اخبار داغ

شرایط عکس لاتاری چیست؟ راهنمای کامل عکس لاتاری 1402

عکس لاتاری

شرایط عکس لاتاری ​

شرایط عکس لاتاری بسیار ساده است و با دقت به این شرایط می توانید با خیال آسوده در قرعه کشی ثبت نام کنید. اهمیت عکس لاتاری را از این موضوع می توان درک کرد که سالانه 50 درصد از داوطلبان به خاطر ارسال عکس و مدارک اشتباهی حذف می شوند و شانس شرکت در قرعه کشی را از دست می دهند. زیرا فایل هایی که ارسال می شود باید مطابق با قوانین آمریکا باشد و عکس های 3 در 4 یا 6 در 4 که در کشور ما گرفته می شود با قوانین آمریکا کاملاٌ مغایرت دارد.اولین مسئله ای که در پرونده شما برای قرعه کشی گرین کارت آمریکا بررسی می شود؛ عکس لاتاری می باشد. بنابراین رعایت یک سری ضوابط در این راستا حائز اهمیت است. چرا که سالانه تعداد زیادی از افراد شانس خود را برای ثبت نام لاتاری آمریکا امتحان می کنند. اما اگر مشخصات عکس لاتاری را نداشته باشید؛ به طور خودکار شما از قرعه کشی لاتاری کنار گذاشته خواهید شد. هر چند که در هنگام ثبت نام هیچ گونه اخطاری هم به شما داده نمی شود. بنابراین این عکس برای گرین کارت آمریکا اهمیت دارد. به همین منظور در ادامه بیشتر با قوانین و شرایط آن آشنا خواهیم شد اگر شما متقاضی ویزای تورسیتی هستید باید عکس ارسال شده مطابق قوانین آن ها باشد،  زمانی که مدارک اشتباهی ارسال می شود فقط نشان دهنده ی عدم صلاحیت شما است. عکس لاتاری باید دارای زمینه سفید باشد، در حین عکاسی نورپردازی صحیح داشته باشد ، موی بلند و کراوات بلامانع است، موی بلند باعث پوشاندن صورت نشود، عکس پرسنلی باشد، ابعاد عکس باید در ابعاد مربع 5 در 5 باشد، تصویر عکس باید حتما رنگی باشد، عینک طبی درعکس نباشد، داشتن حجاب مشکلی ندارد فقط در صورتی که گردی صورت مشخص باشدخیلی از افراد در رویای رسیدن به سطح کیفی بالاتر برای زندگی، فرصت‌های شغلی و بهترین بستر برای تحصیل به دنبال مهاجرت هستند. یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت امریکاست و یکی از کم‌هزینه‌ترین و رویایی‌ترین شرایط مهاجرت، برنده شدن در لاتاری است. ایالات متحده هر ساله برای تحقق شعار «حفظ تنوع نژادی، فرهنگی و مذهبی» به 55 هزار نفر شانس دریافت ویزای کشور خود را اهدا می‌کند. اما یکی از مراحل مهم ثبت نام لاتاری، عکس پرسنلی است که چنانچه مطابق    شرایط عکس لاتاری 2024 نباشد، ممکن است باعث رد شدن در مصاحبه سفارت شود. 

هزینه عکس پرسنلی
ثبت نام لاتاری
عکس برای لاتاری
عکس لاتاری

شرایط و مشخصات استاندارد عکس لاتاری

عکس لاتاری می بایست شرایط زیر را داشته باشد تا مورد قبول واقع شود:

  • پس زمینه عکس ساده و سفید باشد.
  • مربع شکل باشد. یعنی طول و عرض آن کاملا یکسان باشد.
  • حتما رنگی باشد.
  • نیم تنه فرد در عکس مشخص باشد.
  • باید نگاه فرد کاملا رو به دوربین باشد.
  • هیچ گونه اخم یا لبخندی در صورت فرد هویدا نگردد.
  • فاصله دوربین تا فرد کاملا نرمال نه خیلی نزدیک و نه خیلی دور.
  • وضوح عکس کامل باشد
  • اگر عینک باعث انعکاس نور می شود؛ باید برداشته شود.
  • عدم استفاده از کلاه گیس، عینک آفتابی و…
  • عکس جدید یعنی 6 ماه قبل گرفته شده باشد.
  • عکس ها روتوش نشده باشند.
  • از لباس ساده استفاده شود از یونیفرم به هیچ عنوان استفاده نشود، در صورت استفاده از لباس خاص فقط در شرایطی که جنبه مذهبی داشته باشد و لباس روتین شخص باشد مانعی ندارد.
  • حالت صورت و نحوه قرارگیری در عکس لاتاری زنان باید به نحوی باشد که گردی صورت در آن مشخص باشد.
  • حجاب بلامانع است.
  • تمام شرایط درعکس های لاتاری واجب است

شرایط عکس لاتاری 2024  شامل قوانین عمومی و اختصاصی است که در ادامه به آن می‌پردازیم:

  • قوانین عمومی برای عکس لاتاری

قوانین عمومی شامل مواردی است که همه افراد با هر سن و جنسیتی باید به آن پایبند باشند. این شرایط شامل موارد زیر است:

  1. عکس باید دارای پس زمینه سفید و یا روشن باشد.
  2. رنگ لباس متقاضی باید با تصویر زمینه در تضاد باشد، اگرچه رنگ طوسی روشن یا کرم برای پس زمینه ممنوع نیست، اما اگر لباس فرد هم رنگ پس زمینه باشد، رد خواهد شد.
  3. متقاضی نباید هیچ شیء اضافه‌ای روی محدوده صورت و سر خود داشته باشد. وجود عینک، پیرسینگ، سمعک، کلاه، گوشواره بزرگ و مواردی از این دست توصیه نمی‌شود.
  4. زاویه ثبت تصویر باید از مقابل باشد. تمام گردی صورت متقاضی باید مشخص باشد، عکس‌های نیم رخ، سه رخ، سر به سمت بالا یا پایین مورد تایید نخواهد بود. ضمنا شانه‌های متقاضی باید در تصویر مشخص باشد.
  5. تصاویر باید رنگی باشند و نور تصویر مناسب باشد. رنگ پوست متقاضی باید کاملا مشخص باشد.
  6. در شرایط عکس لاتاری 2024 آمده است که تصویر هم می‌تواند توسط دوربین موبایل و هم دوربین حرفه‌ای ثبت شود، اما تصویر متقاضی باید واقعی و بدون روتوش باشد. تصویر نباید وارد نرم‌افزار فوتوشاپ شود و  مورد ادیت قرار بگیرد و هنگام ثبت عکس با دوربین گوشی‌های هوشمند نباید از برنامه‌هایی نظیر  «Beautycam» استفاده شود.

عکس متقاضی باید مربوط به سال جاری و حداکثر متعلق به 6 ماه گذشته باشد. هرگز از تصویر لاتاری سال قبل برای ثبت نام جدید نمی‌توانید استفاده کنید.

اندازه و کیفیت عکس های لاتاری چگونه است؟

اندازه و کیفیت عکس لاتاری نیز بایستی استاندارد باشد. سوالات زیادی در خصوص اینکه عکس لاتاری باید چگونه باشد؟ وجود دارد. سایز عکس لاتاری اهمیت بسزایی دارد. سایز سه در چهار یا چهار در شش ایران برای گرین کارت آمریکا مورد قبول نیست. ابعاد عکس لاتاری مورد قبول پنج در پنج سانت است. به عبارتی باید 600 در 600 پیکسل باشد. حجم یا اندازه عکس لاتاری نیز نباید بیش از 240 کیلوبایت باشد. تنها رزولوشن عکس 300 dpi و فرمت فایل jpg مورد قبول است. بنابراین می بایست یک عکس دیجیتالی با این مشخصات را برای گرین کارت آمریکا آماده کنید. نباید از هر مرکز عکسبرداری استفاده کنید. بلکه نزد کسانی بروید که در این زمینه تجربه دارند. لابراتوار نور قائم تجربه لازم را برای گرفتن این عکس ها دارد. امکان گرفتن عکس لاتاری در منزل هم وجود دارد. اما بایستی تمامی این مشخصات در آن مدنظر قرار گرفته باشند. مشاهده نمونه عکس لاتاری صحیح و نادرست به شما اطمینان خاطر می دهد.

عکس لاتاری با حجاب یا بی حجاب

حجاب در عکس لاتاری فقط زمانی بلامانع است که گردی صورت شما کاملاً مشخص باشد و شما نسبت به دین و مذهبی که دارید مقید به حجاب باشید در غیر این صورت پذیرفته نیست، همچنین کلاه برای آقایان نیز دارای این شرایط  می باشد. نکته مهم آن است که کودکان به هیچ عنوان نباید کلاه و حجاب داشته باشند.

نحوه تهیه عکس لاتاری از کودکان

برای ثبت نام در لاتاری اگر فرزند شما یک روزه هم باشد باید عکس ارسال شده  مطابق شرایط عکس لاتاری باشد و از قوانین آن پیروی کند.

روش اول:

کودک را روی یک پارچه سفید بخوابانید بهتر است که در روز  در خانه این عکس گرفته شود و دقت کنید که سایه روی کودک نیفتند.

روش دوم: کودک را روی صندلی ماشین که با پارچه سفید پوشانده شده است بنشانید که این کار باعث میشود سر کودک مستقیم بماند.

در عکس کودکان باید به این نکته توجه کرد که  سایه شما روی عکس نباشد و چشمان کودکتان باز باشد.

شرایط عکس لاتاری

ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا

ثبت نام لاتاری به عنوان یک شانس ویژه برای گرفتن اقامت راحت و بدون گذراندن مراحل سخت اقامت است.زمان ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا از اواسط مهر ماه آغاز می‌شود. افراد می‌توانند به دو طریق ثبت نام مستقیم در سایت اصلی لاتاری (www.dvlottery.com) و ثبت نام از طریق مؤسسات مهاجرتی برای لاتاری آمریکا ثبت نام کنند. هزینه ثبت نام بسیار ناچیز است و تمام افراد می‌توانند در این برنامه شرکت کرده و شانس خود را برای مهاجرت به آمریکا امتحان کنند. معمولاً چند روز قبل از شروع ثبت نام اطلاعیه‌ای برای شرکت در لاتاری ارائه می‌شود. در این اطلاعیه شرایط و مدارک موردنیاز برای ثبت نام معرفی می‌شوند. معمولاً شرایط و مدارک تغییر زیادی نسبت به سال‌های گذشته ندارد. امسال هم مانند سال های گذشته میلیون ها انسان در لاتاری 2024 شرکت می کنند و شانس خود را در گرفتن اقامت بی دغدغه آمریکا می سنجند، که از بین میلیون ها نفر فقط 55000 نفر به این شانس دست پیدا می کنند. ما در لابراتوار چاپ عکس نور هم عکس لاتاری و هم فرم لاتاری داریم که شما میتوانید عکس بگیرید و فرم پذیرشتون به ما بسیارید 

قوانین اختصاصی برای عکس لاتاری

شرایط عکس لاتاری 2024 برای آقایان، خانم‌ها و کودکان قدری متفاوت خواهد بود. الزامی برای داشتن یا نداشتن ریش و سبیل برای آقایان وجود ندارد. همچنین در صورت داشتن تتو روی چهره نیازی به از بین بردن یا محو کردن نخواهد بود. خانم‌ها هنگام ثبت عکس لاتاری بنا به خواست خود می‌توانند محجبه یا بی‌حجاب باشند، اما اگر قصد ثبت عکس با حجاب را دارند، نباید چانه، محدوده ابرو یا پیشانی پوشانده شود. همان‌طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، گردی صورت باید کاملا مشخص باشد. توصیه می‌شود از ثبت عکس با آرایش غلیظ پرهیز کنید و اگر بی‌حجاب، عکس می‌گیرید، موها را از روی گردن و شانه کنار بزنید.کودکان باید در عکس لاتاری چشمان باز داشته باشند و اگر نوزاد هستند، در حالت خوابیده به‌طوری که صورتشان مشخص باشد، از آن‌ها عکسبرداری کنید. عکس نوزاد در آغوش دیگران پذیرفته نخواهد شد. رعایت شرایط عکس‌ لاتاری 2024  می‌تواند احتمال بردن در قرعه‌کشی را افزایش دهد و به شما کمک کند تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابید.

تابلو دکوراتیو در کرمانشاه
شرایط عکس لاتاری

هزینه عکس لاتاری

هزینه عکس لاتاری در واقع هزینه‌ای است که برای گرفتن عکس رسمی باید به آتلیه‌ها بپردازید که در سال جاری بین 100 تا 150 هزار تومان قیمت آن است. برخی مراکز به بهانه ثبت عکس منطبق با شرایط عکس لاتاری 2023 مبالغ بیشتری دریافت می‌کنند، در حالی که با رعایت قوانین، شما می‌توانید حتی با گوشی شخصی عکس لاتاری بگیرید. کافی است پس از ثبت عکس، آن‌ را با نمونه‌های مورد تایید برای ثبت نام لاتاری تطبیق دهید یا با یک کارشناس در حوزه مهاجرت مشورت کنید. فراموش نکنید که عکس یک مؤلفه مهم برای برنده شدن شما در این مسابقه بخت آزمایی است؛ بنابراین ریسک نکنید.

سایت تایید عکس لاتاری

برخی متقاضیان برای اینکه شانس خود را در قرعه‌کشی کارت سبز امریکا، بالا ببرند و مطمئن شوند که تصویر آن‌ها بر اساس شرایط عکس لاتاری 2024 است، به‌دنبال سایت تایید عکس لاتاری می‌گردند. بسیاری از سایت‌های تست عکس لاتاری، رایگان نیستند و در عین حال توسط ربات‌ها، تصاویر را پردازش می‌کنند. بنابراین امکان خطا در تشخیص، همواره وجود دارد.همچنین نمی‌توان به‌طور کامل به سایت تبدیل عکس لاتاری اعتماد کرد، بنابراین بهتر است با موسسات مهاجرتی ارتباط بگیرید. برخی از این موسسات در وب‌سایت خود فرم‌های آنلاینی تدارک دیده‌اند که شما با پر کردن آن می‌توانید مشاوره رایگان یا تخصصی در حوزه مهاجرت و شرایط عکس لاتاری 2024 دریافت کنید.در این صورت مطمئن خواهید بود که عکس لاتاری با موبایل، توسط انسان و کارشناسان خبره در این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد و احتمال خطای ربات‌ها و هوش مصنوعی وجود نخواهد داشت.

 

خدمات دیگر از ما

در لابراتوار چاپ عکس نورقائم خدماتی چون تابلو دکوراتیو و قاب عکس و چاپ عکس هستش که شما میتوانید هر عکس داشته باشید براتون چاپ کنیم لابراتوار نورقائم یکی از مرکز فروش قاب عکس و تابلو مدرن هستش که کلی تنوع کار دارد 

 

سوالات متداول

عکس لاتاری چیست؟

عکس لاتاری به عکسی گفته می‌شود که تمام شرایط و قوانین لازم برای بارگذاری در سایت را داشته باشد.

شرایط عکس لاتاری 2024 چگونه است؟

عکس برای لاتاری باید دارای زمینه سفید باشد، در حین عکاسی نورپردازی صحیح باشد، موی بلند و کراوات بلامانع است، موی بلند باعث پوشاندن صورت نشود، ابعاد عکس باید در ابعاد مربع 5 در 5 باشد، تصویر عکس باید حتما رنگی باشد، عینک طبی در عکس نباشد و …

ارسال عکس لاتاری با حجاب امکان پذیر است؟

عکس لاتاری با حجاب هم برای مسلمانان و سایر ادیانی که حجاب در آنها تعریف شده، ممانعتی ندارد. اما باید دقت داشت حجاب در عکس لاتاری نباید باعث پوشیده شدن گردی صورت شما شود.

زدن عینک در عکس لاتاری برای آقایان و خانم ها مجاز است؟

در قوانین عکس لاتاری، زدن عینک طبی یا آفتابی برای خانم ها و آقایان ممنوع است

11 دیدگاه در “شرایط عکس لاتاری چیست؟ راهنمای کامل عکس لاتاری 1402

  1. دنیا شهبازی گفت:

    سلام
    در در عکس لاتاری داشتن گوشواره و گردبند مشکلی نداره؟

    1. نورقائم گفت:

      سلام وقت بخیر
      داشتن گوشواره و گردنبند در عکس لاتاری مشکلی نداره.

  2. کیانوش گفت:

    سلام
    برای ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا کی باید اقدام کنیم؟

    1. نور قائم گفت:

      سلام وقت بخیر حدود 40 روز دیگه تا شروع ثبت نام لاتاری 2024 باقی مونده و اون تایم باید اقدام کنید

    2. پیمان گفت:

      سلام ریش زیاد چطور
      کلا ریش و سبیل برا اقایون
      برا عکس مشکلی نداره ؟

      1. nooreghaem گفت:

        سلام مجدد نه مشکلی نداره

  3. ناشناس گفت:

    سلام عکس ارسالی ارایش داشته باشیم نشکلی نیس و اینکه صورت سوخته باید کامل مشخص بشه یا ارایش کنیم لطفا توضیح بدین ممنون

    1. نور قائم گفت:

      سلام، آرایش باید بصورتی باشه که حالت طبیعی چهره شما بهم نریزه و تغییر پیدا نکنه

  4. سارینا گفت:

    سلام آیا استفاده از لنز طبی بی رنگ داخل عکس لاتاری مشکلی داره؟

    1. nooreghaem گفت:

      سلام نه مشکلی نداره

      1. زهرا رضایی گفت:

        سلام اگر لنز رنگی باشد اما تقریبا رنگ چشم خودمون مشکل داره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *