اخبار داغ

انواع قاب عکس جدید

انواع قاب عکس جدید

همین حالا می توانید انواع قاب عکس جدید با ترند 2021 را با قیمت مناسب خریداری کنید. قاب عکس ها تنوع زیادی دارند اما فقط نباید به ظاهر آن دقت کنید بلکه نیاز است، سبک اجرا، جنس و ابعاد را بسنجید

  انواع قاب عکس جدید از نظر کاربرد

یکی از موضوعاتی که در مورد انواع قاب عکس جدید بررسی می شود، نوع کاربرد آن است. برخی از قاب عکس ها رومیزی هستند و برخی به دیوار نصب می شوند، برخی نیز دو کاره طراحی شده اند. انواع قاب عکس جدید رومیزی در سایز و مدل بندی مختلف طراحی و اجرا می شود. این قاب عکس ها معمولاً به صورت شیبدار طراحی می شوند و در بخش پشت کار از یک زبانه شیبدار استفاده شده است که روی میز قرار می گیرد و به عنوان تکیه گاه استفاده می شود. معمولاً مدل های رومیزی برای تصاویر خانوادگی و دوستانه بسیار عالی هستند. این قالب عکس ها در رنگ بندی های کامل عرضه می شوند و در هر ابعاد و سایزی که مدنظر دارید، قابل سفارش است

انواع قاب عکس جدید

نوع دیگری از قاب عکس وجود دارد که برای تصاویر خانوادگی بزرگ انتخاب خوبی است این محصول به صورت دیواری نصب می شود و فریم بندی بی نظیری برای تصاویر هنری دارد و بخش مهمی از تزیین منزل شما محسوب می شود. این قاب عکس ها برای منظره طبیعت که با دوربین عکاسی شده، پیشنهاد خوبی هستند. قاب دیواری در مدل های رنگی، طلایی، مات و براق و … عرضه می شوند. قاب رومیزی معمولاً سایز بندی بسیار گسترده ای دارد و برخی از سبک های آن به صورت چند بخشی هستند که برای تصاویر خانوادگی بسیار عالی خواهند بود. ما در اینجا کلی قاب چوبی داریم تمامی قاب عکس چوبی از چوب روس هستند

انواع قاب عکس جدید

انواع قاب عکس جدید از نظر سبک

سبک اجرایی برای انواع قاب عکس بسیار مهم است. البته به طور کلی 4 سبک اصلی در انواع قاب عکس جدید دیده می شود.

انواع قاب عکس جدید مدرن

کسانی که علاقه به قاب عکس ساده دارند، سبک مدرن را می پسندند و بیشترین فروش در سایت نور قائم مربوط به انواع قاب عکس جدید مدرن سفید رنگ است. این مدل از قاب ها ساختاری مینیمال دارند و بسیار ساده طراحی شده اند. در واقع هیچ نوع پیچیدگی در آن اجرای آن دیده نمی شود و تصاویر در یک فریم ساده مدرن قرار می گیرد. معمولاً قاب عکس مدرن از نظر ضخامت و عمق متفاوت است و اجرای آن بر اساس موقعیت منزل و نوع دکوراتیوی که دارید، مشخص می شود. این قاب عکس ها  اغلب تک رنگ هستند. کسانی که به دکوراسیون سیلور علاقه دارند قاب ساده عکس نقره ای را انتخاب می کنند. سبک های مدرن بسیار متنوع هستند.

انواع قاب عکس

انواع قاب عکس جدید فانتزی

خرید قاب عکس بزرگ فانتزی هدیه ای بی نظیر به عزیزانتان است و سبک و طرحی که برای این قاب ها دیده می شود به صورتی است که باب میل همه سلیقه ها خواهد بود.

در طراحی انواع قاب عکس جدید فانتزی از ایده های خاص استفاده می شود، مثلاً قاب به شکل یک شخصیت کارتونی اجرا می شود و یا ساختار دو بخشی برای آن در نظر گرفته می شود. این قاب ها اغلب رنگارنگ هستند و برای اتاق کودک و نوجوان و همینطور دکوراسیون رنگی منزل بسیار عالی خواهند بود. المان های اجرایی برای قاب های فانتزی بسیار متنوع است، همینطور جنس محصول نیز به صورت ترکیبی استفاده می شود. مثلاً فریم اصلی به صورت قاب مشکی ساده است اما روی آن یک سری کاراکترهای رنگی و جذاب استفاده می شود که ساختار قابل قبولی دارد.

انواع قاب عکس جدید سلطنتی

افرادی که علاقه به دکوراسیون کلاسیک برای منزل خود دارند معمولاً انواع قاب عکس جدید سلطنتی و تزئینی را انتخاب می کنند. این قاب عکس ها معمولاً به رنگ طلایی و نقره ای طراحی می شود و مواد اولیه به کار رفته برای فریم آن ها نیز نسبتاً قیمت بالایی دارد. برای ساخت این قاب ها نیاز به اساتید ماهر بوده و می بایست مشخص باشد که قاب به صورت دست ساز تهیه شده است. ارزش هنری و مادی قاب عکس سلطنتی معمولاً بالا است و برای نگهداری از قطعات هنری خاص و ارزشمند از این محصول استفاده می شود. این قاب ها از نظر سبک اجرایی به چندین دسته مهم تقسیم می شوند که برخی از آنها بسیار گران هستند و برخی نیز از نظر متریال ارزانتر هستند مشابه با سبک های لوکس طراحی و ساخته می شوند

قاب عکس سنتی

اگر از دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به سبک های روستیک دارید، قطعاً قاب عکس سنتی برای شما بهترین انتخاب است. در طراحی این قاب عکس ها از تلفیق قلمزنی و نقاشی استفاده می شود و موقعیت اجرایی آن به قدری جالب است که از نظر کیفیت کاملاً تضمین شده است. تناسب دکوراسیون در بخش های مختلف از این قاب کاملاَ مشخص است. قاب عکس طلایی ساده اولین رتبه در بین انواع قاب های سنتی دارد و رنگ طلایی نوعی رنگ نوستالژی محسوب می شود. خوشبختانه تنوع زیادی در مورد این مدل از قاب ها وجود دارد.

انواع قاب عکس جدید از نظر جنس

در خرید انواع قاب عکس جدید نباید فقط به ظاهر آن توجه کنید بلکه نیاز است جنس قاب ها نیز سنجیده شود. در واقع متریالی که برای قاب اجرا می شود تاثیر مستقیمی روی کیفیت آن دارد و جنس مواد اولیه قاب ها بسیار مهم است.

قاب عکس چوبی

در چند ماه اخیر، بیشترین فروش در سایت نور قائم مربوط به انواع قاب عکس جدید چوبی است. چوب متریال محبوب در دکوراسیون منزل است و قاب عکس چوبی از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی پیدا کرده است. طراحی و برش چوب در اجرای قاب عکس از موارد مهمی است که روی کیفیت آن تاثیر می گذارد. سبک های مختلفی از قاب عکس چوبی وجود دارد که به صورت مدرن و سنتی و مینیتال عرضه می شود. چوب ها هم به صورت طبیعی و هم رنگ شده عرضه می شود. معمولاً وزن انواع قاب عکس جدید چوبی سبک بوده و از نظر اجرا روی دیوار نیز شرایط خوبی دارد. قاب عکس چوبی از نظر سفارش تنوع بسیار بالایی دارد و شما می توانید آن را در ابعاد مورد نظر انتخاب کنید.

ابعاد قاب عکس

5 نکته مهم در خرید انواع قاب عکس جدید

اگر قصد خرید انواع قاب عکس جدید دارید باید به 5 نکته مهم دقت داشته باشید.

1-    قرار است چه چیزی را قاب کنید: مهمترین معیار برای خرید قاب عکس این است که قرار است چه چیزی را با آن قاب کنید. مثلاً قابی که برای یک عکس ساده انتخاب می شود به نسبتاً یک قطعه هنری ارزشمند متفاوت خواهد بود. جنس و کیفیتی که برای قاب عکس ها در نظر گرفته می شود روی طول عمر آن تاثیر زیادی دارد. معمولاً جنس چوبی و فلزی پیشنهاد خوبی در خرید هستند و از نظر کیفیت تضمین شده اند از سوی دیگر بهتر است قاب عکسی خریداری کنید که به جای شیشه از لایه محافظ پلکسی گلاس تولید شده است. اگر قرار است یک عکس ساده را قاب کنید می توانید قاب عکس هایی از جنس پی وی سی انتخاب کنید که هم وزن سبکی دارد و هم قیمت آن ارزانتر است.

2-    تناسب بین تصویر و قاب عکس: کسانی که قصد قاب گرفتن تصاویر مربوط به چهره دارند می بایست از قاب هایی استفاده کنند که هماهنگی خوبی با چهره شان داشته باشد معمولاً قاب کردن چهره کار دشواری است و باید از قابی استفاده کرد که زیبایی چهره را کاهش ندهد. پیشنهاد ما قاب عکس های چوبی است که در طرح و رنگ بندی های متنوعی عرضه می شوند. اگر فضای منزل شما سنتی است قاب های چوبی و اگر مدرن است مدل استیل بهترین گزینه محسوب می شود.

مرکز فروش تابلو دکوراتیو در نیشابور

3-    سایز قاب عکس: در خرید انواع قاب عکس جدید، رعایت سایز و ابعاد قاب اهمیت زیادی دارد. اندازه ها نقش مهمی در زیبایی قاب عکس دارند. دقت کنید که قاب عکسی که انتخاب می کنید نه باید خیلی بزرگتر از تصور شما باشد و نه خیلی کوچکتر در نظر گرفته شود به این ترتیب عمق شخصیت و جذابیت مشخص می شود.

4-    دقت به لایه محافظ: در طراحی انواع قاب عکس جدید از بهترین لایه محافظ استفاده شده است که سبب می شود ارزش عکس و قطعه هنری حفظ شود. انتخاب یک سطح شفاف از جنس مناسب سبب می شود که از اثر هنری محافظت خوبی صورت بگیرد. استفاده از شیشه و پلکسی گلاس به عنوان لایه محافظ به کیفیت بیشتر کار می افزاید و سبب انعکاس نور نیز می شود. اگر دوست ندارید که انعکاس نور صورت بگیرد می توانید از یک پوشش ضد انعکاس کمک بگیرید که سبب می شود موقعیت قاب عکس شما مات شود. در صورتی که به دنبال انواع قاب عکس جدید ارزان قیمت هستید می توانید از لایه شیشه ای به عنوان لایه محافظ استفاده کنید که تعرفه ارزانتری نیز دارد.

5-    بررسی پشت بندی قاب عکس: بسیاری از افراد این تصور را دارند که پشت بندی برای قاب اهمیتی ندارد اما در اشتباه هستند. قاب هایی که از پشت بندی هایی مقوایی تهیه شده اند معمولاً عمر کمی دارند و مقوا رفته رفته تحلیل رفته و خراب می شود. پلاستیک از دیگر جنس های مناسب برای انواع قاب عکس جدید محسوب می شود که هم وزن سبکی دارد و هم از نظر مقاومت مناسب است. ام دی اف نوعی چوب نازک است که برای پشت انواع قاب عکس جدید استفاده می شود و امکان نصب پایه و آویز برای آن وجود دارد این مدل از پشت بند ها در سایزهای متنوعی عرضه می شوند. در نهایت از جنس شیشه برای پشت بند قاب عکس استفاده می شود که به نوعی مشهور به سبک قاب دو طرفه است و هر دو سطح قاب از شیشه پوشانده شده است.

پرفروشترین مدل های قاب عکس سال 2021

قاب عکس 10 تایی از مدل های پرفروش امسال محسوب شده است که برای تصاویر داستانی و خانوادگی گزینه خوبی محسوب می شود این قاب عکس ها برای تصاویر سیاه و سفید و هنری بسیار عالی هستند. البته که قاب عکس چندتایی مجموعه 15 تایی نیز عرضه شده است که می توانید برای ماه های اول بارداری تا زایمان، تصاویری از خود تنظیم کرده و به صورت سریال در قاب عکس قرار دهید. قاب عکس مجموعه 11 عددی با سبک های متنوع عرضه می شود که از نظر سایز متنوع هستند. شما می توانید قاب عکس چوبی با پاسپارتو در هر سایزی که مد نظر دارید، سفارش دهید. سایز بندی برای این محصول نامحدود بوده و این موضوع خرید را آسان تر می کند. این قاب عکس ها اغلب وزن سبکی دارند.

کسانی که دوست دارند هدیه ای جذاب به عزیزان خود بدهند میتوانند قاب عکس گیره ای را خریداری کنند. این قاب عکس ها دارای گیره مخصوص نصب هستند و نوع گیره اجرا شده بر اساس کیفیت قاب عکس سنجیده می شود. البته که سایز گیره ها و رنگ آنها نیز قابل تغییر است.

در لیست انواع قاب عکس جدید، قاب های نوری نیز متقاضیان خاص خود را دارند قاب های نوری معمولاً دارای نورپردازی داخلی هستند که سبب زیباتر نشان دادن تصاویر می شود و معمولاً عکس ها به صورت سریال روی قاب عکس ها اجرا می شود. این قاب عکس ها برای تصاویر کوچک یادگاری از جشن ها بهترین استفاده را دارند و طراحی آنها هم به صورت منظم و هم غیر منظم است. معمولاً قیمت انواع قاب عکس جدید نوری بر اساس سبک اجرایی آن تعیین می شود.

راهنمای سایز برای انواع قاب عکس جدید

اولین پارامتری که در مورد بررسی سایز انواع قاب عکس جدید باید بررسی کنید اینکه آیا قاب عکس قرار است برای عکس های معمولی استفاده شود و یا یک قطعه هنری خاص در آن قرار بگیرد.سایز پهنای پاسپارتو اهمیت زیادی دارد و در سایز عکس تاثیر می گذارد در مدل های جدید از انواع قاب عکس نیاز به رعایت سایز پاسپارتو است و می بایست نوع پاسپارتو نیز مشخص شود.سایز فریم در واقع همان سایز بیرونی قاب عکس بوده و به طور کلی بر اساس موقعیت عکس و پهنای آن ارزیابی می شود. انتخاب یک فریم با ضخامت 2 سانتی متر برای انواع قاب عکس جدید دیده می شود و اندازه بیرونی قاب عکس نیز شامل 29 در 24 است و البته که ضخامت 7 سانتی متری نیز وجود دارد که شامل اندازه 39 در 34 خواهد بود. وقتی صحبت از سایز عکس است در واقع همان اندازه فضای خالی موجود در قاب عکس مدنظر است.

عمق فریم از دیگر مواردی است که باید بررسی کنید اگر بخواهید یک قطعه هنری ضخیم را داخل قاب قرار دهید باید به عمق فریم دقت کنید.

برای خرید قاب تابلو می توانید از سایت اینترنتی نور قائم استفاده کنید. ابعاد قاب عکس ها بر اساس نیاز شما تغییر می کند. قاب عکس چندتایی جدید با توجه به متریال به کار رفته سنجیده می شود.

شما می توانید با سفارش به مرکز قاب سازی ارزان نور قائم محصولی با کیفیت خریداری کنید.

آمار خرید قاب عکس خالی و همینطور قاب بزرگ دیواری در چند ماه اخیر بسیار بالا است. دقت کنید که خرید قاب عکس به صورت اینترنتی روشی ارزان، مطمئن و رضایت بخش است.

طرح 1400

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 1200

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 988

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 66

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 55

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 109

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح456

1.200.000 تومان1.500.000 تومان

طرح 10525

1.200.000 تومان1.500.000 تومان

طرح 625

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 622

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 621

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 90 (کپی)

1.400.000 تومان1.870.000 تومان

12 دیدگاه در “انواع قاب عکس جدید

  1. ali گفت:

    ببنید شما هر قاب عکس رو بخواهید درست میکیند
    و تا چه ابعادی میتوانید درست کنید

  2. ali گفت:

    کجا میشه نمونه انواع قاب عکس جدید مدرن رو دید ؟؟

  3. محمدرضا گفت:

    انواع قاب عکس جدید فانتزی میشه دیدید

  4. شلمال گفت:

    قاب عکس چوبی در هر ابعادی بخوایم شما درست میکنیدو چه رنگ های دارید ؟؟؟؟

  5. زهرا گفت:

    در صنعت قاب عکس و در اصطلاح عامیانه، پاسپارتو (Mount) یک قطعه نازک و مسطح از موادی همچون کاغذ، مقوا و پارچه است که درون یک قاب عکس بلافاصله پس از شیشه قرار می‌گیرد. این قطعه اضافه با هدف افزایش زیبایی تصاویر و جدا کردن آن‌ها از شیشه به منظور حفاظت بیشتر، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    اگرچه پاسپارتو یک قطعه اختیاری در قاب عکس محسوب می‌شود، اما توصیه می‌کنیم در جهت محافظت و افزایش زیبایی عکس یا قطعه هنری خود مانند نقاشی رنگ روغن، حتماً از آن استفاده کنید.

  6. sfdcdsf گفت:

    سلام قاب عکس از کجا میشه دید

  7. ناشناس گفت:

    من یکی عبارت مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران سرچ کردم ولی نمیدونم چرا شما اول میاین
    ایا فقط شما قاب عکس می فروشید و یا اینکه غیر از شما کسانی دیگه هم هستش تابلو بفروشند

    1. nooreghaem گفت:

      ما یکی از مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران هستیم و ما تنوع زیادی داریم البته برای خرید قاب عکس و تابلو دکوراتیو هم میتونید به صورت حضوری هم تشیف بیارید

  8. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید شما قاب عکس فلزی نازک هم دارید اگر دارید بفرمایید هزینه چقدر میشه

    1. nooreghaem گفت:

      سلام بله قاب عکس فلزی هم داریم و ادرس سایت سایت شو براتون میزنیم
      https://nooreghaem.com/%D9%82%D8%A7%D8%A8-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%81%D9%84%D8%B2%DB%8C/

  9. زهرا گفت:

    سلام وقتتون بخیر من یکسری عکس دارم که روی چوب هستن میخواستم همشو قاب بگیرم که ست بشن امکانش هست؟

    1. nooreghaem گفت:

      سلام بله چرا که نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *