اخبار داغ

تابلو دکوراتیو سه تیکه

تابلو دکوراتیو

مدل 25 از بهترین تابلو دکوراتیوهای سه تیکه در ایران

تابلو دکوراتیو سه تایی در دکوراسیون خانه شما، نمایانگر شخصیت درونی شماست. خانه شما چیزهایی را در خود جای می‌دهد که شخصیت شما را می‌سازد و از آن‌ها برای ترسیم تصویری از شخصیت منحصربه‌ فرد شما استفاده می‌کند.در دنیای امروز که دکوراسیون‌های متنوع با سبک‌های نوین و جدید به وجود آمده‌اند، تابلوها نیز سبک قدیم را فراموش کرده و در سبک‌های جدید ساخته می‌شوند. یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین انواع سبک‌های تابلو که تقریباً در همه نوع دکوراسیون، حتی دکوراسیون‌های مینیمال نیز استفاده می‌شود، تابلو سه تایی یا تابلو سه تکه فانتزی است.

تابلو سه تیکه دکوراتیو طرح 1

900.000 تومان2.400.000 تومان

تابلو دکوراتیو طرح 09

1.600.000 تومان2.200.000 تومان

تابلو دکوراتیو طرح 1 (کپی)

450.000 تومان1.600.000 تومان

تابلو دکوراتیو طرح 43

1.200.000 تومان

تابلو دکوراتیو طرح 74

1.600.000 تومان2.200.000 تومان

تابلو دکورایتو طرح 42

1.650.000 تومان

تابلو طرح 05

900.000 تومان2.400.000 تومان

تابلو طرح 07

1.600.000 تومان2.200.000 تومان

تابلو طرح 09

1.500.000 تومان2.200.000 تومان

تابلو طرح 45

2.200.000 تومان

تابلو طرح آهو

1.400.000 تومان2.400.000 تومان

تابلوهای دکوراتیو طرح 07

900.000 تومان2.400.000 تومان

مزایای استفاده از تابلو دکوراتیو سه تکه در دکوراسیون

تابلو دکوراتیو سه تکه به‌عنوان یک المان تأثیرگذار در دکوراسیون می‌تواند فضا را به‌طرز محسوسی تغییر دهد. اما اگر هنوز برای خرید تابلو سه تکه و تابلو سه تایی شک دارید و فکر می‌کنید اختصاص دادن یک دیوار به تابلو ۳ تکه مدرن ایده چندان جالبی نیست، این پنج دلیل را ببینید.

1- تابلو سه تیکه یک نقطه کانونی در دکوراسیون ایجاد می‌کند

وقتی شما یا مهمانانتان وارد اتاق می‌شوید، چشم شما به‌طور خودکار به نقاط خاصی جلب می‌شود. این مناطق توجه را به خود جلب کرده و در فضا پویایی ایجاد می‌کنند. می‌توان از آن‌ها برای ایجاد احساس بزرگ‌تر بودن فضا، برجسته کردن یک ویژگی خاص مانند مینیمال بودن دکوراسیون یا حتی برای شروع مکالمه استفاده کرد. طرح تابلو سه تیکه و تابلو سه تایی، می‌تواند یک ایده برای شروع صحبت بین شما و مهمانتان باشد.

2- تکمیل دکوراسیون

اگر وارد خانه‌ای شوید که هیچ تزئین یا نقاشی دیواری ندارد، احتمالا احساس می‌کنید دکوراسیون ناقص است. ممکن است به نظر برسد که هیچ‌کس واقعاً در این فضا زندگی نمی‌کند، یا حتی ممکن است تصور کنید که صاحب‌خانه به تازگی به آن خانه نقل مکان کرده است.حتی در دکوراسیون‌های خیلی ساده و مینیمال نیز یک دیوار برای تابلو سه تایی با رنگ‌های خنثی یا حتی رنگ‌های متضاد با دکوراسیون برای جلب توجه اختصاص داده می‌شود.

3- پویایی محیط با تابلو سه تایی

یکی دیگر از مزایای غیرقابل‌انکار قاب سه تیکه دیواری، احساس پویایی است که به فضا می‌بخشد. این امر به‌ویژه در صورتی صادق است که دیوارهای شما همه یکرنگ باشند یا کف‌پوش خانه در سراسر اتاق بافت یکسانی داشته باشد. در این حالت اضافه کردن تابلو عکس سه تیکه با رنگ‌های گرم می‌تواند باعث پویایی محیط شود.حتی با تابلو ۳تایی تک‌رنگ یا تابلو مشکی مدرن، می‌توانید پویایی و جذابیت را به محیط اضافه کنید.

4- تابلو سه تایی مدرن شخصیت شما را به تصویر می‌کشد

فرقی نمی‌کند تابلوی سه تکه‌ای که انتخاب می‌کنید، برای دیوار اتاق کار باشد یا اتاق نشیمن؛ هر قطعه از تابلو سه تایی روی دیوار، برای به تصویر کشیدن شخصیت شما و منعکس‌کننده خود واقعی شما است.با انتخاب تابلو سه تکه دیواری که برای شما معنادار و مهم است، این شانس را دارید که واقعاً داستان خود را بگویید و آنچه را که در ذهن و شخصیت شما می‌گذرد بدون توضیح

5- سلامت روانی شما را تقویت می‌کند

کرونا با قرنطینه و محبوس کردن ما در خانه‌هایمان به همه ما نشان داد که چقدر خانه مهم است. با احاطه کردن خود با چیزهایی که به شما شادی می‌بخشد و باعث می‌شود احساس راحتی و آرامش کنید، مزایای باورنکردنی برای ذهن خود تجربه خواهید کرد.در واقع، می‌توان از تابلو سه تکه جدید مختلف برای تأثیرگذاری بر احساس آرامش در اتاق خواب یا یک عامل نشاط‌آور برای اتاق نشیمن یا دفتر کار استفاده کرد.با انتخاب تابلو سه تیکه مدرن خاص برای هر قسمت منحصربه‌فرد از خانه، یک المان تأثیرگذار خواهید داشت که می‌تواند روحیه شما را تغییر دهد.

 

تابلو دکوراتیو سه تایی

مدل 25 از بهترین تابلو دکوراتیوهای سه تیکه در ایران

هرچند مدل‌ها و طرح‌های متنوعی برای تابلو سه تکه فانتزی و تابلو سه تایی وجود دارد، اما مدل 25 با ایجاد یک الگوی رنگی متفاوت برای استفاده در هر فضایی مناسب است. اگر به دنبال تابلو سه تیکه شیک و منحصربه‌فرد هستید، مدل 25 از بهترین تابلو دکوراتیوهای سه تیکه در ایران می‌تواند نظر شما را جلب کند.قیمت تابلو سه تکه مدرن و انواع تابلو سه تایی با توجه به کیفیت متریال و طرح‌های خاص آن‌ها بسیار مناسب است و به‌عنوان یک المان دکوراتیو نه‌چندان گران، ولی با ارزش در دکوراسیون خانه یا محل کار شما حضور خواهد داشت. به‌صورت کلی تابلو سه تیکه جدید به دلیل اینکه می‌تواند کل فضای یک دیوار را تحت تأثیر قرار دهد، نیاز شما را به دیگر المان‌های دکوری برطرف می‌‎کند.

خرید تابلو

خرید تابلو تهیه تابلو عکس دکوراتیو نقش مهمی در اضافه کردن ابعاد بیشتر به اتاق خواب یا محل کار شما خواهد داشت. خرید تابلو دکوراتیو و کاربرد نمونه‌های متنوع آن با طرح‌ها و الگوهای مختلف، به اتاق شما ابعاد بیشتری می‌دهد. این کار باعث می‌شود این فضا بزرگتر جلوه کرده و تجربه محیطی دلباز‌تر را با ابعاد بیشتر به شما ببخشد.

خرید اینترنتی تابلو سه تکه

خرید اینترنتی تابلو سه تکه مدرن این روزها میان افراد باسلیقه‌ای که به زیبایی خانه خود می‌اندیشند، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. این تابلوها با طراحی زیبا و خلاقانه و قیمت مناسب خود، جلوه‌ای زیبا و مدرن را میهمان خانه‌هایتان می‌کنند. در این مطلب قصد داریم انواع طرح‌ها و کاربردهای تابلوهای سه تکه را معرفی کنیم و نکات مهمی را که پیش از خرید این تابلوها لازم است بدانید، به زبان ساده آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

تابلو سه تکه چیست؟

تابلو سه تیکه دیواری از جمله وسایلی هستند که زیبایی فضای منزل را دوچندان می‌کنند. این تابلوها در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند، اما یکی از پرطرفدارترین نمونه‌های آن‌ها، تابلو سه تیکه است. تابلو سه تایی، همان‌طور که از نامش پیداست، از سه قسمت تشکیل شده است. با قرار گرفتن این سه قسمت در کنار هم، تصویری فوق‌العاده زیبا را خلق و فضای داخلی منزل را زیباتر می‌کنند.تابلو دیواری سه تکه به عنوان یکی از محبوب‌ترین مدل‌های تابلوهای دکوراتیو در بازار عرضه می‌شود. با این حال، خرید تابلو سه تکه ارزان برای بسیاری از افراد با چالش‌هایی همراه است و آن‌ها نمی‌دانند کدام مدل و طرح تابلو سه تیکه مناسب را برای فضای خود انتخاب کنند. در اینجا، ما به عنوان راهنمای خرید تابلو دیواری سه تکه، به شما نکات مهمی را برای انتخاب بهترین مدل و طرح ارائه می‌دهیم تا همین حالا بتوانید بهترین‌ها را برای خانه خود انتخاب کنید.

تابلو سه تکه جدید چه ویژگی‌هایی دارد؟

تابلوهای سه تکه باید چه ویژگی هایی دارد این سوالی هستش که به عنوان یکی از پرطرفدارترین اجزای دکوراسیون داخلی منزل، در هر فضایی شیک و مدرن به نظر می‌رسند. این تابلوها با گذشت زمان نیز زیبایی خود را حفظ می‌کنند و از مد نمی‌افتند، بنابراین می‌توانند به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های دکوراسیون در بین محصولات دیگر موجود در بازار مطرح شوند.تابلوهای سه تکه با قاب دیواری مدرن به راحتی با دیگر المان‌های منزل هماهنگی پیدا می‌کنند و با هر سبک دکوراسیونی سِت می‌شوند. این تابلوها قابل استفاده در فضاهای عمومی و خصوصی هستند و این امکان را به شما می‌دهند تا در محیط کار خود و فضاهای رسمی نیز از آن‌ها استفاده کنید.با توجه به این ویژگی‌های بارز، تابلوهای سه تکه باعث می‌شوند تا فضای شما به راحتی متفاوت و شیک به نظر برسد. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از تابلوهای سه تکه، منزل یا اتاق خواب خود را شخصی‌سازی کنیدبا توجه به این ویژگی‌های بارز، تابلوهای سه تکه باعث می‌شوند تا فضای شما به راحتی متفاوت و شیک به نظر برسد. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از تابلوهای سه تکه، منزل یا اتاق خواب خود را شخصی‌سازی کنید و آن را به دلخواه خود تغییر دهید. در نتیجه، تابلوهای سه تکه با استفاده از قاب دیواری مدرن به شما این امکان را می‌دهند تا با کمترین هزینه ممکن، زیبایی و مدرنیته را به خانه خود هدیه دهید.

خرید تابلو مینیمال

معرفی انواع تابلو دکوراتیو سه تکه و قاب سه تیکه دیواری

در صورتی که به دنبال ایجاد جلوه مدرن در منزل یا محل کار خود هستید، می‌توانید از تابلو ۳ تکه مدرن استفاده کنید. این تابلوهای دکوراتیو در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی در بازار قابل دسترسی هستند و با سایر وسایل منزل به آسانی هماهنگ می‌شوند. این تابلوهای دکوراتیو شامل نقاشی‌های هنری از چهره، منظره و یا هر طرح زیبا و خلاقانه دیگری می‌شوند.تابلو دکوراتیو فانتزی نیز گزینه‌ای خوب برای ایجاد جلوه خاص در منزل است. این تابلوها عموماً شخصیت‌های کارتونی، شخصیت‌های خیالی موجود در فیلم‌ها و سایر عناصر فرا طبیعی را نشان می‌دهند. به همین دلیل، این سبک تابلو بسیار مناسب برای استفاده در اتاق خواب نوجوانان و جوانان است.اگر به دنبال تابلویی با جلوه مدرن و خاص هستید نیز می‌توانید از تابلو دکوراتیو انتزاعی استفاده کنید. این سبک تابلو از فرم‌های انتزاعی استفاده می‌کند و عناصر آن لزوماً به واقعیت‌های خارجی شبیه نیستند. تابلو دکوراتیو انتزاعی برای محیط‌های مدرن مناسب است و جلوه‌ای زیبا به محیط می‌بخشد.سبک تابلوهای کلاسیک نیز از عناصر واقعی و طبیعی الهام گرفته شده و معمولاً در رنگ‌های کرم، بژ، قهوه‌ای و یا زرشکی عرضه می‌شوند. اگرچه این سبک شلوغ به نظر می‌رسد، اما در فضاهای بزرگ و دکوراسیون‌های کلاسیک بسیار جذاب عمل می‌کند. رعایت این نکته نیز حائز اهمیت است که استفاده از تابلوهای کلاسیک در محیط‌های با سبک طراحی مدرن و کوچک، جلوه‌ای زیبا ایجاد نخواهد کرد.

تابلو ۳ تکه مدرن از چه چیزی ساخته می‌شود؟

تابلوهای سه تیکه مدرن از متریالی ساخته می‌شوند که به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارند، می‌توانند به زیبایی و جذابیت محیط کمک شایانی کنند. با طراحی این تابلوها توسط گرافیست، می‌توان آن‌ها را بر روی کاغذ چاپ یا پارچه کنواس چاپ کرد. پارچه کنواس که از پنبه و کتان ساخته شده است، دارای بافت ریز، نامنظم و پراکنده است و به دلیل این بافت، طراحی و چاپ روی آن به آسانی و با دقت بالا می‌شود.برای تولید تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس، از پارچه کنواس و دستگاه‌های چاپ جدید استفاده می‌شود. با چاپگر  فرابنفش، تصویر بر روی پارچه کنواس چاپ می‌شود. پس از آن، آن را بر روی کلاف‌های چوبی قرار می‌دهند که به شکل قاب یا کادر هستند. سپس، آن را از پشت به کلاف منگنه می‌کنند تا تابلو ساخته شود.پارچه کنواس یا به صورت طبیعی است و یا مصنوعی. نوع طبیعی این پارچه قابل شستشو است و کیفیت چاپ بر روی آن در طولانی‌مدت حفظ می‌شود. اما نوع مصنوعی آن قابلیت شستشو را ندارد. البته در صورت کثیف شدن، با دستمال مرطوب قابل تمیز کردن است.برای نصب تابلو در اتاق خود، تناسب سایز آن با ابعاد دیوار اتاق بسیار مهم است. در صورتی که تابلو بیش از حد بزرگ باشد، می‌تواند باعث شلوغی اتاق شود و در صورتی که بسیار کوچک باشد، تناسب اتاق را به هم می‌زند. بهترین اندازه برای تابلو یا مجموعه تابلوهای شما، ۵۰ تا ۷۵ درصد از فضای خالی دیوار است. همچنین بهتر است برای دیدن بهتر تابلوها، آن‌ها را در فاصله ۲۰ سانتی‌متری از بالای مبل قرار دهید.در صورتی که طراحی منزل شما به سبک مینیمال و مدرن است، تابلو مشکی مدرن بسیار با آن سازگار است. ناگفته نماند که امروزه تابلوهای دیواری مدرن با المان‌های ساده طرفداران زیادی دارند.اگر به دنبال یک روش جدید برای تزئین اتاق خود هستید، تابلو عکس سه تیکه ممکن است گزینه‌ای خوب باشد. تابلو ۳تایی در واقع یک مجموعه از سه تابلوی کوچک است که کنار هم نصب می‌شوند تا یک آثار هنری بزرگ‌تر و جذاب‌تر ایجاد کنند. این نوع تابلوها به عنوان یکی از روش‌های پرطرفدار برای تزئین اتاق‌ها شناخته می‌شوند.اگر قصد دارید تابلوی سه تکه را در اتاق خود نصب کنید، می‌توانید از انواع مختلف طرح‌ها و رنگ‌ها استفاده کنید تا با دکوراسیون داخلی اتاق همخوانی داشته باشد. از مجموعه‌هایی با المان‌های ساده و رنگ‌های متناسب با فضای داخلی اتاق استفاده کنید. اگر اتاق شما بزرگ است، می‌توانید تابلو سه تکه را به صورت عمودی کنار هم نصب کنید. همچنین، با توجه به اندازه دیوار و فضای خالی آن، می‌توانید تعداد تابلوها را تغییر دهید تا مناسب با اندازه دیوار شما باشد.با توجه به اینکه تابلو سه تیکه جدید شامل سه قطعه مختلف است، می‌توانید با ترکیب رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، یک آثار هنری منحصربه‌فرد در اتاق خود ایجاد کنید. این نوع تابلوها به خصوص در اتاق‌های پذیرایی و نشیمن بسیار جذاب به نظر می‌رسند.

پیش از نصب تابلو سه تکه به چه نکاتی توجه کنیم؟

با توجه به نقش مهم سایز تابلوهای دکوراتیو در تعیین زیبایی و هماهنگی آن‌ها با محیط اطراف، برای نصب تابلو مناسب در هر محیط باید به چند نکته توجه کرد. در این راستا:

  • در محیط‌های بزرگ و دیوارهای با مساحت زیاد، بهتر است از تابلوهای بزرگ استفاده شود و برعکس، برای محیط‌های کوچک، با فضای محدود، تابلوهای کوچک‌تری انتخاب شود.
  • در صورتی که می‌خواهید نصب تابلو را در راه‌پله انجام دهید، بهتر است از تابلوهایی با سایز کوچک استفاده کنید تا جلوی دید افراد را نگیرد و متناسب با فضا باشد.
  • برای نصب تابلو در اتاق غذاخوری، بهتر است آن را پایین‌تر از زاویه دید عمومی نصب کنید تا در هنگام نشستن، زیبایی آن به خوبی قابل مشاهده باشد.
  • در مورد تابلو دکوراتیو بالای شومینه نیز حتماً باید از سایز مناسب استفاده کنید و اجازه ندهید که ابعاد تابلو بزرگ‌تر از دهانه شومینه باشد.
  • در اتاق کودکان نیز بهتر است از تابلوهای فانتزی استفاده کنید تا برای کودکان جذاب و جالب باشد.

قیمت تابلو سه تکه چقدر است؟

قیمت تابلو سه تکه مدرن یکی از جذاب‌ترین نوع تابلوهای هنری برای تزئین داخلی منازل و ادارات هستند. معیار قیمت‌گذاری برای این تابلوها، به ویژه در خرید اینترنتی تابلو سه تکه، ابعاد آن‌هاست. در حالی که این تابلوها با استفاده از پارچه کنواس و چوب ساخته می‌شوند، هرچه تصویر و ابعاد آن‌ها بزرگ‌تر باشد، هزینه ساخت آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد که منجر به افزایش قیمت نهایی تابلو می‌شود.با این حال، قیمت تابلو سه تکه مدرن همچنان در مقایسه با اثرهای هنری که توسط نقاشان حرفه‌ای رسم شده‌اند، نسبتاً مقرون‌به‌صرفه‌تر است. نقاشان حرفه‌ای، تابلوهای هنری را با استفاده از رنگ‌های خاص و تکنیک‌های حرفه‌ای رسم می‌شوند که این اثرها به دلیل فرآیند زمان‌بری که در ساخت آن‌ها صرف می‌شود، قیمت بسیار بالایی دارند.به طور کلی، با توجه به قابلیت دسترسی آسان، امکان خرید اینترنتی تابلو سه تکه و هزینه نسبتاً کمتر ساخت تابلو سه تیکه مدرن، این تابلوها برای افرادی که به دنبال تزئین داخلی منزل یا محل کار خود هستند، گزینه‌ مناسبی محسوب می‌شوند.

پیش از خرید اینترنتی تابلو سه تکه به چه نکاتی توجه کنیم؟

تابلو سه تکه نیز به عنوان یکی از مدل‌های تابلو دکوراتیو شناخته می‌شود که با ویژگی‌ها و مزایایی که دارد، برای زیباسازی دکوراسیون داخلی منزل بسیار مناسب است. در خرید اینترنتی تابلو سه تکه باید به نکات زیر توجه کرد:

  • قیمت تابلو: قیمت تابلو سه تیکه فاکتور بسیار مهمی است و باید پیش از خرید اینترنتی تابلو سه تکه، بودجه خود را مشخص کرده و سپس تابلوی متناسب با آن را خریداری کنید.
  • ابعاد و اندازه: با توجه به اینکه تابلو سه تکه از چند بخش تشکیل شده است، ابعاد و اندازه آن بسیار مهم است و باید قبل از خرید اینترنتی تابلو سه تکه، ابعاد دقیق دیواری را که قرار است تابلو بر روی آن نصب شود، بدانید و سپس تابلوی متناسب با آن را خریداری کنید.
  • طرح و رنگ: در خرید تابلو سه تکه باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل، یک تابلوی مناسب با طرح و رنگی شاد و جذاب را انتخاب کنید.

چرا خرید اینترنتی تابلو سه تکه را توصیه می‌کنیم؟

خرید اینترنتی تابلو سه تکه یکی از بهترین و راحت‌ترین راه‌های دکوراسیون منزل است. با خرید اینترنتی تابلو سه تکه، شما می‌توانید در زمان و هزینه‌های مربوط به خرید حضوری صرفه‌جویی کنید و در عوض، به راحتی از خانه‌تان یک تابلوی زیبا برای دیوار خود سفارش دهید.تابلوسه تیکه با طرح‌های خلاقانه و رنگ‌های متنوع می‌تواند به دکوراسیون منزل شما زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشد. همچنین، با قرار دادن این تابلو بر روی دیوار، می‌توانید فضای منزل خود را با در یک نگاه، جذاب و دوست‌داشتنی جلوه دهید.در کل، خرید اینترنتی تابلو سه تکه یک انتخاب عالی است که می‌تواند به شما در زیباسازی منزل یا محل کارتان کمک کند. شما می‌توانید با صرف کمترین زمان و هزینه به راحتی این تابلوها را سفارش دهید و از زیبایی و طراحی‌های خاص و مدرن آن‌ها لذت ببرید.

سخن آخر

در این مطلب همه اطلاعات مفید را درباره تابلوهای سه تکه و نقش مهمی که در مدرن سازی منزل ایفا می‌کنند، به شما آموزش دادیم. همین حالا با یک کلیک ساده، می‌توانید دنیای زیبایی و خلاقیت تابلو سه تیکه شیک را میهمان خانه‌هایتان کرده و با انتخاب طرح‌های مدرن و جذاب، دیوار منزل خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید. منتظر چه هستید؟ کافی است همین حالا اقدام کنید و با خرید اینترنتی تابلو سه تکه، دکوراسیون منزل خود را به سطحی بالاتر برسانید! لابراتوار نورقائم یکی از مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران هستش که شما میتوانید به صورت حضوری هم تشیف بیارید 

8 دیدگاه در “تابلو دکوراتیو سه تیکه

  1. ناشناس گفت:

    شما تابلو دکوراتیو رو شاسی میزنه

  2. ناشناس گفت:

    سلام شما تابلو برای پذیرایی چه طرحی دارید

  3. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید شما تابلو دکوراتیو یک تیکه هم دارید

    1. nooreghaem گفت:

      بله داریم به داخل صفحه تابلو دکوراتیو یک نگاه کنید

  4. sh گفت:

    رنگ های داخل طرح های شما با تناسب دکور ما قابل تغییر هست ؟؟؟؟

    1. nooreghaem گفت:

      سلام بله
      شما هر طرحی بخواهید از صفحه تابلو دکوراتیو ما انتخاب کنید و بعد رنگی میخواهید برای ما واتس اپ کنید

  5. ناشناس گفت:

    من فروش تابلو دکوراتیو در تهران در گوگول سرچ کردم و شما بالا بودید ادرس شما کجا هستش و در مورد قاب عکس و چاپ عکس که برای تابلو دکوراتیو انجام میدید یک توضیح میدید ممون

    1. nooreghaem گفت:

      برای فروش تابلو دکوراتیو در تهران مراجعه کنید و ما تهران شهرک غرب هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *