اخبار داغ

بهترین سایت برای فروش فایل عکس

بهترین سایت برای فروش فایل عکس

بهترین سایت برای فروش فایل عکس

بهترین سایت برای فروش فایل عکس کدام سایت هستش ؟؟؟با گسترش سبک دکوراسیون مدرن برای منازل و دفاتر کار در جوامع مختلف، یکی از سوالات متداول برای طراحان دکوراسیون این است که آیا استفاده از تابلوها همچنان جایگاه خود را در دکوراسیون مدرن دارد یا خیر؟ در طراحی داخلی مدرن برای فضاها، تمرکز روی کم کردن جزئیات غیرضروری و بهره‌برداری از خطوط ساده و ظریف قرار دارد.با این وجود تابلوها همچنان قابلیت وارد کردن جنبه هنری و زیبایی به فضا را دارند و شما می‌توانید بهترین گزینه‌ها را از مراکز فروش تابلو در نوشهر خریداری کنید. خرید تابلو مدرن و استفاده از آن در دکوراسیون مدرن می‌تواند به عنوان یک عنصر تزیینی کلیدی در ایجاد تعادل و هماهنگی با دیگر اجزای فضای داخلی عمل کند. علاوه بر این، تابلوها می‌توانند هویت و سلیقه صاحبان خانه را نمایان کنند و احساس گرما و صمیمیت را به فضا بیفزایند.با خرید تابلو عکس مناسب، امکان ایجاد فضاهای چشم‌نواز و جذاب در محیط زندگی به وجود می‌آید. بنابراین استفاده از تابلوها در دکوراسیون مدرن نه تنها جایگاه خود را حفظ کرده است، بلکه با ایجاد هماهنگی با بقیه عناصر دکوراتیو، می‌تواند به زیبایی و جذابیت فضای زندگی اضافه کند.

طرح 34

200.000 تومان

طرح 33

200.000 تومان

طرح 32

200.000 تومان

طرح 30

200.000 تومان

طرح 29

200.000 تومان

طرح 28

200.000 تومان

طرح 28

200.000 تومان

طرح 27

200.000 تومان

طرح 26

200.000 تومان

طرح 25

200.000 تومان
عکس دکوراتیو برای چاپ
خرید قاب عکس در شیراز
افزودن به سبد خرید

طرح 24

200.000 تومان

طرح 23

200.000 تومان

معرفی 10 سایت معروف برای فروش فایل عکس با کیفیت

1 وبسایت Shutterstock

شاتراستاک، مشهورترین سایت فروش و خرید فایل عکس است. تعداد هنرمندانی که عکس‌های خود را در این سایت به فروش می‌رسانند زیاد است، بنابراین تنوع در آن به چشم می‌خورد. کار کردن با آن، به‌ویژه اگر اول راه هستید، راحت است و احتمال فروش عکس در آن بالا است.

2 وبسایت Adobe Stock

شرکت ادوبی نیز سایت برای فروش فایل عکس در دسترس عکاسان قرار داده‌است. ارتباط پلتفرم ادوبی استاک با برخی ابزارهای ویرایش عکس مثل لایت‌روم و فتوشاپ، از مزیت‌های آن است. متنها مبلغ کمیسیونی که به عکاس پرداخت می‌کند نهایتا 33 درصد است، که نسبت به سایر پلتفرم‌ها مبلغ کمی است.

3 وبسایت Alamy

برخلاف ادوبی،‌ الامی بیشترین کمیسیون ممکن را به صاحبان اثر پرداخت می‌کند. ویژگی دیگر این وبسایت این است که به‌جای اثرهای تکی، مجموعه‌های بزرگی از عکس‌ها را به خریداران و آتلیه‌داران عرضه می‌کند.

4 وبسایت px500

پلتفرم px500 یک وبسایت حرفه‌ای از عکس‌های جذاب و گیرا است. ساخت اکانت در آن آسان است و کمیسیون مناسب به صاحب اثر پرداخت می‌کند.

5 وبسایت  PhotoShelter

فوتوشلتر نیز یک سایت برای فروش فایل عکس است. تفاوت آن با سایر وبسایت‌ها در این است که علاوه بر عکس‌های دیجیتال، شما می‌توانید تصاویر را به صورت چاپ شده بفروشید و به درآمد بیشتر برسید.

6 وبسایت  123RF.com

امکاناتی که این سایت در اختیار عکاس قرار می‌دهد، کار او را آسان‌تر می‌کند. شما می‌توانید در آن پس‌زمینه عکس را حذف کنید و یا به‌صورت تخصصی به جستجوی عکس بپردازید.

7 وبسایت  Freepik

سایت فری‌پیک یک مرجع مناسب گرافیکی برای فروش عکس است. طرح‌هایی که ارائه می‌دهد تنوع خوبی دارد. همچنین ارائه خدمات رایگان در آن باعث دیده شدن بیشتر عکس‌ها می‌شود.

8 وبسایت  Depositephotos

این پلتفرم با داشتن عکاسان و مشتریان زیاد، ویژگی مورد نیاز یک سایت برای فروش فایل عکس را دارا است. پس احتمال فروش عکس در آن زیاد است.

معرفی مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران را اینجا بخوانید.

9 وبسایت  Dreamstime

دریمزتایم مشتریان حرفه‌ای خود را دارد، و بسیاری عکاسان انحصارا در آن فعالیت دارند. 25 تا 50 درصد کمیسیون نیز رقم مناسبی است. عکس‌های استوک را نیز می‌توان از آن خریداری کرد.

10 وبسایت  Istock

سایت خرید عکس آی‌استوک این خوبی را دارد که با سایت‌های GettyImages و photo.com همگام‌سازی می‌شود. همچنین با px500 و Eyeem شریک است و احتمال عرضه و فروش عکس شما بیشتر می‌شود. مشکلی که دارد این است که جزئیات دقیق پرداختی‌ها را به شما ارائه نمی‌کند و تنها درصد دریافتی شما از فروش هر عکس به شما اعلام می‌شود.برای آشنایی با مرکز خرید قاب عکس در تهران به این مطلب مراجعه کنید.

 

1 دیدگاه در “بهترین سایت برای فروش فایل عکس

  1. ناشناس گفت:

    سلام قیمت تابلو دکوراتیو چقدر هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *