اخبار داغ

خرید تابلو در مهاباد

خرید تابلو در مهاباد

خرید تابلو در مهاباد

خرید تابلو در مهاباد کار چندان آسانی نیست در این مقاله سعی کردیم چندین نکات برای خرید تابلو در مهاباد به شما معروفی کنم آیا به اضافه کردن یک عنصر تزئینی به دیوار خانه خود برای تکمیل دکوراسیون داخلی  فکر می‌کنید؟ خرید تابلو در مهاباد می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که پیش روی شما قرار می‌گیرد. چه بخواهید خرابی‌های یک دیوار قدیمی را بپوشانید یا منزل نو خریداری کرده‌اید و قصد دارید یک دیوار را برجسته کنید، خرید تابلو دکوراتیو در مهاباد یک تصمیم هوشمندانه است. تصمیمی که هم برای پوشاندن فضاهای بزرگ‌تر مناسب است و هم با خرید تابلو قادر خواهید بود تا تغییر چشمگیری در ظاهر اتاق، تنها طی چند ساعت ایجاد کنید.

خرید تابلو در مهاباد

چگونه بهترین تابلو دکوراتیو را خریداری کنیم

با هر هدفی که قصد خرید تابلو دکوراتیو در مهاباد دارید، لازم است تا نکاتی را در نظر بگیرید تا دیوار ساده منزل یا محل کار خود را به یک شاهکار دیدنی تبدیل کنید:

  • اندازه مهم است

پیش از خرید تابلو مدرن مهاباد، باید بدانید چه قابی را قرار است روی چه سطحی نصب کنید. تابلوهای خیلی بزرگ روی دیوارهای کوچک یا خیلی کوچک روی دیوارهای بزرگ بیشتر از اینکه اثر مثبت بر زیبایی فضا بگذارد، تاثیر عکس خواهد داشت. این قانون را هنگام انتخاب تابلو دکوراتیو در نظر داشته باشید که تابلو باید بین 50 تا 75 درصد از فضای دیوار موجود را اشغال کند، چه دیوار خالی راهرو باشد یا یک دیوار خالی بالای مبلمان، مانند کاناپه، تخت یا شومینه.

  • شخصیت خود را آشکار کنید

همانطور که تک تک اجزای دکوراسیون داخلی شما بیانگر سبک زندگی و احساسات شما هستند، پیش از خرید تابلو عکس در مهاباد هم اثری را انتخاب کنید که با شخصیت شما همخوانی داشته باشد. یک نقاشی معنا گرایانه، یا یک اثر هنری یا حتی تابلو عکس.

  • تابلو باید با سبک کلی منزل هماهنگ باشد

نمی‌توانید بدون اینکه سبک کلی دکوراسیون داخلی را در نظر بگیرید، برای خرید تابلو دیواری در مهاباد اقدام کنید. یک راه ساده برای انتخاب بهترین تابلو دیواری، تطبیق آن با سبک و احساس اتاق است. اگر دکور مدرن دارید، پس هنر انتزاعی، یک قاب عکس خانوادگی یا یک تصویر جسورانه به‌خوبی در این  فضا می‌نشیند. اگر خانه شما سبک سنتی است، باید به رنگ‌های گرم‌تر و خاکی یا عکس‌های سفر مورد علاقه خود یا چند عکس مناظر زیبا متمایل شوید. بنابراین برای خرید تابلو در مهاباد، این هارمونی را فراموش نکنید.

  • قیمت مهم است

باید کیفیت را فدای قیمت کنید. حتی اگر به یک قاب عکس کوچک خانوادگی برای میز کنار تخت هم فکر کنید، کیفیت چاپ عکس قیمت ان را تعیین خواهد کرد. هرچه کیفیت بالاتر، قیمت هم بیشتر. بنابراین طبیعی است که خرید تابلو در مهاباد با مولفه‌های مورد نظر شما و کیفیت مناسب، نمی‌تواند ارزان باشد. با این حال باید سراغ فروشنده‌های منصف بروید، تا بتوانید از کیفیت و قیمت مناسب به طور همزمان لذت ببرید.

 

معرفی 10 مرکز خرید تابلو دکوراتیو در مهاباد

افراد زیادی از سرتاسر ایران برای خرید تابلو دکوراتیو و سایر تابلوهای تزئینی و تبلیغاتی به بازار بورس تابلو در تهران می‌روند. در این بازار تنوع زیادی از تابلوهای دکوراتیو به چشم می‌خورد که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. اما اگر در مشهد زندگی می‌کنید، نیازی نیست به مرکز خرید تابلو در تهران بروید، چراکه در مشهد نیز تعداد زیادی از این مراکز تهیه و فروش تابلو وجود دارد و تقریباً پاسخگوی هر نیاز و سلیقه‌ای است.

1- قاب پاپیروس

قاب‌سازی پاپیروس یکی از مراکز تهیه و تولید انواع قاب عکس، تابلو اتاق کودک، تابلو دکوراتیو و … است. این مرکز با استفاده از متریال متنوع نظیر PVC، چوب و … تابلوهای فانتزی مدرن، قاب عکس و انواع تابلوهای دیواری با کیفیت را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

آدرس تابلوسازی پاپیروس در مشهد- احمدآباد- خیابان پاستور- پاستور 1/11- روبروی بانک صادرات قرار دارد. قاب پاپیروس در اینستاگرام نیز با آیدی papyrusframes فعالیت می‌کند.

2- قاب‌سازی پارس

یکی دیگر از مراکز خرید تابلو در مهاباد در مشهد با نام قاب‌سازی پارس، مرکز معتبری برای خرید انواع قاب و ملزومات آن به حساب می‌آید. این قاب‌سازی بلوار پیروزی مشهد، کوثر جنوبی، بین کوثر جنوبی 10 و 12 واقع شده است.

3- تابلو سازی آسمان آبی

با هر بودجه‌ای که برای خرید تابلو دکوراتیو در مشهد در نظر گرفته‌اید، تابلوی مناسبی در تابلوسازی آسمان آبی برایتان یافت می‌شود. این مرکز انواع تابلوهای دیگر از قبیل تابلوهای تبلیغاتی، آموزشی و هنری را نیز تولید می‌کند. تابلوسازی آسمان آبی دارای دو شعبه فعال در شهر مشهد است.

4- صدف وال گالری

گالری قاب و تابلو دکوراتیو صدف یکی از مراکز فروش تابلو دکوراتیو در مشهد است. این مرکز انواع تابلوهای دکوراتیو با طرح‌های بی‌نظیر و چشم‌نواز را تولید می‌کند. گالری صدف در آبکوه مشهد، نبش دستغیب 25 واقع شده است. این مرکز امکان خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده و محصولات خود را به سرتاسر ایران ارسال می‌کند. گالری صدف با آیدی @sadafwallgallery در اینستاگرام فعالیت می‌کند.

5- تابلو دکوراتیو گری گالری

یکی دیگر از مراکز فروش تابلو دکوراتیو در مشهد که انواع تابلوهای تزئینی، مدرن، لوکس و کلاسیک را در اندازه‌های مختلف و با طرح‌های متنوع و جذاب تولید می‌کند، تابلوسازی گری گالری نام دارد. این فروشگاه نیز یکی از مراکز تهیه و فروش متنوع‌ترین طرح‌های تابلوهای تزئینی در مشهد محسوب می‌شود.

6- فروشگاه تابلو لوکس در مشهد

برای خرید انواع تابلو دیواری از جمله خرید تابلو دکوراتیو در مشهد می‌توانید به فروشگاه تابلو لوکس مراجعه کنید. فروشگاه تابلو لوکس علاوه بر مزایای انتخاب از میان ده‌ها طرح متنوع تابلو، امکان خرید سفارشی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. همچنین این مجموعه با حذف هزینه ارسال محصولات، هزینه خرید تابلو را برای مشتریان خود، کاهش داده است.

7- گالری هدیه

گالری هدیه، یکی از مراکز تهیه و فروش انواع تابلوهای دکوراتیو است. آدرس گالری هدیه در مشهد، ملاصدرا، بین ملاصدرا 4 و 6، پلاک 44، طبقه پایین قرار دارد. این تابلوسازی از 10 صبح الی 8 شب فعال است. برای ارتباط با مرکز خرید تابلو دکوراتیو هدیه می‌توانید از طریق تلفن یا اینستاگرام این مجموعه با آیدی @hediehgallerypainting اقدام کنید.

8- مرکز آموزش و فروش تابلو دکوراتیو مدرن بومرنگ 

تابلو دکوراتیو بومرنگ در مشهد، علاوه بر فروش انواع تابلو دکوراتیو در سبک‌های فانتزی، مدرن، کلاسیک و انتزاعی، خدمات آموزش تهیه این تابلوها را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از هر جای ایران، سفارش خرید تابلو را در این مجموعه ثبت کنید. ارسال تابلو در مهاباد رایگان و برای خریدهای بالای 1 میلیون نیز ارسال به سراسر کشور  بدون هزینه خواهد بود البته فروشگاه نور یکی از مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران هستش 

تابلو دکوراتیو در بندر انزلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *