اخبار داغ

بهترین فروشگاه قاب عکس اصفهان کدام است؟ معرفی 5 مرکز قاب عکس

قاب عکس اصفهان

گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی هیچگاه نتوانست از اهمیت عکس‌هایی که بر روی دیوار‌ها‌ زده می‌شود، بکاهد. در واقع فرقی نمی‌کند ما عکس را با گوشی بگیریم یا بهترین دوربین‌های عکاسی، گاهی چاپ کردن یک عکس خاص و قاب کردن آن عکس و تماشای آن بر روی دیوار یا حتی میز کارمان به ما حسی بسیار دلچسب می‌بخشد. در این مطلب می‌خواهیم شما را با بهترین فروشگاه قاب عکس اصفهان آشنا کنیم و چند قاب عکس فروشی در اصفهان به شما معرفی نماییم.

قاب سازی در اصفهان

بهترین فروشگاه برای خرید قاب عکس در اصفهان

در اکثر شهر‌های کشور، تولید قاب عکس با بیشترین تنوع انجام می‌شود که در شهر اصفهان نیز پس از تولید در فروشگاه‌های زیادی عرضه می‌شود. در این مجال چند قاب سازی اصفهان خدمت شما معرفی می‌شود.

1_قاب سازی کارنیک اصفهان

قاب سازی کارنیک اصفهان

از جمله فروشگاه‌های معروف و البته دارای تنوع محصول بسیار بالا در شهر اصفهان می‌توان به کارنیک اشاره کرد. این مجموعه در تلاش است تا آثار هنری شما را با ایده‌های ناب تکمیل کند. این مجموعه در اصفهان، سپاهان شهر، بلوار الغدیر و در مجتمع صاحب الزمان واقع است .

شما با شماره تلفن‌های 36519845 و 09374750610 می‌توانید برای خرید قاب عکس تماس حاصل نمایید.

2_قاب عکس فولاد شهر اصفهان

یکی دیگر از فروشگاه‌های قاب عکس اصفهان، مجموعه فولاد شهر است که مسئولین این مجموعه سعی در تولید محصولات با کیفیت و در عین حال به روز دارند. برای بازدید از این مجموعه می‌توانید به فولاد شهر، بلوار مدرس مراجعه کنید و یا با شماره 09132394579 تماس بگیرید.

آیدی اینستاگرام این مجموعه : www.instagram.com/ghabsazi_foladshahr

3_قاب سازی آرانوس اصفهان

قاب‌سازی آرانوس اصفهان از مجموعه‌های بسیار قدرتمند در زمینه قاب عکس، آرانوس در کیلومتر 10 کارخانه ذوب آهن واقع است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 0312634830 تماس بگیرید. بدون شک شما با دیدن آثار این مجموعه بهترین قاب عکس مورد نظر خود را برای تصاویر خود پیدا خواهید کرد.

فروش عمده قاب عکس در اصفهان

خرید قاب عکس ارزان در اصفهان

در اصفهان اما بجز فروشگاه‌هایی که معرفی شد، مراکزی هم وجود دارند تا بتوانیم از آن‌ها به صورت عمده قاب عکس تهیه کنیم. درذیل به دو مرکز فروش عمده قاب عکس در این شهر اشاره خواهیم کرد:

4_قاب سرای قصر

این تولیدی یکی از فروشگاه‌هایی است که به صورت عمده در اصفهان قاب عکس به فروش می‌رساند. این مجموعه انواع قاب‌های چوبی، سلطنتی و pvc را تولید می‌کند.

تلفن تماس : 33334478-031

آدرس : اصفهان، خانه اصفهان، ابتدای نگهبان

5_قاب‌سازی ممتاز در اصفهان

این قاب‌سازی نیز در اصفهان تولید وپخش انواع قاب‌های چوبی و PVC را انجام می‌دهد و حتی برای مشتریان خود پرداخت اقساطی نیز در نظر گرفته است.

آدرس: اصفهان – چهارراه نظر – خیابان میر – نرسیده به پل شیخ صدوق – نبش کوچه الله وردی خان 1و تلفن تماس: 03136674092

تابلو در رباط کریم

6- قاب سازی توسکا اصفهان

  • شماره تماس : 36623190 031
  • آدرس : اصفهان- خیابان میر- خیابان مصلی- قاب توسکا

خرید قاب عکس از لابراتوار نورقائم

علاوه بر قاب عکس فروشی هایی که معرفی شد، توجه داشته باشید که میتوانید در هر جای ایران که هستید قاب عکس مد نظر خود را از فروشگاه نورقائم تهیه کنید. در این مجموعه پوسترها و تصاویر خود را با قاب های کوچک و بزرگ و مطابق با سبک خانه و فضای داخلی خود هماهنگ کنید و آنها را به شکل آنلاین سفارش دهید.

در فروشگاه اینترنتی ما قاب های ارزان قیمت با بالاترین کیفیت را پیدا خواهید کرد. قاب های ما در کارتن های محافظ بادوام پیچیده و بسته بندی می شوند و به محل زندگی شما ارسال می شوند. تنوع محصولات ما آنقدر زیاد است که با هر سلیقه ای باشید می توانید خرید خود را انجام دهید شما می توانید خرید اینترنتی قاب عکس چوبی ساده، قاب عکس دیواری، قاب عکس pvc و قاب عکس بزرگ را با کمترین تعرفه از مرکز نورقائم انجام دهید.

قاب‌های چوبی این مرکز به راحتی در پشت باز می‌شوند و دارای آویزهای فلزی هستند تا به آسانی روی دیوار در هر دو فرمت افقی و عمودی آویزان شوند. قاب های طلایی ما سطحی براق دارند و مانند الماس می درخشند، قاب های چوبی ظاهر و احساس بسیار اصیلی دارند.

بهترین فروشگاه برای خرید اینترنتی قاب عکس

اگر عکس یا لوح خاصی دارید که شما را به یاد برخی از عزیزترین لحظات زندگیتان می اندازد؟ از قاب عکس مناسب استفاده کنید تا زیبایی و خاص بودن آن را دو چندان کنید. یک قاب با طراحی خوب نه تنها زیبایی خاطراتی را که یک آیتم یادگاری یا عکس ثبت می کند به نمایش می گذارد، بلکه می تواند ظاهر خانه شما را نیز بهبود بخشد. قاب عکس یک هنر تخصصی است که باید توسط افراد مجرب و ماهر انجام شود. انتخاب یک قاب عکس مناسب برای تصاویر شما مهم است.

سخن پایانی

قاب عکس یک قاب تزئینی برای یک عکس است و نمایش کار را ایمن‌تر و آسان‌تر می‌کند و هم تصویر را از محیط اطرافش متمایز می‌کند. معمولاً در هر محیطی یک یا چند قاب عکس بر روی دیوار یا میز قرار دارد. قاب عکس می‌تواند جلوه زیبایی به عکس‌ها و تصاویر مورد نظر شما بخشیده و آن‌ها را ماندگارتر کند. خرید قاب عکس بر اساس معیار‌های مختلفی مانند جنس، اندازه، طرح، قسمت و … انجام می‌شود. با در نظر گرفتن نکات گفته شده می‌توانید بهترین نمونه قاب را خریداری کنید.

در آخر پیشنهاد میکنیم سری هم به مطلب بهترین مرکز چاپ عکس در اصفهان بزنید

5 دیدگاه در “بهترین فروشگاه قاب عکس اصفهان کدام است؟ معرفی 5 مرکز قاب عکس

  1. mohammad گفت:

    فروش تابلو دکوراتیو هم شما دارید ؟؟؟

  2. زهرا گفت:

    شما مرکز فروش تابلو هم هستید

  3. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید من قاب عکس چوبی میخواهم شما چه ابعادی دارید

    1. nooreghaem گفت:

      سلام بله ما انواع قاب چوبی داریم به این صفحه ما مراجعه کنید
      https://nooreghaem.com/product-category/%D9%82%D8%A7%D8%A8-%D8%B9%DA%A9%D8%B3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *