اخبار داغ

۲۰ تا از بهترین پیج تابلو دکوراتیو و تابلو مدرن ایران

۲۰ تا از بهترین پیج تابلو دکوراتیو و تابلو مدرن ایران

پیچ تابلو دکوراتیو در ایران نمونه های مختلف وجود دارد پیچ تابلو دکوراتیو که به صورت های حضوری تشیف ببرید خیلی کم هستش به طور کلی تابلو دکوراتیو عنصر مهمی در دکوراسیون دیوار منزل و محیط کار است. قبل از اینکه یک تابلو دکوراتیو بخرید، باید دیوار مناسبی برای نصب تابلو انتخاب کنید. دیوار باید تابلو دکوراتیو شما را به بهترین نحو نشان دهد و جلوه آن را از بین نبرد. بهترین دیواری که می‌توانید برای نصب آن انتخاب کنید معمولاً دیوار کنار تلویزیون، دیوار روبه‌روی تخت در اتاق خواب، دیوار بین دو پنجره و همچنین دیوار کناری درب آپارتمان است.

معرفی پیج تابلو دکوراتیو

پیج تابلو دکوراتیو در واقع یک فروشگاه آنلاین است که این تابلو‌ها را می‌فروشد و شما با خرید از این پیج‌ها می‌توانید با هزینه کمتری دیوار‌های خود را زیبا کنید. با وجود این پیج‌ها لازم نیست هزینه بالایی برای تغییر دکوراسیون منزل خود پرداخت کنید و طبق سلیقه و رعایت مواردی که در این مطلب به شما گفتیم، محیط داخلی را تزیین کنید.در پیج تابلو دکوراتیو انواع تابلو‌های دکوراتیو مثل تابلو عکس، تابلو چاپی، تابلو نوشته، تابلو نقاشی خط و غیره به فروش می‌رسد.فروشگاه‌های اینستاگرامی فرصت‌های خوبی برای خرید آنلاین تابلو دکوراتیو  فراهم کرده‌اند و شما می‌توانید در اینستاگرام تابلو دیواری مورد پسند خود را پیدا کنید. برای خرید تابلو در اینستاگرام باید پیج‌های زیادی را بشناسید تا بالاخره تابلو دکوراتیو مورد نظر خود را بپسندید و خریداری کنید.پیج تابلو فانتزی، پیج تابلو مدرن، پیج تابلو دیواری و غیره در اینستاگرام به طور مجزا وجود دارند که بهترین تابلو‌ها را می‌فروشند و بسیاری از این پیج‌ها هم حتی تابلو‌ها را طبق سفارش مشتری آماده می‌کنند.

پیج @tablo. decoration،

پیج @tablo_decoriii

و پیج @abangallery۲

و پیج @noorghaem

بهترین پیج تابلو دکوراتیو در اینستاگرام هستند که شما میتوانید در فروشگاه نورقائم تابلو دکوراتیو به صورت حضوری دیدن فرمایید 

بهترین مرکز خرید تابلو در پردیس

 که می‌توانید تابلو‌های مورد نظر خود را از آن‌ها به راحتی خریداری کنید.

 

پیج تابلو دکوراتیو

۲۰ پیج تابلو دکوراتیو

اگر شما خرید آنلاین از اینستاگرام را ترجیح می‌دهید، عباراتی مثل اینستاگرام تابلو دیواری، اینستاگرام تابلو دکوراتیو یا مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران اینستاگرام را سرچ می‌کنید. همراه ما بمانید زیرا در این قسمت ۲۰ پیج تابلو دکوراتیو را به شما معرفی می‌کنیم.

این پیج‌ها به طور تخصصی تابلو دکوراتیو می‌فروشند:

@modern. home. gallery

@tablo. galleryy

@tablo. dilano

@dehkadekado

@resin. azor

@hoomeart

@lantern. land

@el_crafts_

@arameshdekor

@denzhegallery

@mezqan_

@rhea_dejor

@justwo. od

@mah. gallery

استفاده از تابلو‌های دکوراتیو چند تکه

زمانی از تابلو‌های چند تکه استفاده کنید که دیوار به قدر کافی بزرگ باشد. آنقدر که استفاده از یک تابلو، جلوه زیادی نداشته باشد. شما می‌توانید در پیج تابلو دکوراتیو به صورت آنلاین ست‌های تابلو چند تکه را خریداری کنید و آن‌ها را در کنار یکدیگر روی دیوار بگذارید.البته گاهی نصب کردن آن‌ها به صورت بالا و پایین و نامنظم، نمای تابلو‌ها را بیشتر می‌کند. به خاطر داشته باشید نوع نصب تابلو‌های چند تکه بر حسب دیواری که انتخاب می‌کنید تفاوت دارد. به عنوان مثال اگر می‌خواهید تابلو‌ها را بالای کاناپه بگذارید، بهتر است از سه تکه تابلو هم سایز و هم تراز استفاده کنید، در این صورت اتاق پذیرایی شما بسیار شیک می‌شود.برای دیوار راهرو‌ها می‌توانید بیشتر از سه تکه تابلو غیر هم تراز به صورت بالا و پایین استفاده کنید. در این صورت، راهرو زیباتر می‌شود و نمای تابلو‌ها بیشتر به چشم می‌آید.اگر شما شما دوست دارید در اتاق نشیمن خود چند عدد تابلو داشته باشید، بهتر است که سبک‌های تابلو‌های دکوراتیوتان با هم هماهنگ باشد و هارمونی دکوراسیون داخلی را به هم نریزد.یکی از موارد مهمی که در نصب تابلو روی دیوار وجود دارد این است که آن را دقیقاً در زاویه چشم مخاطب نصب کنید. مثلاً اگر پشتی‌های کاناپه و مبل شما ارتفاع کمی دارند، تابلو را خیلی بالا نگذارید تا افرادی که روی مبل می‌نشینند بتوانند آن را تماشا کنند و از آن لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *