکس روی شاسی مردد هستید، با ما همراه باشید تا شما را با مزایای استفاده از تخته شاسی عکس آشنا کنیم.یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از تخته شاسی برای چاپ عکس، افزایش ماندگاری عکس‌ها است. اگر عکس‌های ماندگاری دارید که برای شما مهم است آن‌ها تا چندین سال بدون خرابی باقی بمانند، می‌توانید مراحل چاپ  روی تخته شاسی را انجام دهید. ماندگاری عکس‌ها با کمک تخته شاسی عکس بسیار افزایش پیدا می‌کند و احتمال پاره شدن و خراب شدن آن‌ها نیز به حداقل خواهد رسید.چاپ  روی تخته شاسی‌های مختلفی امکان پذیر است. این تخته شاسی‌ها می‌توانند به صورت رومیزی طراحی شده باشند، به طوری که امکان قرار دادن آن‌ها روی میز وجود داشته باشد یا اینکه به صورت دیواری طراحی می‌شوند که در کنار داشتن زیبایی منحصر به فرد، می‌توانند برای تکمیل دکوراسیون خانه شما نیز مورد استفاده قرار گیرند. با توجه به سبک بودن این تخته‌های شاسی، حتی اگر نیاز به نصب آن‌ها روی دیوار یا میز با سایز بزرگ باشد، هیچ محدودیتی وجود ندارد.

قیمت مناسب چاپ روی شاسی نسبت به خرید قاب

قیمت شاسی عکس 13 در 18 به عنوان کوچک‌ترین شاسی عکس بسیار مناسب‌تر از قابی است که با همین سایز طراحی و ساخته شده باشد؛ البته منظور ما قاب‌های بی‌کیفیت که فقط چند ماه برای شما عمر می‌کنند، نیست. بنابراین با توجه به قیمت مناسب چاپ روی تخته شاسی عکس، توصیه می‌کنیم که به جای انتخاب قاب‌های گران قیمت تخته شاسی‌ها را انتخاب کنید. البته اگر از ظاهر عکس‌های چاپ شده روی این قاب‌ها رضایت دارید.

چاپ عکس روی شاسی

چاپ شاسی

چاپ شاسی عکس روشی مؤثر و اقتصادی برای نمایش عکس‌ها به شمار می‌رود که در ضخامت‌های مختلف در عکس پرینت قابل سفارش است. تخته شاسی عموماً از جنس ام دی اف است که بسیار سفت و سخت بوده و در لبه‌های آن از پی‌وی‌سی برای محافظت و ماندگاری بهتر چوب استفاده شده تنوع تخته شاسی‌ها در مدل و چیدمان بسیار زیاد است و شما می‌توانید طبق سلیقه خود چاپ روی شاسی را در تم‌ها، پس زمینه‌های مختلف و مدل‌های چند تکه‌ای انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های چاپ عکس روی شاسی این است که تخته شاسی عکس به راحتی تمیز می‌شوند و جلوه‌ای زیبا را به محیط می‌بخشند. همچنین تخته شاسی بدون نیاز به نصب در هر جایی طبق خواسته و سلیقه شما قرار خواهد گرفت. اگر شما نیز به دنبال چاپ تابلو شاسی هستید می‌تواند همین حالا در عکس پرینت اقدام کنید. عکس پرینت با استفاده از کاغذ عکس با کیفیت بالا و فناوری چاپ عالی با پیگمنت حرفه‌ای، تصاویر شما را با تخته شاسی مستحکم ارائه می‌دهد. 

11 دیدگاه در “چاپ عکس روی تخته شاسی

  1. ناشناس گفت:

    چاپ عکس تا چه ابعادی میتونید بزنید

    1. nooreghaem گفت:

      سلام برای چاپ عکس به این صفحه که در زیر براتون گذاشتم کیلیک کنید تمام ابعاد چاپ عکس هستش
      https://nooreghaem.com/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%B9%DA%A9%D8%B3/

  2. ناشناس گفت:

    سلام من تازه ما شما اشنا شدم میخواستم بدونم شما چاپ عکس در ابعاد 100*70 هم میزنید و قیمتش رو بفرمایید و اگر بخواهم برامون تا قم بفرستید امکانش و چند روزه ارسال میشه

    1. nooreghaem گفت:

      سلام برای گرفتن قیمت چاپ عکس به صفحه چاپ عکس ما مراجعه کنید

    2. nooreghaem گفت:

      سلام برای چاپ کردن عکس به صفحه زیر مراجعه کنید بله ما هم قاب عکس براتون انجام میدم و 5 روزه هم میبرسه

  3. ناشناس گفت:

    سلام
    قیمت چاپ عکس روی شاسی 20*20 هم میفرمایید چقدر هستش با ضخامت 8 میل

    1. nooreghaem گفت:

      سلام قیمت چاپ عکس روشاسی 20*20 امروز 30 تیر 88 تومان هستش

  4. 😠 گفت:

    وااااا چه شرایطی میخواد.
    من اومدم چاپ شاسی کنم میگه لازم به چاپ نیست.
    مال شش ماهه گذشته باشه.وااااااااا

    1. nooreghaem گفت:

      سلام قیمت چاپ عکس روی شاسی میخواهید متوجه سوال نشدم

  5. ناشناس گفت:

    اصن سوالات می‌پرسه که اصن ربط نداره وااااااااا یه چاپ میخواد کنه

  6. ناشناس گفت:

    چاپ عکس رو شاسی بخواهیم شما میزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *