اخبار داغ

آدرس خرید تابلو

مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران

آدرس خرید تابلو

آدرس خرید تابلو در تهران کجا هستش و یا بورس تابلو در تهران این یکی از سوال های شما مشتری های عزیزمون هستش می‌دانید که تابلو دکوراتیو از آن دسته کالاهایی است که خرید حضوری آن توصیه می‌شود زیرا می‌توانید ابعاد و زیبایی آن‌ها را از نزدیک ببینید و سپس برای خرید تابلو اقدام کنید. برای مشاهده حضوری باید به گالری تابلو دکوراتیو در تهران مراجعه کنید؛ چرا حضور در گالری را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟ زیرا در یک زمان خاص تعدادی از بهترین تولیدکنندگان تابلو دکوراتیو آثار خود را برای عرضه و نمایش به محل گالری آورده‌اند.البته فروشگاه‌ها نیز به شما این امکان را می‌دهند تا تابلو دکوراتیوهای موجود در مغازه را به خوبی مشاهده کنید، با طرح‌ها و شکل‌های مختلف آن‌ها آشنا شوید و توضیحات لازم را درباره هر اثر از فروشنده جویا شوید.بازار تابلو در تهران از فروشگاه‌های مختلفی تشکیل شده و ممکن است ندانید که مرکز فروش تابلو در تهران کجاست؟ برای همین در ادامه شما را با این مراکز آشنا می‌کنیم تا جهت تهیه تابلو به آن‌جا مراجعه کنید.اگر دنبال آدرس خرید تابلو و یا مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران هستید ما فروشگاه نورقائم رو به شما پیشنهاد میدم ما در این فروشگاه یکی از مرکز خرید تابلو در تهران هست انواع تابلو چوبی و فلزی هستش که شما میتوانید انواع تابلو ها رو داشته باشید 

تابلو سه تیکه دکوراتیو طرح 1

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 29

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 76

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 55

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 12

900.000 تومان2.400.000 تومان

تابلو دکوراتیو طرح 43

1.200.000 تومان

طرح 36

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 01

1.600.000 تومان2.000.000 تومان

طرح 22

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 64

1.600.000 تومان2.200.000 تومان

تابلو دکوراتیو طرح 74

1.600.000 تومان2.200.000 تومان

دکوراتیو طرح 4

900.000 تومان2.400.000 تومان

بازار تابلو در تهران، بورس خرید تابلو دکوری در تهران

 

1-لابراتوار چاپ عکس نورقائم 

این فروشگاه هم یکی از مرکز فروش تابلو دکوری هستش شما هر طرح داشته باشید براتون چاپ میکند و ما در این اینجا کلی طرح اماده هم داریم در مجموعه بیش از 1000 مدل از طرح مختلف تابلو دکوراتیو و تابلو مدرن و قاب عکس هستش این مجموعه تنهایی جایی هستش که شما اگر طرح دیگری از جای دیگری داشته باشید برای شما چاپ و قاب کنند این مرکز همچنین یکی از مرکز فروش قاب عکس فانتزی هستش که شما انواع قاب عکس در اینجا مشاهده کنید 

فروش تابلو در تهران

2_بازار تهران 

بازار بزرگ تهران یکی از معروف‌ترین بازارها و بورس خرید تابلو دکوری در تهران محسوب میشود. این بازار دارای فروشگاه‌ها و مراکز خرید بسیاری است که انواع تابلو دکوراتیو را با طرح‌های شیک و مدرنی به فروش می‌رسانند. با وجود تنوع بالای تابلو دکوراتیو در قیمت‌های مناسبی، این بازار پاسخگوی تمامی نیازهای افراد میباشد و هر کسی میتواند با توجه به سلیقه شخصی خود مدل مورد نظر را متناسب با سبک دکوراسیون داخلی خانه‌اش خریداری کند.

مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران

3-بازار شوش، عمده فروشی تابلو دکوری در تهران

بازار شوش یکی از معروف‌ترین بازارها در زمینه عمده فروشی تابلوهای دکوراتیو و انواع لوازم دکوری در تهران میباشد. در فروشگاه‌ها و مراکز خرید این بازار انواع تابلوهای دکوری، از سبک مدرن و مینیمالی گرفته تا سبک‌های کلاسیک و سنتی با قیمت بسیار مناسبی به فروش میرسند. در بازار شوش تهران علاوه بر تابلوهای دکوری میتوانید انواع لوازم دکوری از قبیل آباژور، ظروف دکوری، ظروف آشپزخانه، جاشمعی، لوازم خانگی و … را با تنوع بسیار بالایی بیابید که بصوت عمده و خرده ارائه میشوند.

آدرس بازار شوش تهران: جنوب تهران (شمال غربیِ منطقه ۱۵ شهرداری)،  محدوده خیابان شوش

 

4-آتریسا گالری، مرکز خرید تابلو دکوراتیو در تهران

آتریسا گالری یکی از مراکز خرید تابلو دکوراتیو در تهران میباشد و انواع تابلوهای دکوری مناسب برای اتاق کار و مطب، تابلوهای دکوری برای پذیرایی و اتاق خواب، تابلو دکوری خانه، آشپزخانه و کافه، همچنین انواع تابلو تایپوگرافی مذهبی را در طرح‌ها و مدل‌های بسیار بی نظیر و خاصی را عرضه میکند. در این گالری انواع تابلوهای مدرن و کلاسیک متناسب برای هر نوع سبک دکوراسیونی به فروش میرسد که قیمت مناسبی نیز دارند.

آدرس آتریسا گالری: تهران، محله استخر (کوهسار)، استخر، بن بست گل‌ها، پلاک 46

5-آرتیار گالری، فروشگاه تابلو دکوراتیو در تهران

آرتیار گالری یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای فروش و سفارش تابلو مدرن و دکوراتیو در تهران بشمار میرود. این گالری انواع تابلوهای دکوارتیو برجسته، تابلو نقاشی، تابلوهای مدرن و تابلوهای دیوارکوب را با هر طرحی به فروش میرساند. در این گالری همچنین، میتوانید طرح یا مدل مد نظر خود سفارش دهید و بخواهید که بطور سفارشی تابلوی مورد نظرتان را طراحی کنند. آرتیار گالری به دلیل داشتن طرح ها و مدل‌های منحصر به فرد از بهترین فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی میباشد.

آدرس آرتیار گالری: تهران، محدوده چیتگر

6-کافه آرت، مرکز فروش تابلو عکس در تهران

کافه آرت یکی از مراکز فروش تابلو عکس در تهران میباشد و انواع تابلوهای هنری، تابلو دکوراتیو، تابلو عکس و تابلو نقاشی را با بهترین کیفیت ارائه میدهد. این مرکز فروش دارای طرح‌های بسیار شیک و مدرنی میباشد که قیمت نسبتا بالایی دارند اما کیفیت کار و طراحی منحصر به فرد، قیمت بالای آنها را حفظ میکند.

آدرس کافه آرت: تهران، محله سعادت آباد، بلوار قیصر امین پور

7-فروشگاه تابلو شاین هوم، مرکز خرید تابلو شاین در تهران

فروشگاه تابلو شاین هوم، بهترین تولیدی و مرکز خرید تابلو شاین در تهران است که بهترین تابلوهای شاین را در طرح‌های بسیار خاص و شیکی تولید و عرضه میکند. در این فروشگاه میتوانید انواع تابلو دکوری، تابلو شاین، تابلو عکس و تابلو نقاشی را در ابعادهای متنوعی بیابید که از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.

آدرس فروشگاه تابلو شاین هوم: تهران، میدان شوش، مجتمع قصر بلور، طبقه منفی یک، پلاک 58

 

  • فروشگاه اینترنتی تابلو لوکس: فروشگاه اینترنتی تابلو لوکس یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش انواع تابلوهای دکوراتیو، تابلو عکس، تابلو نقاشی با طراحی‌های بسیار شیک و لوکس در سبک‌های مدرن و کلاسیک در ایران میباشد. این فروشگاه اینترنتی ارسال رایگان به سرار کشور را نیز دارد.

آدرس سایت: https://tablolox.ir

  • فروشگاه اینترنتی دکور آفیس: فروشگاه اینترنتی دکور آفیس از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه چاپ و پخش انواع تابلو دکوری میباشد که میتوانید انواع تابلو در هر ابعاد و سبکی که نیاز داشتید را از این فروشگاه بطور آنلاین تهیه کنید.

 https://decor-office.com

  • فروشگاه اینترنتی نور قائم: فروشگاه اینترنتی نور قائم انواع تابلوهای دکوری مدرن و کلاسیک را در طرح‌های بسیار زیبا و منحصر به فردی ارائه میدهد. همچنین لابراتور چاپ عکس نور قائم میتواند هر نوع عکسی که خواستید را در تابلوی مورد نظرتان طراحی کرده و درب منزل تحویل دهد.

آدرس سایت: https://nooreghaem.com

  • فروشگاه اینترنتی سلین گالری: فروشگاه تابلو سلین انواع تابلوهای دکوری مدرن و لوکس، مناسب برای پذیرایی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه میکند. تابلوهای این فروشگاه دارای طرح‌های بسیار شیکی میباشند و تنوع زیادی دارند که گزینه عالی برای هر نوع سلیقه‌ و سبک دکوراسیونی هستند.

آدرس سایت: https://celingallery.com

  •  فروشگاه اینترنتی ایران هوم دکور: در فروشگاه اینترنتی ایران هوم دکور انواع تابلو دکوراتیو چهره، تابلو دکوراتیو پذیرایی، تابلو دکوراتیو تخصصی مشاغل، تابلو دکوراتیو مناسب برای اتاق نوجوانان و کودکان، تابلو نقاشی و تابلو عکس در طرح‌های مدرن و با قیمت‌های بسیار مناسبی ارائه میشود. در این فروشگاه همه افراد، چه برای دکوراسیون منازل چه برای دکوراسون محیط کار میتوانند به راحتی مدل مورد نظر خود را بیابند.

آدرس سایت: https://iranhomedecor.com

 

مرکز خرید تابلو در تهران و یا مرکز فروش تابلو درتهران کجا هستش؟؟

 مرکز خرید تابلو دکوراتیو در تهران و یا آدرس خرید تابلو که از شما مهربونها سوال میکنید به طور کلی مرکز مشخصی برای خرید تابلو در تهران نیست ولی فروشگاه مختلفی هستند تابلو دکوراتیو میفروشند فروشگاه نفروشگاه نور قائم در تابلو های مدرن دارندو سابقه فعالیت بالایی دارد، لابراتور چاپ نور قائم با سابقه 30 سال فعالیت در این صنعت می‌تواند انتخاب شما باشد. تقریبا می‌توانید همه محصولات باکیفیت بازار تابلو در تهران را از طریق این فروشگاه سفارش دهید؛ سفارش شما می‌تواند تابلو دکوراتیو مدرن، تابلو مناسب اتاق کودک و… در هر سایز و ابعادی باشد.قبل از ورود به بحث، باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که تابلو ها، انواع مختلفی دارند که هر کدام در جای خود شایان توجه است. تفاوت این محصول در قاب و همچنین تصویری است که در آن قرار میگیرد. در سبک دکوراسیون مدرن تقریبا به همه ی اجسام موجود در منزل توجه می شود و تابلوها نیز از این امر مستثنی نیستند پس اگر قصد انتخاب یکی از تابلو های مدرن، فانتزی، شیک و تزیینی را دارید، باید به سایر اجسام موجود در منزل هم توجه داشته باشید و آن را متناسب با دیگر اجسام موجود در محیط انتخاب نمایید. در این زمینه طراحان داخلی ساختمان می توانند شما را یاری کنند. طراحان حاضر در لابراتوار نور قائم هم با سالها تلاش و تجربه در این زمینه، برای کمک به شما آماده هستند و می توانید پیش از ثبت سفارش خود با آنها مشورت نمایید.ما در فروشگاه تابلوهای دکوراتیو مدرن و تابلو های لوکس و تابلو مدرن موجود هستش و تمام تابلو چاپ عکس هستند و به هیچ وجه کار نقاشی نیستند خرید تابلو برای پذیرایی و خرید قاب عکس رومیزی و قاب عکس دیواری در فروشگاه موجود هستش و ما دارای قاب عکس چوبی و قاب عکس فلزی و قاب عکس pvc داریم اگر از قبل یک تابلو دارید و می‌خواهید برای آن یک قاب بسازید، می‌توانید از این فروشگاه کمک بگیرید. این مرکز خرید تابلو در تهران کارهایی مثل چاپ عکس و تهیه تابلو از آن، چاپ تصویر روی کوسن یا بوم، تبدیل فیلم‌های قدیمی برای ماندگاری و حفظ خاطرات قدیمی شما را انجام می‌دهد.آدرس خرید یا مرکز فروش تابلو دکوراتیو و یا فروش تابلو دکوراتیو عبارت های خیلی سرچ میشود و ما سعی کردیم در مقاله بعضی از فروشگاه رو به شما معرفی کنیم مرکز فروش قاب عکس در تهران کجا هستش 

خرید تابلو مدرن در تهران

اگر بخواهیم برای خرید تابلو مدرن در تهران به شما معرفی کنم باید لابراتوار نور به شما معرفی کنم باید بهم اکنون قصد معرفی آدرس خرید تابلو از مراکز معتبر  در لابراتوار نور قائم، شما این امکان را خواهید داشت که عکس های خود را بر روی اجسام مختلف چاپ کنید. ایده ای هوشمندانه و خاص که قطعا می تواند برای شما جذاب باشد و حتی به عنوان هدایایی ارزشمند و ماندگار برای عزیزانتان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین قاب ها و تابلو های مختلفی در دسترس شما قرار گرفته اند و بنابر نیاز خود میتوانید آنها را انتخاب نمایید.به طور کلی میتوان گفت لابراتوار نور قائم با هدف کسب رضایت افراد، هر چیزی که شما در زمینه ماندگار کردن عکس هایتان می خواهید را در اختیارتان قرار خواهد داد و این امر نشانه اهمیت طراحان ما به خواسته شما عزیزان است.سایت ما همیشه به عنوان یکی از معتبرترین مراکز و آدرس خرید تابلو ذکر می گردد و هم اکنون شما هم این امکان را دارید که سفارش خود را ثبت کرده و از نتیجه حاصل لذت ببرید. شما برای گرفتن آدرس خرید تابلو فقط لازمه اینجا کلیک  کنید تا آدرس خرید تابلو و Location ما براتون باز شود برای دیدن کار های بیشتر به پیچ اینیستا مراجهه کنید تابلوهای دکوراتیو مدرن از ابزارهای مهم در طراحی فضاهای داخلی به‌ویژه اتاق خواب هستند. این تابلوها می‌توانند به‌عنوان یک عنصر دکوراتیو مهم و یا در نقش یک نقطه خاص و جذاب در دکوراسیون اتاق خواب شما عمل کنند.افزودن رنگ و شادی از دیگر مزایای کاربرد تابلو دکوراتیو مدرن است که می‌تواند به اتاق کار یا محل خواب شما احساسی جدید بدهد و آن را از یک محیط ساده و کسالت‌بار به فضایی پرانرژی و زنده تبدیل کند


مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران

خرید تابلو دکوراتیو در فروشگاه قاب عکس نورقائم یکی از متنوع ترین فروشگاه قاب عکس و خرید تابلو مدرن هستش ما در این مجموعه 1500 طرح تابلو دکوراتیو مختلف داریم که شما میتوانید با دیدن طرح برای  انتخاب کنید تابلو دکوراتیو در هر سایز و رنگی بخواهید میتوانید سفارش بدید آدرس خرید تابلو ما در تهران شهرک غرب بلوار دادمان مرکز تجاری سپهر لابراتوار نور

راهنمای خرید تابلو دکوراتیو

اگر تصمیم به خرید تابلو مدرن گرفته اید و تابلو دکوراتیو عکس یا هر مدل دیگری از آن مد نظرتان می باشد، باید بدانید که تنها توجه به قیمت تابلو عکس دکوراتیو، کافی نبوده و لازم است تا به نکاتی مهم که راهنمای خرید شما خواهند بود توجه داشته باشید، به این نکات در بخش زیر اشاره شده است:

  • شاید قیمت تابلو عکس دکوراتیو یکی از مهم ترین مولفه ها برای انتخاب خرید تابلو باشد، اما بهتر است به نوع تابلو هم دقت فرمایید، توجه داشته باشید تابلوهای دکوراتیو افقی، مناسب برای دیوارهای کم ارتفاع بوده و تابلوهای عمودی هم برای دیوارهای همراه با ارتفاع بیشتر، مناسب به نظر می رسند.
  • تابلوها را متناسب با محیط انتخاب کنید، مثلاً اگر قصد خرید تابلو دکوراتیو را برای اتاق خود دارید، باید تابلویی که متناسب با همین محیط است و ظاهر ساده تری دارد را انتخاب کنید.
  • اگر مایل به خرید تابلو دکوراتیو برای قسمت پذیرایی هستید، بسته به سبک منزل خود باید آن را انتخاب نمایید، مثلاٌ تابلوهای شکیل و شلوغ برای منازل بزرگ که دارای مبلمان کلاسیک یا استیل هستند؛ مناسب خواهند بود.
  • دقت داشته باشید این تابلوها از قاب های مختلف پلاستیکی، چوبی و فلزی برخوردار می باشند که معمولاً تابلوهای دارای قاب پلاستیکی، ارزان تر، کم وزن تر و مرسوم تر هستند.
  • اگر هم تصمیم به خرید تابلو برای یک محیط سنتی مثل رستوران های سنتی دارید، بهتر است تابلوهایی که دارای قاب چوبی هستند را انتخاب کنید.

تابلوهای قاب دار فلزی هم بیشتر برای محیط های رسمی انتخاب می شوند.

بهترین خرید عکس با کیفیت

قیمت تابلو عکس به چه عواملی بستگی دارد؟

پیش از هر چیز باید بگوییم تابلو عکس یکی از عناصر تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی است که در کنار سایر لوازم منزل قرار گرفته و به تکامل و زیبایی هر چه بیشتر فضا کمک خواهد کرد. به نظر شما خانه ای که در آن چند عدد تابلو نصب گردیده، زیباتر است یا خانه ای که از هیچ تابلویی برخوردار نیست؟ مسلماٌ یک خانه با تابلوهایی مثل تابلوی دکوراتیو مدرن، زیباتر و شکیل تر به نظر خواهد رسید. پس اگر خواهان خانه ای جذاب تر هستید، صرف نظر از اینکه قیمت تابلو عکس مدرن چقدر است، تابلوی دلخواه خود را انتخاب کرده و به قیمت آن فکر نکنید، بلکه به مدل و طرحی که به آن تمایل دارید فکر کنید تا لذت خرید را به خوبی احساس نمایید.اما آنچه که در ادامه می خواهیم راجع به آن صحبت کنیم، بررسی این موضوع است که قیمت تابلو عکس به چه عواملی بستگی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم قیمت تابلو عکس با توجه به چنین عواملی تعیین خواهد شد:

  1. مدل تابلو: به عنوان مثال تابلوهایی که دارای مدل هایی ساده تر هستند در مقابل آن دسته از تابلوهای مدرن دکوراتیو که مدل های شیک تری را در بر گرفته اند، قیمت کمتری خواهند داشت.
  2. ابعاد و سایز تابلو: تابلوهای برخوردار از سایز و ابعاد بزرگ نسبت به تابلوهای سایز کوچک، قیمت بیشتری را به خود اختصاص داده اند.
  3. طرح تابلو دکوراتیو: تابلویی که از طرح انتزاعی برخوردار می باشد، در مقابل تابلویی که طرح فانتزی یا کلاسیک دارد، قیمت متفاوت تری خواهد داشت.
  4. موضوع کلی تابلو: مثلاٌ اگر تابلو دارای موضوعات هنری باشد، نسبت به تابلوهایی که موضوع آنها برگرفته از واقعیت است، دارای تفاوت قیمت خواهد بود.
آدرس خرید تابلو 

خرید تابلو مینیمال

رنگ‌های مورد نیاز برای رسم طرح را انتخاب و شروع به رنگ آمیزی می‌کنند. برای رنگ آمیزی تابلوهای مینیمال، می‌توان از رنگ‌های روغنی، اکریلیک و یا رنگ‌های پاستل استفاده کرد. همچنین می‌توان با استفاده از روش‌های مختلف نظیر طرح تابلو مینیمال برای چاپ، نقاشی و یا خط کشی، طرح را روی تابلو پیاده کرد.

در مرحله نهایی، تابلو در یک قاب چوبی، فلزی و یا شیشه‌ای قرار داده می‌شود. این قاب‌ها به طور کلی باعث بهبود زیبایی و قابلیت استفاده این تابلوها می‌شوند. برای طراحی یک تابلو مینیمال دخترانه می‌توانید به نکاتی مثل استفاده از رنگ‌های روشن و دلنشین، استفاده از شکل‌های ساده و مینیمال، استفاده از تصاویر دخترانه، استفاده عکس های مینیمال دخترانه، استفاده از زمینه عکس مینیمال دخترانه، استفاده از نقاط و خطوط، استفاده از قاب با رنگ‌های متناسب توجه کنید که برای تابلو دخترانه نوجوان مناسب باشد.

نتیجه‌گیری

به طور خلاصه، تابلو مینیمال یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نوع تابلوها در دکوراسیون داخلی است. این تابلوها با استفاده از طرح‌ها و متریال‌های ساده و ابتکاری، زیبایی و سبکی خاص را به دکوراسیون فضاهای مختلف اضافه می‌کنند. این تابلوها با قیمتی مناسب و ارزان، امکان تزیین فضاهای مختلف را برای افرادی با بودجه محدود فراهم می‌کنند. اگر به دنبال یک تابلوی دکوراتیو مینیمال برای اتاق خواب هستید، تابلوهای مینیمال یک گزینه بسیار خوب و شیک برای شما می‌باشد. می‌توانید از تابلو مینیمال برای سالن، اتاق نشیمن و یا حتی در محیط‌های کاری مانند دفتر کار یا اتاق جلسات استفاده کنید.

در نهایت، باید گفت که تابلو مینیمال به دلیل سادگی و زیبایی طرح‌هایشان، می‌تواند به عنوان یکی از اصلی‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی شناخته شود. همچنین، با توجه به اینکه تابلوهای مینیمال از متریال‌های مختلفی تشکیل شده‌اند، شما می‌توانید بر اساس سلیقه و سبک دلخواه خودتان، تابلویی را انتخاب کنید که بهترین گزینه برای فضای مورد نظر شما باشد. برای خرید تابلو مینیمال، می توانید نیازهای خود مثل، سایز، رنگ، طرح و سبک مورد نظر خود را مشخص کنید. سپس با جستجو در اینترنت و مشاهده سایت‌هایی که به فروش تابلوی مینیمال و عکس تابلو مینیمال می‌پردازند، گزینه‌های مختلفی را برای خرید پیدا کنید.اگر آدرس خرید تابلو در کرج و یا هر شهری که هستید شما میتوانید با سرچ در گوگول داشته باشید مثلا سرج کنید آدرس خرید تابلو در مشهد و یا آدرس خرید تابلو در مازندران 

چیدمان تابلو

 

خرید قاب دکوراتیو

خرید تابلو دکوراتیو

تابلو دکوراتیو

پس از صحبت درباره قیمت تابلو عکس، بهتر است کمی هم راجع به اینکه تابلو دکوراتیو چیست، بدانید. در این باره باید بگوییم تابلو دکوراتیو یکی از متفاوت ترین انواع تابلو محسوب می شود که از آن جهت زینت بخشیدن به فضای داخلی بهره می برند. نه تنها منازل مسکونی، بلکه محیط های دیگر همچون محل کار، کارگاه های هنری، کافه ها، گالری ها و سایر فضاها از این تابلو بهره برده و تحت تاثیر زیبایی آن قرار گرفته اند، در نتیجه با وجود این تابلوها، فضایی دل انگیزتر و چشم نوازتر هم شکل خواهد گرفت.همچنین لازم است اضافه کنیم تابلو دکوراتیو از متریال بخصوصی همچون پارچه کنواس برخوردار بوده و رنگ و طرح های زیبا و برازنده ای که در این تابلو مشاهده می شوند، با استفاده از دستگاه چاپ ایجاد گردیده اند.این نکته را هم باید بگوییم که تابلو دکوراتیو مدرن با تکیه بر دو نوع پارچه کنواس آماده میگردد، یکی از آنها پارچه کنواس طبیعی و نوع دیگر هم پارچه کنواس مصنوعی است؛ تابلوهایی که دارای متریالی مثل کنواس طبیعی می باشند، هم از مزیت هایی مثل قابلیت شستشو برخوردار بوده و هم دوام بسیار بیشتری خواهند داشت. اما باید بدانید که قیمت انواع تابلو دکوراتیو کنواس طبیعی از جمله قیمت تابلو عکس دکوراتیو کنواس، بیشتر از قیمت تابلو عکس دکوراتیو کنواس مصنوعی خواهد بود.

مزیت تابلوهای دکوراتیو مدرن نسبت به تابلوهای نقاشی

تابلو دکوراتیو که تبدیل به یکی از عناصر جدایی ناپذیر در دکوراسیون های امروزی شده است، نه تنها ظاهر لوکس و چشمگیری را به خود اختصاص داده، بلکه نسبت به آثار دیگر مثل تابلوهای نقاشی که توسط نقاشان هنرمند کشیده شده اند، مزیت بیشتری داشته که در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم کرد.آدرس خرید تابلو سوالی که خیلی از شما مهربونها از ما سوال میکیند اگر دنبال فروش قاب عکس و خرید قاب عکس هستید ما لابراتوار نورقائم به شما پیشنهاد میدیدم

مزیت عمده تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس نسبت به تابلوهای نقاشی این است که نرخ کمتری دارند؛ پس اگر تابلو دکوراتیو را از هر مدل یا طرحی انتخاب کنید، مجبور به پرداخت هزینه های کمتری خواهید شد، چرا که قیمت تابلو عکس دکوراتیو نسبت به تابلوهای نقاشی، تفاوت فاحشی داشته و بنابراین اگر می خواهید خرید مقرون به صرفه تری را تجربه کنید.پیشنهاد ما این است تابلو دکوراتیو را انتخاب کنید که این محصول، علاوه بر کاهش هزینه های شما عزیزان، با در اختیار داشتن متنوع ترین و ماندگارترین طرح ها، بی شک رضایت کاملی را در پی خواهد داشت

قیمت تابلو عکس دکوراتیو مدرن

تابلو دکو راتیو که دارای تاثیرات ملموس در فضای داخلی بوده و آن را از نظر ظاهری دگرگون می سازد، دارای یک دسته بندی کلی بوده که در قسمت زیر این دسته بندی را انجام داده ایم:

  1. تابلو مینیمال:

این تابلو در برگیرنده طرح های انتزاعی و مینیمال بوده که هر شخص، درک متفاوتی از این طرح ها خواهد داشت، به طور کلی طرح های موجود در این تابلو، کمی غیر معمول به نظر رسیده و هنرمندان و نقاشان، درک بالایی از آن خواهند داشت.

  1. تابلو تایپوگرافی:

این مدل تابلو هم نوشته های مختلف را در قالب و شکل های متعدد به نمایش گذاشته و اندازه هر یک حروف و متون به کار رفته در این تابلو، متفاوت از هم می باشند.

  1. تابلو فیلم:

تصویری از یک فیلم در این تابلو نشان داده شده که بعضی از افراد با توجه به سلیقه ای که دارند، آن را انتخاب می کنند.

  1. تابلو ماه تولد:

هر یک از ماه های تولد دارای سمبل و نماد خاصی هستند که این نمادها به زیبایی هرچه تمام تر در این تابلوها به نمایش در آمده اند.

مناسب ترین قیمت تابلو عکس دکوراتیو طرح گل

برای خرید انواع تابلو دکوراتیو از کجا باید اقدام کرد؟

این سوالی است که ممکن است از خود بپرسید، هرچند فروشگاه های تابلوفروشی زیادی در سطح شهر وجود دارند که شما را به این تابلوهای زیبا نزدیک کرده و آنها را در اختیارتان قرار خواهند داد، اما بهتر است به فکر روش های نوین خرید برای تهیه آنها هم باشید، می توانید از همین سایت که به عنوان بهترین مرکز فروش تابلو مدرن شناخته شده و در عرصه فروش و بورس تابلو دیواری در تهران فعال می باشد، اقدام کنید و به محصولات دلخواه خود دست یابید.لازم به ذکر است این مجموعه که مطمئن ترین مرکز خرید تابلو مدرن در تهران به شمار می آید، به فروش و بورس تابلو مدرن در تهران به صورت حضوری نیز پرداخته و با اقدام از طریق آن می توانید، هم از خدمات خرید تابلو دکوراتیو به صورت اینترنتی بهره مند گردید و هم از خدمات حضوری این مرکز فروش تابلو دکوراتیو تهران برخوردار گردید، در هر صورت محدودیتی از لحاظ نحوه خرید نداشته و در ضمن تمامی تابلوهایی هم که در اختیار شما خریداران عزیز قرار خواهند گرفت، از جدیدترین طرح ها و مدل ها برخوردار خواهند بود.  در ضمن از این طریق می توانید به بهترین قیمت تابلوهای دکوراتیو از جمله قیمت تابلو عکس دکوراتیو هم دست پیدا کرده و در مجموع از بهترین شرایط خرید بهره مند خواهید گشت.

خرید تابلو
آدرس خرید تابلو
خرید تابلو دکوراتیو

مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران در سال 1402

آیا می دانید با خرید از مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران می توانید از طرح های تخفیف این مجموعه تا 50% برخوردار شوید؟ این روزها که تابلوهای دکوراتیو مهمان منازل ما شده قطعاً خرید این محصول با قیمت مناسب می تواند نوعی برگ برنده محسوب شود.وقتی وارد مرکز خرید تابلو دکوراتیو در تهران می شوید، با دیدن تابلوهای دکوراتیو حس عجیبی به شما دست می دهد. در این تابلو ها احساسات سازنده به شما منعکس می شود. بانوان خوش سلیقه ایرانی می توانند با مراجعه به مرکز تابلو فروشی در تهران، آنچه که به سلیقه شان نزدیکتر است را با خیال راحت انتخاب کنند. تابلویی که یک منظره طبیعت را به تصویر می کشد، حیوانات را بسیار زنده به نمایش می گذارد و یا به صورت پرتره طراحی شده است. خرید تابلو مدرن در تهران بر اساس زیبایی شناختی بصری برای همه افراد فراهم شده است. تابلو ها بر اساس مکان نصب به دسته های مختلف تقسیم می شوند. می توانید یک تابلو صنعتی بی نظیر برای محل کار خود انتخاب کنید و از مرکز فروش تابلو در تهران تخفیف بگیرید. پیش از خرید تابلوهای زینتی می بایست سبک مورد علاقه خود را تعیین کنید.

بخش های مختلف مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران

در مرکز فروش تابلو در بازار تهران می توانید سبک هایی که در صفحات هنری و یا مجلات دکوراسیون داخلی مشاهده کردید را به سادگی خریداری کنید. بورس تابلو دکوراتیو در تهران در سال جدید توانسته پوشش خوبی روی سایزهای مختلف از تابلو در نظر بگیرد به طوری که تعیین اندازه مناسب تابلو توسط مشاوره های غرفه های مختلف فروش قاب تابلو مدرن در اختیار شما قرار می گیرد. به این ترتیب می توانید تابلویی با اندازه مشخص را خریداری کنید. برای تعیین اندازه تابلو در مرکز خرید تابلو مدرن در تهران در ابتدا باید فضای منزل خود را بسنجید. هرچه تابلو بزرگتر باشد طراحی دکوراسیون منزل شما را تکمیل تر می کند. با تابلو دکوراتیو می توانید میدان دید منزل خود را تکمیل کنید.مشاورانی که در مرکز فروش تابلوهای دکوراتیو در تهران فعالیت می کنند با در نظر گرفتن شکل و ابعاد دیوار منزل یا محل کار شما بهترین پیشنهاد را خواهند داد. مثلاً برای دیوارهای بلند می توانید از تابلوهای که به صورت عمودی و ایستاده طراحی شده اند استفاده کنید. این تابلو ها در غرفه مخصوص در معدن تابلو در تهران با تنوع بالا یافت می شود. تابلوهای پرتره نیز برای این فضا بی نظیر هستند. برای دیوار راهرو می توانید از تابلو چند تکه دکوراتیو استفاده کنید. این تابلوها بسیار ترند شده اند و لوکس طراحی می شوند.امروزه خبری از محدودیت در طرح و رنگ در مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران دیده نمی شود. هر طرحی که فکرش را کنید به تصویر کشیده شده است. سبک های کلاسیک بی نظیر هستند. مدل های مینیمال به شکل بسیار لوکس طراحی شده اند. بورس تابلو مدرن در تهران در سال 1401 تمرکز خود را روی سبک های مدرن گذاشته و توانسته بهترین ایده های روز دنیا را عملی سازد.

مرکز خرید تابلو دکوراتیو در تهران

مرکز خرید تابلو دکوراتیو در تهران بسیار بیشتر از سال های گذشته دیده می شود، هم از نظر قیمت مناسب هستند و هم برای دیوارهای افقی بهترین شرایط را ایجاد می کنند. اگر به دنبال تابلوهای بزرگ هستید بدانید که میزان بزرگی باید منطقی باشد تا  دو سوم دیوار را بپوشاند. تابلو های دکوراتیو رزین به عنوان ایده نو در مغازه تابلو فروشی در تهران یافت می شود. این تابلو ها از جنس رزین تهیه شده اند به طوری که ظاهری بسیار لوکس و ویژه دارند. تابلو مدرن چند تکه معمولاً بر اساس قاعده خاصی روی دیوار نصب نمی شود. این موضوع سبب می شود تا دست شما در اجرای این تابلو بازتر باشد. بسیاری از افراد سوال می کنند که برای خرید تابلو کجا برم؟ دقت کنید که بورس خرید تابلو در تهران شرایط ویژه ای برای همه افراد فراهم ساخته است.

تابلو دکوراتیو چند تکه در مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران هدیه خوبی برای عزیزانتان محسوب می شود. سایز انواع تابلو شیک و مدرن چند تکه متفاوت بوده و این موضوع سبب می شود تا بر اساس بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید. تابلو های دکوراتیو مدرن از رنگ های خنثی استفاده می کنند. رنگ های به کار رفته در تابلو چند تکه مدرن معمولاً از یک طیف پیروی می کند. با خرید تابلوهای دکوراتیو مدرن در تعداد بالا، هزینه ارسال برای شما به شکل دیگری محاسبه می شود.

فروش تابلو در تهران

اگر سوال می کنید که مرکز فروش تابلو در تهران کجاست؟ باید بگوییم که دسترسی به این مرکز بسیار آسان است. شرایط خرید از مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران نیز برای شهرستانی های عزیز و خوش سلیقه فراهم شده است. بازار تابلو در تهران شرایطی فراهم ساخته تا خرید عمده با قیمت مناسب تری صورت بگیرد. مثلاً در مرکز خرید تابلو دیواری در تهران برخی از سبک ها با طرح تخفیف خاصی همراه هستند که سبب می شود تا بتوانید خرید ویژه ای داشته باشید. با خرید عمده یک تابلو فلزی مدرن به شما هدیه داده می شود. راهنمای بسیار عالی در مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران در اختیار شما قرار می گیرد تا به غرفه مورد پسند خود مراجعه کنید

نتیجه گیری

این روزها وجود یک تابلو زیبا در منزل سبب تغییر روحیه و زیبایی بیش از حد فضای داخلی منزل می شود. هرچه فضای داخل منزل شیک تر باشد، قطعاً صمیمیت بیشتری در آن موج می زند. مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران با در نظر گرفتن همه طبقات، توانسته مدل های متنوعی از تابلو دکوراتیو را اجرا کند و مورد فروش قرار دهد. در این مرکز خرید تابلو با بهترین کیفیت صورت می گیرد و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.آدرس خرید تابلو کجا هستش 

مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران و غرب تهران 

اولین فروشگاه حضوری که بخواهم شما به معرفی کنیم و جزوه یکی از سریع ترین فروشگاه تحویل تابلو دکوراتیو در تهران فروشگاه نورقائم هستشدومین فروشگاه دکور آفیس هستش که بزرگراه نیایش قرار گرفته در این فروشگاه انواع کاغذ دیواری و پارکت و پوستر دارند در این فروشگاه تابلو فقفط از جنس پیرینت هستندفروشگاه سوم عمده فروشی صالح آباد هستش که جنس قاب بیشتر pvc هستند و نوع کاغذ چاپش بیشتر پیرنت هستش بازار صالح آباد یکی از بزرگترین بازارهای لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه واقع در جنوب غربی شهر تهران می‌باشد.این بازار در انتهای اتوبان شهید تندگویان به سمت اتوبان بهشت زهرا بعد از پل شهید صنیع خوانی واقع شده است و بدلیل قرار گرفتن در این موقعیت (خارج از محدوده شهری و ترافیک)، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با خودروهای شخصی و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی نظیر خطوط مترو و اتوبوسرانی به راحتی به این بازار عزیمت کرده و خریدی آسان و البته با بررسی و دقت کافی را داشته باشید.

خرید تابلو برای پذیرایی

با خرید تابلو مدرن برای اتاق پذیرایی و نشیمن می توانید زیبایی خاصی را در منزل خود ایجاد کنید. جهت خرید تابلو شیک و مناسب برای محیط پذیرایی، می توانید از طریق وبسایت که در زمینه ارائه تابلو های شیک و مدرن فعالیت می کند؛ اقدام نمایید.

تابلو مدرن سه تکه

امروزه با توجه به تنوع بسیار بالای تابلو ها بسیاری از افراد هنگام تصمیم گیری برای خرید تابلو مدرن دچار تردید می شوند. اگر شما نیز جزء این افراد هستید، می توانید از تابلو های سه تکه در محیط کاری و یا اتاق پذیرایی و نشیمن استفاده کنید. زیرا استفاده از تابلو مدرن سه تکه همواره انتخاب هوشمندانه ای  به شمار می آید.

سفارش تابلو

سفارش اینترنتی از جمله رایج ترین و پرطرفدارترین روش های خریداری و تهیه ی تابلو مدرن و انواع و اقسام دیگر آن می باشد. در سفارش آنلاین تابلو، شما می توانید تابلو مورد نظر خود را از میان انواع تابلو ها انتخاب و ثبت سفارش کنید.

خرید تابلو مدرن

برای خرید تابلو مدرن هم به صورت آنلاین و هم با مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده تابلو های مدرن می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. خرید آنلاین همواره گزینه مناسب تری برای خرید تابلو مدرن می باشد زیرا از اتلاف وقت جلوگیری می کند. اما این نکته را مد نظر داشته باشید که به هنگام خرید مشاوران متخصص فروش، شما را در انتخاب با سبک و سلیقه و از همه مهم تر متناسب با نوع دکوراسیون، کمک خواهند کرد. البته خریداری این نوع محصول کاملا سلیقه ای است.

خرید تابلو دیواری

در خرید تابلو دیواری باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید تابلو دیواری متناسب با محیط مورد نظر را تهیه نمایید. بهتر است جهت خرید این نوع تابلو، دکوراسیون منزل و رنگ کاغذ دیواری را مد نظر داشته باشید. سعی کنید با در نظر گرفتن این موارد، تابلو دیواری مناسب و زیبایی را که با محیط شما هماهنگی و تناسب دارد را خریداری کنید. می توانید خرید تابلو دیواری را از هر روشی که برای شما مقدور می باشد تهیه نمایید. اما بهتر است قبل از خرید اینترنتی به نکاتی همچون معتبر بودن وب سایت فروشگاهی توجه داشته باشید و از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید.

قیمت تابلو مدرن

در رابطه با قیمت تابلو مدرن نمی توان اطلاعات زیادی را ارائه داد. زیرا قیمت تابلو مدرن به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع تابلو، طرح، اندازه و جنس تابلو از جمله عواملی می باشند که در تعیین قیمت نهایی تابلو های مدرن دخیل هستند.

قیمت تابلو سه تکه مدرن

قیمت تابلو سه تکه همچون قیمت تابلو های مدرن به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین علت نمی توان برای این نوع تابلو ها قیمت معینی را تعریف نمود. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت تابلو های سه تکه در مکان های مختلف متغیر می باشد.

تابلو بزرگ برای پذیرایی

استفاده از تابلو بزرگ برای پذیرایی به طور معمول مناسب اتاق های پذیرایی می باشد که دارای دیواره های بزرگ می باشند. تابلو مدرن های بسیاری وجود دارند که با استفاده از آن ها در محیط پذیرایی می توانید فضایی دنج و زیبا را به ارمغان آورید.

آدرس خرید تابلو قاب دیواری

قاب دیواری در مدل های مختلفی همچون کلاسیک، چوبی، فانتزی و… وجود دارد. خرید قاب دیواری ارتباط مستقیمی با سلیقه شما دارد. با در نظر گرفتن سلایق خود می توانید این نوع قاب های زیبا و شیک را هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری خریداری نمایید.

آدرس خرید تابلو مدرن بزرگ

تابلو مدرن بزرگ یکی دیگر از انواع گوناگون تابلو های مدرن می باشد. با استفاده از تابلو مدرن بزرگ می توانید فضای گسترده ای از دیوار خالی را پوشش دهید. این نوع تابلو ها با توجه به اندازه بزرگی که دارند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کنند. به طوری که هر فردی وارد سالن پذیرایی شما شود، سریعا متوجه این نوع تابلوی زیبا خواهد شد.

تابلو دکوراتیو سه تکه

می توانید جهت تزئین و دکوراسیون دیوار منزل و مکان های مختلف دیگر از تابلو های دکوراتیو سه تکه استفاده نمایید. این نوع تابلو ها در اندازه و ابعاد مختلف وجود دارند و همچنین از طرح های مختلفی در نمای ظاهری آن ها استفاده می شود. این بدان معنا است که خریداران این نوع محصول در خرید این نوع تابلو ها با تنوع بسیار بالایی مواجه خواهند بود. اما بهتر است قبل از خرید این نوع تابلو ها طراحی دکوراسیون محیط مورد نظر را مد نظر داشته باشید. سعی کنید تابلویی که خریداری می کنید با محیطی که قصد استفاده تابلو در آن را دارید تطابق و هماهنگی داشته باشد‌.

تابلو دکوراتیو
خرید تابلو در شیراز
فروش تابلو دکوراتیو در تهران
تابلو دکوراتیو

تابلو دیواری

تابلو دیواری یکی از رایج‌ترین انواع دکوراسیون دیوار است که باعث تغییر و تحول در دکور داخلی منزل، محیط کار و هر فضای دیگری می‌شود. تابلوهای دیواری از مواد مختلفی از جمله چوب، فلز، شیشه، پارچه و یا مواد دیگر تهیه می‌شوند. همچنین طرح و الگوی این تابلوها نیز متنوع است و می‌تواند شامل تصاویر طبیعت، چشم اندازهای طبیعی، اشکال هندسی، نقوش و طرح‌های خلاقانه دیگر باشد.

تابلو پذیرایی مدرن

تابلو پذیرایی مدرن معمولا با طرح‌های ساده، رنگ‌های شفاف و جذاب و خطوط شیب‌دار طراحی می‌شوند. از جمله ویژگی‌های اصلی آن، استفاده از مصالح طبیعی و غیر آلاینده مانند چوب، سنگ و شیشه است. در این طرح‌ها ترکیبات رنگی ساده و متناسب با یکدیگر به‌کار می‌رود که باعث آرامش و ایجاد فضایی شیک و مدرن می‌شود. علاوه بر این، در تابلو پذیرایی مدرن از نقوشی با خطوط ساده و منحنی‌های شیب‌دار استفاده می‌شود که به شیوه‌ای خاص، شیک و منحصر به فرد طراحی می‌شوند.

قیمت تابلو

قیمت تابلو دکوراتیو بستگی به عوامل مختلفی دارد که عبارتند از:

  • اندازه و ابعاد
  • متریال ساخت و مصالح استفاده شده در تهیه تابلو
  • طراحی خاص و نوآوری
  • فناوری تولید
  • نوع کاربری
  • برند تولید کننده و عرضه کننده
  • شکل و طرح تابلو

تابلوهای فانتزی مدرن

تابلوهای فانتزی مدرن با طرح‌های خلاقانه و خارق‌العاده، نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی ایفا می‌کنند. استفاده از رنگ‌های زنده، اشکال جالب و طراحی‌های خلاقانه به‌عنوان یک عنصر دکوراتیو ویژه در این نوع تابلوها مورد استفاده قرار گیرند. تابلوهای فانتزی مدرن انتخابی بسیار جذاب برای تزئین فضاهای داخلی محسوب می‌شوند.

 

سخن پایانی

تابلو دکوراتیو بهترین راه برای تزئین دیوارهای خانه شماست. با انتخاب تصاویر مناسب و طرح‌های زیبا، می‌توانید به دکور خانه خود رونق ببخشید. هنر، طبیعت، کلمات الهام‌بخش و... انواع تصاویری هستند که می‌توانید از آنها در تابلوهای دکوراتیو استفاده کنید. در مواردی یک تابلو کوچک، تفاوت بزرگی را در دکور خانه شما به وجود می‌آورد.همچنین تابلوهای مدرن به‌عنوان هدیه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد، می‌توانند افرادی را که به آن علاقه‌مند هستند شاد کند. با انتخاب یک تابلوی زیبا و با کیفیت، دیوارهای خانه خود را تزئین کنید و فضایی دلنشین به خانه خود ببخشید!  
مرکز خرید تابلو دکوراتیو در تهران

43 دیدگاه در “آدرس خرید تابلو

  1. ali گفت:

    برای آدرس خرید تابلوکجا باید بیام
    ممون میشوم راهنمایی کنید

  2. ali گفت:

    خرید تابلو پذیرایی برای منزل هم شما دارید اگر دارید بفرمایید هزینه به چه صورتی هستش

    1. nooreghaem گفت:

      بله شما میتوانید تابلوهای دکوراتیو دیدن فرمایید

  3. شمس گفت:

    خرید تابلو برای پذیرایی در چه ابعادی وجود دارد و ممون میشوم راهنمایی کنید

    1. nooreghaem گفت:

      خرید تابلو برای پذیرایی هر ابعادی بخواهید ما میزنیم

  4. زهرا گفت:

    خرید تابلو برای پذیرایی دیجی کالا با شما که نمونه تابلو پذیرایی دارید فرق میکنه ؟؟

    1. nooreghaem گفت:

      ببمید برای خرید تابلو از دیجی کالا شما به صورت حضوری نمیتوانید خرید کنید و فروشگاه ما شما میتوانید تابلو دکوراتیو مدرن و تابلوهای دکوراتیو دیدن فرمایید

  5. علی رضا گفت:

    انتخاب تابلو برای پذیرایی در چه ابعادی وجود دارد و ممون میشوم بفرمایید نمونه تون از کجا میشه دید

    1. nooreghaem گفت:

      انتخاب تابلو برای پذیرایی در سایت تابلو برای پذیرایی و و تابلو برای اشپزخانه موجود هستش و شما میتوانید دیدن بفرمایید

  6. ALI گفت:

    ببخشید من در گوگول سرج کردم تابلو شیک از کجا بخرم و شما بالا اومدید بفرمایید از کجا باید برای خرید تابلو انجام بدم و ایا میشه حضوری خدمت برسیم

    1. nooreghaem گفت:

      سلام یا به صورت حضوری تشیف بیارید و یا از سایت خرید تابلو مدرن در تهران دیدن فرمایید و خرید رو تون انجام بدید

  7. mohammad گفت:

    آدرس خرید تابلو کجا هستش

  8. mohammad گفت:

    مرکز خرید تابلو شما کجا هستید ؟؟؟؟؟

    1. nooreghaem گفت:

      برای خرید تابلو دکوراتیو شما میتوانید به ادرس تشیف بیارید

  9. mohammad گفت:

    سلام ایا پیچ اینیستا برای تابلو دکوراتیو دارید

  10. mohammad گفت:

    تابلوهای دکوراتیو کجا میشه دید

  11. mohammad گفت:

    ایا شما تابلو دکوراتیو مدرن هم دارید و بفرمایید هزینه چقدر هستش

  12. mohammad گفت:

    تابلو های دکوراتیو چاپ هستش ؟؟؟

    1. nooreghaem گفت:

      سلام بله تابلو دکوراتیو همشون از چاپ عکس هستند

  13. mohammad گفت:

    ببخشید شما تابلوی دکوراتیو هم دارید و تا چه ابعادی میشه این کارتون چاپ کرد

    1. nooreghaem گفت:

      سلام بله ما تابلو دکوری هم داریم از 20*30 شروع میشه

  14. mohammad گفت:

    ببخشید قیمت قیمت تابلو دکوراتیو چند هستش

    1. nooreghaem گفت:

      سلام قیمت تابلو دکوراتیو ما از 100 تومان شروع میشود

  15. زهرا گفت:

    انواع تابلو دکوراتیو میتوانید پیچ ندارید ما ببینیم

  16. حیدر گفت:

    سفارش تابلو به صورت هم میشه دید و نمونه بیشتر کجا هستش

  17. صادر گفت:

    برای خرید قاب تابلو مدرن هر رنگی بخواهیم شما دارید ؟؟؟

  18. سمیه گفت:

    خرید تابلو برای پذیرایی دیجی کالا دارید

    1. nooreghaem گفت:

      بله خرید تابلو برای پذیرایی میتوانید از پیچ ما دیدن فرمایید
      @noorghaem

  19. زهره گفت:

    فروشگاه تابلو شما دارید و ایا میشه حضوری میشه اومد کارتون دید

    1. nooreghaem گفت:

      بله شما میتوانید برای خرید تابلو دکوراتیو تشیف بیارید

  20. علی گفت:

    شما تابلو شیک هم دارید چون من میخواهم برای اتاق کودک بگیریم

    1. nooreghaem گفت:

      بله ما تابلو شیک هم داریم و کلی تابلو دکوراتیو برای اناق کودک داریم

  21. بهاره گفت:

    عکس تابلو مدرن شما دازید چون میخواهم فایل شو بخرم از تون

    1. nooreghaem گفت:

      سلام بله شما برای دیدن نمونه تابلو مدرن به پیچ ما مراجعه کنید و علاوه بران ما یکی از بهترین سایت خرید فایل عکس هستیم

  22. طاهر گفت:

    خرید تابلو مدرن هم میشه در فروشگاه هم استفاده کرد چون ما یک فروشگاه داریم میخواهم خرید تابلو مدرن داشته باشیم

    1. nooreghaem گفت:

      بله برای خرید تابلو مدرن در فروشگاه هم میتوانید تشیف بیارید و نمونه کارها رو ببینید و همچنین ما چاپ عکس هم داریم و چاپ عکس روی شاسی نوع دیگری تابلو مدرن هستش که شما میتوانید به راحتی سفارش بدید

  23. mohammad گفت:

    خرید تابلو فانتزی دقیقا منظورتون چیه وایا تابلو دکوراتیو با تابلو فانتزی دارید

    1. nooreghaem گفت:

      خرید تابلو فانتزی در واقع همون چاپ عکس در فریم مینمال هستش که شما میتوانید سفارش ثبت کنید

  24. زهرا گفت:

    خرید تابلو عکس هم شما دارید و کجا میشه نمونه اون رو دید

    1. nooreghaem گفت:

      بله برای خرید تابلو عکس و یا تابلو دکوراتیو میتوانید انجام بدید و همچنین برای چاپ عکس فوری هم میتوانید پیام بدید

  25. نور گفت:

    سلام ببخشید من در گوگول سرج کردم
    مرکز فروش تابلو تهران و شما بالا اومدید
    میخواستم بدونم تنوع کاری شما چقدر هستش
    و بفرمایید قاب جنس از چیه و ساعت کارتون بفرمایید

  26. ناشناس گفت:

    من قبلا از تون خریداری کردم واقعا یکی از مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران هستند که شما کلی تنوع دارند و ار همه مهمتر ضمانت برگشت کالا هم دارند

    1. nooreghaem گفت:

      ممون مرسی از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *