اخبار داغ

خرید قاب عکس در کرج

خرید قاب عکس در کرج

خرید قاب عکس در کرج

خرید قاب عکس بخرید لابراتوار نور قائم یکی از مراکز فروش قاب عکس در کرج هستش که شما میتوانید به صورت اینترنتی قاب عکس خودتون رو خریداری کنید قاب عکس چوبی و قاب عکس pvc دارای نمونه هستش که شما میتوانید هر ابعادی بخواهید قاب عکس خود را خریداری کنید لابراتوار نورقائم یکی از مرکز فروش قاب عکس در تهران هستش و همجنین یکی از مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران که شما در کرج هستید میتوانید نمونه های زیبایی هستش به صورت حضوری نگاه کنید 

پکیج قاب عکس

850.000 تومان1.200.000 تومان

پکیچ قاب عکس 

1.900.000 تومان2.000.000 تومان

پکیچ قاب عکس 

3.100.000 تومان3.500.000 تومان

پکیچ قاب عکس 10 تایی

1.900.000 تومان2.200.000 تومان

پکیچ قاب عکس 140

370.000 تومان

پکیچ قاب عکس 142

2.000.000 تومان

پکیچ قاب عکس 64

2.000.000 تومان

پکیچ قاب عکس 66

2.000.000 تومان

پکیچ قاب عکس چهارتایی 

2.700.000 تومان

خرید تابلو برای پذیرایی

3.200.000 تومان5.700.000 تومان

قاب location

350.000 تومان

قاب پاسپارتو | قاب عکس توگود با پاسپارتو

194.000 تومان952.000 تومان

10 بهترین فروشگاه قاب عکس کرج

عکس‌ها بخشی از لحظه‌های خاطره‌انگیز زندگی ما هستند که با دیدن آن‌ها دوباره خوشی‌ها به یاد ما می‌آیند. برخی از عکس‌ها چنان برای ما عزیز هستند که دوست داریم آن‌ها را به دوستان و آشنایان هم نشان دهیم و بهترین روش برای این کار قاب گرفتن عکس‌هاست. اگر تعداد این عکس‌های خاطره‌انگیز زیاد باشد، باید به دنبال بورس قاب عکس باشید تا قیمت‌های آن به‌صرفه باشند.اگر در استان البرز، زندگی می‌کنید و به دنبال مراکز تولید و عرضه مستقیم قاب عکس دیواری هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا چند مرکز برای خرید قاب عکس در کرج به شما معرفی کنیم.

1.بورس قاب عکس در کرج ، فروشگاه محیار

فروشگاه قاب‌سازی محیار یکی از فروشگاه‌های بزرگ با محصولات متنوع است. شما می‌توانید در این تولیدی قاب عکس کرج طرح‌های متنوعی از قاب‌های فانتزی، دکوراتیو، آینه‌های پازلی و طرح سنگی را پیدا کنید. برای خرید قاب از این فروشگاه می‌توانید به آدرس مارلیک، 20 متری کسری، نبش کوچه 44 مراجعه کنید.

2.خرید قاب عکس در کرج از فروشگاه کاج

فروشگاه کاج یکی دیگر از مراکز بورس قاب عکس در شهر کرج است. در این فروشگاه انواع قاب عکس از جنس پی‌وی‌سی، قاب چوبی و پاسپارتو تولید می‌شوند. این فروشگاه برای سفارش‌های عمده، عکاسان، دانشجویان و برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

پوستر چیست

این فروشگاه حتی در روزهای تعطیل هم فعال است و شما می‌توانید برای بازدید از کارهای مجموعه به آدرس میدان شاه‌عباسی، خیابان فاطمیه، روبروی کوچه مدرسی قاب و آلبوم کاج مراجعه کنید.

3.فروشگاه قاب کلاسیک، قاب فروشی در کرج

فروشگاه قاب کلاسیک، سومین بورس قاب عکس در کرج است که به شما معرفی می‌کنیم. ساکنان منطقه 9 می‌توانند برای خرید قاب عکس به این فروشگاه مراجعه کنند. قاب کلاسیک، مرکز تولید و پخش انواع قاب های PVC و چوبی است. برای اطلاع از قیمت قاب عکس در قاب کلاسیک می‌توانید به آدرس خیابان هفت‌تیر، چهارراه دولت‌آباد، خیابان ابوسعید مراجعه کنید.

4. بورس قاب عکس هفت‌آسمان

هفت‌آسمان هم یکی از مراکز تولید و عرضه انواع قاب عکس، تخته شاسی و قالب شاسی است. این قاب‌سازی در میدان امام حسین کرج واقع شده است.

5.اکسیر؛ تولیدی قاب عکس در کرج

تولیدی اکسیر هم در منطقه 9 کرج قرار دارد. فروشگاه اکسیر قاب عکس و تخته شاسی تولید می‌کند. در این فروشگاه امکان خرید انواع قاب PVC به‌صورت تک و عمده وجود دارد. اگر به دنبال خرید قاب عکس سفید یا قاب عکس ساده هستید به فروشگاه اکسیر سری بزنید و از محصولات متنوع آن دیدن کنید. آدرس دقیق این مجموعه، منطقه 9، چهارراه طالقانی جنوبی، خیابان قائم است.

6.بورس قاب عکس جهان در فردیس کرج

اگر در منطقه فردیس کرج ساکن و به دنبال یک قاب‌سازی در محدوده زندگی خود هستید، باید قاب جهان را به شما معرفی کنیم. مرکز تولید و پخش قاب جهان، انواع تخته شاسی، قاب بوم نقاشی، قاب عکس، قاب آینه و تابلوفرش را تولید و عرضه می‌کند.در این تولیدی انواع کارهای کلاسیک، مدرن، مینیمال، سه‌بعدی و برجسته موجود است. آدرس دقیق مجموعه اکسیر، فردیس، بلوار مپنا، جاده ملارد، خیابان گلستان یکم، مجتمع یاس است.

7. گالری قاب عکس زرین

گالری زرین در محدوده کرج نو قرار دارد. برای انتخاب قاب عکس موردنظر خود می‌توانید به آدرس کرج نو، بلوار شمس، خیابان گلزار شرقی مراجعه کنید.

8.گالری عکس یونیک

لابراتوار چاپ عکس یونیک یک مرکز چندمنظوره است که همه امور مربوط به چاپ عکس دیجیتال و قاب گرفتن آن را انجام می‌دهد. در این مرکز امکان چاپ عکس روی تخته شاسی و صحافی آلبوم هم وجود دارد. کرج، 45 متری گلشهر، خیابان درختی، ساختمان پرشیا آدرس لابراتوار یونیک است.

9.قاب و تابلوسازی کتیبه

این قاب‌سازی در شهرک طالقانی، خیابان اتحاد قرار دارد. اگر به نبال خرید قاب چوبی هستید و قاب عکس چوبی را ترجیح می‌دهید، مرکز کتیبه فروشگاه مناسبی برای شماست.

10.دفتر فنی شرق نوین

دفتر فنی شرق نوین، یک مجموعه حرفه‌ای در زمینه چاپ عکس و تهیه قاب است. آدرس دقیق دفتر فنی شرق، منطقه 7، بلوار مؤذن، ورودی شهرک جهازی‌ها، نبش پل‌عابر پیاده است.

سخن پایانی:

با شناخت این مراکز بورس قاب عکس در کرج می‌توانید به‌راحتی مدل‌ها و سبک‌های قاب چوبی، قاب پی‌وی‌سی و انواع کلاسیک را پیدا کنید. در این مراکز قیمت قاب منصفانه‌تر است و برای خریدهای عمده تخفیف بیشتری در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

خرید قاب عکس در کرج

4 دیدگاه در “خرید قاب عکس در کرج

  1. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید شما چاپ عکس آنلاین هم دارید و بفرماییید هزینه چاپ عکس چقدر هستش

    1. nooreghaem گفت:

      چاپ عکس آنلاین داریم به صفجه زیر مراجعه کنید

  2. ناشناس گفت:

    ببخشید تابلو عکس شما هم دارید

    1. nooreghaem گفت:

      تابلو عکس داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *