اخبار داغ

خرید تابلو برای اتاق خواب

خرید تابلو برای اتاق خواب

خرید اینترنتی تابلو اتاق خواب

اگر برای خرید تابلو برای اتاق خواب میخواهید اقدام کنید باید به این نکته توجه کنید که اتاق خواب یک مکانی خصوصی و فضایی برای استراحت و لذت بردن از دکوراسیون ظریف و جذاب برای یک خواب عالی در شب است. به‌همین دلیل در هنگام انتخاب دکوراسیون اتاق خواب باید به سراغ طرح‌ها و رنگ‌هایی بروید که به آن‌ها علاقه دارید و آرامش و فضای شخصی را برای‌تان ایجاد می‌کنند. یکی از اجزای مهم دکوراسیون اتاق خواب، تابلو است که در حفظ حال‌و‌هوای کلی این مکان تأثیر می‌گذارد. بنابراین بسیار مهم است که خرید تابلو که می‌خواهید به دیوار آویزان کنید با دقت انجام شود. پس برای اینکه بتوانید خرید اینترنتی تابلو اتاق خواب را متناسب با فضای اتاق انجام دهید، باید برخی از نکات را حتماً رعایت کنید.ما چند نمونه از تابلو دکوراتیو برای اتاق خواب آماده کردیم 

طرح 1400

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 1200

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 988

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 66

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 55

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 109

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح456

1.200.000 تومان1.500.000 تومان

طرح 10525

1.200.000 تومان1.500.000 تومان

طرح 625

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 622

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 621

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 90 (کپی)

1.400.000 تومان1.870.000 تومان

طرح تابلو برای اتاق خواب

طرح تابلو برای اتاق خواب باید به تقویت روحیه کلی کمک کند. این طرح می‌تواند براساس روحیه‌ شما یادآور یک محیط آرامش‌بخش یا طرحی عاشقانه و یادآور ماه عسل‌تان باشد. طرح تابلو برای اتاق خواب کودکان باید با معصومیت و بازیگوشی ترکیب شود؛ اما برای خرید اینترنتی تابلو اتاق خواب نوجوانان باید اجازه دهید خود نوجوان انتخاب کند تا هم احساس استقلال در او تقویت شود و هم علاقه‌مندی‌ها و آرزوهایش روی دیوار و مقابل چشمش باشد.به‌طورکلی طرح تابلو برای اتاق خواب باید از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر باشد و به آرامش ذهن در حالت استراحت کمک کند. دکوراسیون و تابلو اتاق خواب بر 3 موضوع کلیدی تمرکز دارد:
1. آرامش
2. ایجاد حس اشتیاق
3. تمرکز

خرید تابلو برای اتاق خواب

تابلو برای اتاق خواب پسرانه

دکوراسیون و تابلو برای اتاق خواب کودکان بهتر است ظاهری شاداب، رنگارنگ و سرگرم‌کننده داشته باشد. با این‌حال ایجاد احساس بازی و سرگرمی در تابلو برای اتاق خواب پسرانه با دخترانه متفاوت است. پسرها عمدتاً سراغ شخصیت‌های قهرمانی خود می‌روند و دوست دارند شب‌ها با تجسم خود در لباس قهرمان‌شان به خواب بروند. بنابراین از فوتبالیست مورد علاقه گرفته تا اسپایدرمن و حتی بتمن انتخاب مناسبی برای تابلو اتاق خواب پسرانه خواهد بود. با این‌حال فراموش نکنید که رنگ و تصویر، بیان‌کننده شادی و سرزندگی باشد و فضایی خشن یا غم‌انگیز نداشته باشد.

بهترین مراکز تبدیل فیلم های قدیمی در مشهد​
خرید اینترنتی تابلو اتاق خواب

تابلو برای اتاق خواب دخترانه

خرید اینترنتی تابلو اتاق خواب برای دختران می‌تواند بسیار جذاب باشد، زیرا دخترها عاشق رنگ‌های روشن و شاد ازجمله آبی، زرد، صورتی و سبز هستند. این رنگ‌ها آن‌ها را سرزنده نگه می‌دارند و در خواب شبانه‌‌شان اختلال ایجاد نمی‌کنند. خرید تابلو برای اتاق خواب دخترانه نیز مانند پسرانه باید با سلیقه کودکان انجام شود. بگذارید او هم آروزهایش را به دیوار آویزان کند؛ مهم نیست این رویا فروزن باشد یا دختر کفشدوزکی، هرچه باشد او باید با لبخند به خواب برود.

بهترین مکان برای تابلو اتاق خواب

به گفته‌ کارشناسان The Spruce، تابلوهای بزرگ برای آویزان کردن در اتاق خواب بهترین هستند. همچنین این تابلوها باید در مستقیما در راستای سطح چشم یا دقیقاً بالای تخت آویزان شوند. تابلوهای کوچک‌ در اتاق خواب باید کمتر استفاده شوند، زیرا از نظر بصری می‌توانند محرک باشند و از ایجاد آرامش در اتاق خواب جلوگیری کنند. اگر قصد دارید یک سری تابلو هنری کنار هم قرار دهید، سعی کنید تعداد قطعات را محدود نگه دارید و مطئمن شوید که تک تک قطعات، هم از نظر تم و هم رنگ با همدیگر هماهنگی دارند. تعداد تابلوی زیاد و تفاوت در تم‌ و رنگ‌های آن‌ها می‌تواند باعث ایجاد حس شلوغی در اتاق خواب شود.

خرید اینترنتی تابلو اتاق خواب

برای خرید اینترنتی تابلو دکوراتیو اتاق خواب بیشتر به سراغ مناظر اقیانوس، انتزاعی‌های فراگیر، مناظر منحصربه‌فرد، سبک امپرسیونیستی، گل‌ها، عکس‌هایی با فوکوس ملایم و… روی قاب‌های بزرگ بروید. این طرح‌ها برای اتاق خواب بهترین عملکرد را دارند. با این‌حال همه‌ی این موارد کاملاً سلیقه‌ا‌ی هستند و مهم این است که شما بتوانید با طرح ارتباط برقرار کنید.

قیمت تابلو دکوراتیو اتاق خواب

قیمت تابلو دکوراتیو اتاق خواب به عوامل متعددی از نوع طرح گرفته تا جنس و ابعاد تابلو بستگی دارد. در حال حاضر یک تابلو در سایز 7×10 سانتی‌متر با جنس پی وی سی در بازار با قیمتی حدود 20 هزار تومان به فروش می‌رسد و همین جنس در ابعاد بزرگ‌تر مثل 50×70 سانتی‌متر قیمتی نزدیک به 210 هزار تومان دارد.

نکات مهم خرید تابلو نقاشی برای اتاق خواب

خرید تابلو مخصوص اتاق خواب بهترین راه برای شخصی‌سازی محیط استراحتتان است. درواقع این تابلو‌ها نقطه قوت دکوراسیون اتاق محسوب شوند. پیشنهاد می‌شود برای انتخاب درست تابلو مناسب اتاق خواب، با کارشناسان شادوشیک مشورت کنید. برای انتخاب تابلو اتاق خواب علاوه بر رنگ دیوار و چیدمان آن، باید سن و جنسیت را نیز در نظر داشت. همچنین، سبک دکوراسیون اتاق و محل نصب تابلو‌ها نیز بسیار اهمیت دارد. شما باید قبل از انتخاب طرح مورد‌نظر، محل نصب را انتخاب کرده تا تغییر دکوراسیون را به‌درستی احساس کنید. نکات دیگری که برای خرید تابلو باید به آن توجه شود، به ترتیب زیر است:

  • انتخاب سایز مناسب
  • نحوه چیدمان
  • تعیین سبک نقاشی و تابلو
  • تعداد تابلو‌های مناسب برای اتاق خواب

تابلو دکوراتیو اتاق خواب می‌تواند به‌صورت چند تکه یا تک نصب شود. تعداد تابلو‌ها به ارتفاع دیوار و مساحت اتاق خواب بستگی دارد. تابلو‌های چند تکه باعث می‌شود تا طول دیوار بیشتر و ارتفاع آن کوتاه‌تر نشان داده شود. به‌همین دلیل، مشاوره با کارشناسان دکوراسیون داخلی می‌تواند تجربه خریدی لذت‌بخش برای شما ایجاد کند. تابلو زیبا برای اتاق خواب فروشگاه اینترنتی شادوشیک، تابلو مناسب اتاق خواب را با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می‌کند. علاوه‌بر این، در شادوشیک امکان دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان حرفه‌ای فراهم شده است. شما می‌توانید از طریق شماره تلفن 09394360283 برای خرید تابلو برای اتاق خواب، انتخابی ایده‌آل داشته باشید. تابلو دکوراتیو تمام از چاپ عکس هستند و دارای کاغذ سیلک هستش و خود چاپ عکس در قاب عکس pvc میزاریم

3 دیدگاه در “خرید تابلو برای اتاق خواب

  1. ناشناس گفت:

    ببخشید شما جای دارید برای خرید به صورت حضوری بیام

  2. ناشناس گفت:

    ببخشید من اگر بخواهم تابلو دکوراتیو سفارش بدم چند روز زمان میبره

    1. nooreghaem گفت:

      سلام اگر بخواهید تابلو سفارش بدید تهران باشید دو روزه و شهرستان یک هفته زمان میبره
      برای دیدن نمونه بیشتر به صفحه تابلو دکوراتیو مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *