اخبار داغ

انواع تابلو منزل از کجا بخرم؟ تابلو شیک از کجا بخرم

انواع تابلو منزل از کجا بخرم؟

 انواع تابلو منزل از کجا بخرم ؟ تابلو شیک از کجا بخرم ؟ این ها همه سوالی هستش که شما مهربونها خیلی از ما سوال میکنید برای خرید تابلو دکوراتیو با قیمت مناسب که شما حضوری هم بتونید تشیف بیارید خیلی کم هستش ولی یکی از مراکز فروش تابلو مدرن لابراتوار چاپ عکس نورقائم هستش شما میتوانید به صورت تابلوها دارای انواع مختلفی هستند ببینید . افراد زیادی برای خرید انواع تابلو منزل به مرکز خرید تابلو مراجعه می‌کنند. یکی از تابلوهایی که می‌تواند جلوه چشم‌نواز و زیبایی به محیط بخشد؛ تابلو دکوراتیو می‌باشد. این تابلو در زیبایی منزل تاثیری زیادی دارد. نصب تابلوهای دکوراتیو در اتاق پذیرایی جلوه خاصی به آن مکان می‌دهد.به طور کلی، تابلوهای شیک یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی و هنر تزیینی هستند که به صورت گسترده در منازل، ادارات، فضاهای عمومی و مکان‌های تجاری استفاده می‌شوند. این تابلوها می‌توانند از انواع مختلفی از مواد، فرم‌ها، رنگ‌ها و البته موضوعات هنری تشکیل شده باشند. در مقاله 2000 کلمه‌ای، می‌توان به بررسی تاریخچه تابلوهای شیک، انواع آن‌ها، تاثیرات آنها بر محیط‌های داخلی و هنرمندان معروف در این زمینه پرداخت. همچنین می‌توان به مواد مورد استفاده در تولید تابلوهای شیک، روش‌های تزئین و تکنیک‌های هنری مورد استفاده در آن‌ها و نکات مهم در انتخاب و قرار دادن تابلوهای شیک در فضاهای مختلف اشاره کرد. اضافه کردن تصاویر و مثال‌های واقعی از تابلوهای شیک نیز می‌تواند مقاله را جذاب‌تر و روان‌تر کند. در پایان، می‌توان به آینده‌ی تابلوهای شیک و روندهای جدید در این حوزه اشاره کرد.

تابلو شیک از کجا بخرم

تابلو دکوراتیو

تابلو دکوراتیو به معنای زیبا شدن و زینت بخشیدن به دکور یا نما است. هدف این هنر تزئینی یا دکوراتیو؛ ساخت و طراحی محصولاتی می‌باشد؛ که در انتقال زیبایی به محیط و منزل شما نقش مستقیمی دارند. برای ساخت تابلو مدرن موادی همچون شیشه؛ سرامیک؛ چوب و …. مورد استفاده قرار می‌گیرند. تابلوهای دکوراتیو می‌توانند همچون آینه جا به جا شوند یا همچون کاغذ دیواری بر روی دیوار ثابت بمانند. در هر صورت این تابلوها زیبایی خاص خود را دارند. برخی از تابلو از جنس پارچه کنواس هستند که به وسیله دستگاه‌های چاپ پیشرفته و مدرن تولید می‌شوند.

تابلو شیک از کجا بخرم

تابلو شیک از کجا بخرم 

تابلو شیک از کجا بخرم این سوالی هست که خیلی از شما از ما میپرسند  از نگرانی های که خانم های محترم دارند این هستش که انواع تابلو منزل از کجا بخرم چون اکثر جاها به صورت آنلاین فروش دارند امکان بازید به صورت حضوری نیست  تابلوهایی که مناسب اتاق پذیرایی است؛ تابلو دکوراتیو چاپی می‌باشد. خرید تابلو برای پذیرایی یکی از مواردی است که نیاز به دقت و وسواس دارد. خرید این تابلو بسیار مقرون به صرفه است. هر گاه احساس کردید محیط زندگی برایتان خسته‌کننده و تکراری شده است و دوست دارید دست به تغییراتی بزنید؛ خرید تابلو دکوراتیو چاپی می‌تواند تاثیر مثبتی در روحیه شما داشته باشد. در خرید این تابلو کیفیت تابلو؛ موضوع؛ طرح و …. تابلو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

خرید تابلو دکوراتیو مدرن

این تابلو در سایز؛ مدل‌؛ طرح‌ و …. مختلفی تولید می‌شود. خرید تابلو دکوراتیو مدرن به شما کمک می‌کند فضای سرد و بی‌روح منزل یا محیط کارتان به محیطی گرم و دل‌نشین تبدیل شود. برای خرید این تابلو می‌توانید به آتلیه عکاسی نور قائم مراجعه کنید. این مجموعه دارای تابلوهای دکوراتیو بسیار زیبا و جذابی می‌باشد. شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. مجموعه نور قائم در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را چاپ کرده و به شما   تحویل می‌دهد. طرح‌های زیادی جهت دکوراسیون داخلی وجود دارد که در ایجاد حسی تازه و نو تاثیرگذار می‌باشد. مجموعه قائم نور دارای انواع تابلو منزل می‌باشد.

تابلوهای دکوراتیو مدرن

تابلوهای دکوراتیو مدرن ایجاد روحیه شاد به بیننده تابلو می‌باشد. قرار دادن این تابلو سبب شکوه و زیبایی هر چه بیشتر محیط کار یا منزل شما می‌گردد. مجموعه نور قائم بیش از هزار نوع تابلو دکوراتیو مدرن در معرض دید مشتریان خود قرار داده است. شما می‌توانید حضوری به این آتلیه عکاسی مراجعه کنید و با مشاهده این تابلوها از نزدیک؛ تابلو مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.علاوه بر تابلوهای دکوراتیو مدرن؛ وسایل دکوراتیو دیگری نیز در بازار وجود دارند. وسایلی همچون لوازم روشنایی؛ ساعت؛ انواع گلدان و ظروف؛ تابلوهای بک لایت؛ پایه شمع؛ آینه‌های تزئینی و قدی؛ دکورهای دیواری و …. در کنار تابلوهای دکوراتیو مدرن جلوه زیبایی به محیط شما می‌بخشند.

انواع تابلو منزل از کجا بخرم؟

تابلوهای لوکس و دکوری دارای انواع گوناگونی هستند. طرح؛ سایز؛ رنگ؛ مدل و …. در تعیین قیمت تابلو مدرن نقش مستقیمی دارند. تابلو مدرن نیز به عنوان انواع تابلو منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از تابلوهای مدرن دارای چند تکه هستند. برخی از آن‌ها سه تکه در اندازه‌های بزرگ و مستطیلی شکل هستند که در کنار هم و یا با فاصله کمی از یکدیگر نصب می‌شوند. برخی دیگر پنج تکه در اندازه‌های کوچک می‌باشند. برخی دیگر از تابلوها هشت تکه در اندازه‌های کوچک هستند که با نصب شدن در کنار یکدیگر جلوه زیبایی به محیط می‌دهند. این تفاوت‌ها تاثیر زیادی در قیمت تابلوهای مدرن دارد. برخی از طرح‌ها مناسب سالن؛ اتاق پذیرایی و …. می‌باشند.

تابلو شیک

انواع تابلو منزل از کجا بخرم؟

انواع تابلو منزل از کجا بخرم آن‌چه در تعیین قیمت تابلو نقش دارد؛ اندازه؛ طرح؛ مدل؛ رنگ؛ جنس؛ نوع چاپ و …. می‌باشد. تابلو با شاسی جدید؛ تابلو فانتزی؛ تابلو تزئینی؛ تابلو مدرن و …. دارای قیمت‌هایی متفاوتی هستند. تابلوهای شاسی با طرح‌های دخترانه؛ طرح‌های پسرانه؛ طرح‌های گیمینگ؛ طرح‌های نئو و …. دارای اندازه و قیمت‌های مختلفی هستند. قیمت‌های تابلوهای دیواری؛ دکوراتیو؛ لوکس و …. نیز بر اساس استانداردهای خاصی تعیین می‌گردند. نوسانات قیمت در بازار در متغیر بودن قیمت‌ها تاثیر گذار است.

مرکز خرید تابلو مدرن در تهران

مجموعه قائم نور به عنوان مرکز خرید تابلو مدرن در تهران معرفی شده است. این مجموعه دارای انواع تابلوهای مدرن می‌باشد. برای این‌که بتوانید تابلوها را از نزدیک مشاهده کنید به آتلیه عکاسی قائم نور مراجعه کنید. این مجموعه دارای تابلوهای مدرن زیبا و جذابی می‌باشد. تنوع در سایز و طرح‌های این تابلو بسیار زیاد است.تاکنون شاهد تاثیرگذاری فوق العاده‌ی تابلوها بر روی دکور محل زندگی و یا کار خود بوده‌اید؟ امروزه با توجه به محبوبیت بیش از پیش این نوع از محصولات خاص، شاهد انواع تابلو در تهران خواهیم بود. به نظر شما تابلوها می‌توانند چه ویژگی‌های خاصی را در بر داشته باشد تا توجه بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جلب نمایند؟!

این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر افرادی را بر این داشته است که بتواند با یک انتخاب هوشمندانه، توجه مخاطبین را به سمت خود جلب نمایند. تابلو‌ها از جمله محصولاتی هستند که با در بر داشتن ویژگی‌های خاص می‌توانند بیانگر احساسات، عواطف و عشق و علاقه‌ی شما باشند. لذا انتخاب آنها برای محل کار و یا محل زندگی خود و یا حتی هدیه دادن به مخاطب خاص، بسیار کاربردی و هوشمندانه به شمار می‌رود. آیا تاکنون به بازار تابلو در تهران مراجعه کرده‌اید؟! در این بازار می‌توانید شاهد انواع خیره کننده و منحصر به فرد تابلوها باشید که هر کدام با در بر داشتن یک طرح متفاوت، می‌توانند در ابراز و ارائه احساسات درونی شما، نقش بسزایی داشته باشند. حتماً برای شما هم پیش آمده که با دیدن یک تابلو، آنچنان به وجد آمده‌اید که خود را در درون تابلو تصور کرده‌اید.تابلو فروشی در تهران بسیاری وجود دارد اگر میخواهید تابلو مدرن و یا دکوراتیو بخرید که تنوعی زیادی داشته باشه و حتی ضمانت برگشت هم داشته باشه فروشگاه تابلو فروشی نورقائم پیشنهاد میدین که تنوعی زیادی در فروش انواع تابلو عکس دارند تابلو نورقائم یکی از مراکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران هستش که شما خرید تابلو مدرن داشته باشید که واقعا بورس انواع تابلو دکوراتیو در تهران هستند

انواع تابلو

انواع تابلو مدرن برای منزل

تابلوهای مدرن یکی از شیک‌ترین وسایل تزئینی می‌باشد. این تابلوها به عنوان یکی از انواع تابلو منزل جهت دکوراسیون داخلی منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما دارای خانه بزرگ هستید هرگز تابلو مدرن کوچک نخرید. زیرا برای محیط‌های بزرگ؛ تابلو کوچک جلوه‌ای ندارد. انواع تابلو مدرن برای منزل کارایی خاص خود را دارد. سالن‌های پذیرایی بزرگ با نصب تابلو مدرن سایز بزرگ بسیار شیک و جذاب می‌شود. لازم به ذکر است تابلوهایی که مناسب اتاق پذیرایی است؛ برای اتاق خواب مناسب نیست. بنابراین انتخاب طرح با توجه به محیطی که قرار است تابلو نصب شود؛ حائز اهمیت می‌باشد.

تابلو شیک از کجا بخرم

انواع تابلو شیک از کجا بخرم؟

تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس به عنوان تزیینات دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تابلوها نه تنها در منزل حتی در شرکت‌ها؛ سالن‌های کنفرانس؛ سالن‌های اجتماعات؛ کارگاه‌ها و …. کارایی ویژه‌ای دارند. اگر بخواهیم از انواع تابلو منزل نام ببریم؛ تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس نیز شامل آن می‌شود. این تابلوها دارای موضوعاتی همچون اشیاء؛ نقاشی؛ عکس و … می‌باشند. انتخاب مناسب و نصب هر یک از این تابلوها در مکان خاص در ایجاد حس دلنشین و امید بیشتر به زندگی نقش موثری دارد.شما برای دیدین نمونه کار بیشتر به پیچ اینیستا مراجعه کنید حال باید پرسش به این سوال که انواع تابلو منزل از کجا بخرم ؟ ما در فروشگاه نورقائم کلی تابلو دکوراتیو داریم که شما به راحتی به ما سفارش بدید شما برای خرید تابلو دکوراتیو میتوانید شما به فروشگاه نورقائم تشیف بیارید

راهنمایی برای خرید انواع تابلو در تهران:

شاید این سوال برای شما هم پیش آید که با وجود انواع تابلو دکوراتیو در تهران ، چگونه از یک انتخاب موفقیت آمیز، بهره‌مند شویم؟ انتخاب تابلو دکوراتیو در نگاه اول، شاید بسیار ساده باشد، اما پس از مراجعه به مرکز فروش تابلوهای دکوراتیو، حتما نظر شما تغییر خواهد کرد. با در نظر گرفتن برخی از فاکتورها و المان‌های خاص برای خرید، افرادی که در زمینه خرید انواع تابلو در تهران نیز از تخصص خاصی برخوردار نیستند، می‌توانند به راحتی یک انتخاب بسیار هوشمندانه را تجربه کنند. همراه ما باشید تا از این موفقیت بهره‌مند گردید:

  • انتخاب محل نصب:
خرید انواع قاب عکس فانتزی

انتخاب محل نصب مناسب یکی از مهمترین فاکتورها در خرید تابلو مدرن در تهران می‌باشد که باید بسیار به آن توجه نمود. قبل از اقدام به خرید تابلو، بهترین است تعیین کنید که تابلو را برای چه محلی خریداری میکنید؟! آیا نیازمند تابلو برای محل کار خود هستید؟! پس از  شناسایی کردن محل مورد نصب تابلو، می‌توانید یک انتخاب جذاب را تجربه کنید. برای مثال زمانی که  اقدام به خرید تابلو برای پذیرایی می‌کنید، باید تابلویی را خریداری کنید که نه تنها خصوصی نبوده، بلکه بتواند نظر و نگاه مهمانان را نیز به سمت خود جلب نماید. خرید تابلو برای محل کار نیز با توجه به فعالیت و خدمات ارائه شده در محل کار صورت می‌پذیرد.  در انتخاب انواع تابلو در تهران برای اتاق خواب نیز می‌توانید از فاکتورهای مورد علاقه‌ی خود، استفاده کنید و جذاب‌ترین آنها را انتخاب کنید.

  • توجه به طراحی منحصر به فرد تابلو:

پس از انتخاب محل مورد نظر برای نصب تابلو، اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسد، انتخاب یک تابلو جذاب مدرن و خیره کننده است که از وابستگی مناسبی به سبک دکوراسیون محل زندگی  شما و یا محل کار شما، برخوردار باشد. برای نمونه بسیاری از تابلوها علاوه بر این که از طراحی مدرن و برجسته‌ای برخوردار هستند، از ترکیب رنگ مدرن و همچنین قاب مدرنی نیز برخوردار خواهند بود. اگر پذیرایی شما از یک سبک کلاسیک برخوردار است، بهتر است تابلوهایی را انتخاب نمایید که از سبک کلاسیک تبعیت می‌کنند. اما اگر به دنبال یک سبک مدرن و خاص هستید، حتما به مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران، مراجعه کنید

شما طرفدار تابلوهایی با مضمون طبیعت هستید و یا بیشتر تمایل به سبک‌های فرانسوی و تابلوهای جذاب آنها دارید؟ کدام تابلو را برای اتاق خواب خود در نظر گرفته‌اید؟ بسیاری از فاکتورها به قدری بر روی انتخاب هوشمندانه‌ی شما تاثیرگذار هستند که می‌توانند تحولی شگرف در محل نصب خود، پدید آورند. ترکیب رنگ فوق العاده، طراحی منحصر به فرد، استفاده از المان‌های خیره کننده در تابلو و مواردی از این قبیل، می توانند مانند یک تابلو خیره کننده و جذاب، توجه شما را به سمت خود جلب کنند. برای اینکه بتوانید جذابترین خرید تابلو دکوراتیو را تجربه کنید، دقت در طراحی برای خرید، بسی حائز اهمیت بوده است.

تابلو شیک از بخرم

تاکنون شاهد تاثیرگذاری فوق العاده‌ی تابلوها بر روی دکور محل زندگی و یا کار خود بوده‌اید؟ امروزه با توجه به محبوبیت بیش از پیش این نوع از محصولات خاص، شاهد انواع تابلو در تهران خواهیم بود. به نظر شما تابلوها می‌توانند چه ویژگی‌های خاصی را در بر داشته باشد تا توجه بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جلب نمایند؟! این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر افرادی را بر این داشته است که بتواند با یک انتخاب هوشمندانه، توجه مخاطبین را به سمت خود جلب نمایند. تابلو‌ها از جمله محصولاتی هستند که با در بر داشتن ویژگی‌های خاص می‌توانند بیانگر احساسات، عواطف و عشق و علاقه‌ی شما باشند. لذا انتخاب آنها برای محل کار و یا محل زندگی خود و یا حتی هدیه دادن به مخاطب خاص، بسیار کاربردی و هوشمندانه به شمار می‌رود. آیا تاکنون به بازار تابلو در تهران مراجعه کرده‌اید؟! در این بازار می‌توانید شاهد انواع خیره کننده و منحصر به فرد تابلوها باشید که هر کدام با در بر داشتن یک طرح متفاوت، می‌توانند در ابراز و ارائه احساسات درونی شما، نقش بسزایی داشته باشند. حتماً برای شما هم پیش آمده که با دیدن یک تابلو، آنچنان به وجد آمده‌اید که خود را در درون تابلو تصور کرده‌اید.

تابلو شیک از کجا بخرم

راهنمایی برای خرید انواع تابلو در تهران:

شاید این سوال برای شما هم پیش آید که با وجود انواع تابلو در تهران ، چگونه از یک انتخاب موفقیت آمیز، بهره‌مند شویم؟ انتخاب تابلو دکوراتیو در نگاه اول، شاید بسیار ساده باشد، اما پس از مراجعه به مرکز فروش تابلوهای دکوراتیو، حتما نظر شما تغییر خواهد کرد. با در نظر گرفتن برخی از فاکتورها و المان‌های خاص برای خرید، افرادی که در زمینه خرید انواع تابلو در تهران نیز از تخصص خاصی برخوردار نیستند، می‌توانند به راحتی یک انتخاب بسیار هوشمندانه را تجربه کنند. همراه ما باشید تا از این موفقیت بهره‌مند گردید:

  • انتخاب محل نصب:

 انتخاب محل نصب مناسب یکی از مهمترین فاکتورها در خرید تابلو مدرن در تهران می‌باشد که باید بسیار به آن توجه نمود. قبل از اقدام به خرید تابلو، بهترین است تعیین کنید که تابلو را برای چه محلی خریداری میکنید؟! آیا نیازمند تابلو برای محل کار خود هستید؟! پس از  شناسایی کردن محل مورد نصب تابلو، می‌توانید یک انتخاب جذاب را تجربه کنید. برای مثال زمانی که  اقدام به خرید تابلو برای پذیرایی می‌کنید، باید تابلویی را خریداری کنید که نه تنها خصوصی نبوده، بلکه بتواند نظر و نگاه مهمانان را نیز به سمت خود جلب نماید. انتخاب تابلو برای محل کار نیز با توجه به فعالیت و خدمات ارائه شده در محل کار صورت می‌پذیرد.  در انتخاب انواع تابلو در تهران برای اتاق خواب نیز می‌توانید از فاکتورهای مورد علاقه‌ی خود، استفاده کنید و جذاب‌ترین آنها را انتخاب کنید.

  • توجه به طراحی منحصر به فرد تابلو:

 پس از انتخاب محل مورد نظر برای نصب تابلو، اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسد، انتخاب یک تابلو جذاب مدرن و خیره کننده است که از وابستگی مناسبی به سبک دکوراسیون محل زندگی  شما و یا محل کار شما، برخوردار باشد. برای نمونه بسیاری از تابلوها علاوه بر این که از طراحی مدرن و برجسته‌ای برخوردار هستند، از ترکیب رنگ مدرن و همچنین قاب مدرنی نیز برخوردار خواهند بود. اگر پذیرایی شما از یک سبک کلاسیک برخوردار است، بهتر است تابلوهایی را انتخاب نمایید که از سبک کلاسیک تبعیت می‌کنند. اما اگر به دنبال یک سبک مدرن و خاص هستید، حتما به مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران، مراجعه کنید و با دیدن انواع تابلو در تهران ، حیرت زده شوید.

شما طرفدار تابلوهایی با مضمون طبیعت هستید و یا بیشتر تمایل به سبک‌های فرانسوی و تابلوهای جذاب آنها دارید؟ کدام تابلو را برای اتاق خواب خود در نظر گرفته‌اید؟ بسیاری از فاکتورها به قدری بر روی انتخاب هوشمندانه‌ی شما تاثیرگذار هستند که می‌توانند تحولی شگرف در محل نصب خود، پدید آورند. ترکیب رنگ فوق العاده، طراحی منحصر به فرد، استفاده از المان‌های خیره کننده در تابلو و مواردی از این قبیل، می توانند مانند یک تابلو خیره کننده و جذاب، توجه شما را به سمت خود جلب کنند. برای اینکه بتوانید جذابترین خرید تابلو دکوراتیو را تجربه کنید، دقت در طراحی برای خرید، بسی حائز اهمیت بوده است.

  • توجه به ابعاد مناسب انواع تابلو در تهران:

از دیگر موارد تاثیر گذار در خرید تابلو دکوراتیو، توجه به ابعاد مناسب آن خواهد بود. برای یک خرید دقیق و موفقیت آمیز انواع تابلو در تهران، باید به این توجه کنید که ابعاد محل نصب تابلو چه میزان است؟ اگر از محیط‌های بزرگ و آتلیه و غیره برخوردار هستید، می‌توانید تابلو‌های بزرگ، جذاب و منحصر به فرد را انتخاب کنید. همچنین انتخاب تابلوهایی که به صورت تکمیل کننده و پازلی هستند نیز، برای این محیط‌ها، انتخاب هوشمندانه و مناسبی خواهد بود. اما در صورتی که محل نصب آن‌ها از ابعاد کوچکتری برخوردار است، انتخاب تابلوهای سه تکه با ابعاد مناسب و یا تابلوهایی که از ابعاد کوچک‌تری برخوردار هستند، بسیار کاربردی و مناسب خواهد بود.

 برای این که بتوانید یک انتخاب هوشمندانه را تجربه کنید، بهتر است اقدام به اندازه گیری محل نصب تابلو نمایید. در این صورت می‌توانید به راحتی ابعاد تابلو مورد نظر خود را شناخته و اقدام به خرید آنها نمایید. لازم به ذکر است که اغلب تابلوهای کلاسیک از ابعاد بزرگ‌تر و اغلب تابلوهای جذاب با طراحی مدرن، از ابعاد کوچکتری برخوردار هستند.

بهترین مراکز برای خرید انواع تابلو در تهران:

مراکز فروش بسیار زیادی در تهران وجود دارند که می‌توانند شما را در یک خرید هوشمندانه همراهی نموده و خاطره‌ای جذاب برای شما به همراه داشته باشند؟ آیا از آدرس فروش تابلو دکوراتیو تهران مطلع هستید؟! شما چه مراکز فروشی را برای خرید انواع تابلو در تهران انتخاب می‌کنید؟!؟ بسیاری از مراکز فروش علاوه بر ارائه انواع تابلوهای دکوراتیو جذاب و خیره کننده، به المان‌های مهمی همچون:

  • نازلترین قیمت تابلو دکوراتیو
  • جذابیت ظاهری خیره کننده در تابلو دکوراتیو
  • متریال به کار برده شده تابلو دکوراتیو
  • طراحی منحصر به فرد تابلوی دکوراتیو
  • ابعاد مناسب

و بسیاری از موارد دیگر نیز توجه می‌کنند. لذا اگر از آن دسته افرادی هستید که تمامی فاکتورها برای شما از اهمیت خاصی برخوردار هستند، حتما مرکز فروشی را برای خرید انواع تابلو انتخاب کنید که بتواند تمامی نیازهای مناسب شما را برطرف نموده و همچنین خاطره‌ای خوش از یک خرید هیجان انگیز را برای شما به یادگار بگذارد. مرکز فروش نور قائم این امکان را برای شما مهیا می‌نماید تا بتوانید علاوه بر دسترسی به تمام نیازهای خود، از یک خرید هیجان انگیز نیز برخوردار گردید.

مرکز خرید تابلو دیواری در تهران

برای خرید تابلو دیواری می‌توانید به طور حضوری به آتلیه عکاسی نور قائم مراجعه کنید. این آتلیه به عنوان مرکز خرید تابلو دیواری در تهران شناخته شده است. این مرکز خرید دارای انواع تابلوها می‌باشد. تابلوهای دیواری نور قائم دارای طرح؛ رنگ؛ سایز؛ جنس و …. مختلفی می‌باشد. تابلو دکوراتیو یکی از تابلوهای زیبا می‌باشد که در این مرکز به فروش می‌رسد. تابلوهای دیواری گزینه مناسبی جهت تزئین دیوار می‌باشد. این تابلوها شامل تابلو نقاشی؛ تابلو مدرن؛ تابلو خط و … می‌باشد.لابراتوار نورقائم یکی از مرکز فروش قاب عکس در تهران هستش که انواع قاب عکس موجود دارند و همچنین یک انواع چاپ عکس روی شاسی و چاپ مگنتی هم انجام میدند تابلو دکوراتیو و تابلو مدرن نیز هستش 

16 دیدگاه در “انواع تابلو منزل از کجا بخرم؟ تابلو شیک از کجا بخرم

  1. ali گفت:

    راهنمای خرید تابلو برای دفتر کار محل کار خانه دوم ما است. جایی که ساعات زیادی از روزمان در آن سپری می‌شود. دکوراسیون محل کار تاثیر غیرقابل انکاری بر روحیه و عملکرد کارمندان دارد. یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای زیباتر کردن فضای کار، استفاده از تابلوهای هنری است. در مقاله امروز سایت تابلو می‌خواهیم از نکات انتخاب تابلو برای دفتر کار صحبت کنیم. پس اگر دلتان یک محیط کار جذاب و پرانرژی می‌خواهد با ما همراه باشی

    1. nooreghaem گفت:

      ممون مرسی برای دیدن تابلو دکوراتیو به صفحه پیچ انیستا مراجعه کنید

  2. ali گفت:

    برای خرید تابلو دکوراتیو مدرن میتوانیم به صورت حضوری بیام و خرید کنیم ازتون بفرمایید هزینه تون به چه صورتی هستش

    1. nooreghaem گفت:

      بله میتوانید به صورت حضوری تشیف بیارید و یا سایت ما قسمت تابلو دکوراتیو مراجعه کنید و برای خرید تابلو دکوراتیو مدرن کلی مدل داریم

  3. ali گفت:

    تابلو دکوراتیو در هر سایزی که بخواهید شما انجام میدید و اگر انجام میدید میفرماییید از کجا میشه نمونه تابلو های دکوراتیو رو ببینم

    1. nooreghaem گفت:

      بله شما هر سایز بخواهید برای تابلو دکوراتیو ما درست می کنیم و معمولا از سایز 30*40 شروع میشه و برای دیدن نمونه به پیچ ما مراجعه کنید

  4. محمدرضا گفت:

    خرید تابلو مدرن در تهران شما دارید و هزینهش به چه صورتی هستش

    1. nooreghaem گفت:

      بله خرید تابلو مدرن کلی تابلو داریم و شما میتوانید به صورت حضوری تشیف بیارید

  5. علی گفت:

    تابلوهای دکوراتیو در چه اندازه های وجود دارد و ایا هر سایزی بخواهیم شما برای مون تابلو درست میکیند

    1. nooreghaem گفت:

      سلام بله شما هر سایزی بخواهید ما براتون تابلو درست میکینم و شما برای خرید تابلو به صفحه ما مراجعه کنید

  6. علی گفت:

    تابلو مدرن دکوراتیو در چه ابعادی وجود دارد و بفرمایید چه سایزی داره و ممون کمی راهنمایی کنید

    1. nooreghaem گفت:

      سلام از سایز 30*40 شروع میشه و کلی تابلو مدرن دکوراتیو موجود داریم

  7. mohammadrexza گفت:

    تابلو‌دکوراتیو در چه ابعادی شروع میشه و بفرمایید و کوچکترین سایز چه ابعادی هستش

    1. nooreghaem گفت:

      سلام از سایز 20*30 شروع میشه

  8. ناشناس گفت:

    ببخشید جنس تابلو دکوراتیو از چی هستش ممون میشوم راهنمایی کنید

    1. nooreghaem گفت:

      سلام جنس تابلو دکوراتیو چاپش کاغذ سیلک هستش وقابش هم چوبی و هم فلزی و هم pvc میزنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *