اخبار داغ

خرید تابلو در مازندران

خرید تابلو در مازندران

خرید تابلو در مازندران

خرید تابلو در مازندران  خرید تابلو در مازندران  خرید تابلو در مازندران سری  به مرکز خرید تابلو دکوراتیو در تهران و دیگر مراکز بزرگ خرید زده باشید ویا در مازنداران زده باشید می‌بینید که تنوع زیادی از طرح، رنگ و نقش‌ها وجود دارند و انتخاب میان آنها یکی از دشوارترین کارهای دنیاست! این سردرگمی در انتخاب، فقط به‌صورت حضوری نیست و اگر برای خرید تابلو در مازندران به‌صورت اینترنت هم اقدام کنید، با تنوع بسیار زیادی از طرح‌ها مواجه می‌شوید که هر کدام زیبایی منحصر‌ به فرد خود را دارند. چند دسته پرفروش از تابلو دکوراتیو را در ادامه بیان می‌کنیم تا شناخت بیشتری از تابلوهای پرفروش داشته باشید.

طرح 1400

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 1200

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 988

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 66

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 55

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح 109

900.000 تومان2.500.000 تومان

طرح456

1.200.000 تومان1.500.000 تومان

طرح 10525

1.200.000 تومان1.500.000 تومان

طرح 625

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 622

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 621

900.000 تومان2.400.000 تومان

طرح 90 (کپی)

1.400.000 تومان1.870.000 تومان
خرید تابلو در مازندران

6 تا از بهترین فروشگاه تابلو در مازندران

 خانه و دفتر محل کار دو مکان مهمی هستند که غالب ساعت‌های عمر ما در آنجا سپری می‌شود. به‌همین خاطر، طراحی، چیدمان و دکوراسیون اینگونه فضاها اهمیت زیادی دارد. استفاده از وسایل دکوراتیو مثل ظرف، مجسمه، تابلو و… می‌تواند زیبایی چشم نوازی به دفتر و محل زندگی تزریق کند. اگر به‌دنبال خرید تابلو در مازندران هستید و نمی‌دانید چه تابلویی انتخاب کنید تا مناسب خانه یا محل کار باشد، در این مقاله بعضی نکات لازم بیان شده و راجع‌به انواع تابلو دکوراتیو مطالبی ارائه کرده‌ایم تا با شناخت بهتری تابلو مد نظر خود را خریداری کنید.

در دسته‌بندی انواع تابلو دیواری، معیارهای مختلفی در نظر گرفته می‌شود. در اینجا تابلوهای دیواری را از لحاظ سبک، متریال و طرح به موارد زیر دسته‌بندی کرده‌ایم.

  • تابلو سلطنتی
  • تابلو مدرن
  • تابلو فانتزی 
  • تابلو فانتزی مدرن
  • تابلو هنری
  • تابلو نوشته
  • تابلو بشقاب دیوارکوب
  • تابلو با طرح اسکاندیناوی
  • تابلوهای چند تکه
  • تابلو رترو
  • تابلو با طرح هندسی

خرید تابلو در مازندران

اگر برای خرید تابلو دکوراتیو سری به مرکز خرید تابلو دکوراتیو در تهران و دیگر مراکز بزرگ خرید زده باشید می‌بینید که تنوع زیادی از طرح، رنگ و نقش‌ها وجود دارند و انتخاب میان آنها یکی از دشوارترین کارهای دنیاست! این سردرگمی در انتخاب، فقط به‌صورت حضوری نیست و اگر برای خرید تابلو در مازندران به‌صورت اینترنت هم اقدام کنید، با تنوع بسیار زیادی از طرح‌ها مواجه می‌شوید که هر کدام زیبایی منحصر‌ به فرد خود را دارند. چند دسته پرفروش از تابلو دکوراتیو را در ادامه بیان می‌کنیم تا شناخت بیشتری از تابلوهای پرفروش داشته باشید.

تابلو دکوراتیو تایپوگرافی

حرف، کلمه، نوشته و متن می‌توانند در دسته دکوراتیوهای تایپوگرافی جای گیرند. برخی از این تابلوها قابل سفارش به سلیقه مشتری هستند؛ مثلاً عده‌ای دوست دارند اسم همسر یا فرزندشان را با یک فونت منحصر به فرد در قالب تابلو دکوراتیو سفارش دهند و در پذیرایی یا اتاق خواب نصب کنند. اغلب سفارش‌های اینترنتی تابلو به سفارش مشتری از جنس چوب یا مواد مصنوعی هستند و با رنگ آمیزی، به یکی از زیباترین تابلو دکوراتیوهای تایپوگرافی تبدیل می‌شوند. قیمت خرید تابلو در مازندران به صورت سفارشی، ممکن است کمی بالاتر از قیمت تابلو دکوراتیوهای موجود در فروشگاه باشد.

تابلو دکوراتیو چند تکه

: یکی از پرفروش‌ترین‌های تابلو دیواری است و هرگز قدیمی نمی‌شود! تابلو دکوراتیو چند تکه، بسته به ابعاد و سایز و اندازه دیوار محل نصب ممکن است، سه یا چهار و حتی پنج تکه باشد! اگرچه غالب این دسته از تابلوها برای فضاهای عمومی مثل سالن کنفرانس و لابی هتل و مراکز خرید و… هستند اما تعداد قابل توجهی از این دسته نیز در مرکز خرید تابلو در مازندران برای استفاده در محیط خانه موجود است. ابعاد تابلو دکوراتیو چند تکه برای نصب در دیوارهای کوچک، کوچکتر از تابلوهایی است که در سالن‌های بزرگ نصب می‌شوند.عده‌ای از جامعه دوست دارند باورهای مذهبی و دینی خود را در قالب تابلو مدرن یا تابلو عکس در محل کار یا محل زندگی خود نصب کنند. تابلو دکوراتیو مذهبی می‌تواند یک آیه قرآنی، یک حدیث یا یک عکس مذهبی باشد. رنگ‌بندی متنوع، طرح‌های چشم نواز و… می‌تواند تمام سلیقه‌ها را در این دسته از تابلو دکوراتیوها پوشش دهد. تعداد متنوعی از این سبک تابلو در مرکز خرید تابلو در مازندران وجود دارد و قابل سفارش است.تابلوهای این دسته نسبت به مواردی که تا اینجا معرفی کردیم جدیدتر هستند و برخی از جامعه این دسته را «تابلو دکوراتیو مدرن» می‌نامند. هنرهای تجسمی، عکس‌ها و طرح‌های مینیمال، اشکال و طرح‌های هندسی و… در این دسته قرار می‌گیرند. یکی از عواملی که باعث شده تابلو دکوراتیوهای فانتزی فروش بالایی داشته باشند شکل سبک و طراحی آنهاست. تابلوهای این دسته در عین سادگی، زیبا و چشم نواز هستند و تمام سلایق را پوشش می‌دهند. تفاوتی نمی‌کند دیوار محل نصب بزرگ است یا کوچک! یا نورپردازی محل نصب چگونه است! یا رنگ کاغذ دیواری روشن باشد یا تیره! در هر صورت، حضور یک تابلو دکوراتیو فانتزی، در هر خانه‌ای لازم و ضروریست! مرکز خرید تابلو در مازندران، طرح‌های متنوعی از تابلو دکوراتیو فانتزی وجود دارد که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.

تبدیل کاست به سی دی : چگونه نوار کاست را به سی دی تبدیل کنیم ؟

تابلو دکوراتیو فانتزی

تابلوهای این دسته نسبت به مواردی که تا اینجا معرفی کردیم جدیدتر هستند و برخی از جامعه این دسته را «تابلو دکوراتیو مدرن» می‌نامند. هنرهای تجسمی، عکس‌ها و طرح‌های مینیمال، اشکال و طرح‌های هندسی و… در این دسته قرار می‌گیرند. یکی از عواملی که باعث شده تابلو دکوراتیوهای فانتزی فروش بالایی داشته باشند شکل سبک و طراحی آنهاست. تابلوهای این دسته در عین سادگی، زیبا و چشم نواز هستند و تمام سلایق را پوشش می‌دهند. تفاوتی نمی‌کند دیوار محل نصب بزرگ است یا کوچک! یا نورپردازی محل نصب چگونه است! یا رنگ کاغذ دیواری روشن باشد یا تیره! در هر صورت، حضور یک تابلو دکوراتیو فانتزی، در هر خانه‌ای لازم و ضروریست! مرکز خرید تابلو در مازندران، طرح‌های متنوعی از تابلو دکوراتیو فانتزی وجود دارد که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد

برای خرید تابلو در مازندران به چه نکاتی توجه کنیم؟

چه خرید اینترنتی تابلو در دستور کار شما باشد و چه حضور در مراکز فروش تابلو دکوراتیو، لازم است به بعضی نکات توجه کنید که در ادامه به‌صورت خلاصه به بعضی از آنها اشاره می‌کنیم.از شلوغی پرهیز کنید! : اگر محل نصب تابلو جای جمع‌و‌جوری است یا دیواری که قرار است میزبان تابلو باشد ابعاد خیلی بزرگی ندارد، بهتر است یک تابلو ساده و مینیمال خریداری کنید. تابلوهایی با چشم انداز محیط‌های طبیعی یا عکس‌ها و طرح‌های شلوغ هیچ تناسبی با محیط‌های جمع‌و‌جور و کوچک ندارند و نمی‌توانند آنچنان که باید زیبایی خود را به نمایش بگذارند. بنابراین اگر قصد خرید تابلو در مازندران برای فضاهای کوچک را دارید، بهتر است یک تابلو سایز کوچک با طرح و عکس مینیمال سفارش دهید.به رنگ و طرح دکوراسیون دقت کنید : چیدمان وسایل و همخوانی طرح و رنگ می‌تواند علاوه بر زیبایی، آرامش خاصی هم به فضای خانه یا دفتر محل کار ببخشد. بنابراین قبل از سفارش تابلو یا مراجعه به مرکز خرید تابلو دکوراتیو، به رنگ و طرح مبلمان، رنگ و طرح کاغذ دیواری یا رنگ‌آمیزی دیوار‌های محل نصب توجه کنید زیرا هارمونی و همخوانی، یکی از اصول مهم در چیدمان و دکوراسیون به شمار می‌رود. تنوع تابلو دکوراتیو در مرکز خرید تابلو در مازندران باعث شده دست شما در انتخاب و خرید باز باشد تا تابلویی را انتخاب کنید و سفارش دهید که مناسب فضای داخلی دفتر یا محل زندگی شما باشد.میزان نور محیط را دست کم نگیرید! : نور محل نصب تابلو چه نور طبیعی باشد (نور خورشید)، چه نور مصنوعی (نور لامپ و‌ نورپردازی داخلی)، در به چشم آمدن تابلو و زیبایی آن تاثیر چشمگیری دارد. بنابراین، بهتر است در قسمت‌هایی که نور کمتری دریافت می‌کنند از تابلوهایی استفاده کنید که رنگ‌های آرامش‌بخش و گرمی دارند. مثلاً استفاده از رنگ‌های خیلی روشن و سرزنده ممکن است همخوانی مناسبی با محیط‌های کم نور نداشته باشد و زیبایی‌های تابلو، آنچنان که باید به چشم نیاید.

خرید تابلو در مازندران

قیمت تابلو دکوراتیو

اگرچه یکی از مزیت‌های خرید تابلو در مازندران تنوع قیمت و طرح و شکل تابلوهاست اما میزان پرداختی همیشه یک نکته مهم در خرید وسایل به شمار می‌رود و خرید تابلو دکوراتیو نیز از این قاعده مستثنی نیست. تابلو برجسته دکوراتیو، تابلو فرش‌ها، تابلوهایی با قاب از جنس چوب طبیعی و دست ساز از جمله تابلوهای گران‌قیمت به حساب می‌آیند ولی تابلوهایی با قاب پی‌وی‌سی یا دیگر مواد مصنوعی قیمت کمتری دارند به همین دلیل میزان فروش آنها بیشتر است.در پایان این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر گرانترین و زیباترین تابلو را در جای نامناسبی نصب کنیم، زیبایی آن هرگز به چشم نمی­آید. بنابراین بهتر است قبل از مراجعه به مرکز فروش تابلو دکراتیو در تهران یا سفارش اینترنتی و خرید تابلو در مازندران، به نکات و مواردی که بیان شد دقت کنید تا یک هارمونی مناسب میان تمام دکوراسیون با تابلو خریداری شده وجود داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *