اخبار داغ

قاب عکس فلزی

قاب عکس فلزی

خرید قاب عکس فلزی

اگر به خرید قاب عکس علاقه دارید، فروشگاه نورقائم بهترین گزینه برای خرید قاب عکس فلزی و چاپ عکس است. قاب عکس ارائه شده در این مجموعه معتبر با جزئیات متفکرانه ای مانند درزهای گوشه پنهان و ظاهری براق و حرفه ای ساخته شده اند که در ادامه بیشتر با جزئیات آنها آشنا خواهیم شد.اگر در خرید و انتخاب قاب عکس تخصص و تجربه کافی را ندارید نگران نباشید، زیرا ما در این مقاله اطلاعات لازم برای انتخاب و سفارش قاب عکس فلزی، چوبی و PVC را با شما به اشتراک می گذاریم و مجموعه معتبری را به شما معرفی می کنیم که بتوانید متناسب با سبک دکوراسیون منزل، نمایشگاه و یا محل کار خود بهترین قاب عکس ها را انتخاب و با کمترین تعرفه آنها را خریداری کنید.

قاب عکس فلزی

چگونه خرید قاب عکس فلزی خوبی را تجربه کنیم؟

برای خرید قاب عکس فقط به ظاهر آن دقت نکنید، چیزی سفارش دهید که برای شما کاربرد داشته باشد. یک قاب عکس نشان از هزاران خاطرات است و تنها چیزی است که بعدها می تواند از یک شخص عزیز باقی بماند. قاب عکس فلزی ساده از سبک های پرطرفدار قاب عکس محسوب می شود اما سبک های قاب چوبی و پلاستیکی و شیشه ای و … نیز عرضه شده اند.

اما شاید بخواهید چند قاب عکس ایستاده در امتداد بوفه یا روی میز قهوه خوری خود داشته باشید، شاید به دنبال یک قاب عکس خاص برای مناسبت های ویژه خود هستید، یا می خواهید ترکیبی از عکس های خانوادگی و چاپ های هنری را برای یک گالری جمع آوری کنید. حتی ممکن است بخواهید راهرو خود را با یک ردیف قاب عکس سیاه که روی دیوار نصب شده است، یا یک قاب عکس چندتایی تزئین کنید.خبر خوب این است که قاب عکس های زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد عکس های خود را با روش جذابی نمایش دهید. با این حال، داشتن انتخاب زیاد می تواند پیدا کردن و خرید قاب عکس فلزی مناسب را دشوارتر کند؛ بنابراین ما تمام کارهای سخت را برای شما انجام داده ایم. در اینجا بهترین قاب عکس برای خانه شما را در زیر گردآوری کرده ایم.عکس ها راهی عالی برای ثبت و به خاطر سپردن بهترین خاطرات هستند. روزهایی که زندگی می کنیم، مکان هایی که بازدید می کنیم، افرادی که دوستشان داریم، همه بخشی از شیرین ترین خاطرات ما هستند.عکس‌ها به همراه قاب عکس زیبا اغلب دیوارها و میزهای ما را تزیین می‌کنند و باعث می‌شوند دکوراسیون خانه ما نیز عالی باشد؛ اما ترکیب آنها با بقیه دکورهای ما به بهترین وجه توسط طرح های قاب عکس انجام می شود. با انتخاب بهترین قاب عکس می توان خاطرات و زیبایی را در کنار هم گرامی داشت. اگر به دنبال خرید قاب عکس فلزی و دیگر مدل های موجود در بازار هستید، ابتدا باید نیاز خود را بشناسید و با توجه به آن خرید خود را انجام دهید.

خرید قاب عکس فلزی

انواع قاب عکس

اگر فارغ التحصیل شده اید و یا دوست دارید مدارکی که برای آن بسیار زحمت کشیده اید را قاب کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب قاب عکسی است که با تصویر مدرک سازگار باشد. برای مدارک قاب  فانتزی گزینه مناسبی نیستند و باید ارزش مدرک مشخص شود.قاب عکس فلزی ساده یکی از قاب های جالبی است که می توانید خریداری کنید و البته قیمت بسیار ارزانی نیز دارد. همینطور می توانید از قاب های چوبی و یا پلاستیک فشرده ساده نیز استفاده کنید و این موضوع بستگی به انتخاب شما دارد پس دست شما در انتخاب کاملاً با است و مشکلی در این راستا دیده نمی شود.

قاب چوبی از دسته قاب هایی است که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد بنابراین شما می توانید این قاب ها را با قیمت مناسب و واقعی خریداری کنید. از سوی دیگر می توانید قاب عکس چوبی کوچک برای عکس های فرزندانتان انتخاب نمایید. این موقعیت در اختیار شما قرار دارد که قاب های چوبی را در رنگ بندی های متنوعی انتخاب کنید. برخی از قاب های چوبی دارای شیارها و طرح های برجسته هستند و برخی به صورت ساده طراحی شده اند. در ابتدا باید تناسب بین قاب و تصویر را متوجه شوید و در نهایت اندازه و رنگ قاب را متناسب با محیطی که قرار است قاب در آن قرار بگیرد انتخاب نمایید.

قاب عکس چوبی یکی از بهترین قاب های رومیزی محسوب می شود و برای عکس های خانوادگی بی نظیر است. به طور کلی این قاب ها برای نمایش خاطرات بسیار عالی هستند و همینطور مراسم و جشن ها و مسافرت را به تصویر می کشند. بررسی ها نشان داده است که قاب عکس های چوبی برای بسیاری از عکس های شلوغ نیز مناسب هستند چون سادگی و صمیمیت خاص خود را دارند. قاب عکس فلزی ساده یکی از بهترین گزینه ها برای مدارک محسوب می شوند.

تابلو دکوراتیو

قاب عکس مدرن

برای خرید قاب عکس فلزی مخصوص گالری می توانید با مجموعه لابراتوار نورقائم تماس بگیرید، شما می توانید این نوع قاب عکس را در اندازه های مختلف از لابراتوار نورقائم با قیمت ارزان سفارش دهید.قیمت انواع قاب عکس فلزی به فاکتورهای زیادی از جمله، جنس، ابعاد و اندازه و نیز سبک آن بستگی دارد. 

در حال حاضر قیمت خرید قاب عکس فلزی گالری در مقایسه با دیگر مدل های قاب عکس کمی گرانتر است، زیرا ابعاد این نوع قاب ها بزرگتر از قاب های معمولی بوده و همچنین متریال زیادی برای تولید آن استفاده شده است.نمایه نازک سبک‌های قاب مدرن به عکس‌های شما اجازه می‌دهد در مرکز صحنه قرار گیرند تا ظاهری مینیمالیستی داشته باشد. قاب فلزی مدرن برای افزودن پیچیدگی و جذابیت مدرن به مضامین دکوراسیون مینیمالیستی طراحی شده است، اما در فضاهای شهری، صنعتی بهترین حالت را دارد.اگر برای خرید قاب عکس فلزی مدرن متناسب با دکوراسیون خانه خود لحظه شماری می کنید، با فروشگاه نورقائم تماس بگیرید، با مراجعه به این مرکز به تنوع زیادی از سبک های قاب عکس به خصوص قاب عکس مدرن دسترسی خواهید داشت، شما می توانید قاب عکس مدرن را با رنگ بندی های مختلف از این مجموعه سارش دهید.

قیمت قاب عکس چوبی مدرن با قیمت قاب فلزی مدرن متفاوت است، معمولا نوع فلزی آن گران تر از نوع چوبی است. اگر بخواهید بهترین نوع قاب عکس مدرن را برای خود انتخاب کنید، نوع فلزی آن مناسب تر از نوع چوبی است، زیرا با سبک دکوراسیون مدرن همخوانی بیشتری دارد و می تواند در این فضا جذابیت بیشتری از خود نشان دهد.

 

قیمت انواع قاب عکس

شما می توانید قاب عکس آماده در رنگ های مختلف را سفارش دهید و دست شما در خرید باز است. مثلاً قاب عکس فلزی ساده یکی از قاب عکس هایی است که قیمت مناسبی دارد و برای بسیاری از تصاویر استفاده می شود.قاب عکس قیمت بالایی ندارد بنابراین چه خوب است هرچه سریع تر به فکر ثبت خاطرات خود باشید. حال می خواهیم انواع قاب عکس ساده را بررسی کنید.

عکس ساده قاب مناسبی نیاز دارد و نباید فکر کنید که فقط تصاویر آتلیه ای نیاز به قاب عکس دارند. مثلاً قاب عکس ساده برای تصاویر ساده بهترین گزینه هستند. اما اگر بخواهیم در خصوص قیمت انواع قاب عکس صحبت کنیم شاید بهتر باشد دسته بندی در این راستا فراهم سازیم تا انتخاب برای افراد آسانتر شود. در نگاه اول قاب عکس فلزی ساده ارزانترین قابی است که می توانید خریداری کنید.

مثلاً قاب عکس دیواری ساده از جنس چوب و به رنگ قهوه ای یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. انواع قاب دیواری از جنس پلاستیک فشرده و چوبی و فلزی عرضه می شود و ابعاد مختلفی برای آن ها در نظر گرفته شده است. در قاب عکس های ساده خبری از برجسته سازی نیست و به طور کلی چهارچوبی در اختیار شما قرار می گیرد که بسیار جذاب و خاص هستند. 

در قاب عکس های ساده معمولاً تصاویر به صورت مدرن قرار می گیرند و برای دکوراسیون های مدرن بهترین گزینه محسوب می شوند پس شما می توانید این قاب عکس ها را با کیفیت خوب و با قیمت مناسب تهیه کنید.  قاب عکس فلزی ساده به عنوان یکی از انتخاب های ساده و قابل قبول خواهد بود.

آدرس خرید تابلو 
قاب عکس
قاب سفید ساده

قیمت قاب عکس مدرن

قاب عکس مدرن ظاهری مینیمال و ساده دارد یعنی در این قاب عکس ها خبری از پیچیدگی های طراحی دیده نمی شود و معمولاً به رنگ سفید سفارش داده می شود. قیمت قاب عکس سفید مناسب بوده و با بسیاری از تصاویر سازگار است. قاب عکس فلزی ساده شاید در لیست قاب عکس های مدرن قرار نگیرد اما ظاهری جذاب دارد.این سبک از قاب ها برای فضایی که به صورت مدرن طراحی شده اند و یا دکور مینیمال دارند استفاده می شود و البته که با بسیاری از المان های دکوراتیو سازگار خواهد بود. قاب عکس خالی چوبی نیز در لیست قاب های مدرن قرار دارد چون بسیار ساده طراحی شده است و باب میل افراد زیادی خواهد بود. اینطور که بررسی ها نشان می دهد این قاب ها به واسطه موقعیت اجرایی که دارند دسته بندی می شوند و البته که ساختار این قاب ها متفاوت است. در تولیدی قاب عکس مدرن، اشاره زیادی به ضخامت و عمق کم قاب می شود و این موضوع بخش مهمی از اصول قاب های مدرن خواهد بود. قاب عکس فلزی ساده نیز به نسبت مدرن است و ساختاری حرفه ای برای آن دیده می شود. قاب عکس فلزی ساده برای منازلی که ابعاد کمی دارند بهترین گزینه خواهد بود.به جرات می‌توان گفت, در اغلب منازل قاب عکسی برای تجدید خاطره, ابراز علاقه و یا تجلیل از یک واقعه افتخار آمیز به چشم می‌خورد. متناسب با محتوای تصویری که درون قاب عکس قرار می‌گیرد, جنس اندازه و رنگ قاب می‌تواند متفاوت باشد. قاب عکس چوبی بزرگ را می‌توان برای قرار دادن مناظر زیبا و تصاویر پرسپکتیو به کار برد. با خرید قاب عکس مدرن, شما می‌توانید عکس‌های پرتره از فرزند یا سایر عزیزان خود را روی طاقچه یا دیوار خانه, به نمایش بگذارید. با مراجعه به این مرکز خرید قاب عکس در تهران با دیدن هر قاب عکس قیمت آن را مشاهده نموده و قاب برای مدرک و یا نشان‌های افتخار خود یا اعضای خانواده خود را پیدا کنید. سفارش قاب چوبی عکس در این سایت به راحتی انجام می‌گیرد و خرید قاب چوبی را برای شما تسهیل می‌نماید. خرید قاب عکس چوبی بزرگ, از این سایت, به شما کمک می‌کند تا مناظر بدیع طبیعت و نقاشی‌های زیبا را روی دیوار آپارتمان خود به تصویر کشیده و از وجود آن لذت ببرید. در این مرکز به راحتی می‌توان قاب عکس خرید و پرداخت وجه آن را به سهولت انجام داد. با توجه به تنوع جنس, رنگ, اندازه و طرح‌های مختلفی که در این سایت ارائه شده است, خريد قاب عكس به فرایندی دلپذیر تبدیل شده است.      

تبدیل عکس به پازل در کرج
قاب عکس چوبی

قاب چوبی

فریم های شناور از شیشه شفاف یا اکریلیک به جای پایه استفاده می کنند تا جلوه ای از شناور بودن روی دیوار را ایجاد کنند. طراحی قاب عکس شناور برای نمایش قطعه اصلی تصاویر است. این نوع قاب، عکس فراموش نشدنی را به تنهایی جلوه می دهد و تمام توجه را دقیقاً روی قطعه جلب می کند.شما می توانید قاب عکس  را به صورت آنلاین و یا حضوری از فروشگاه نورقائم سفارش دهید. قاب عکس شناور از جدیدترین نوع قاب عکس در بازار است که به دلیل زیبای و جلوه خوش توانسته در بازار داخلی طرفداران بسیاری را به خود جلب کند.قیمت خرید قاب عکس شناور در بازار کمی ارزان تر از نوع فلزی آن است، اگر بخواهید برای خرید این نوع قاب عکس اقدام کنید، بهتر است ابتدا قیمت ها را از مراکز معتبر استعلام بگیرید.طراحی قاب عکس با تنظیم عمیق از یک پایه ضخیم تر و قاب عمیق تر برای کشیدن چشم به سمت داخل به سمت تصویر استفاده می کند. این تنظیم منحصربه‌فرد سایه‌ای ظریف در درون ایجاد می‌کند و در جایی که زمانی وجود نداشت، ابعادی را اضافه می‌کند.

این نوع عکس برای نمایش عکس‌های مناظر یا سفر که از مکث استقبال می‌کنند، ایده‌آل است.امروزه برای زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون از این نوع قاب عکس استفاده می شود، البته همانطوری که گفته شد، بیشتر برای نمایش تصاویر مناظر از آنه استفاده می شود. جهت خرید قاب عکس فلزی عمیق بهتر است به یک فروشگاه معتبر مانند فروشگاه نورقائم مراجعه کنید.قیمت قاب عکس خالی از نوع عمیق در بازار متفاوت است و بستگی به مدلی دارد که شما انتخاب می کنید، در حال حاضر تولید کنندگان این نوع قاب عکس را در مدل های مختلف تولید می کنند و شما متناسب با بودجه خود می توانید آنها را از مراکز فروش سفارش دهید. اگر به دنبال فروشگاه ارزان اما با کیفیت می گردید بهتر است به فروشگاه نورقائم مراجعه کنید.

 

قاب های فلزی

قاب عکس فلزی ساده اولین دسته از قاب های تولید شده محسوب می شوند و البته که تعرفه مناسبی دارد. این نوع قاب ها از جنس فلز تهیه می شوند و بر اساس نوع فلز مصرفی و همینطور فرآیند تولید، قیمت گذاری می شوند. برای تولید قاب عکس فلزی ساده معمولاً از فلزاتی از جنس آلومینیوم، استیل، برنز و نقره و طلا استفاده می شود که کیفیت بالایی دارند و بهترین گزینه به شمار می آیند. این مدل از قاب عکس ها در سبک های سلطنتی نیز عرضه می شود و مدل های نقره ای و طلایی آن بیشتری فروش را دارند.

مثلاً اگر قصد شما این است که یک منظره شهری یا طبیعت را فریم بندی نمایید، قاب عکس فلزی ساده بهترین گزینه خواهد بود و به نوعی خاصیت صنعتی به عکس می دهد و جلوه بصری آن برجسته است و ساختاری حرفه ای دارد. در سال های اخیر این قاب ها برای تصاویر مختلفی استفاده شده اند و بسیار عالی و درجه یک ارائه می شوند. قاب عکس فلزی ساده به قاب با کیفیتی گفته می شود که ساختاری بی نظیری دارد.

قاب عکس فلزی ساده اولین دسته از قاب های تولید شده محسوب می شوند و البته که تعرفه مناسبی دارد. این نوع قاب ها از جنس فلز تهیه می شوند و بر اساس نوع فلز مصرفی و همینطور فرآیند تولید، قیمت گذاری می شوند. برای تولید قاب عکس فلزی ساده معمولاً از فلزاتی از جنس آلومینیوم، استیل، برنز و نقره و طلا استفاده می شود که کیفیت بالایی دارند و بهترین گزینه به شمار می آیند. این مدل از قاب عکس ها در سبک های سلطنتی نیز عرضه می شود و مدل های نقره ای و طلایی آن بیشتری فروش را دارند.مثلاً اگر قصد شما این است که یک منظره شهری یا طبیعت را فریم بندی نمایید، قاب عکس فلزی ساده بهترین گزینه خواهد بود و به نوعی خاصیت صنعتی به عکس می دهد و جلوه بصری آن برجسته است و ساختاری حرفه ای دارد. در سال های اخیر این قاب ها برای تصاویر مختلفی استفاده شده اند و بسیار عالی و درجه یک ارائه می شوند. قاب عکس فلزی ساده به قاب با کیفیتی گفته می شود که ساختاری بی نظیری دارد.

تابلو دکوراتیو
تابلو دکوراتیو

نکاتی که بهتر است قبل از سفارش و خرید قاب عکس فلزی به آنها توجه کنید؟

اگر اخیراً به یک فروشگاه ارائه دهنده قاب عکس، مراجعه کرده باشید، ممکن است متوجه شده باشید که قاب ها را می توان به راحتی و بدون توجه زیاد خریداری کرد. تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک ایده کلی از اندازه موردی که می‌خواهید قاب کنید و رنگ متناسب با آن را داشته باشید؛ و همچنین بودجه مورد نیاز را نیز برای خرید قاب عکس فلزی فراهم کنید.همانطوری که دیدید، قاب عکس ها تنوع زیادی را در بازار شامل می شوند، از قاب عکس رومیزی چوبی گرفته تا قاب عکس سفید فانتزی، قاب عکس چوبی بزرگ، قاب عکس شیک، قاب عکس ساده چوبی، قاب عکس فلزی و … بنابراین قبل از سفارش باید به نکات مهمی در زمینه انتخاب قاب عکس توجه کنید که در ادامه ما به مهمترین آنها اشاره می کنیم.صرف هزینه بیشتر برای خرید قاب عکس فلزی لزوماً تضمین نمی کند که قاب با کیفیت و زیبا تهیه کنید، شما می توانید با صرف کمترین هزینه نیز بهترین نوع قاب عکس را برای خود تهیه کنید. قبل از مراجعه به مراکز فروش بهتر است قیمت انواع قاب عکس فانتزی، ساده، مدرن، کلاسیک و … را استعلام بگیرید تا بتوانید متناسب با بودجه خود برای خرید برنامه ریزی کنید.

قاب چوبی دیواری

به عنوان یک ماده طبیعی و خاص، قاب های چوبی دیواری، حس گرم و کلاسیکی به ما انسان ها انتقال می دهند. شما می توانید این نوع قاب ها را به وفور در بازار داخلی پیدا کنید، مردم علاقه خاصی به این نوع قاب ها دارند، شاید این قاب ها به نوعی حس نوستالژیک بودن را محیط خود انتقال می دهد. شما می توانید قاب های چوبی را در رنگ های روشن تا تیره انتخاب و متناسب با محیط خود از آنها استفاده کنید.معمولا قاب هایی با رنگ‌های گرم‌تر، مثال، نارنجی، قرمز، قهوه‌ای که از  چوب‌هایی مانند چوب ماهون و گردو ساخته شده اند به خوبی می توانند با احساسات افراد بازی کنند و  نگاه آنها را جذب خود کنندالبته در هنگام خرید قاب عکس فلزی یا چوبی می توانید از رنگ های سردتر مانند رنگ های سبز ، آبی  و اسطوخودوس نیز استفاده کنید که محیط را بهتر جلوه می دهند.برخی افراد نیز تمایل دارند تا عکس های سیاه و سفید را در قاب های تک رنگ خود قرار دهند. این موضوع می تواند حس هنری و شیک بودن در افراد را تقویت کند، به خصوص هنگامی که می خواهید  یک گالری ایجاد کنید.باید گفت قاب عکس های فلزی، حالتی مدرن دارند و می توانند بر محیط گوناگون تاثیر گذار باشند. این نوع قاب ها می توانند رنگ‌آمیزی عکس  بهتر نشان دهند و تصاویر داخل قاب را زنده‌تر و چشم‌نوازتر کنند. این نوع قاب ها به دلیل ظاهر خوب و باکلاسی که دارند، بهترین گزینه برای عکس‌های عروسی، تصاویر خانوادگی و مناظر خیره‌کننده هستند.خرید قاب عکس فلزی یک انتخاب مناسب برای شما است، شما می توانید با مراجعه با فروشگاه نورقائم این محصولات را خریداری کنید.

تابلو دکوراتیو

3 دیدگاه در “قاب عکس فلزی

  1. مریم گفت:

    سلام ببخشید شما تابلو برای پذیرایی هم دارید و اگر تابلو مدرن تون بگید چه طرحی دارید

  2. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید شما
    برای فروش انواع تابلو دکوراتیو فروش حضوری هم دارید ؟؟

    1. nooreghaem گفت:

      سلام بله داریم
      به لینک زیر کلیک کنید
      مرکز خرید تابلو دکوراتیو در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *