اخبار داغ

بهترین کادو برای خرید منزل

کادو برای خانه جدید

بهترین کادو برای خرید منزل

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، احتمالا یکی از دوستان یا نزدیکان شما به تازگی یک خانه جدید خریده است و شما نمی‌دانید که بهترین هدیه برای خانه دوست چیست؟ اگر برای شما هم این سوال مطرح شده است که هدیه برای خانه جدید چی ببریم؟ باید بگوییم که انتخاب بهترین کادو برای خرید منزل بستگی به بودجه شما دارد. هر چقدر بودجه بیشتری داشته باشید، دست شما برای خرید کادو برای خانه جدید بازتر خواهد بود؛ اما اگر هیچ ایده‎ای در ذهن خودتان را برای خرید هدیه ندارید، با ما همراه باشید تا با چند هدیه خاص برای خانه جدید آشنایتان کنیم.

بهترین کادو برای خرید منزل

لیست هدیه برای منزل

اگر به دنبال بهترین کادو برای خرید منزل دوست و فامیل هستید، باید در ابتدا یک‎سری ایده‌ها را در ذهن خودتان داشته باشید. در این صورت می‌دانید که باید به چه مغازه‎ای برای خرید هدیه مراجعه کنید. در ادامه چند ایده ساده برای خرید هدیه منزل نو را به شما توضیح می‌دهیم که قطعا به کار شما می‌آیند.

تابلو دیواری و دکوراتیو

یکی از بهترین هدایایی که می‌توانید برای منزل نو بخرید، تابلو دیواری و دکوراتیو است. خرید تابلو دکوراتیو به شما این امکان را می‌دهد تا یک تابلو مدرن و شیک را به دوستان خودتان هدیه دهید. این تابلوها می‌توانند برای تکمیل دکوراسیون داخلی یک خانه جدید گزینه خوبی محسوب شوند. البته بهتر است برای خرید تابلو مدرن در تهران، به ویژگی‌های این تابلوها و تناسب آن‌ها با سلیقه و دکوراسیون داخلی خانه طرف مقابل خودتان توجه داشته باشید. در این صورت تابلو دکوراتیو می‌تواند بهترین هدیه برای خانه جدید دوست و فامیل باشد.

طرح 01

1.600.000 تومان2.000.000 تومان

تابلو طرح وال

1.400.000 تومان2.400.000 تومان

طرح دلفین و کشتی 

1.400.000 تومان2.400.000 تومان

طرح درخت طلایی

1.400.000 تومان2.400.000 تومان

طرح دخترک با صورت طلایی

1.400.000 تومان2.400.000 تومان

پل طرح زرد

1.400.000 تومان2.400.000 تومان

تابلو طرح خوشه

1.400.000 تومان2.400.000 تومان

تابلو عکس برج ایفل

1.400.000 تومان1.800.000 تومان

تابلو طرح آهو

1.400.000 تومان2.400.000 تومان

تابلو سه تیکه دکوراتیو طرح 1

900.000 تومان2.400.000 تومان

تابلو دکوراتیو سه تیکه طرح 3

900.000 تومان2.400.000 تومان

دکوراتیو طرح 4

900.000 تومان2.400.000 تومان

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو مانند تابلو مدرن دکوراتیو می‌تواند برای هدیه منزل نو گزینه بسیار خوبی محسوب شود. آینه‌های دکوراتیو ظاهر فوق‎العاده‎ای دارند و می‌توانند در هر بخش از منزل نصب شوند. تنوع در آینه‌های دکوراتیو بسیار زیاد است. پس دیگر نیازی نیست که از خودتان بپرسید، هدیه برای خانه جدید چی ببریم؟ می‌توانید مدل‌های متنوع آینه دکوراتیو و تابلو دکوراتیو را بررسی کنید و بر اساس سلیقه خودتان یکی از این محصولات را انتخاب نمایید.ساعت دیواری که در برخی از مراکز فروش تابلو دیواری و دکوراتیو نیز به فروش می‌رود، یکی از بهترین هدایا برای خانه نو است. اگر هنوز هم این سوال در ذهن شماست که هدیه برای خانه جدید چی ببریم؟ به شما ساعت‌های دیواری را توصیه می‌کنیم. معمولا افرادی که از یک خانه به خانه دیگر جابجا می‌شوند، دوست دارند که کمی در دکوراسیون خودشان تحول ایجاد کنند. با خرید تابلو دکوراتیو و یا ساعت‌های دیواری می‌توانید به آن‌ها کمک کنید تا یک سبک دکوراسیون خاص برای خودشان ایجاد کنند. شاید فکر کنید که خرید ظرف و ظروف برای خانه جدید، اصلا گزینه خوبی نیست؛ ولی معمولا هر خانه جدیدی به یک سری ظروف جدید و خاص نیاز دارد. اگر علاقه‎ای به خرید تابلو دکوراتیو ندارید و یا احساس می‌کنید که فرد مقابل شما به این تابلوها نیازی ندارد، می‌توانید به سراغ گزینه‌های دیگر برای خرید هدیه خانه جدید بروید. شیرینی خوری یکی از ظروف جذاب و در عین حال خاص برای منزل نو است. شیرینی خوری‌های دو طبقه و سه طبقه یکی از بهترین محصولات موجود در بازار هستند که می‌توانید آن‌ها را به عنوان بهترین کادو برای خرید منزل باشه

چاپ رایگان
کادو برای خانه جدید

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو مانند تابلو مدرن دکوراتیو می‌تواند برای هدیه منزل نو گزینه بسیار خوبی محسوب شود. آینه‌های دکوراتیو ظاهر فوق‎العاده‎ای دارند و می‌توانند در هر بخش از منزل نصب شوند. تنوع در آینه‌های دکوراتیو بسیار زیاد است. پس دیگر نیازی نیست که از خودتان بپرسید، هدیه برای خانه جدید چی ببریم؟ می‌توانید مدل‌های متنوع آینه دکوراتیو و تابلو دکوراتیو را بررسی کنید و بر اساس سلیقه خودتان یکی از این محصولات را انتخاب نمایید.ساعت دیواری که در برخی از مراکز فروش تابلو دیواری و دکوراتیو نیز به فروش می‌رود، یکی از بهترین هدایا برای خانه نو است. اگر هنوز هم این سوال در ذهن شماست که هدیه برای خانه جدید چی ببریم؟ به شما ساعت‌های دیواری را توصیه می‌کنیم. معمولا افرادی که از یک خانه به خانه دیگر جابجا می‌شوند، دوست دارند که کمی در دکوراسیون خودشان تحول ایجاد کنند. با خرید تابلو دکوراتیو و یا ساعت‌های دیواری می‌توانید به آن‌ها کمک کنید تا یک سبک دکوراسیون خاص برای خودشان ایجاد کنند. شاید فکر کنید که خرید ظرف و ظروف برای خانه جدید، اصلا گزینه خوبی نیست؛ ولی معمولا هر خانه جدیدی به یک سری ظروف جدید و خاص نیاز دارد. اگر علاقه‎ای به خرید تابلو دکوراتیو ندارید و یا احساس می‌کنید که فرد مقابل شما به این تابلوها نیازی ندارد، می‌توانید به سراغ گزینه‌های دیگر برای خرید هدیه خانه جدید بروید. شیرینی خوری یکی از ظروف جذاب و در عین حال خاص برای منزل نو است. شیرینی خوری‌های دو طبقه و سه طبقه یکی از بهترین محصولات موجود در بازار هستند که می‌توانید آن‌ها را به عنوان هدیه منزل نو خریداری کنید. 

اکسسوری‌های تزئینی

اکسسوری‌های تزئینی یکی دیگر از انواع کادوهای مناسب برای خانه نو هستند. اکسسوری‌ها دارای تنوع زیادی‌اند؛ پس می‌توانید بر اساس بودجه‎ای که دارید، بهترین اکسسوری تزئینی را به عنوان هدیه منزل نو به دوستان و عزیزان خودتان تقدیم کنید. اکسسوری‌های تزئینی دارای تنوع بالایی هستند که هر کدام می‌توانند با یک بسته‎بندی شیک و منحصر به فرد هدیه داده شوند. می‌توانید از مجسمه‌های مختلف، گلدان‌های شیک، آینه‌های دکوراتیو و … به‎عنوان کادو برای خانه جدید استفاده کنید.ما ایرانیان همیشه به خوردن چای علاقه‎مند هستیم. همین موضوع باعث شده تا هر محصولی که به چای مرتبط باشد، بتواند برای ما ایرانیان نیز کاربردی باشد. اگر هنوز نمی‌دانید که بهترین کادو برای خرید منزل چیست و هیچ کدام از گزینه‌های ذکر شده نظر شما را جلب نکرد، بهتر است که به‎دنبال خرید سینی چای خوری باشید. سینی‌های چای خوری هم زیبایی منحصر به فردی دارند، هم شکیل هستند و هم با ارزش بالایی خریداری می‌شوند. کاربردی بودن این سینی‌ها، مهم‎ترین ویژگی‌های آن هاست.یکی دیگه از این هدیه چاپ عکس و قاب عکس هستش در فروشگاه نورقائم که یکی از مراکز خرید تابلو دکوراتیو در تهران هستش تنوع زیادی در قاب چوبی و قاب فلزی داره که شما میتوانید عکس  چاپ و قاب کنید 

چطور بهترین هدیه را برای خانه دوستمان انتخاب کنیم؟

تا به‎اینجای مقاله چند پیشهاد کاربردی برای کادو منزل نو را به شما معرفی کردیم. احتمالا از میان هدایای ذکر شده، به‎هر‎حال یکی از آن‌ها را برای هدیه منزل نو انتخاب می‌کنید؛ اما موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید، بودجه‎ای است که از قبل برای خرید هدیه تعیین کرده‌اید. هر چقدر بودجه شما محدودتر باشد، انتخاب‌های شما نیز محدودتر خواهد شد.پس بهترین راه برای انتخاب بهترین کادو برای خانه جدید، تعیین بودجه و مشاهده مدل‌های مختلف هدیه در بازار است. در این صورت می‌توانید بر اساس شرایط خودتان، این هدایای منحصر به فرد را تهیه کنید. اگر بودجه محدودی دارید، می‌توانید اقدام به خرید تابلو دکوراتیو مدرن و کوچک کنید که هم ظاهر زیبایی دارد، هم می‌تواند برای خانه‌های مسکونی گزینه خوبی محسوب شود.

جمع بندی

در این مقاله به 7 هدیه مناسب برای منزل نو اشاره کردیم که می‌توانید آن‌ها را برای خانه دوست یا خانه فامیل تهیه کنید. در میان انواع هدایای ذکر شده، بهترین هدیه تابلو دیواری است که با ظاهر شیک خودش، می‌تواند باعث تکمیل دکوراسیون یک خانه جدید شود. فراموش نکنید که بسته بندی مناسبی را برای کادوی خریداری شده خودتان در نظر بگیرید تا هم به صاحب خانه احترام بگذارید، هم بهترین هدیه خودتان را با ظاهری شیک به دیگران تقدیم کنید.

9 دیدگاه در “بهترین کادو برای خرید منزل

  1. ناشناس گفت:

    سلام
    برای خرید تابلو باید به کدام صفحه شما مراجعه کنم

  2. زهرا گفت:

    من قبلا از شون تابلو خریدم
    واقعا اخلاقشان حرف نداره
    یکی از بهترین مراکز فروش تابلو در تهران هستند
    یکبار بهشون سر بزنید

    1. nooreghaem گفت:

      ممون
      لطف دارید

  3. سحر زمانی گفت:

    من هم برای خرید قاب عکس پیشون رفتم
    کمی شلوغ بودند و درجا کار رو انجام دادن
    خیلی توی سرعت خوب اند

  4. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید قیمت قاب عکس رو میخواستم بدونم و بفرمایید هزینه چقدر هستش من pvc میخواستم

    1. nooreghaem گفت:

      سلام قاب عکس از 85000 تومان که چاپ عکس 10*15 داخلش جا میشه شروع میشه

  5. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید برای خرید تابلو برای پذیرایی دیجی کالا از شما باید خریداری کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *