چاپ عکس روی مگنت

چاپ عکس روی مگنت به معنای  همان چاپ تصاویر، متن یا طراحی‌های خاص بر روی مگنت‌هایی است که سطوح فلزی دیگر قرار دهید. این مگنت‌ها معمولاً از جنس مواد اصلی مگنتی تولید می‌شوند و سپس چاپ می‌شوند. . لابراتور چاپ عکس نور قائم عکس مورد نظر مشتریان را در سایزهای استاندارد بر روی آهن ربای ورقه‌‌‌‌ای چاپ می کند.چاپ عکس روی مگنت در لابراتور عکاسی و با مواد شیمیایی عکاسی انجام می‌‌‌‌شود. این عکس‌‌‌ها در بهترین کیفیت بر روی آهنربا چاپ می شوند.چاپ مگنت رو یخچالی به معنای  همان چاپ تصاویر، متن یا طراحی‌های خاص بر روی مگنت‌هایی است که می‌توانید روی یخچال‌ها یا سطوح فلزی دیگر قرار دهید. این مگنت‌ها معمولاً از جنس مواد اصلی مگنتی تولید می‌شوند و سپس چاپ می‌شوند.چاپ مگنت رو یخچالی یکی از روش‌های فوق‌العاده جذاب و جدید پرینت انواع تصاویر برای استفاده از آن‌ها به‌عنوان المان‌های بصری و دکوراتیو است. در واقع متریال اصلی روی یک مگنت پایه‌ای قرار دارد و در نهایت شما می‌توانید به‌واسطه حالت آهن‌ربایی، به‌راحتی آن‌ها را به سطح یخچال، میزهای فلزی و… متصل کنید. چاپ عکس به این روش باید با دقت عمل زیادی انجام گردد تا کیفیت لازم را داشته باشد.

قیمت چاپ عکس روی مگنت

در تصویر روبرو قیمت چاپ عکس روی مگنت را مشاهده می کنید، البته غیر از سایز هایی که قرار گرفته سایز دیگری هم بخواهید، حتما چاپ آن برای شما انجام خواهد شد.البته قیمت چاپ عکس تا در سال 1403 هستش که شما میتوانید مگنت خود را سفارش بدیدقیمت چاپ عکس روی مگنت وابسته به عوامل بسیار متنوعی است. اول اینکه نوع عکس انتخاب شده و رنگ‌های موجود در آن روی قیمت تاثیر زیادی خواهد داشت. معمولا چاپ روی مگنت با عکس‌های سیاه و سفید هزینه کمتری را نسبت به چاپ عکس رنگی دارد. علاوه بر این موضوع، ابعاد مگنت انتخاب شده یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند رو یقیمت چاپ مگنت رویخچالی تاثیرگذار باشد. در هر صورت توصیه می‌کنیم که حتما عکس را با بهترین کیفیت روی مگنت چاپ کنید و کمتر به قیمت توجه کنید.

سفارش چاپ عکس مگنت

برای سفارش چاپ عکس مگنت همان طور که گفته شد، چاپ مگنت از نمونه طرح‌های جدید می باشد که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.سفارش چاپ عکس روی مگنت دارای مراحلی است که اینجا قدم به قدم آن را بیان می کنیم.ابتدا باید عکس باکیفیتی که مد نظر دارید در اختیار لابراتوار قرار داده تا بر اساس نوع عکس، قالب مناسبی بر آن در نظر گرفته شود. طرح هایی که برای چاپ عکس روی مگنت وجود دارد شامل مواردی مانند: روز پدر، روز مادر عاشقانه، تولد کودکان، خانوادگی، طرح های یخچال می باشد.توجه داشته باشید از نظر اندازه نیز آهن رباها متفاوت هستند و این مگنت یخچالی صرفا در اندازه‌های استاندارد تهیه می‌گردند.چاپ مگنت رو یخچالی یکی از روش‌های فوق‌العاده جذاب و جدید پرینت انواع تصاویر برای استفاده از آن‌ها به‌عنوان المان‌های بصری و دکوراتیو است. در واقع متریال اصلی روی یک مگنت پایه‌ای قرار دارد و در نهایت شما می‌توانید به‌واسطه حالت آهن‌ربایی، به‌راحتی آن‌ها را به سطح یخچال، میزهای فلزی و… متصل کنید. چاپ عکس به این روش باید با دقت عمل زیادی انجام گردد تا کیفیت لازم را داشته باشد.

چاپ عکس روی اهن ربا

چاپ عکس روی اهن ربا دارای مزیت های زیادی‌ است و ماندگاری بالایی دارد. یکی از مکان هایی که از چاپ عکس مگنت استفاده می شود یخچال است. انواع عکس ها را می توان با کمترین هزینه به مگنت تبدیل نمود و بر روی یخچال نصب کرد. برای ماندگاری بیشتر مگنت ها آنها را لمینت می کنند.مگنت‌های رو یخچالی به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی یا تزیینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید تصاویر خانوادگی، لوگوی کسب‌وکار، پیام‌های تبلیغاتی، تقویم‌ها و طراحی‌های مختلف را بر روی مگنت‌های رو یخچالی چاپ کنید تا به دیگران نشان دهید یا از آن‌ها به‌عنوان یک متریال تزیینی بر روی یخچال خود استفاده کنید. برای چاپ مگنت‌های رو یخچالی، می‌توانید به استارچاپ در این زمینه مراجعه کنید. قیمت چاپ عکس روی مگنت رو یخچالی نیز بسته به نوع آن متفاوت خواهد بود، لازم است که در این پروسه از مگنت با کیفیت و درجه یک استفاده گردد. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت چاپ عکس دارید، می‌توانید با تیم استارچاپ در این مورد صحبت کنید. همچنین چاپ عکس روی کریستال از خدمات پرطرفدار دیگر استار چاپ است.

چاپ عکس روی مگنت
عکس مگنت

مگنت چیست؟

مگنت به جسمی فلزی گفته می‌شود که نیروی مغناطیسی دارد و می‌تواند به راحتی به اجسام فلزی بچسبد. معمولاً در یک طرف مگنت‌ها، تصاویر مختلفی چاپ شده تا آن‌ها را بر روی وسایل مختلف بچسبانید. این متریال در ابعاد مختلفی در بازار موجود هستند و می‌توانید با توجه به سلیقه خود آن‌ها را سفارش دهید.

برخی از مگنت‌ها دارای یک لایه محافظ به نام لمینت هستند. این لایه بر روی متریال چاپ شده قرار می‌گیرد و کیفیت و زیبایی مگنت را بالا می‌برد. علاوه بر زیبایی این لایه باعث افزایش مقاومت مگنت در برابر هرگونه نور، رطوبت، گرما و … است. از یک مگنت می‌توانید برای چندین سال استفاده کنید.

کابرد مگنت

مگنت‌ها کاربرد‌های متنوعی دارند. از مهم‌ترین و پرطرفدارترین مگنت‌ها برای چاپ عکس و قاب عکس استفاده می‌شود. می‌توانید هر نوع عکس یادگاری را بر روی مگنت چاپ کرده و بر روی آینه، کمد‌های فلزی، یخچال و … بچسبانید.برخی از کسب و کار‌ها مگنت‌های خاصی را طراحی کرده و به عنوان اشانتیون یا هدیه تبلیغاتی از آن استفاده می‌کنند. با توجه به کیفیت بالای آن‌ها، مدت‌ها قابل استفاده هستند.

کارت ویزیت‌ها، کارت اشتراک مطب، رستوران و … نیز می‌تواند از نوع مگنتی تهیه شود و برند شما را به عنوان برندی برتر معرفی کند. یکی از ویژگی‌های کاربردی چاپ مگنت این است که می‌توان به عنوان تخته وایت برد از آن استفاده نمود.

با توجه به ویژگی‌های مگنت می‌توانید برای هر طرح و ایده‌ای از آن استفاده کنید.

سفارش مگنت با طرح دلخواه

 مگنت رو یخچالی به معنای همان چاپ تصاویر، متن یا طراحی‌های خاص بر روی مگنت‌هایی است که می‌توانید روی یخچال‌ها یا سطوح فلزی دیگر قرار دهید. این مگنت‌ها معمولاً از جنس مواد اصلی مگنتی تولید می‌شوند و سپس چاپ می‌شوند.چاپ مگنت رو یخچالی یکی از روش‌های فوق‌العاده جذاب و جدید پرینت انواع تصاویر برای استفاده از آن‌ها به‌عنوان المان‌های بصری و دکوراتیو است. در واقع متریال اصلی روی یک مگنت پایه‌ای قرار دارد و در نهایت شما می‌توانید به‌واسطه حالت آهن‌ربایی، به‌راحتی آن‌ها را به سطح یخچال، میزهای فلزی و… متصل کنید. چاپ عکس به این روش باید با دقت عمل زیادی انجام گردد تا کیفیت لازم را داشته باشد.مگنت‌های رو یخچالی به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی یا تزیینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید تصاویر خانوادگی، لوگوی کسب‌وکار، پیام‌های تبلیغاتی، تقویم‌ها و طراحی‌های مختلف را بر روی مگنت‌های رو یخچالی چاپ کنید تا به دیگران نشان دهید یا از آن‌ها به‌عنوان یک متریال تزیینی بر روی یخچال خود استفاده کنید. برای چاپ مگنت‌های رو یخچالی، می‌توانید به استارچاپ در این زمینه مراجعه کنید. قیمت چاپ عکس روی مگنت رو یخچالی نیز بسته به نوع آن متفاوت خواهد بود، لازم است که در این پروسه از مگنت با کیفیت و درجه یک استفاده گردد. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت چاپ عکس دارید، هنگامی که قصد دارید چاپ عکس روی مگنت یخچالی سفارش دهید، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا نتیجه نهایی مورد انتظارتان را به دست آورید. در ادامه به برخی از نکات مهم در سفارش چاپ عکس روی مگنت یخچالی اشاره می‌کنیم:

  • رزولوشن عکس: برای چاپ عکس روی مگنت با کیفیت بالا، عکس باید دارای رزولوشن بالا باشد. عمدتاً برای چاپ مگنت‌های کوچک، یک عکس با رزولوشن حداقل 300 دی‌پی‌آی (DPI) مناسب است.
  • انتخاب محل چاپ: استفاده از خدمات چاپ با کیفیت و معتبر می‌تواند به بهبود کیفیت چاپ کمک کند. شرکت‌های چاپ حرفه‌ای و آنلاین خدمات چاپ مگنت با کیفیت ارائه دهند.
  • مواد استفاده شده: موادی که برای چاپ مگنت استفاده می‌شوند نیز تأثیر دارند. اطمینان حاصل کنید که از مواد با کیفیت برای چاپ استفاده می‌شود.
  • انتخاب تصویر مناسب: تصویری که برای چاپ انتخاب می‌کنید، باید تراکم و کیفیت مناسبی داشته باشد و مواردی مانند اشباع رنگ‌ها و کنتراست به‌درستی تنظیم شده باشند.
  • اندازه مگنت: اندازه مگنت نیز بر کیفیت چاپ تاثیر می‌گذارد. مگنت‌های بزرگ‌تر ممکن است بهترین کیفیت را نداشته باشند.

سفارش مگنت با طرح دلخواه

شما می‌توانید به راحتی چند کلیک از تمام قالب‌های مگنت استفاده کرده و محصول اختصاصی‌ خودتان را بسازید. کافی است همین حالا سری به صفحه مگنت در سایت عکس پرینت بزنید. قالب و سایز دلخواهتان را انتخاب کنید و در ادیتور، عکس‌هایتان را آپلود کنید. با ثبت سفارش، محصول جذاب شما در سریعترین زمان ممکن توسط پست به آدرس‌تان ارسال می‌شود.مگنت‌ها را با چیدمان دلخواه روی یخچال بچسبانید و از حضور خاطرات در فضای خانه لذت ببرید. در صورت بروز هر نوع ابهامی از پشتیبان اطلاعات بیشتری را دریافت  نماید. سفارش برای شهر های مختلف انجام می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن برای افراد ارسال می گردد. چاپ عکس روی مگنت یکی از جدیدترین طرح های مورد استقبال است بویژه مگنت های یخچال که موجب زیبایی آشپزخانه می گردد.

چاپ مگنت

چاپ مگنت رویخچالی

یکی از بهترین روش‌های تزئین یخچال، استفاده از مگنت روی آن است. چاپ مگنت رویخچالی یکی از روش‌های جدید چاپ است که در آن افراد بر اساس عکس مورد نظر خودشان، یک عکس را روی مگنت چاپ و مورد استفاده قرار می‌دهند. چاپ عکس روی مگنت یخچال می‌تواند مزایای زیادی را برای افرادی که به دنبال یک مگنت تزئینی با سبک جذاب هستند، به همراه داشته باشد. از این رو چاپ روی مگنت با توجه به نیاز هر فرد امکان پذیر است.

مگنت چیست و چه کاربردی دارد؟

مگنت به جسم فلزی گفته می‌شود که امکان چسباندن آن روی اجسام فلزی دیگر وجود دارد. معمولا مگنت‌ها از یک طرف فلزی هستند و در طرف دیگر دارای چاپ یا طرح دلخواه هستند. از مگنت‌ها برای تزئین منزل، یخچال و وسایل مختلف استفاده می‌کنند. حتی در صورت نیاز می‌توان با چاپ نام برند و لوگو، از مگنت‌ها برای کاربرد تبلیغاتی نیز استفاده کرد. در حال حاضر با توجه به پیشرفت‌هایی که در زمینه چاپ شاهد هستیم، امکان چاپ مگنت با طرح، مدل و سایز دلخواه وجود دارد. حتی افراد می‌توانند هر نوع عکسی را برای چاپ روی مگنت انتخاب کنند.

چاپ مگنتی یکی از روش‌های چاپ نوین برای ساخت مگنت‌های یخچالی تزئینی و تبلیغاتی است که می‌تواند با چاپ افست یا دیجیتال انجام شود. برای چاپ مگنت رویخچالی در ابتدا باید مشتری عکس مورد نظر خودش را تعیین کند. با ارسال عکس باکیفیت برای چاپ روی مگنت به شرکت چاپ کننده، می‌توان منتظر چاپ عکس بود. باید توجه داشت که چاپ مگنتی روی مواد مغناطیسی و مگنت‌های مختلفی با سایز و طرح متفاوت انجام می‌شود. از این رو مشتری حتما باید ابتدا طرح مگنت خود را انتخاب و سپس با توجه به آن عکس مورد نظر را ارسال کند.

شرکت چاپ مگنتی با دریافت عکس، مراحل چاپ مگنت رویخچالی را با چاپ دیجیتال و افست انجام می‌دهد. در نهایت عکس چاپ شده به صورت کامل روی مگنت تثبیت می‌شود و مگنت نیز برای مشتری ارسال خواهد شد.

آیا چاپ هر کسی روی مگنت امکان‌پذیر است؟

یکی از سوالات رایجی که از سوی مشتریان بری چاپ مگنت رویخچالی پرسیده می‌شود، این است که چاپ هر کسی روی مگنت امکان پذیر است یا خیر؟ به طور کلی، به دلیل اینکه سایز مگنت‌های رویخچالی کوچک هستند، می‌توان اکثر عکس‌ها را حتی با کیفیت‌های پایین چاپ کرد. با این حال هر چقدر کیفیت عکس بهتر باشد، چاپ عکس نیز دقیق‌تر و زیباتر انجام خواهد شد.

نکته مهمی که باید در انتخاب عکس برای چاپ روی مگنت توجه داشته باشید، این است که عکس را با توجه به شکل مگنت انتخاب کنید. به طور مثال اگر مگنت مربعی را برای چاپ عکس انتخاب کرده‌اید، باید یک عکس مربعی نیز برای آن انتخاب نمایید. در غیر این صورت با تغییر سایز عکس، ممکن است ظاهر آن خراب شود.

سفارش مگنت رویخچالی با طرح دلخواه

مگنت‌های زیادی به صورت آماده در بازار موجود هستند که می‌توانید آن‌ها را برای نصب روی یخچال خریداری کنید، اما اگر دوست دارید یک عکس خانوادگی را روی یخچال خودتان قرار دهید، می‌توانید سفارش خودتان را برای چاپ مگنت رویخچالی ثبت کنید. هر عکس با طرح و رنگ دلخواه شما می‌تواند روی مگنت یخچالی چاپ شود و روی یخچال و هر جسم فلزی دیگر قرار بگیرد. البته همانطور که اشاره شد باید حتما به کیفیت و زرولوشن عکس توجه داشته باشید تا از نظر زیبایی و ماندگاری مگنت‌های رویخچالی خیالتان راحت باشد.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد جاپ مگنتی رویخچالی صحبت کردیم. بسته به نیاز و سلیقه خودتان می‌توانید این مگنت‌ها را با چاپ اختصاصی از شرکت‌های مختلف سفارش دهید. طرح و عکس دلخواه شما با قیمت مناسب روی مگنت چاپ می‌شود و می‌توانید از زیبایی آن روی یخچال لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *