اخبار داغ

تبدیل عکس به پازل در کرج

تبدیل عکس به پازل در کرج

تبدیل عکس به پازل در کرج

تبدیل عکس به پازل در کرج کجا هستش کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به پازل علاقه نداشته باشد. از کودکان گرفته تا بزرگسالانی که به دنبال پازل‌های چند هزار تکه چالش برانگیز هستند، برای همه حل کردن پازل یک سرگرمی فوق العاده جذاب است.تا به حال شده است که به بازار بروید و با محدودیت طرح پازل‌های موجود در بازار مواجه شوید؟تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که ای کاش می‌توانستید پازل با طرح دلخواه خودتان را داشته باشید؟شاید به نظرتان غیر ممکن و یا بسیار پر هزینه به نظر برسد، اما چاپ و تولید پازل با طرح دلخواه هزینه کمتری نسبت به خرید پازل‌های آماده دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد تبدیل عکس به پازل صحبت کنیم و 5 مرکز تبدیل عکس روی پازل را به شما معرفی کنیم

تبدیل عکس به پازل در کرج

هدیه دادن پازل

پازل‌ها در تمام اشکال مختلف خود، قرن هاست که ذهن انسان را مجذوب خود کرده اند. پازل هوش، توانایی های حل مسئله و صبر ما را به چالش می‌کشد. این شیفتگی به پازل ها به دنیای هدایا نیز کشیده شده است و روشی بدیع و مبتکرانه برای ابراز محبت و تفکر ایجاد کرده است.سفارش پازل با عکس دلخواه و هدیه دادن آن یک ایده فوق العاده است که نشان دهنده‌ی میزان توجه شما به فرد هدیه گیرنده است. شما می‌توانید طرح روی پازل با توجه به روحیه و شخصیت فرد هدیه گیرنده انتخاب کنید و یک هدیه عالی به او تقدیم کنید.علاوه بر این، یک پازل سفارشی می‌تواند ارزش معنوی داشته باشد. می‌توانید تصویر یا طرحی را انتخاب کنید که به خاطره‌ای دو نفره یا یک علاقه مشترک مربوط باشد. این حرکت متفکرانه نه تنها خلاقیت شما، بلکه درک عمیق شما از ترجیحات و شخصیت هدیه گیرنده را نیز منتقل می‌کند.اگر به دنبال یک هدیه ارزنده هستید که در عین حال مجبور نباشید هزینه‌ی زیادی برای آن صرف کنید، فقط کافی است یک عکس فوق العاده انتخاب کنید و آن را به یکی از 5 مرکز تبدیل عکس روی پازل که در این مقاله معرفی می‌شود ارسال کنید.

ثبت لحظات ماندگار

یکی از بهترین روش‌ها برای ثبت لحظات ماندگار، چاپ آن به صورت عکس است. اما شاید چاپ عکس و تابلو کمی قدیمی به نظر برسد و به دنبال ایده‌ای جدید باشید. در این صورت، چاپ عکس روی پازل می‌تواند یک جایگزین عالی برای چاپ عکس روی شاسی‌های قدیمی باشد.تبدیل عکس به پازل محدودیتی ندارد و شما می‌توانید عکس مورد نظرتان را به پازل‌های با کیفیت از 200 تا 5000 قطعه تبدیل کنید. پس از تکمیل پازل می‌توانید آن را قاب کرده و روی دیوار خانه آویزان کنیدپیدا کردن پازل‌های متنوع که متناسب با بازه‌ی سنی کودک شما باشد، کار چندان راحتی نیست. متاسفانه در زمینه‌ی کودکان تنوع و خلاقیت بسیار کمی وجود دارد و بسیاری از پازل‌های موجود در بازار دارای طرح‌ها و الگوهای تکراری هستند. چاپ عکس روی پازل می‌تواند دست شما برای تولید پازل‌های متنوع و خلاقانه برای کودکان باز بگذارد. برای انتخاب طرح پازل کودکان می‌توانید از طرح کارتون‌های کودکانه مانند پاندا کونگفوکار، دلسا، بن تن و … کمک بگیرید.

تبدیل عکس به پازل در کرج

چاپ پازل تبلیغاتی

تبلیغات یک مقوله پیچیده است، ولی یک اصل کلی دارد و آن هم ماندن در ذهن مخاطب است. یکی از کاربردهایی که چاپ عکس روی پازل دارد، طراحی و ساخت هدیه‎های تبلیغاتی است.حتما بسیاری از شما در همایش‌ها و سمینارهای مختلف و حتی در نمایشگاه‌ها بروشورهای تبلیغاتی شرکت‌های مختلف را دریافت کرده‌اید. بسیاری از ما وقتی به خانه می‌رسیم و یا حتی در همان خیابان بعد از اینکه نگاهی اجمالی به بروشور انداختیم، آن را دور می‌اندازیم.اما اگر هدیه تبلیغاتی داده شده یک هدیه نفیس باشد ماجرا فرق می‌کند. هرچند خودکار، جاسوییچی و دفترچه به عنوان هدیه‌های تبلیغاتی مرسوم شناخته می‌شوند، اما پازل‌های تبلیغاتی می‌توانند یک هدیه بی‌نظیر باشند که تا سال‌های سال توسط مخاطبان نگه‌داری می‌شود.شما می‌توانید طرحی از شرکت و یا محصولات خود را به صورت پازل چاپ کنید و به عنوان هدیه‌های تبلیغاتی به مخاطبان و یا شرکای تجاری خود تقدیم کنید.در ادامه 5 مرکز تبدیل عکس روی پازل در کرج را به شما معرفی می‌کنیم.

عکاسی پرتره (از 0 تا 100) | عکاسی پرتره چیست + 6 قاعده مهم

5 مرکز تبدیل عکس روی پازل

1- سفارش اینترنتی

یکی از بهترین روش‌ها برای تبدیل عکس به پازل با کیفیت بالا، سفارش اینترنتی است. شما می‌توانید با یک جستجوی ساده بهترین مراکز تبدیل عکل روی پازل را انتخاب کنید و طرح دلخواه خودتان را برای چاپ سفارش دهید.مهم‌ترین مزیت سفارش اینترنتی این است که علاوه بر اینکه وقت شما بابت مراجعه‌ی حضوری تلف نمی‌شود، در کمترین زمان ممکن می‌توانید سفارش را درب منزل دریافت کنید. برای سفارش پازل با عکس دلخواه به صورت اینترنتی فقط کافی است عکس مورد نظرتان را انتخاب کرده و با کیفیت مناسب آن را برای شرکت تولید کننده پازل ارسال کنید.

2- چاپ بهرنگ

یکی از تبدیل عکس به پازل در کرج، چاپ بهرنگ است که انواع مختلف پازل‌های چوبی، مغناطیسی و مقوایی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر قصد سفارش حضوری دارید، یکی از 5 مرکز تبدیل عکس روی پازل در کرج، چاپ بهرنگ است که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

3- چاپ نوین

اگر به دنبال سفارش در حجم بالا هستید، برای تبدیل عکس به پازل در کرج به چاپ نوین مراجعه کنید. این مرکز ضمن چاپ عکس روی پازل در تیراژ بالا، قیمت مناسبی را به شما پیشنهاد می‌دهد. البته در نظر داشته باشید که برای سفارشات تکی و هدیه چاپ نوین انتخاب مناسبی نیست و بهتر است به یکی دیگر از 5 مرکز تبدیل عکس روی پازل مراجعه کنید. چاپ نوین علاوه بر چاپ پازل، چاپ عکس روی شاسی و همچنین تابلو را انجام می‌دهد.

4- چاپیون

اگر در کرج زندگی می‌کنید، اما گذرتان به تهران نیز می‌افتد، چاپیون یکی از بهترین مراکز سفارش پازل با عکس دلخواه است. چاپیون سفارشات مختلفی از قبیل چاپ عکس روی شاسی، چاپ هدایای تبلیغاتی و همچنین تبدیل عکس به پازل با کیفیت بالا را انجام می‌دهد.

 

5- سفارش از اینستاگرام

پنجمین مورد از 5 مرکز تبدیل عکس روی پازل، سفارش از طریق اینستاگرام است. سفارش از طریق اینستاگرام مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه شما می‌توانید نمونه کارهای کارگاه را در پیج کارگاه ببینید و همچنین از روی کارها انجام شده، ایده بگیرید. برخی از پیج‌های اینستاگرامی علاوه بر تبدیل عکس به پازل با کیفیت بالا، بسته بندی آن به صورت هدیه در جعبه‌های نفیس را نیز انجام می‌دهند.

کلام آخر

پازل سرگرمی است که همه افراد در هر رده سنی به آن علاقه دارند. سفارش پازل با عکس دلخواه به شما این امکان را می‌دهد ایده‌ای که روی ذهنتان دارید به یک سرگرمی جذاب تبدیل کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *