اخبار داغ

بهترین فروشگاه های آنلاین تابلو​

بهترین فروشگاه های آنلاین تابلو

بهترین فروشگاه های آنلاین تابلو در ایران بسیار زیاد هستند ولی فرق اصلی که فروشگاه نور با دیگر همکاران در این هستش تمام کارها دارای ضمانت هستش یعنی کارها تابلو همشون با ضمانت ما ارسال می شود به طور کلی تابلو یک عنصر مهم در دکوراسیون است؛ زیرا باعث ایجاد نقاط کانونی می‌شود، رنگ و کنتراست را به خانه یا محل کار اضافه می‌کند، شخصیت و حال‌وهوای هر مکانی را به تصویر می‌کشد، تم و مبلمان فضا را نیز تکمیل می‌کند. همچنین انواع تابلو دکوراتیو می‌توانند با جذابیت هنری و تأثیر بصری یک اتاق معمولی را به یک اتاق خارق‌العاده تبدیل کنند. بنابراین خرید تابلو مناسب با توجه به فضای موردنظرتان یکی از ضروریات دکوراسیون است. این روزها علاوه بر قدم زدن در بازار و خرید حضوری از فروشگاه‌های متعدد می‌توانید خرید تابلو را به‌صورت اینترنتی انجام دهید. فروش اینترنتی تابلو یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین روش‌های است که از طریق فروشگاه‌های معتبر قابل انجام است. در این فروشگاه‌ها انواع تابلوها با توجه به سلیقه‌های متفاوت خریداران قابل خریداری است.  

 

طرح 1400

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 1200

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 988

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 66

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 55

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 109

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح456

1.200.000 تومان1.500.000 تومان

طرح 10525

1.200.000 تومان1.500.000 تومان

طرح 625

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 622

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 621

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 90 (کپی)

1.400.000 تومان1.870.000 تومان

از کجا تابلو بخریم

یکی از بزرگ‌ترین مزایا فروش اینترنتی تابلو تنوع محصولات آن است. محصولات عرضه شده در فروش آنلاین تابلو علاوه بر این‌که در طرح‌های متنوع ارائه می‌شوند از تنوع رنگ همراه با ویژگی‌های خاص نیز برخوردار هستند. این ویژگی‌ها باعث می‌شودتا  خریداران با توجه به دکوراسیون منزل و سلیقه‌ی خود خرید آنلاین تابلو دکوراتیو را انجام دهند. از رایج‌ترین انواع تابلو دکوراتیو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تابلوهای فانتزی یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها در فروش اینترنتی تابلو هستند که از تنوع بی‌نظیری برخوردار هستند. این مدل تابلو‌ها دارای طرح‌ها و اشکال فانتزی متعددی مانند شخصیت‌های کارتونی یا فیلم، مناظر طبیعت، پوسترهای فیلم، پوسترهای تبلیغاتی، گل و گیاه و… هستند. نمونه‌های رایج تابلوهای فانتزی که می‌توانید آن‌ها را به‌صورت آنلاین خریداری کنید، عبارتند از:

تابلو عکس: برای جلوه بخشیدن بیشتر به دکوراسیون خانه می‌توانید به سراغ تابلوهای عکس بروید. این مدل تابلوها از طراحی و رنگ‌بندی بی‌نظیری برخوردار هستند و برای کلیه فضا از اتاق پذیرایی گرفته تا تابلو اتاق کودک و حتی مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها، مطب‌ها و… کاربرد دارند. همچنین طرح‌های انواع تابلو عکس شامل طرح‌های طبیعت، حیوانات، نوشته‌های انگلیسی، خطاطی، چهره، نقاشی انتزاعی، کلاسیک، سیاه و سفید و… می‌شود.

– تابلو سه بعدی: از مدل‌های پرطرفدار در فروش اینترنتی تابلو مدرن، می‌توان به تابلوهای سه‌بعدی اشاره کرد. این مدل تابلو دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلف مانند برجسته، نمدی، زرینی و.. است و معمولاً تولید آن‌ها به‌ویژه مدل برجسته کار دست‌ساز است. در نتیجه خرید آنلاین تابلو سه‌بعدی باعث می‌شود که یک فضای سنتی تلفیق شده با دنیای مدرن را در خانه یا محل کارتان ایجاد سازید.

چیدمان تابلو

تابلو شنی: اگر از خریداران پروپاقرص فروش اینترنتی تابلو باشید، حتماً با تابلوهای شنی آشنایی دارند. این مدل تابلوها در اشکال مختلف با شن‌های رنگی شناور پر می‌شوند و با هر چرخش تصاویر خاص و منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کنند.

– تابلو نقاشی: اگر اهل هنر و دکوراسیون کلاسیک هستید، باید به سراغ تابلوهای نقاشی بروید. این تابلو معمولاً توسط هنرمندان کشیده می‌شوند و در گالری‌ها و فروشگاه‌های آنلاین قابل خریداری هستند.

– تابلو خطاطی: این مدل تابلو نیز مانند تابلو نقاشی توسط هنرمند حوزه خطاطی طراحی و تولید می‌شود. معمولاً این مدل تابلو از نمای ساده و سنتی برخوردار است.

تابلو چند تکه: تابلوهای چند تکه یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار در فروش اینترنتی تابلو هستند که عمدتاً یک تصویر روی شاسی چوبی چاپ می‌شود و در دکوراسیون در قطعات دو تایی، سه‌تایی و بیشتر در کنار هم قرار می‌گیرند.

خرید تابلو مدرن
بهترین فروشگاه های آنلاین تابلو

تابلو شاسی

در تابلو شاسی شما هیچ محدودیتی در انتخاب طرح ندارید. در واقع در این مدل تابلو انتخاب طرح، نوع چوب شاسی و ابعاد کاملاً به انتخاب خودتان بستگی دارد. شاسی این مدل تابلو معمولاً از جنس MDF است که در دو ضخامت 8 میلی‌متر و 16 میلی‌متر قابلیت چاپ طرح و عکس موردنظر را دارند.

همچنین در تابلو شاسی می‌توانید طرح‌های مینمال، انتزاعی، فانتزی، تایپوگرافی، شخصیت‌های فیلم، بازی‌های مشهور، طبیعت، تصویر شهرها و کشورها، نماد ماه‌های تولد و حتی عکس‌های خودتان را در اختیار یک چاپخانه مطمئن قرار دهید. پس از انتخاب نوع ضخامت شاسی و اندازه، یک تابلو بی‌نظیر در دکوراسیون منزل یا محل کارتان خواهید داشت.البته توجه داشته باشید که بسیاری از فروشگاه‌های فروش اینترنتی تابلو، انواع تابلو شاسی را به‌صورت آماده و چاپ شده روی شاسی و بوم در اختیار خریداران قرار می‌دهند که شامل مدل‌های دیواری، ایستاده، یک تکه و چند تکه می‌شود

دیگر مدل‌های رایج که در خرید آنلاین تابلو دکوراتیو می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید، شامل موارد زیر است:

– تابلو تایپوگرافی مانند طراحی یک جمله انگیزشی با فونت خاص

– تابلو فرش

– تابلوهای مذهبی مانند آیه‌های قرآن و …

– تابلو معرق

– تابلو مخمل

– تابلوهای برجسته ورق طلا

.

خرید آنلاین تابلو دکوراتیو

هنگام خرید آنلاین تابلو باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. ابعاد تابلو، طرح و رنگ آن متناسب با فضای که قصد نصب آن را دارید، از مهم‌ترین نکاتی است که حتماً باید به‌ آن‌ها توجه کنید، به‌ویژه اگر قصد خرید آنلاین تابلو چند تکه را دارید. ابعاد این مدل تابلو باید با دیوار موردنظر همخوانی داشته باشد تا پس از نصب، زیباترین شکل را در فضای موردنظر ایجاد کند.علاوه بر این  در فروش اینترنتی تابلو، باید به یک فروشگاه مطمئن مراجعه کنید تا بتوانید محصولی باکیفیت و با قیمت مناسب خریداری کنید. با بررسی‌های انجام گرفته در فروش اینترنتی تابلو دکوراتیو، کاربران بیشترین میزان رضایت را از فروشگاه نور قائم، فروشگاه تابلو لوکس و فروشگاه تابلو آرا داشته‌اند. این مراکز علاوه بر تنوع گسترده از بهترین مواد اولیه موجود در بازار تولید می‌شوند و با ضمانت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

فروشگاه نور قائم

بهترین تابلوهای دکوراتیو را می‌توانید در فروشگاه نور قائم پیدا کنید. این فروشگاه از تنوع بی‌نظیری در فروش آنلاین تابلو برخوردار است و علاوه بر خرید تابلو می‌توانید از دیگر خدمات این فروشگاه مانند چاپ عکس روی بوم، تبدیل فیلم‌های قدیمی، خرید لاو باکس و… نیز استفادهد کنید.فروشگاه نور یکی از مراکز خرید فروش تابلو در تهران هستش و درواقع تنوع بیشتری نسبت به تابلو فروشی در صالح آباد تهران دارد 

 

فروشگاه تابلو لوکس

اگر به‌دنبال یک فروشگاه کامل می‌گیرید که فروش آنلاین انواع تابلو چاپی را در اختیار قرار دهد، در انتخاب فروشگاه تابلو لوکس لحظه‌ی تردید نکنید. در این فروشگاه می‌توانید با توجه به مکان، طرح و سبک موردنظرتان انتخاب‌های زیادی داشته باشید و همچنین از تخفیف‌های بی‌نظیری نیز بهره‌مند شوید.

 

فروشگاه تابلو آرا

اگر در خرید آنلاین تابلو سخت‌گیر هستید، حتماً باید به فروشگاه تابلو آرا سر بزنید. این مجموعه کلکسیونی از طرح‌های جدید و مدرن انواع تابلو را برای تکمیل دکوراسیون منزل یا محل کارتان ارائه می‌‎‌دهد. در این فروشگاه می‌توانید انواع تابلو چند تکه، تابلو معرق و تابلو برجسته را با ضمانت 100درصد خریداری کنید.

 

4 دیدگاه در “بهترین فروشگاه های آنلاین تابلو​

  1. ناشناس گفت:

    سلام برای خرید تابلو مدرن باید کدام صفحه مراجعه کنم

  2. ناشناس گفت:

    سلام وقتتون بخیر …سایت تابلو سلین رو هم بنظرم میتونید اضافه کنید

    1. nooreghaem گفت:

      ممون مرسی از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *