اخبار داغ

تابلو دکوراتیو برای آشپزخانه

تابلو دکوراتیو برای آشپزخانه

تابلو دکوراتیو برای آشپزخانه

یکی از تجهیزات و لوازمی که در دکوراسیون داخلی انواع ساختمان های مسکونی، اداری و… کاربرد فراوانی دارد و می تواند باعث ایجاد زیبایی و جذابیت در فضای مورد نظر گردد، تابلو دکوراتیو است. در قاب یا فریم این نوع تابلوها می تواند به صورت یک نقاشی یا اثر هنری باشد و همچنین می تواند با استفاده از مواد مختلفی ساخته شود.تابلو های دکوراتیو می توانند در طراحی دکوراسیون داخلی منازل، نقش تکمیل کننده ای را ایفا کنند. همچنین این نوع تابلو ها باعث ایجاد رنگ تازه و جذابیتی بی نظیر در فضای منزل می شوند. تصاویر و طرح های موجود در تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس می توانند مفاهیم گوناگونی را به مخاطب منتقل نمایند. همچنین این نوع تابلوها در ابعاد مختلفی تولید می شوند و کارکرد آنها در فضای داخلی منازل نشان دهنده خلاقیت فرد دکوراتور می باشد.رنگ های به کار رفته در تابلوی دکوراتیو می تواند متناسب با وسایل و تجهیزات موجود در محیط انتخاب شوند. همچنین این رنگ ها باعث ایجاد زیبایی و گرمای بیشتر در محیط شده و نشان دهنده روحیات، ذوق و سلیقه افراد ساکن در آن منزل می باشند. تابلو های دکوراتیو به منظور تزیین دیوارهای منزل به کار برده می شوند و از نظر سبک، تکنیک به کار رفته در آنها، موضوع تابلو و… دارای انواع مختلفی هستند.

تابلو دکوراتیو برای آشپزخانه
خرید فایل عکس

انواع تابلو دکوراتیو مدرن ​

تابلوهای دکوراتیو، تابلوهایی هستند که باعث ایجاد زیبایی در محیط می شوند. طرح های روی این نوع تابلوها به وسیله یک گرافیست طراحی می گردند. این تابلوها می توانند بر روی کاغذ و یا پارچه کنواس چاپ شوند.پارچه های کنواس از کتان و پنبه هستند و بافت آنها به صورت پراکنده، نامنظم و ریز می باشد. این نوع پارچه ها به دلیل بافت ریزی که دارند، طراحی روی آنها به راحتی و با دقت بالایی انجام می شود. بنابراین پارچه کنواس و بوم مورد استفاده برای آن از مهمترین قسمت های تابلو دکوراتیو محسوب میشوند.چاپگرهایی که برای چاپ بر روی پارچه کنواس استفاده می شوند، دستگاه های UV نام دارند. پارچه های کنواس در دو نوع طبیعی و مصنوعی تولید می شوند و نوع طبیعی آن قابل شستشو بوده و کیفیت بالاتری دارد. این پارچه ها را پس از چاپ بر روی کلاف چوبی قرار داده و با استفاده از منگنه بر روی کلاف نصب می گردند.تابلوهای شنی یکی دیگر از انواع تابلو دکوراتیو است که در آن شن های رنگی، درون محفظه شیشه ای قرار دارند و با تکان دادن آن تصاویر جالبی به وجود می آید. تابلوهای چند تکه نیز نوع دیگری هستند که می توانند از جنس چوب، رزین و… ساخته شده و به صورت دو تکه، سه تکه و یا قطعات بیشتر موجود می باشند.یکی دیگر از زیر مجموعه های تابلوهای دکوراتیو مدرن، تابلوهای برجسته هستند که دارای طرح و نقش های مختلفی می باشند و نمایی برجسته را روی دیوار ایجاد می کنند. تابلوهای سه بعدی نیز نسل جدیدی از تابلوی دکوراتیو هستند و کاربرد فراوانی در دکوراسیون های داخلی دارند.در دسته بندی تابلو دکوراتیو، تابلوهای بک لایت نیز قرار دارند که در پشت عکس لامپ های LED وجود دارد و نوع عکس به صورت چاپ ترانسپرنت می باشد. زمانی که نور از پشت به عکس تابیده می شود، باعث ایجاد تصویری زیبا و منحصر به فرد می گردد. تابلوهای خطاطی که در آنها از چند سطر شعر یا یک جمله زیبا استفاده می شود نیز می توانند به عنوان نوعی تابلودکوراتیو شناخته شوند.

تابلو دکوراتیو

با استفاده از تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس می توان فضای منزل را جذاب و شیک نمود. همچنین این تابلوها برای قسمت های مختلف منزل مانند نشیمن، پذیرایی و… مناسب هستند و می توانند به عنوان یک تابلو پذیرایی مدرن مورد استفاده قرار گیرند و محیط منزل را به فضایی خاص و مدرن تبدیل کنند.به منظور خرید تابلو دکوراتیو بایستی به این نکته توجه داشت که این نوع تابلوها دارای انواع گوناگونی هستند و در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می شوند. یکی از انواع تابلو های دکوراتیو، تابلوهای نقاشی هستند که دارای قیمت بالایی می باشند. تابلوهای عکس نیز که قیمت مناسبی دارند برای بخش های مختلف منزل مناسب هستند.تابلوهای شنی یکی دیگر از انواع تابلو دکوراتیو است که در آن شن های رنگی، درون محفظه شیشه ای قرار دارند و با تکان دادن آن تصاویر جالبی به وجود می آید. تابلوهای چند تکه نیز نوع دیگری هستند که می توانند از جنس چوب، رزین و… ساخته شده و به صورت دو تکه، سه تکه و یا قطعات بیشتر موجود می باشند.یکی دیگر از زیر مجموعه های تابلوهای دکوراتیو مدرن، تابلوهای برجسته هستند که دارای طرح و نقش های مختلفی می باشند و نمایی برجسته را روی دیوار ایجاد می کنند. تابلوهای سه بعدی نیز نسل جدیدی از تابلوی دکوراتیو هستند و کاربرد فراوانی در دکوراسیون های داخلی دارند.در دسته بندی تابلو دکوراتیو، تابلوهای بک لایت نیز قرار دارند که در پشت عکس لامپ های LED وجود دارد و نوع عکس به صورت چاپ ترانسپرنت می باشد. زمانی که نور از پشت به عکس تابیده می شود، باعث ایجاد تصویری زیبا و منحصر به فرد می گردد. تابلوهای خطاطی که در آنها از چند سطر شعر یا یک جمله زیبا استفاده می شود نیز می توانند به عنوان نوعی تابلودکوراتیو شناخته شوند.

تابلوی دکوراتیو مدرن و شیک ​

یکی از مهمترین عوامل در خرید تابلو دکوراتیو، قیمت تابلو است. این نوع تابلوها نسبت به تابلوهای نقاشی، قیمت مناسب تری دارند. چرا که در تابلوهای نقاشی از ابزارها و وسایل گران قیمتی استفاده می شود و این باعث بالا رفتن قیمت تابلو می گردد.علاوه بر این طرح و ابعاد نیز می تواند بر روی قیمت تابلو دکوراتیو تاثیر بسزایی داشته باشد. همچنین نوع و میزان مواد اولیه مورد استفاده در هنگام تولید نیز می تواند در قیمت تابلو تاثیر بگذارد. برای مثال کنواس هایی که در تولید این نوع تابلوها مورد استفاده قرار می گیرند، اگر از نوع طبیعی و ارگانیک باشند، قیمت بالاتری دارند.در بورس تابلو در تهران انواع تابلو های دکوراتیو موجود هستند که می توان تابلوهایی را انتخاب کرد که با هارمونی محیط مورد نظر تناسب داشته باشد و متناسب با رنگ ها و سبک معماری داخل منزل باشد. بنابراین در خرید و فروش تابلو مدرن بایستی به رنگ ها و نوع تجهیزات و وسایل موجود در محیط توجه ویژه ای داشت.تابلو دکوراتیودر انتخاب و خرید تابلو دکوراتیو از بورس تابلو دیواری در تهران بایستی به محیطی که قرار است تابلو در آن نصب شود نیز دقت داشت. این نوع تابلوها در انواع مدرن، کلاسیک، فانتزی و… تولید می شوند و در محیط های مختلف مانند پذیرایی، آشپزخانه، اتاق کودک، کافی شاپ، مراکز تجاری، ساختمان های اداری و… قابل استفاده هستند. بنابراین در انتخاب طرح و نوع تابلو بایستی به محیط و مکان نصب تابلو دقت ویژه ای داشت.انتخاب سایز تابلو نیز یکی از عوامل مهم در خرید آن است. سایز تابلو بایستی متناسب با دیوار باشد. تابلوهای روی دیوار بایستی حدود 50 تا 70 درصد از فضای خالی دیوار را در برگیرند. اگر تابلو خیلی کوچک باشد با دیوار همخوانی ندارد و اگر خیلی بزرگ باشد، فضا را بیش از اندازه شلوغ نشان می دهد.اگرچه ممکن است خرید تابلو از بازار تابلو کار سختی به نظر برسد، اما با مراجعه به منبع آن، یعنی فروشگاه ‌نور قائم این کار بسیار آسان خواهد، قطعا با مراجعه به این فروشگاه متوجه خواهید شد که تابلوهای ارائه شده در آن چقدر ارزشمند هستند. شما با هر سلیقه ای باشید، می توانید به راحتی از فروشگاه ‌نور قائم تابلو مورد علاقه خود را پیدا کنید.در ادامه این مقاله شما را با انواع تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس ارائه شده در فروشگاه ‌نور قائم آشنا می کنیم و ویژگی های آنها را برای شما بازگو می کنیم.

تابلو دکوراتیو در کرمانشاه

تزئین خانه با تابلوهای مدرن دکوراتیو:

تابلوهای مدرن دکوراتیو جزو ارزشمندترین تابلوهای ارائه شده در فروشگاه ‌نور قائم هستند، آنها بسیار چشم نواز، زیبا، جذاب و خاص هستند که برای تزئین هر خانه ای مناسب می باشند.

تابلو های دکوراتیو مدرن

در حال حاضر قانون خاصی برای تزئین منزل با تابلو وجود ندارد، اما برخی قانون نانوشته وجود دارد که با پیروی از آنها می توانید بهترین نوع تابلوها را برای خود و محل زندگی خود انتخاب کنید. شما می توانید بر اساس اندازه، سبک، رنگ، تم انواع مختلف تابلو را از فروشگاه ‌نور قائم انتخاب کنید، شما می توانید از مشاوره رایگان تیم حرفه ای فروشگاه ‌نور قائم نیز استفاده کنید، پس نگران انتخاب و قیمت خرید نباشید.قبل از پرداختن به این موضوع، در اینجا یک توصیه و یک نکته مهم وجود دارد که می تواند در انتخاب تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس به شما کمک کند. هنر باید واکنشی را برانگیزد (امیدواریم یک واکنش مثبت) بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر نوع تابلویی که انتخاب می کنید باعث ایجاد احساس شادی، هیجان، آرامش در شما می شود. اگر اینطور نیست، آن را روی دیوار خود قرار ندهید.در حالی که مصالحه در هنگام انتخاب قطعات هنری مانند تابلو معمول است، شاید یافتن اثر عالی دشوار باشد، نباید مجبور به حل و فصل شوید، شما باید بهترین تابلوهای را برای محل زندگی خود انتخاب کنید تا با هر بار دیدن آنها خوشحال شوید و لذت ببرید. تابلوها این قدرت را دارد که یک فضا را متحول کنند، بنابراین قطعه ای را پیدا کنید که دقیقاً این کار را در خانه شما انجام دهد.

قاب تابلو مدرن

انتخاب تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس بر اساس اندازه:

یکی از مواردی که هنگام انتخاب تابلو مدرن دکوراتیو باید در نظر داشته باشید، اندازه خود قطعه و دیوار خالی یا فضایی است که قرار است تابلو را در آن نصب شود؛ اما اگر اندازه ها اشتباه باشد و تعادل اتاق را کاملاً از بین ببرد، نمی تواند به خوبی حس خوب را به شما انتقال دهد.با در نظر گرفتن اندازه، می توانید با فروشگاه ‌نور قائم رفته و جستجوی خود را آغاز کنید، این موضوع به شما امکان می دهد گزینه ها را به راحتی فیلتر کنید. همچنین مهم است که قبل از خرید تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس، محل قرارگیری را در نظر بگیرید، زیرا بر اندازه مورد نظر شما تأثیر خواهد داشت. آیا قطعه شما مستقیماً روی دیوار آویزان می شود یا تصور می کنید که روی سطحی مانند بوفه یا میز تابلوهای خود را قرار دهید.اگر به دنبال تزئین کل اتاق با چندین تابلو هنری هستید، اندازه هنوز هم یکی از ملاحظات مهم است. با تابلوهای  بزرگتر شروع کنید و به کارهای کوچکتر برسید. برای مثال، اگر می خواهید یک تابلو هنری بزرگ برای جایی که مبل خود قرار داده اید انتخاب کنید، بهتر است  از یک تابلو بزرگ تر استفاده کنید، زیرا اولین چیزی است که مردم می بینند.

تابلو دكوراتيو مدرن

برای کمک به درک بهتر مقیاس، در اینجا چند اندازه رایج از تابلو دكوراتيو مدرن وجود دارد که باید در نظر بگیرید:ابعاد بزرگ: طول این نوع تابلوها یک متر یا بیشتر از یک متر است، تابلو دکوراتیو بزرگ به عنوان نقطه کانونی یک اتاق عمل می کنند. بهترین مکان برای قرار گیری تابلوهای بزرگ، بالای مبلمان یا کاناپه و نیز روی تخت یا میز ناهار خوری است.تابلوهای مدرن دکوراتیو بزرگ با یک قاب بین ۸۰ تا ۱۰۰ سانتی‌متر، تابلو هنری دیواری بزرگ، آثار مرکزی فوق‌العاده‌ای را برای قرار دادن روی یک سطح می‌سازند، یا می‌توانند به عنوان قطعه کلیدی در یک دیوار گالری شلوغ عمل کنند.تابلوهای مدرن دکوراتیو متوسط: تابلوهای دیواری با اندازه متوسط ​​تقریباً ۶۰ تا ۸۰ سانتی متر طول دارند و شاید متداول ترین اندازه در بازار باشند. شما می توانید دو عدد از تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس با اندازه متوسط را به دیوار خانه اضافه کنید، یا اجازه دهید یک عدد از آن به عنوان یک تابلو مستقل و منحصر به فرد در یک اتاق نصب شود تا درخشش خوبی داشته باشد.

برترین سایت فروش عکس در ایران

همان طور که می‌دانید، امروزه استفاده از انواع تصاویر و تابلو ها، در جذابیت بصری مکان های مختلف نقش بسیار مهمی دارند. سایت فروش عکس نور قائم، بهترین سایت فروش عکس در ایران می‌باشد. شما می‌توانید تصاویر با کیفیت موجود بر روی سایت را خریداری کنید. حتی می‌توانید انتخاب های زیادی در دسته بندی های مختلف داشته باشید. یکی از بهترین مزایای این وب سایت این است که می‌توانید تصاویر دلخواه خودتان را بفرستید و آن را به صورت چاپ شده تحویل بگیرید. جالب است بدانید که وب سایت نور قائم تصاویر شما را با بالاترین کیفیت به چاپ می‌رساند. سایت های فروش عکس زیادی وجود دارد که نسبت به ارائه خدمات فروش عکس در ایران می‌پردازند. اما برای انتخاب یکی از این سایت ها باید به کیفیت کار خروجی آن ها توجه کرد.یکی از پر طرفدار ترین محصولاتی که در سایت فروش عکس نور قائم می‌توانید پیدا کنید، تصاویر چاپ شده بر روی تخته شاسی هستند. این تصاویر به دلیل کیفیت بالای متریال، ماندگاری بسیار بالایی دارند. علاوه بر کیفیت تصویر، کیفیت تخته نیز بسیار بالا است و از دوام خوبی برخوردار می‌باشد. البته این تخته شاسی ها دارای ضخامت های مختلفی هستند. برای مثال تخته شاسی هایی با ضخامت 8، 16 و 30 میلی متری طرفداران زیادی دارند. فروش عکس در ایران، بیشتر به صورت تخته شاسی می‌باشد. زیرا بسیاری از افراد قصد دارند تا عکس ها را بر روی دیوار های خانه خود یا بر روی میز قرار دهند. اگر به پیج های فروش عکس در اینستاگرام سر بزنید خواهید دید که بیشترین تصاویر بر روی تخته شاسی است. نور قائم، یک سایت فروش عکس طبیعت نیز بر روی شاسی است.در مجموعه لابراتوار چاپ عکس نورقائم، چاپ بر روی پازل، لیوان و انواع تخته های نازک می‌باشد. سایت فروش عکس نور قائم یکی از قوی ترین وب سایت هایی است که در زمینه فروش عکس از اینستاگرام و اینترنت فعالیت دارد. سایت ایرانی برای فروش عکس در فضای اینترنت زیاد است. اما برای خرید عکس با کیفیت عالی می‌توانید به سایت نور قائم مراجعه کنید. قبل از این که اقدام به خرید عکس با کیفیت بالا برای چاپ بکنید، می‌توانید نمونه های چاپ شده توسط همین مجموعه را مشاهده نمایید. اما بنا به محدودیت های موجود در طرح ها، می‌توانید طرح مورد نظر خود را برای چاپ ارسال نمایید.

بهترین خرید عکس با کیفیت
قاب عکس شیک و مدرن
بهترین خرید عکس با کیفیت

19 دیدگاه در “تابلو دکوراتیو برای آشپزخانه

  1. زهرا گفت:

    قیمت تابلو عکس چقدر هستش

  2. زهرا امینی گفت:

    تابلوهای مدرن دکوراتیو چقدر هستش

  3. nadar گفت:

    تابلوی دکوراتیو مدرن هزیتش چقدر هستش

    1. nooreghaem گفت:

      تابلوی دکوراتیو مدرن ما از 150 تومان که قاب عکس در ابعاد 40*30 هستش شروع میشه و تابلو برای پذیرایی استفاده کنید و تابلو مدرن چند تکه ما از و چاپ عکس ما جنس سیلک هستش

  4. زهرا قفطز گفت:

    قیمت تابلوهای دکوراتیو از چقدر میشه و از چه سایزی شروع میشه

    1. nooreghaem گفت:

      قیمت تابلوهای دکوراتیواز 30*40 شروع میشه و قیمت از 150 شروع میشه و شما برای خرید تابلو میتوانید حضوری هم تشیف بیارید البته ما چاپ عکس فوری هم داریم

  5. زهرا عقیلی گفت:

    مرکز فروش تابلو دکوراتیو در شهرک غرب هستید

  6. محمد علی گفت:

    ایا برای خرید تابلو مدرن میشه به حضوری اومد ؟؟؟

    1. nooreghaem گفت:

      بله شما برای خرید تابلو مدرن میتونید به صورت حضوری تشیف بیارید البته همیچنین کلی تابلو دکوراتیو و تابلوهای دکوراتیو برای پذیرایی هم داریم در پیچ ما هستش میتونید انتخاب کنید ست تابلو دکوراتیو ما از از دو تا تا چند تیکه شروع میشه که به اصطلاح بهش میکن تابلوهای دکوراتیو چند تکه قیمت تابلو دیواری که شامل قاب عکس میشه از 37 تومان شروع میشه که چاپ عکس میتونید جداگانه سفارش بدید

  7. محمدرضا عقییللیبیب گفت:

    تابلو مدرن شما دارید و چه سایزی دارید

    1. nooreghaem گفت:

      تابلو مدرن ما از سایز 40*30 شروع میشه و قیمت از 150 تومان هستش

    2. nooreghaem گفت:

      بله ما تابلو مدرن هم داریم و برای فروش تابلو مدرن میتوانید حضوری هم تشیف بیارید

  8. مهتاب گفت:

    قیمت تابلو مدرن چقدر هستش

    1. nooreghaem گفت:

      قیمت تابلو مدرن ما از 150 تومان شروع میشه و البته ما چاپ عکس ما هم داریم و قیمت 150 برای قیمت تابلو مدرن از 30*40 شروع میشه

    2. nooreghaem گفت:

      قیمت تابلو مدرن ما از چاپ عکس از جنس سیلک هستش از 150 تومان شروع میشه

  9. mohammad گفت:

    ایا خرید تابلو برای پذیرایی میشه به صورت حضوری بیایم و از نزدیک کار ها رو ببینم

    1. nooreghaem گفت:

      خرید تابلو برای پذیرایی میتوانید به صورت حضوری تشیف بیارید ادرس ما براتون گذاشتیم براتون
      ادرس ما
      https://nooreghaem.com/contacts/

    2. nooreghaem گفت:

      خرید تابلو برای پذیرایی میشه به صورت حضوری تشیف بیارید و کار ها رو از نزدیک ببنید و تابلوهاي دكوراتيو از 150 تومان شروع میشه و قاب عکس هم در ابعاد 40*30 هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *