اخبار داغ

بهترین مرکز فروش تابلو در نوشهر

بهترین مرکز فروش تابلو در نوشهر

بهترین مرکز فروش تابلو در نوشهر

بهترین مرکز فروش تابلو در نوشهر کجا هستش با گسترش سبک دکوراسیون مدرن برای منازل و دفاتر کار در جوامع مختلف، یکی از سوالات متداول برای طراحان دکوراسیون این است که آیا استفاده از تابلوها همچنان جایگاه خود را در دکوراسیون مدرن دارد یا خیر؟ در طراحی داخلی مدرن برای فضاها، تمرکز روی کم کردن جزئیات غیرضروری و بهره‌برداری از خطوط ساده و ظریف قرار دارد.با این وجود تابلوها همچنان قابلیت وارد کردن جنبه هنری و زیبایی به فضا را دارند و شما می‌توانید بهترین گزینه‌ها را از مراکز فروش تابلو در نوشهر خریداری کنید. خرید تابلو و استفاده از آن در دکوراسیون مدرن می‌تواند به عنوان یک عنصر تزیینی کلیدی در ایجاد تعادل و هماهنگی با دیگر اجزای فضای داخلی عمل کند. علاوه بر این، تابلوها می‌توانند هویت و سلیقه صاحبان خانه را نمایان کنند و احساس گرما و صمیمیت را به فضا بیفزایند.با خرید تابلو دکوراتیو مناسب، امکان ایجاد فضاهای چشم‌نواز و جذاب در محیط زندگی به وجود می‌آید. بنابراین استفاده از تابلوها در دکوراسیون مدرن نه تنها جایگاه خود را حفظ کرده است، بلکه با ایجاد هماهنگی با بقیه عناصر دکوراتیو، می‌تواند به زیبایی و جذابیت فضای زندگی اضافه کند.

طرح 1400

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 1200

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 988

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 66

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 55

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 109

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح456

1.200.000 تومان1.500.000 تومان

طرح 10525

1.200.000 تومان1.500.000 تومان

طرح 625

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 622

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 621

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 90 (کپی)

1.400.000 تومان1.870.000 تومان

بهترین مرکز فروش تابلو چه ویژگی هایی دارد

بهترین مرکز فروش تابلو در نوشهر چند ویژگی بسیار مهم دارد که باید آن را در نظر بگیرید. اولین ویژگی مهم، کیفیت بالای تابلوهایی است که در این مرکز عرضه می‌شود. از جنبه‌های مختلفی نظیر متریال استفاده شده، رنگ ثابت و ماندگار و دوام اجزای تابلو، کیفیت بالا در محصولات این مرکز فروش باید مشهود باشد.دیگر ویژگی برجسته بهترین مرکز فروش تابلو در نوشهر، تنوع محصولات آن است. این مرکز باید توانایی ارائه انواع مختلف تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای دکوراتیو، تابلوهای هنری و دستی،  چاپ عکس، چاپ روی بوم و قاب عکس را داشته باشد. این تنوع در محصولات امکان یافتن تابلوی مناسب با توجه به نیازهای و سلیقه‌های گوناگون مشتریان را فراهم می‌کند. همچنین عوامل دیگری نظیر قیمت مناسب و رقابتی، خدمات متمایز و حرفه‌ای به مشتریان، امکان سفارشی‌سازی تابلوها بر اساس سلیقه و نیاز خاص مشتری و همچنین تحویل سریع و به موقع محصولات را نیز باید در مرکز فروش تابلو در نوشهر در نظر گرفت که می‌توان با در نظر گرفتن آن‌ها بهترین مرکز فروش تابلو را شناسایی کرد.با این حال اگر تابلو مد نظر شما در نوشهر پیدا نشد، امکان خرید از مرکز فروش قاب عکس در تهران نیز وجود دارد. بدون اینکه سفر کنید و وقت بگذارید، می‌توانید روش خرید اینترنتی تابلو دکوراتیو را انتخاب کنید و محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

بهترین مرکز فروش تابلو در نوشهر

قیمت تابلو دکوراتیو چگونه تعیین می‌شود

قیمت تابلو دکوراتیو در مراکز فروش تابلو در نوشهر به عواملی مانند اندازه، نوع مواد و تجهیزات استفاده شده، تکنیک مورد استفاده، نوع طرح و پیچیدگی آن و همچنین سطح تخصص و تجربه سازنده بستگی دارد. علاوه بر این بازار پر رقابت و پویای تابلوسازی و دکوراسیون داخلی نیز تأثیر مستقیمی بر قیمت دارد و باید این موارد در نظر گرفته شود.  به طور خلاصه باید گفت قیمت تابلو دکوراتیو با توجه به متغیرهای مختلف، شامل ابعاد، نوع مواد، تکنیک و طراحی به صورت تخمینی و با توجه به شرایط بازار تعیین می‌شود.

بهترین کاغذ برای چاپ عکس روی شاسی
خرید تابلو دکوراتیو

معرفی 10 مرکز خرید تابلو دکوراتیو در مشهد

افراد زیادی از سرتاسر ایران برای خرید تابلو دکوراتیو و سایر تابلوهای تزئینی و تبلیغاتی به بازار بورس تابلو در تهران می‌روند. در این بازار تنوع زیادی از تابلوهای دکوراتیو به چشم می‌خورد که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. اما اگر در مشهد زندگی می‌کنید، نیازی نیست به مرکز خرید تابلو در تهران بروید، چراکه در مشهد نیز تعداد زیادی از این مراکز تهیه و فروش تابلو وجود دارد و تقریباً پاسخگوی هر نیاز و سلیقه‌ای است.

1- قاب پاپیروس

قاب‌سازی پاپیروس یکی از مراکز تهیه و تولید انواع قاب عکس، تابلو اتاق کودک، تابلو دکوراتیو و … است. این مرکز با استفاده از متریال متنوع نظیر PVC، چوب و … تابلوهای فانتزی مدرن، قاب عکس و انواع تابلوهای دیواری با کیفیت را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

آدرس تابلوسازی پاپیروس در مشهد- احمدآباد- خیابان پاستور- پاستور 1/11- روبروی بانک صادرات قرار دارد. قاب پاپیروس در اینستاگرام نیز با آیدی papyrusframes فعالیت می‌کند.

2- قاب‌سازی پارس

یکی دیگر از مراکز خرید تابلو دکوراتیو در مشهد با نام قاب‌سازی پارس، مرکز معتبری برای خرید انواع قاب و ملزومات آن به حساب می‌آید. این قاب‌سازی بلوار پیروزی مشهد، کوثر جنوبی، بین کوثر جنوبی 10 و 12 واقع شده است.

3- تابلو سازی آسمان آبی

با هر بودجه‌ای که برای خرید تابلو دکوراتیو در مشهد در نظر گرفته‌اید، تابلوی مناسبی در تابلوسازی آسمان آبی برایتان یافت می‌شود. این مرکز انواع تابلوهای دیگر از قبیل تابلوهای تبلیغاتی، آموزشی و هنری را نیز تولید می‌کند. تابلوسازی آسمان آبی دارای دو شعبه فعال در شهر مشهد است.

4- صدف وال گالری

گالری قاب و تابلو دکوراتیو صدف یکی از مراکز فروش تابلو دکوراتیو در مشهد است. این مرکز انواع تابلوهای دکوراتیو با طرح‌های بی‌نظیر و چشم‌نواز را تولید می‌کند. گالری صدف در آبکوه مشهد، نبش دستغیب 25 واقع شده است. این مرکز امکان خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده و محصولات خود را به سرتاسر ایران ارسال می‌کند. گالری صدف با آیدی @sadafwallgallery در اینستاگرام فعالیت می‌کند.

5- تابلو دکوراتیو گری گالری

یکی دیگر از مراکز فروش تابلو دکوراتیو در مشهد که انواع تابلوهای تزئینی، مدرن، لوکس و کلاسیک را در اندازه‌های مختلف و با طرح‌های متنوع و جذاب تولید می‌کند، تابلوسازی گری گالری نام دارد. این فروشگاه نیز یکی از مراکز تهیه و فروش متنوع‌ترین طرح‌های تابلوهای تزئینی در مشهد محسوب می‌شود.

6- فروشگاه تابلو لوکس در مشهد

برای خرید انواع تابلو دیواری از جمله خرید تابلو دکوراتیو در مشهد می‌توانید به فروشگاه تابلو لوکس مراجعه کنید. فروشگاه تابلو لوکس علاوه بر مزایای انتخاب از میان ده‌ها طرح متنوع تابلو، امکان خرید سفارشی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. همچنین این مجموعه با حذف هزینه ارسال محصولات، هزینه خرید تابلو را برای مشتریان خود، کاهش داده است.

7- گالری هدیه

گالری هدیه، یکی از مراکز تهیه و فروش انواع تابلوهای دکوراتیو است. آدرس گالری هدیه در مشهد، ملاصدرا، بین ملاصدرا 4 و 6، پلاک 44، طبقه پایین قرار دارد. این تابلوسازی از 10 صبح الی 8 شب فعال است. برای ارتباط با مرکز خرید تابلو دکوراتیو هدیه می‌توانید از طریق تلفن یا اینستاگرام این مجموعه با آیدی @hediehgallerypainting اقدام کنید.

8- مرکز آموزش و فروش تابلو دکوراتیو مدرن بومرنگ در مشهد

تابلو دکوراتیو بومرنگ در مشهد، علاوه بر فروش انواع تابلو دکوراتیو در سبک‌های فانتزی، مدرن، کلاسیک و انتزاعی، خدمات آموزش تهیه این تابلوها را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از هر جای ایران، سفارش خرید تابلو را در این مجموعه ثبت کنید. ارسال تابلو در مشهد رایگان و برای خریدهای بالای 1 میلیون نیز ارسال به سراسر کشور  بدون هزینه خواهد بود.

6 دیدگاه در “بهترین مرکز فروش تابلو در نوشهر

  1. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید شما تابلو در هر ابعادی بخواهید دارید

    1. nooreghaem گفت:

      سلام بله هر سایزی بخواهید ما براتون چاپ میکینم
      نمونه تابلو دکوراتیو داخل این صفحه نگاه کنید

  2. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید شما کجا نوشهر تشیف دارید
    و نمونه بیشتر تابلو دکوراتیو کجا میشه دید

    1. nooreghaem گفت:

      سلام برای خرید تابلو دکوراتیو به صورن حضوری ما فقط در تهران هستیم

  3. ناشناس گفت:

    سلام مرکز فروش تابلو در تهران کجا هستش

    1. nooreghaem گفت:

      سلام یکی از این مرکز فروش تابلو دکوراتیو عکاسی نورقائم هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *