اخبار داغ

هزینه عکس پرسنلی

هزینه عکس پرسنلی

هزینه عکس پرسنلی

هزینه عکس پرسنلی به عکسی اطلاق می شود که جهت احراز هویت افراد مورد استفاده قرار می گیرد. اینگونه عکس ها ساده هستند و به طور معمول با زمینه سفید ثبت می شوند. با توجه به اینکه عکس های پرسنلی هنگام ثبت نام در آزمون، امور اداری، گرفتن ویزا، گذرنامه و… کاربرد خواهند داشت، مراجعه به یک آتلیه خوب و تخصصی اهمیت بسزایی خواهد داشت

قیمت عکس پرسنلی 1402

قیمت عکس پرسنلی 1402 به بستگی به تعداد عکس های شما دارد و معمولا سری آن شش عدد و دوازده عدد و هجده عدد هستش و قیمت هرشش عدد 120 تومان شروع میشه ولی قیمت چاپ عکس فرق داره که براتون در پایین صفحه گذاشتم

قیمت عکس سه در چهار

قیمت عکس سه در چهار چگونه مشخص می شود؟ عکس پرسنلی فوری تهران چه ویژگی هایی دارد؟ با افزایش جمعیت و نیاز به ثبت مدارک، گرفتن عکس پرسنلی افراد نیز به یکی از الزامات تبدیل شد. چندین سال گذشته عکس های پرسنلی در آتلیه ها و با رعایت شرایط خاصی گرفته می شد. با گذشت زمان امکان ثبت عکس پرسنلی آنلاین نیز فراهم شد.در حال حاضر (آبان 1401) قیمت عکس های 3*4 بر اساس تعرفه عکس 3*4 سال 1401 محاسبه می شود و چاپ عکس پرسنلی در لابراتوار چاپ نورقائم تهران 120هزار تومان می باشد.

 



هزینه عکس پرسنلی

مشخصات عکس پرسنلی

 باید توجه داشته باشید که عکس پرسنلی باید دارای ویژگی های خاصی باشد که مورد استفاده قرار گیرد.

عکس شما باید رنگی بوده و دارای زمینه سفید باشد. علاوه بر این چهره شما باید به صورت تمام رخ و رو به دوربین قرار گرفته باشد به طوری که گردی صورت به طور کامل مشخص شود. سایه ای روی چهره نباشد و هنگام ثبت عکس از عینک، کلاه و… استفاده نشده باشد. نوع پوشش شما باید عادی و بدون استفاده از لباس فرم خاص باشد.

بهترین لابراتوار چاپ عکس در تهران

عکس پرسنلی آقایان باید با پیراهن مردانه باشد. موی سر خانم ها هنگام ثبت عکس پرسنلی نباید دیده شود. با توجه به اینکه بیشتر ادارات و ارگان ها عکس با آرایش را قبول نمی کنند، بهتر است آرایشی روی صورت خود نداشته باشید. از اخم، لبخند و سایر حالت های صورت نیز نباید استفاده کرد.

عکس پرسنلی فوری تهران

ابعاد عکس پرسنلی و کاربرد آنها

اصولا پس از گرفتن عکس و آماده شدن آن، 12 قطعه عکس پرسنلی سایز ۴*۳ یا ۴*۶ همراه با چاپ عکس و روتوش در آتلیه به شما تحویل داده می شود. این مدل از عکس ها همیشه در ابعاد کوچک چاپ می شوند چرا که برای گرفتن گواهینامه، دفترچه، مدارس و… سایز 3*4 مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید برای ثبت نام در لاتاری نیز سایز عکس لاتاری سه در چهار باشد.

مشخصات عکس پرسنلی

 عکس هایی که در سایز ۴×۶  نیز چاپ می شوند، برای اموری مانند مهاجرت کاربرد خواهند داشت. آخرین سایز رایج در عکس پرسنلی نیز سایز ۳×۲ می باشد که برای تکمیل مدارک نظامی و سفر های زیارتی استفاده می شوند. امروزه قیمت عکس 3*4 با توجه به و تعرفه های موجود از طرف اتحادیه تعیین می شود لذا در انتخاب محل چاپ عکس ها خود دقت داشته باشید.

 

چاپ عکس

 

9 دیدگاه در “هزینه عکس پرسنلی

  1. زهرا گفت:

    سلام ببخشید اگر بخواهیم عکس پرسنلی بگیرید چقدر زمان میبره
    و سوال دوم ایم هستش اگر فایل بفرستم شما برای ما چاپ میکیند

    1. nooreghaem گفت:

      سلام معمولا یک ساعته تقدیم میکیم و اگر فایل داشته باشید براتون چاپ میکینم

  2. حمید گفت:

    ببخشید هزینه چاپ عکس 3*4 چقدر هستش

    1. nooreghaem گفت:

      سلام هر شش عدد 60 تومان هستش

  3. الهه گفت:

    سلام ببخشید هزینه عکس ۳*۴ چقدر میشه؟

    1. nooreghaem گفت:

      سلام هر 6 عدد 70 تومان هستش

    2. مریم گفت:

      سلام میشه عکس 3*4که قبلا گرفتی رو دوباره چاپ کرد؟

      1. نور قائم گفت:

        سلام بله

  4. حمید رضا گفت:

    سلام ۱۲ تا ۳ در ۴ چقدر میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *