اخبار داغ

سفارش تابلو با عکس دلخواه

سفارش تابلو با عکس دلخواه

سفارش تابلو با عکس دلخواه

در حال حاضر افرادی بسیاری با سفارش تابلو دکوراتیو با عکس دلخواه خود سعی دارند تا نشاط و راحتی را وارد محیط زندگی خود نمایند. تابلوهای استفاده شده در طراحی دکوراسیون داخلی خانه‌ها و ادارات از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. طرح‌های مختلفی در ساخت تابلوها به کار رفته به طوری که با مشاهده تابلو روح انسان با طرح تابلو پیوند می‌خورد.

2- کلمه کلیدی اصلی سفارش تابلو با عکس دلخواه

لوازم بسیاری در طراحی دکوراسیون خانه‌ها و فضاهای تجاری استفاده می‌شود که برخی از این لوازم شامل لوستر، گلدان، آینه و میز و کنسول هستند. استفاده از انواع تابلوها در طراحی فضای داخلی خانه‌ها از دیرباز تا به امروز رایج بوده است. در حال حاضر افراد بسیاری از طریق سفارش تابلو با عکس دلخواه خود سعی دارند تا نشاط و راحتی را وارد محیط زندگی خود نمایند.تابلوهای استفاده شده در طراحی دکوراسیون داخلی خانه‌ها و ادارات از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. برخی از این تابلوها آینه‌ای و یا از ورق‌های طلا و مس ساخته شده‌اند؛ و برخی دیگر چاپی و یا نقش برجسته هستند. طرح‌های مختلفی در تابلوها به کار رفته به طوری که با مشاهده تابلو روح انسان با طرح تابلو پیوند می­خورد. سفارش تابلو با عکس دلخواه افراد می‌تواند رنگ و بوی ویژه‌ای به فضای خانه بخشیده و روح اعضای خانواده را با نقش و نگار تابلو جلا دهد.

چاپ تابلو با بهترین دستگاه چاپ

انواع تابلوهای دکوراتیو:

تابلوهای دکوراتیو از جنس‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند، هر کدام از این تابلوها متناسب با فضا و دکوراسیون داخلی، در اماکن مختلف مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما مهم‌ترین عامل در انتخاب تابلوهای مختلف در داخل خانه‌ها، علاقه و روحیات اعضای خانواده است.انتخاب عکس‌های مختلف از مناظر طبیعی یا شاهکار‌های هنری و چاپ آن بر روی بافت و کلاف تابلو دکوراتیو مهم‌ترین و جذاب ترین شیوه ایجاد انگیزه و تقویت روحیه در افراد مختلف است. قیمت این تابلوها به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از جمله آن‌ها می‌توان به جنس، ابعاد و نوع شاسی تابلو اشاره کرد.

طرح تابلو دکوراتیو برای چاپ، مهم‌ترین ملاک انتخاب جنس و ضخامت کلاف‌های تابلو محسوب می‌شود. تابلوهای دکوراتیو سه بعدی و یا نقش برجسته ظاهر بسیار جذابی دارند و فضای بسیار جالبی را در محیط خانه ایجاد می‌نمایند. شما به وسیله سفارش تابلو با عکس دلخواه خود می‌توانید فضاهای بی‌نظیری در منزل خود ایجاد نمایید

سفارش قاب عکس با عکس دلخواه 

مهم‌ترین ملاک در طراحی فضاهای داخلی خانه‌ها و اماکن تجاری و اداری رعایت هارمونی و سازگاری اجزا با هم است. به عبارت ساده‌تر هنگامی که شما می‌خواهید محیط خانه را طراحی کنید، باید از لوازم و اشیاییاستفاده نمایید که از لحاظ رنگ، جنس و سبک زندگی با هم هارمونی و سازگاری داشته باشند. در هنگام سفارش تابلو با عکس دلخواه باید به چند پارامتر مهم توجه نمایید:

  • تناسب اندازه تابلو با ابعاد دیوار و منزل

هنگام سفارش تابلو با عکس دلخواه خودتان توجه داشته باشید که ابعاد تابلو با اندازه و متراژ دیوار و منزل تناسب داشته باشد. انتخاب تابلوی بزرگ برای منازل با متراژ کمتر نه‌تنها حس زیبایی و لطافت را انتقال نمی‌دهد؛ بلکه موجب آشفتگی و بی‌نظمی خانه می‌شود. در صورتی که تابلوی انتخابی شما دارای ابعاد بیشتر هست، بهتر است آن را بر روی دیوار اصلی خانه نصب نمایید.

  • توجه به نورپردازی منزل

تجهیزات روشنایی به کار رفته در چیدمان محیط‌های مختلف تاثیر فراوانی در دیده شدن اجزا مختلف دکوراسیون دارد. به عبارت ساده‌تر با استفاده از انواع لامپ‌های روشنایی در رنگ‌های مختلف می‌توانید جلوه‌های بسیار زیبایی در محیط خانه به وجود آورید. بر همین اساس بهتر است قبل از سفارش تابلو به نورپردازی خانه و روشنایی محیط توجه نمایید.

بهترین مرکز فروش تابلو در نوشهر

  • توجه به سبک چیدمان منزل

دکوراسیون داخلی دارای سبک‌های مختلفی است به طوری که برای اجرای هر سبکی لوازم خاصی مورد نیاز است. تابلو به عنوان تاثیرگذارترین بخش سبک‌های مختلف چیدمان محیط‌های مسکونی و اداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ بنابراین در هنگام سفارش تابلو با عکس دلخواه توجه کنید که با سبک چیدمان و دکوراسیون داخلی شما هماهنگ باشد.

انتخاب فایل عکس برای تابلو دکوراتیو

اگر شما دوست دارید؛ تابلویی را با طرح و عکس دلخواه خود سفارش دهید؛ بهتر است که ابتدا به سایت خرید عکس با کیفیت مراجعه نموده و طرح تابلو دکوراتیو برای چاپ را با ابعاد و طرح‌های دلخواه خود انتخاب نمایید. اگر می‌خواهید تابلو از طول عمر بیشتری برخوردار باشد بهتر است در هنگام سفارش تابلو با عکس دلخواه خود از شاسی‌ها و کلاف‌های با کیفیت استفاده نمایید تا به مرور زمان تابلو شکل و کیفیت خود را از دست ندهد. هنگامی که برای چاپ عکس به لابراتوار مراجعه می‌کنید، حتما توجه داشته باشید که طراحان از پرینتر با کارتریج تمیز برای چاپ استفاده نمایند.

 

انواع مدل تابلوهای دکوراتیو

اگر می‌خواهید از تابلوهای دکوراتیو برای زیبایی خانه استفاده کنید؛ باید از انواع مدل‌های مختلف این تابلوها اطلاع داشته باشید. برخی از مدل‌ها به عبارت زیر است:

تابلوها آینه‌ای

در این تابلوها از آینه و یا ورق‌های شفاف در پس زمینه تابلو استفاده می‌شود. این تابلوها در کنار زیبایی چشم نوازی که دارند فضای لوکس و لاکچری را در خانه ایجاد می‌کنند. این تابلوها می‌توانند به عنوان یک هدیه بسیار زیبا و ارزشمند برای یک دوست انتخاب شوند.

تابلوهای دکوپیک

این تابلوها غالبا با طرح‌های مدرن و کلاسیک چاپ شده و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. قیمت مناسب و استفاده از طرح‌های مختلف در چاپ آن باعث شده تا تابلوهای دکوپیک از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشند.

تابلوهای دکوراتیو چند تکه

این تابلوها از کنار هم قرار گرفتن تکه‌های مختلف طرح کلی تابلو تشکیل شده و فقط در این صورت از معنا و مفهوم برخوردار می‌شوند. به عبارت ساده‌تر؛ این مدل از تابلوها همانند جورچین هستند که یک یا چند طرح چاپی بر روی شاسی‌ها جداگانه نصب می‌شوند. هنگامی که شما شاسی‌ها را در کنار هم قرار دهید شکل کلی تصویر و طرح مدنظر نمایان می‌گردد.

تابلوهای gid

کیفیت بالای چاپ و قابلیت شست و شوی این تابلوها باعث شده تا افراد زیادی تمایل داشته باشند تا از این تابلو در چیدمان داخلی منازل خود استفاده نمایند.

کلام آخر…

برای سفارش تابلو با عکس دلخواه خود بهتر است از سایت خرید عکس نور قائم استفاده نمایید. این لابراتوار با ارائه فایل عکس دکوراتیو و طرح تابلو دکوراتیو برای چاپ می‌تواند دیدگاه شما را نسبت به زیبایی و اهمیت یک تابلو تغییر دهد. طراحان ماهر لابراتوار نور قائم در تلاش‌اند تا بهترین طرح‌ها را با کیفیت بسیار بالا در اختیار شما قرار دهند.لابراتوار نورقائم یکی از مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران و یکی از مرکز خرید قاب عکس در تهران هستش