اخبار داغ

چرا باید در دکوراسیون داخلی از تابلو استفاده کنیم؟

چرا باید در دکوراسیون داخلی از تابلو استفاده کنیم؟

چرا باید در دکوراسیون داخلی از تابلو استفاده کنیم؟

بهترین دکوراسیون‌های داخلی آن‌هایی هستند که داستان ساکنان یک خانه را بیان می‌کنند. فضاهایی که به خوبی طراحی شده‌اند، صرفا مجموعه‌ای تصادفی از مبلمان، آثار هنری و نورپردازی نیستند. در واقع یکی از مهم‌ترین نکات در دکوراسیون داخلی تعادل بین وسایل مختلف خانه بوده و بهترین وسیله برای ایجاد این تعادل و هماهنگی انواع و اقسام تابلوهاست. در این مقاله به تاثیر تابلو در دکوراسیون داخلی می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم تابلوها چگونه دکوراسیون داخلی خانه را متحول می‌کنند.تابلوهای مدرن در دکوراسیون خانه می‌توانند تاثیرات مثبت زیادی داشته باشند. این تاثیرات شامل اموری از جمله زیبایی زندگی در خانه، افزایش ارتباطات خانوادگی، ایجاد یک فضای خلق و خو، و افزایش احساسات مثبت می‌شوند.استفاده از تابلو دکوراتیو در دکوراسیون داخلی بسیاری از مزایای زیبایی‌شناختی و ارتباطی دارد. اینجا چند دلیل برای استفاده از تابلو دکوراتیو فانتزی در دکوراسیون داخلی آورده شده است:

طرح 1400

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 1200

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 988

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 66

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 55

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 109

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح456

1.200.000 تومان1.500.000 تومان

طرح 10525

1.200.000 تومان1.500.000 تومان

طرح 625

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 622

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 621

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 90 (کپی)

1.400.000 تومان1.870.000 تومان

افزایش زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی با انواع تابلوها

تابلوها تاثیر چشمگیری در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه و محل کار شما دارند. در واقع با خرید تابلو و استفاده از وسایل تزئینی می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر (نسبت به وسایل گران‌قیمتی مانند بوفه و ظروف کریستال)، سلیقه خود را بیشتر در دکوراسیون خانه اعمال کنید و به این ترتیب، حس و حالی را به خانه ببخشید که دلخواه شماست.

برای اینکه از تابلوها حداکثر استفاده را ببرید و از چنین مزایایی بهره‌مند شوید، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • رنگ تابلو نباید با دیگر وسایل خانه مانند مبلمان تضاد داشته باشد. حتی‌الامکان تابلویی را انتخاب کنید که در طیف رنگی دیگر اسباب و اثاثیه خانه باشد.
  • اگر دیوارهای خانه کوتاه است، حتما از تابلوهای عمودی استفاده کنید. نصب چنین تابلوهایی دیوارها را بلندتر از چیزی که هستند، نشان می‌دهند.
  • نورپردازی درست تاثیر شگرفی در چند برابر شدن زیبایی تابلوها دارند. بنابراین ترجیحا تابلو را جایی بیاویزید که در کنار آن تعدادی لامپ و هالوژن قرار بگیرد.
  • تابلوهای بزرگ را روی دیوارهای اصلی و تابلوهای کوچک را در دیوارهای فرعی مانند راهروها نصب کنید.  
  • یکی از بهترین جاها برای نصب تابلو در اتاق نشیمن، دیوار پشت مبل و کاناپه است. نکته مهم اینکه اندازه تابلو نباید بزرگ‌تر از کاناپه باشد.
  • اگر می‌خواهید چند تابلو را کنار هم قرار دهید، بهتر است تابلوهای روشن‌تر را بالا و تابلوهای تیره‌تر را زیر آن‌ها نصب کنید. این چیدمان، جلوه بسیار زیبایی به فضا می‌بخشد.همچنین حفظ تعادل و هماهنگی بین وسایل خانه، از نکات مهمی است که باید در دکوراسیون رعایت کنید. تابلوها می‌توانند به زیبایی هر چه تمام‌تر این تعادل را به ارمغان بیاورند و جلوه یکنواخت و چشم‌نوازی ایجاد کنند. با نکات گفته‌شده، زیبایی و تعادل را هنگام نصب تابلو‌ها رعایت کنید.
تبدیل عکس به پازل در کرج
چرا باید در دکوراسیون داخلی از تابلو استفاده کنیم؟

اضافه کردن زیبایی و زندگی به فضا:

  1. تابلوها به عنوان یک عنصر تزئینی، جذابیت و زندگی به فضا اضافه می‌کنند. آن‌ها می‌توانند رنگ، الگو، و تصاویر متنوعی را به فضا ارائه دهند که باعث جذابیت و دلچسبی بیشتر آن می‌شود.انعکاس سلیقه و شخصیت: انتخاب تابلوها بر اساس سلیقه و شخصیت شما، می‌تواند به دیگران درباره شما و سلیقه‌های شما اطلاعاتی ارائه دهد. این می‌تواند فضای شخصیتی و منحصر به فردی را به فضای شما اضافه کند.احیای فضاهای خالی: در برخی مواقع، فضاهای خالی ممکن است احساس خالی و کسل‌کننده کنند. استفاده از تابلوها می‌تواند این فضاها را پرکنده و جذاب‌تر نماید.اضافه کردن ارزش هنری: اگر تابلوها اثر هنرمندان معروف یا اثرهایی با ارزش هنری باشند، می‌توانند ارزش هنری و فرهنگی فضا را افزایش دهند.

تاثیر مثبت تابلو در دکوراسیون داخلی بر خلق‌وخوی ساکنان خانه

تابلوها تاثیر مثبتی بر خلق‌وخوی ساکنان یک خانه یا کارمندان یک شرکت می‌گذارند. وقتی روزتان را با نگاه به تابلوهای زیبا و هنری شروع کنید، حال و هوای شما به مراتب بهتر از زمانی خواهد بود که به دیوارهای خالی نگاهی بیاندازید. به این منظور می‌توانید انواع و اقسام تابلوها را با تصاویر منظره و طبیعت تهیه کرده و آرامش حاکم بر فضای خانه را دو چندان کنید یا با خرید تابلوهایی که طرح‌های کلاسیک و هنری‌تری دارند، لذت بصری بیشتری در دکوراسیون داخلی به ارمغان بیاورید.امروزه تابلوها در سبک‌های متنوعی شامل سبک کلاسیک، مدرن و مینیمال طراحی و تولید می‌شوند. برای اینکه دید جامع‌تری نسبت به سبک‌های مختلف داشته باشید و تابلویی را انتخاب کنید که بیشترین تاثیر را بر حال و هوای شما دارد، مجلات دکوراسیون داخلی گزینه خوبی هستند. بعد از انتخاب تابلو، آن را در جایی نصب کنید که در معرض دید باشد. برای مثال یکی از بهترین نقاط برای نصب تابلو دیوار پشت کاناپه است.

استفاده از تابلوهای زیبا برای پوشاندن دیوار با کمترین هزینه

یکی دیگر از مزایای استفاده از تابلو در دکوراسیون داخلی این است که با این ابزارها می‌توانید دیوارهای خالی را با کمترین هزینه بپوشانید. البته این فایده بدان معنا نیست که سراسر دیوارها را تابلو بزنید یا از هر تابلویی برای هر قسمتی از دیوار خانه‌تان که خالی است یا نقصی دارد، استفاده کنید. در واقع اندازه و ابعاد نیز در تاثیر تابلو در دکوراسیون داخلی نقش دارد.اگر تابلویی با اندازه درست انتخاب نکنید، این وسیله تزئینی اثر معکوسی بر زیبایی فضا خواهد گذاشت. به این منظور، دیوارهای بزرگ را با تابلوهای بزرگ بپوشانید و روی دیوارهای مستطیلی عمودی از تابلوهای عمودی استفاده کنید. اگر قصد خرید تابلو دفتر کار دارید، برای جاهایی مانند راهروها از تابلوهایی با اندازه‌های کوچک استفاده کنید. به عنوان یک نکته کلی، تابلوها باید نسبتا بزرگ باشند و حداقل دو سوم یا سه چهارم دیوار را بپوشانند.لابراتوار نورقائم یکی از مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران هستش که شما میتوانید انواع قاب عکس که شما میتوانید قیمت قاب عکس با هم مقایسه کنید در این مجموعه همزمان چاپ عکس نیز وجود دارد 

خرید تابلوهای زیبا و متنوع با بالاترین کیفیت از گالری شاد و شیک

ایجاد موضوع برای بحث و گفتگو: تابلوها می‌توانند موضوعات بحث و گفتگو را در فضا ایجاد کنند. ممکن است تصاویر و موضوعات تابلوها موجب شود که مهمانان و بازدیدکنندگان شما به بحث و گفتگوی خوبی در مورد آنها بپردازند.تاثیر مثبت بر روحیه: تصاویر و طرح‌های موجود در تابلوها می‌توانند بر روحیه و احساسات ما تاثیر مثبتی بگذارند. انتخاب تصاویری با رنگ‌ها و مناظری که آرامش و خوشبختی را به خاطر آورند، می‌تواند برای تسکین استرس و افزایش انرژی مفید باشد.

2 دیدگاه در “چرا باید در دکوراسیون داخلی از تابلو استفاده کنیم؟

  1. ناشناس گفت:

    مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران کجا هستش

    1. nooreghaem گفت:

      لابراتوار نورقائم یکی از مرکز فروش خرید تابلو دکوراتیو در تهران هستش که کلی تابلو مدرن دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *