اخبار داغ

خرید قاب عکس در شیراز

خرید قاب عکس در شیراز

خرید قاب عکس در شیراز

در این مقاله قصد داریم ۶ مرکز خرید قاب عکس در شیراز را به شما معرفی کرده و دلیل معروف شدن آن‌ها را بررسی کنیم. هنوز هم بسیاری از مردم قاب عکس را به داشتن عکس در گوشی موبایل ترجیح می‌دهند. این روزها با همه‌گیر شدن گوشی‌های همراه هوشمند کمتر شاهد این هستیم که مردم برای عکس‌های خود قاب یادگاری بگیرند؛ اما کیست که نداند داشتن یک قاب عکس زیبا برای عکس‌های یادگاری و قرار دادن آن بر روی دیوار، میز، تخت و مکان‌های دیگر، قابل مقایسه با داشتن عکس در گوشی و لپ‌تاپ نیست.قاب سازی یک هنر در نزد ایرانیان است و از گذشته‌های بسیار دور وجود داشته است. زمانی که از آن‌ها برای کاور کردن نقاشی‌ها و تابلو فرش‌های زیبا استفاده می‌شد. قاب‌ عکس‌های انواع مختلفی دارند؛ اما بیشتر مدل‌های چوبی آن که با هنر منبت‌کاری و حکاکی درآمیخته می‌شوند، مورد توجه علاقه‌مندان به هنر و زیبایی قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با ۶ مرکز خرید قاب عکس در شیراز و نکات خرید قاب عکس در ادامه با ما همراه باشید.

قاب عکس دیواری بدون پاسپارتو

85.000 تومان533.000 تومان

قاب عکس دیواری با پاسپارتو 

110.000 تومان870.000 تومان

قاب عکس چوبی بدون پاسپارتو

110.000 تومان735.000 تومان

قاب پاسپارتو | قاب عکس توگود با پاسپارتو

194.000 تومان952.000 تومان

قاب عکس رومیزی بدون پاسپارتو

85.000 تومان470.000 تومان

پکیچ قاب عکس چهارتایی 

2.700.000 تومان

قاب نوری

450.000 تومان1.100.000 تومان

قاب عکس چوبی با پاسپارتو

187.000 تومان878.000 تومان

پکیچ قاب عکس 64

2.000.000 تومان

پکیچ قاب عکس 66

2.000.000 تومان

قاب عکس فامیلی 15*10

1.570.000 تومان

قاب عکس پذیرایی

4.240.000 تومان6.200.000 تومان

هنر قاب سازی شیراز؛ انواع قاب عکس

شیراز، شهری با تاریخ و فرهنگ بسیار غنی است و هنر قاب عکس سازی نیز از جمله هنرهایی است که در این شهر توسعه یافته است. در شیراز می‌توانید انواع فروشگاه‌ها و کارگاه‌های قاب عکس با تنوع و طرح‌های مختلف را پیدا کنید.یکی از معروف‌ترین مکان‌ها برای خرید و سفارش قاب عکس در شیراز، بازار انقلاب است. در این بازار می‌توانید انواع قاب‌های چوبی، فلزی و مقوایی با طرح‌ها و سایزهای مختلف را پیدا کنید. همچنین می‌توانید به‌صورت سفارشی قاب عکس خود را طراحی و خریداری کنید. قیمت قاب عکس سفارشی اندکی بالاتر خواهد بود.همچنین، در مراکز خرید و شهرک‌های صنعتی شیراز نیز می‌توانید فروشگاه‌ها و کارگاه‌هایی را برای خرید و سفارش قاب عکس پیدا کنید. در این مکان‌ها معمولاً انواع قاب‌های شیشه‌ای و رنگی با طرح‌های متنوع و مدرن عرضه می‌شوند؛ اما قاب سازی بازار انقلاب شیراز زبانزد خاص و عام است.علاوه بر فروشگاه‌ها، در شیراز هنرمندان مستقلی نیز وجود دارند که می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید و قاب عکسی را برای خرید یا سفارش به آن‌ها بسپارید. این هنرمندان معمولاً در ارتباط با جامعه هنری شهر فعالیت می‌کنند و می‌توانید از طریق نمایشگاه‌ها، گالری‌ها یا رویدادهای هنری شیراز آثار آن‌ها را مشاهده کرده و با آن‌ها در ارتباط باشید.

انواع قاب عکس در شیراز

قاب عکس در شیراز تنوع بسیار بالایی دارد. انواع قاب عکس بسیار متنوع هستند و با توجه به سلیقه‌ها و نیازهای هر فرد، می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. در زیر، برخی از انواع قاب شیراز را برای شما ذکر می‌کنم:

۱. قاب چوبی: قاب‌های چوبی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین نوع قاب شیراز هستند. آن‌ها از چوب‌های مختلفی مانند درختان سخت (مانند بلوط، سنته) یا درختان نرم (مانند سوزنی، کاج) ساخته می‌شوند. قاب‌های چوبی معمولاً طبیعی و گرم‌تر به نظر می‌رسند و می‌توانند با تنوع طرح‌ها و رنگ‌ها به همه سلیقه‌ها پاسخ دهند. قیمت قاب سازی تا حد زیادی تحت تأثیر جنس قاب عکس و ابعاد و شکل هندسی آن است و قاب چوبی گران‌ترین نوع قاب عکس است.

چاپ عکس در شیراز

. قاب فلزی: قاب‌های فلزی از جنس‌های مختلفی مانند آلومینیوم، برنج یا فولاد ساخته می‌شوند. آن‌ها به دلیل ظاهر شیک و مدرن، در تزیینات معاصر بسیار مورد علاقه قرار گرفته‌اند. قاب‌های فلزی می‌توانند ساده و بدون طرح باشند یا با طرح‌های خاص و جزئیات زیبا تزیین شوند.

۳. قاب شیشه‌ای: قاب‌های شیشه‌ای به‌صورت شیشه‌های شفاف و شیشه‌های رنگی وجود دارند. آن‌ها عکس را به‌طور کامل نمایش داده و زیبایی و شفافیت خاصی به عکس می‌بخشند. قاب‌های شیشه‌ای معمولاً در طرح‌های ساده و زیبا ارائه می‌شوند و در دکوراسیون‌های مدرن استفاده می‌شوند.

. قاب مقوایی: قاب‌های مقوایی معمولاً با استفاده از مقواهای مختلف ساخته می‌شوند. آن‌ها معمولاً در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی ارائه می‌شوند و برای قیمت مناسب و سبک بودنشان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۵. قاب دیواری: قاب‌های دیواری از اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی برخوردارند و برای نمایش عکس‌ها در دیوارها و تزیینات داخلی استفاده می‌شوند. آن‌ها می‌توانند به‌صورت تک قاب یا در قالب مجموعه‌هایی با ترکیب چندین قاب باشند.

قاب عکس رومیزی: قاب عکس‌های رومیزی نسبت به قاب عکس‌های دیواری فروش بیشتری دارند. آن‌ها برای نمایش دادن عکس‌های خانوادگی بر روی میز کار خانه و شرکت، بسیار مناسب هستند.

برای خرید قاب عکس در شیراز به کجا مراجعه کنیم؟ در ادامه شما را با ۶ مرکز خرید قاب عکس در شیراز آشنا می‌کنیم.

خرید قاب عکس در شیراز

۶ مرکز خرید قاب عکس در شیراز

فروش قاب عکس در شیراز یک صنعت است و بازار انقلاب در شیراز یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید است که شامل بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف برای فروش قاب عکس است. در این بازار می‌توانید قاب عکس‌های متنوعی را پیدا کنید. در زیر شش فروشگاه معروف در بازار انقلاب شیراز را برای شما ذکر می‌کنیم:

۱. فروشگاه شیرین: این فروشگاه متعلق به زنده‌یاد آقای محمدرضا شیرین بوده و محصولات متنوعی از جمله قاب عکس‌ها را ارائه می‌دهد. شیرین فروشگاه در خیابان امام خمینی واقع شده است.

۲. فروشگاه هنر و دکوراسیون: این فروشگاه نیز در بازار انقلاب قرار دارد و قاب عکس‌های متنوعی را به فروش می‌رساند.

۳. فروشگاه نگین: در این فروشگاه که در بازار انقلاب قرار دارد، می‌توانید از بین انواع قاب‌های چوبی، فلزی، شیشه‌ای و مقوایی انتخاب کنید.

۴. فروشگاه هنری و معماری: این فروشگاه در بازار انقلاب انواع محصولات هنری و دکوراسیونی شامل انواع قاب عکس را عرضه می‌کند.

۵. فروشگاه مروارید در بازار انقلاب

۶. فروشگاه هنرمندان در بازار انقلاب

علاوه بر این ۶ مرکز خرید قاب عکس در شیراز، مغازه‌های زیر نیز در حوزه قاب سازی بازار انقلاب شیراز فعالیت می‌کنند. انواع قاب عکس فانتزی، قاب عکس دیواری، قاب عکس سفید، قاب عکس ساده و سایر قاب‌ عکس‌های سفارشی را می‌توان از این مغازه‌ها تهیه کرد:

  • قاب سازی بردبار
  • قاب سازی علی
  • قاب سازی شهر
  • قاب سازی پارس
  • گالری قاب حافظ
  • قاب سازی توسکا
  • قاب سازی مانی
  • قاب سازی سیاه مشق
  • قاب سازی پرند
  • قاب سازی شهر
  • قاب سازی فرجام
  • قاب سازی شيراز
  • قاب سازی آریا
در مجموعه بالا که گفته شد نمونه از فروش قاب عکس و تابلو دکوراتیو مدرن در شیراز بود و در ادامه مراکز فروش قاب عکس فانتزی تهران میپردازیم

مرکز عمده فروش قاب عکس در تهران

در تهران، برخی از مراکز عمده فروش قاب عکس در تهران عبارت‌اند از:

  • بازار بزرگ تهران (بازار تجارت): این بازار عمده فروشی در تهران، با تعداد زیادی از تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان مرجعی برای خریدوفروش انواع قاب عکس است.
  • بازار آهنگران: این بازار نیز یکی از مراکز مهم تهران برای خرید قاب عکس‌های عمده است.
  • بازار چارسو
  • مرکز تجاری میثم
  • بازار پاسارگاد

در این مقاله شما را با ۶ مرکز خرید قاب عکس در شیراز آشنا کردیم. قاب سازی در شیراز یک هنر و یک حرفه برای کسب درآمد است. اکنون که با ۶ مرکز خرید قاب عکس در شیراز آشنا شده‌اید، می‌توانید به‌صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی قاب عکس موردعلاقه خود را انتخاب یا سفارش دهید.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با ۶ مرکز خرید قاب عکس در شیراز آشنا کردیم. قاب سازی در شیراز یک هنر و یک حرفه برای کسب درآمد است. اکنون که با ۶ مرکز خرید قاب عکس در شیراز آشنا شده‌اید، می‌توانید به‌صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی قاب عکس موردعلاقه خود را انتخاب یا سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *