اخبار داغ

خرید قاب عکس در تبریز

خرید قاب عکس در تبریز

خرید قاب عکس در تبریز

خرید قاب عکس در تبریز شامل قاب عکس چوبی و قاب عکس فلزی و قاب عکس pvc دارای سایز های مختلف هستش تبریز یکی از شهرهای بزرگ و تاریخی ایران است که مرکز استان آذربایجان شرقی می‌باشد. این شهر در شمال غرب کشور در دره آجیچای واقع شده و از سمت‌های مختلف به کوه‌ها و دشت‌های زیبا محدود می‌شود. شاید همین طبیعت زیبایی تبریز است که خرید قاب عکس در تبریز یکی از پرطرفدارترین سوغاتی‌های این شهر برای گردشگران است. این شهر در طول تاریخ، پایتخت چندین دولت و حکومت بوده و نقش مهمی در تحولات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و صنعتی ایران داشته است برخی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی تبریز عبارتند از: خانه مشروطه، بازار بزرگ، مسجد کبود، ارگ علیشاه، کلیسای مریم مقدس، روستای کندوان، پارک تاریخی ائل گلی و مسجد جامع شهر.تبریز همچنین دارای غذاها و صنایع دستی خاص و معروف خود است که آجیل، نوقا، راحت الحلقوم، فرش، صنایع چرمی و خرید قاب عکس در تبریز را می‌توان نام برد.

قاب عکس موزیکال مدل 2

390.000 تومان1.500.000 تومان

طراحی چیدمان روی اعداد

390.000 تومان1.500.000 تومان

قاب عکس کلاژ

390.000 تومان1.500.000 تومان

قاب عکس LOCATION

390.000 تومان1.500.000 تومان

قاب عکس instax

690.000 تومان

قاب عکس چیدمانی

390.000 تومان1.500.000 تومان

قاب عکس موزیکال

390.000 تومان1.500.000 تومان

پکیچ قاب عکس 64

2.000.000 تومان

قاب عکس دیواری مدل 45880

2.000.000 تومان2.500.000 تومان

پکیج قاب عکس

850.000 تومان1.200.000 تومان

پکیچ قاب عکس 

1.900.000 تومان2.000.000 تومان

پکیچ قاب عکس چهارتایی 

2.700.000 تومان
خرید قاب عکس در تبریز

چرا خرید قاب عکس در تبریز یک سوغاتی عالی است؟

پانل‌های عکس به بخشی جدایی ناپذیر از دکوراسیون مدرن تبدیل شده اند و نه تنها برای عکس‌های خانوادگی بلکه برای عکس‌های مدرن نیز مناسب هستند. اگر به تبریز سفر کرده‌اید و قصد دارید برای دوستان و آشنایان خود از این کلانشهر سوغاتی تهیه کنید، خرید قاب عکس در تبریز به دلایلی که در ادامه به آن می‌پردازیم، یک هدیه فوق العاده است که قیمتی از تاریخ شهر تبریز را در دل خود پنهان کرده است.

ریسه عکس

– جذابیت زیبایی شناختی و تأثیر بصری

با خرید خرید قاب عکس در تبریز بخشی از جلوه بصری متمایز و چشم نواز این شهر را با خود به خانه خواهید برد. فرقی نمی‌کند که طرح قاب عکس مدرن باشد یا سنتی، این قاب‌ها به طور یکپارچه با سبک‌های مختلف دکوراسیون، چه مدرن، چه سنتی، یا التقاطی ترکیب می‌شوند.

2- کیفیت بالای محصولات

تکنیک‌های چاپ با کیفیت بالا که در تولیدی قاب عکس تبریز به کار می‌رود حتی در بهترین مرکز فروش قاب عکس در تهران نیز پیدا نمی‌کنید. قاب فروشی در تبریز یک هنر دیرینه و سنتی است و به همین دلیل خرید قاب عکس در تبریز یک خرید بسیار با کیفیت خواهد بود.

3- ایجاد صمیمیت

یکی از جذاب ترین جنبه های هدیه قاب عکس، ارتباط عاطفی است که آنها می‌کنند. آویزان کردن عکس های خانوادگی، رویدادهای خاص یا مکان های به یاد ماندنی در این قاب عکس‌ها، باعث می‌شود فردی که هدیه را دریافت کرده است با دیدن آن همواره یاد شما در خاطرش زنده شود. با خرید قاب عکس در تبریز و هدیه آن می‌توانید ارتباط صمیمی‌ترین با عزیزان و دوستان خود برقرار کنید.

4- تناسب با همه‌ی سلیقه‌ها

با وجود سلیقه‌های متنوعی که در افراد مختلف وجود دارد، خرید لباس و وسایل شخصی به عنوان سوغاتی کار بسیار دشواری است. اما خرید قاب عکس در تبریز به عنوان یک المان دکوری، می‌تواند با هر سلیقه‌ای تناسب داشته باشد. فقط کافی است دکوراسین منزل فرد هدیه گیرنده را برای خرید قاب عکس در تبریز در نظر داشته باشید. با خرید و یا سفارش قاب عکس متناسب با دکوراسیون منزل او، می‌توانید هدیه‌ای خاص و ارزشمند به او بدهید.

تولیدی قاب عکس تبریز

صنایع چوب و فلز در تبریز رونق زیادی دارد و به دلیل پیشینه تاریخی این شهر، بورس قاب عکس و فروش قاب عکس در تبریز بسیار پرطرفدار است. شما می‌توانید با مراجعه به هر قاب فروشی در تبریز، سفارش قاب عکس دلخواهتان را بدهید و یک قاب عکس رومیزی و یا دیواری متناسب با سلیقه خودتان بخرید.

 

خرید تابلو در مشهد

خرید قاب عکس ارزان در تبریز

اگر قصد خرید قاب عکس ارزان را دارید، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی که قیمت قاب عکس در آن‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر است، می‌تواند انتخاب بهتری باشد. بهترین چاپخانه‌های تبریز با قبول سفارش قاب عکس به صورت اینترنتی، بهترین قیمت قاب عکس را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.تبریز یک کلانشهر بزرگ است که چندین مرکز خرید لوکس و گران قیمت و همچنین مراکز خرید ارزان قیمت دارد. برای خرید قاب عکس ارزان اما با کیفیت می‌توانید به مرکز خرید والمان که طولانی‌ترین مرکز خرید تبریز است سری بزنید. همچنین پیاده‌راه تجاری تربیت که در امتداد جاده ابریشم قرار گرفته است، یکی از بهترین مراکز خرید قاب عکس ارزان در تبریز است.

 

 

6 دیدگاه در “خرید قاب عکس در تبریز

  1. ناشناس گفت:

    سلام برای خرید قاب عکس در صفحه اولتون گذاشتید کجا میشه سفارش داد

  2. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید شما چاپ عکس روی شاسی هم دارید و میخواستم بدونم هزینه ارسال چقدر میشه و اینکه تا چه ابعادی چاپ عکس میزنید

    1. nooreghaem گفت:

      بله جاپ عکس روی شاسی هم داریم

  3. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید شما شعبه در تبربز هم دارید

    1. nooreghaem گفت:

      سلام نه ما فقط تهران شعیه داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *