اخبار داغ

تغییر رنگ سبز تابلو در فصل بهار​

تغییر رنگ سبز تابلو در فصل بهار

تغییر رنگ سبز تابلو در فصل بهار

تغییر رنگ سبز تابلو در فصل بهار​ چه تاثیری بر دکور منزل ما دارد رنگ‌های تابلو دکوراتیو می‌توانند به طور طبیعی و مستقیم بر فضا و افراد تاثیر بگذارند. هر رنگی خصوصیت‌ها و اثراتی خاص دارد که می‌تواند احساسات و واکنش‌های مختلف را ایجاد کند. به عنوان مثال، رنگ آبی آرامش و اعتماد را بیان می‌کند، رنگ قرمز قدرت و شور و هیجان را نشان می‌دهد و رنگ زرد گرمی و شادی را به ذهن متبادر می‌سازد. همچنین رنگ سبز که در فرهنگ اسلامی، ساحتی جداگانه دارد در برخی فرهنگ‌ها نماد امید و پیشرفت است و برای عموم مردم، مفهوم طبیعت را تداعی می‌کند. دلایل زیادی برای استفاده از رنگ سبز به ویژه در فصل بهار در تابلوهای منازل، محل کار و مکان‌های عمومی وجود دارد که در این مطلب به 5 دلیل برای استفاده از رنگ سبز در تابلو های دکوراتیو خواهیم پرداخت.

طرح 1400

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 1200

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 988

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 66

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 55

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 109

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح456

1.200.000 تومان1.500.000 تومان

طرح 10525

1.200.000 تومان1.500.000 تومان

طرح 625

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 622

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 621

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 90 (کپی)

1.400.000 تومان1.870.000 تومان

رنگ‌ها چگونه فضا و احساسات را تغییر می‌دهند

 رنگ‌ها می‌توانند فضا را تغییر دهند و تاثیری بیش از آنچه شما فکر می‌کنید بر محیط بگذارند. اگر یک فضای کوچک را با رنگ‌های روشن بپوشانید، فضا را بزرگ‌تر و فراخ‌تر نشان خواهید داد. از طرفی، رنگ‌های تاریک و تیره می‌توانند فضا را کوچک‌تر نشان دهند. همچنین رنگ‌ها ممکن است بر روحیه و احساسات افراد تاثیر بگذارند. برای مثال قرمز می‌تواند احساسات خشمگین را تحریک کند، در حالی که سبز قادر است احساسات آرامش و تعادل را القا کند. همین تاثیر گذاری برای انواع تابلو مدرن نیز وجود دارد. رنگ های تابلو دکوراتیو نه تنها می‌توانند فضا را زیبا و جذاب‌تر کنند، بلکه می‌توانند حالت روحی و احساسات فرد را نیز تحت تاثیر قرار دهند. بنابرین انتخاب رنگ‌ها برای تزئینات داخلی بسیار مهم است و باید با دقت انتخاب شوند. مثلا یکی از 5 دلیل برای استفاده از رنگ سبز در تابلو های دکوراتیو می‌تواند فرا رسیدن بهار طبیعت باشد. همزمان با خانه تکانی و ورود سال نو، می‌توان با استفاده از چند تصویر زیبا از طبیعت فضای منازل و دفاتر کار را نیز بهاری کرد. چاپ روی بوم نقاشی یک روش کم هزینه برای چاپ تصاویر دلخواه شما در ابعاد مورد نظر و قرار دادن در محیط است.

تغییر رنگ سبز تابلو در فصل بهار

5 دلیل برای استفاده از رنگ سبز در تابلو های دکوراتیو

استفاده از رنگ سبز در تابلوهای دکوراتیو دارای بسیاری از دلایل و مزایاست:

  • ارتباط با طبیعت

 اولین دلیل از 5 دلیل برای استفاده از رنگ سبز در تابلو های دکوراتیو ارتباط آن با طبیعت و زیبایی‌های آن است. سبز، رنگ گیاهان و درختان است که صلح، امید و تجدد را نمایان می‌کند. وقتی یک تابلو با رنگ سبز را در نظر می‌گیریم، علاوه بر آرامش و سکونی که به ما القا می‌کند، به یاد شکوفه‌ها، باغ‌ها و اغواکنندگی فصل بهار می‌افتیم. با تهیه تابلوهایی با رنگ سبز، می‌توانیم طبیعت را به خانه و فضای کارمان بیاوریم و از طریق رنگ، دلبستگی‌مان به زمین و چرخه طبیعت را تقویت کنیم. این رنگ زنده و خنک، نسیمی از طبیعت سبز را به خانه می‌آورد و ارتباط ما با نیروهای طبیعت را بهبود می‌بخشد. به علاوه تابلوهای سبز به محیط تازگی می‌بخشند و احساس زندگی و پرانرژی بودن را به افراد القا می‌کنند.

  • ایجاد تعادل
ترمیم و بازسازی عکس‌های قدیمی

 دلیل دوم از  5 دلیل برای استفاده از رنگ سبز در تابلو های دکوراتیو، تعادلی است که این رنگ به محیط می‌بخشد. رنگ سبز رفتارهای مثبتی از جمله آرامش، استراحت و اعتدال را در انسان‌ها القا می‌کند. تابلوهایی با رنگ سبز در هر بستر رنگی که قرار بگیرند،   زمینه‌ای آرام و مهربان ایجاد می‌کنند. این رنگ قادر است فشارهای روزانه را کاهش دهد و آرامش را در خلق‌ و خوی ما تقویت کند. بنابراین اگر تم کلی منزل شما رنگی خنثی داشته باشد، تابلویی با رنگ سبز می‌تواند آرامش و حیات را در آن القا کند و اگر رنگ‌های به کار رفته در محیط تند و گرم باشند، باز هم سبز قادر است این حرارت را به تعادل برساند. بنابراین یکی از  5 دلیل برای استفاده از رنگ سبز در تابلو های دکوراتیو به تعادل رساندن رنگ‌هاست. با چاپ یک عکس از طبیعت و پرداخت قیمت قاب عکس و قرار دادن آن روی میز، شلف یا کنسول، خیلی راحت می‌توانید تلفیقی دلچسب از رنگ‌ها را داشته باشید و طیف‌های مختلف رنگی را به تعادل برسانید.

  • ایجاد حس آرامش

 تحقیقات نشان داده است که تماشای رنگ سبز باعث کاهش تنش‌ها و اضطراب می‌شود و بهبود خلاقیت و تمرکز را تسهیل می‌کند. بنابراین تابلوهایی با رنگ سبز از طریق ارتباط با طبیعت و به خاطر آرامش و تعادلی که القا می‌کند به محیط‌ها تعادل می‌بخشند و موجب رضایت و آرامش در افراد می‌شوند. این رنگ، قدرت زیادی در تحریک احساس آرامش و خشنودی در انسان دارد.

  • هماهنگی خوب رنگ سبز با دیگر رنگ‌ها

 دلیل چهارم از  5 دلیل برای استفاده از رنگ سبز در تابلو های دکوراتیو ترکیب رنگ سبز با دیگر رنگ‌هاست. این رنگ خیلی راحت با رنگ‌های سرد و گرم هماهنگ می‌شود و یک طرح جذاب و یکدست را ایجاد کند. از آنجایی که رنگ سبز به شکل ترکیبی از رنگ‌های آبی و زرد ساخته شده است، یک رنگ متعادل و آرامش‌بخش محسوب می‌شود که هم در کنار رنگ‌های گرم و هم رنگ‌های سرد جلوه‌ای دلچسب ایجاد می‌کند. از طرفی رنگ سبز به صورت طبیعی در محیط زیست ما بسیار دیده می‌شود و چشم ما با دیدن این رنگ در کنار آسمان ابی یا گل‌های سرخ رنگ آشناست. به همین دلیل، ذهن ما با این رنگ رابطه ویژه‌ای دارد و آن را به راحتی با سایر رنگ‌ها قبول می‌کند. از این رو، رنگ سبز به عنوان یک رنگ متناسب و قابل ترکیب با سایر رنگ‌ها در تابلوها و طرح‌ها استفاده می‌شود. این رنگ می‌تواند به عنوان رنگ پس زمینه استفاده شود و در ترکیب با سایر رنگ‌ها، زیبایی و تعادل رنگی را در تابلوها ایجاد کند.

  • نماد زندگی

یکی دیگر از  5 دلیل برای استفاده از رنگ سبز در تابلو های دکوراتیو ارائه تصویری از زندگی است. رنگ سبز با کمک اجزای طبیعت، نماد زایش و تازه شدن است و به همین دلیل حس مثبت القا می‌کند. به خاطر این صفت‌ها، سبز به رنگ حاکم بر طبیعت به ویژه در فصل بهار شناخته شده است. همان‌طور که در گیاهان، رنگ سبز براق  نشانگر آن است که آن‌ها تازه هستند و  انرژی زیادی تولید می‌کنند، رنگ سبز در تابلو دکوراتیو هم نماد و نمایانگر حیات و انرژی است. با تماشای مناظر سبز، احساس شادابی و تمرکز بیشتری درونمان ایجاد می‌شود. حتی در رنگ درمانی نیز سبز جایگاه ویژه‌ای دارد  و به افراد کمک می‌کند تا استرس و اضطراب را کاهش دهند. از  5 دلیل برای استفاده از رنگ سبز در تابلو های دکوراتیو این است که رنگ سبز در زندگی روزمره ما باعث می‌شود تا روحیه‌مان افزایش یابد و در برابر انرژی منفی مقاومت کنیم. با پوشیدن لباس‌ها یا تزئین محیط خانه با رنگ سبز، می‌توانیم به خودمان احساس آرامش و توازن بدهیم. در نتیجه رنگ سبز به عنوان نماد زندگی و شادابی به ما یادآوری می‌کند که همیشه باید به زندگی  و حفظ محیط زیست توجه کنیم تا زندگی سالم و بهتری را تجربه نماییم.

سخن پایانی

تابلوهای دکوراتیو تاثیری بیش از پر کردن فضاهای خالی بر جای می‌گذارند. با چاپ عکس، قرار دادن عکس‌ها روی شاسی یا بوم نقاشی، چاپ عکس روی پازل و یا تهیه یک تابلو مدرن می‌توانید روحیات و شخصیت اجتماعی خود را به بینندگان القا کنید.لابراتوار چاپ عکس نورقائم یکی از مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران هستش که شما میتوانید از نمونه کار به حضوری دیدن فرمایید 

 

11 دیدگاه در “تغییر رنگ سبز تابلو در فصل بهار​

  1. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید تنوع تابلو دکوراتیو کجا میشه دیدید

    1. nooreghaem گفت:

      سلام برای دیدن تابلو و یا تابلو دکوراتیو به این صفحه مراجعه کنید و یا به پیج ما مراجعه کنید
      @noorghaem

  2. ناشناس گفت:

    ببخشید قیمت چاپ عکس روی شاسی چقدر هستش

    1. nooreghaem گفت:

      سلام برای دیدن لیست قیمت چاپ عکس روی شاسی به این صفحه مراجعه کنید

  3. ناشناس گفت:

    سلام قیمت تابلو مدرن از چقدر شروع میشه

    1. nooreghaem گفت:

      قیمت تابلو مدرن از چقدر 900 تومان شروع میشه

  4. ناشناس گفت:

    شما شاسی عکس هم دارید که تابلو بخواهیم روی شاسی عکس بزنیم

  5. ناشناس گفت:

    سلام چاپ عکس رو شاسی هستش

  6. ناشناس گفت:

    لیست چاپ عکس رو شاسی کجا هستش

    1. nooreghaem گفت:

      لیست قیمت چاپ ها در این صفحه هستش میتوانید نگاه کنید
      https://nooreghaem.com/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%AA%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%A7%D8%B3%DB%8C/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *