چاپ روی بوم نقاشی

چاپ روی بوم نقاشی گزینه ای برای چاپ عکس و یا تابلو دکوراتیو هستش که جهت استفاده در فضای بزرگ در داخل خانه و یا محیط کار می باشد که میتواند هدیه بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد.شما هر عکس یا طرحی داشته باشید میشود بصورت آنی چاپ کنید و در هر ابعادی که بخواهید میتوانید سفارش بدید و تابلو های بوم تولیدی این لابراتوار، با قابلیت قلم زنی با رنگ روغن و با ماندگاری می باشد بهترین گزینه برای هدیه و یادگاری از طرف شما به کسانی که دوستشان دارید کادو دهید.چاپ عکس روی بوم، از پارچه های هستند از جنس پنبه و کناف استفاده میشود که در ساخت کنواس استفاده می شود هر تصویری که بخواهید را می توانید برای ما ارسال کنید چاپ روی بوم نقاشی اندازه متغییر بوده تا عرض یک متر در پارچه ترک عرض 2 متر در پارچه اسپانیا قابل چاپ خواهد بود با استفاده از برترین برندهای ترکی و اسپانیایی و چینی کیفیت عالی و ماندگاری بالا و مقاوم در مقابل رطوبت و گرما میباشد.

چاپ روی بوم نقاشی

لیست قیمت چاپ روی بوم نقاشی

چاپ کنواس چی هستش

چاپ کنواس در چاپ دیجیتال فضای داخلی برای نمایش تابلوهای نفیس هنری در  آتلیه ها و گالری‌ها، چاپ عکس‌ها، دکوراسیون داخلی منازل، هتل ها و دفاتر کاری، چاپ پرده های شید و به طور کلی نمایش نقوش و طرح‌ها در قطع بزرگ و با بهترین کیفیت چاپ و نمایش تصویر به کار می‌رود.بوم یا کنواس پارچه‌ای است دارای تار و پودی درشت که یک لایه پوشش سفید رنگ روی آن قرار دارد. این پارچه مخصوص نقاشی رنگ روغن است که روی بوم‌های نقاشی کشیده می‌شود و به علت مزایایی که نسبت به سایر پارچه ها دارد و از آنجایی که فرآیند چاپ بوم روی آن آسان تر و زیباتر انجام می‌شود اکنون در صنعت چاپ تابلو بوم نقاشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.چاپ روی بوم را معمولا درون یک فریم قرار می‌دهند. با کشیدن کنواس روی فریم‌ها و تنظیم آن یک صفحه گالری خیلی زیبایی ایجاد می‌شود. این سبک از به نمایش گذاشتن عکس‌ها برخلاف شیوه‌های سنتی جلوه ی خاصی به چاپ روی کنواس می‌دهد.پس از انجام فرآیند چاپ روی پارچه کنواس، در آخر چاپ بوم بر روی یک کلاف چوبی کشیده شده و از پشت منگنه می‌شود چاپ تابلو بوم کنواس در دو نوع لبه سفید و لبه رنگی انجام می‌شود.

چاپ روی بوم نقاشی

چاپ کنواس (بوم) چیست؟

در چاپ دیجیتال و فضای داخلی، چاپ کنواس یا بوم برای نمایش دادن تابلو‌های نفیس هنری در دکوراسیون منازل، دفاتر کاری، گالری‌ها، آتلیه‌ها، هتل‌ها و به صورت کلی نمایش نقوش و طرح‌ها در اندازه بزرگ با بهترین کیفیت چاپ و نمایش تصویر به کار می‌رود.

با قرار گرفتن چاپ کنواس درون یک فریم و کشیدن و تنظیم آن بر روی کلاف‌های چوبی، یک صفحه گالری زیبا به وجود می‌آید. این روش به نمایش گذاشتن عکس‌ها برخلاف شیوه‌های سنتی جلوه خاصی به چاپ روی بوم می‌دهد. از طریق این محصولات شما می‌توانید طرح یا تصویر دلخواه خود را به یک اثر هنری زیبا تبدیل کنید.

انواع چاپ روی بوم نقاشی

چاپ بوم طبیعی؛

چاپ بر روی بوم طبیعی نسبت به بوم مصنوعی هزینه بالاتری دارد و چون چاپ ماندگار یووی در این روش استفاده می‌شود، عکس و تصویر مشکل رنگ پریدگی ندارد. جنس بوم طبیعی از کتان است. این نوع چاپ به سفارش مشتری می‌تواند مات یا براق باشد که چاپ روی کنواس طبیعی براق نسبت به کنواس طبیعی مات دارای جلوه بیشتری است. اگر توجه کنید چاپ در کنواس مات به شفافیت نوع براق آن نبوده، دلیلش این است که مقداری از رنگ‌ها به خورد بافت کنواس می‌رود.

چاپ بوم مصنوعی؛

چاپ بر روی بوم مصنوعی نسبت به بوم طبیعی از مقاومت کمتری در برابر آب برخوردار بوده اما بوم‌های مصنوعی از جنس پلی استر در برابر آب مقاومت بالاتری دارند. این نوع چاپ تقریباً نیمه براق است.

عملیات چاپ بوم نیز به دو صورت انجام می‌شود:
  • چاپ با کلاف؛ در این روش چارچوبی مانند تابلو‌های بوم دور تا دور سطح چاپ شده قرار می‌گیرد و به کلاف چوبی چسبانده می‌شود. ضخامت چاپ بوم با کلاف معمولاً مطابق با سفارش مشتری است.
  • چاپ بدون کلاف؛ در این روش فقط چاپ بر روی بوم انجام شده و به صورت مستقیم بر روی دیوار نصب می‌شود. چاپ بدون کلاف مناسب برای استفاده در تزئینات داخلی بوده و تا عرض 1 متر نیز قابلیت ارائه دارد
چاپ کنواس
چاپ عکس روی بوم

چاپ عکس روی بوم نقاشی

چاپ عکس روی بوم نقاشی اکثرا با چاپ روی کاغذ عکاسی همیشه اشتباه گرفته میشه چاپ عکس روی تخته شاسی که همان چاپ عکس بر روی شاسی عکس می باشد ولی بوم نقاشی شامل چاپ کنواس مردم عکس های منحصر به فرد را دوست دارند اما وجود عکس های دیجیتالی و چاپ دیجیتال این امکان را فراهم کرده است که یک عکس را چند بار روی کنواس چاپ کرده و آن ها را هدیه های جذابی تبدیل کرده است.

چاپ عکس روی بوم نقاشی هدیه بسیار زیبا و به یاد ماندی هستش که رو میتوانید کادو بدید و کسانی رو که دوست دارید خیلی خوشحالشون کنید خصوصا اگر این عکس ها خاطره انگیز باشد و روی بوم با کیفیت چاپ شده باشد. ویژگی چاپ کنواس که این هستش که برای نقاش ها و عکاس های حرفه ای خیلی سودمند است.

با کمک گرفتن از چاپ دیجیتال عکس ها و کارهای خود را روی بوم چاپ کرده و به فروش می رسانند. چاپ روی بوم هم برای افراد معمولی و هم هنرمند ها خیلی مزیت دارد و به همین سبب آن را به یک انتخاب پرطرفدار تبدیل کرده است. قابلیت هدیه شدن آن باعث شده است درخواست برای چاپ روی بوم با سبک چاپ دیجیتال به مناسبت های مختلف به شدت افزایش یابد.

آن یک انتخاب پرطرفدار تبدیل کرده است قابلیت هدیه شدن آن باعث شده است درخواست برای چاپ رو بوم با سبک چاپ دیجیتال به مناسبت های مختلف به شدت افزایش یابد. چاپ روی بوم نقاشی در مجموعه لابراتوار چاپ نورقائم از جنس ترک هستش

قیمت چاپ عکس روی بوم نقاشی

ابعاد تابلو بوم

معمولا انتخاب عکس به این شیوه نیست که برای قالب با اندازه مشخص عکس انتخاب شود، بلکه برای هرعکسی با هر سایزی می توان قالب ساخت کاغذهای بوم در هر سایزی موجود هستند. قالب هایی را که افراد حرفه ای برای چاپ بوم درست می کنند.کاملا اندازه و تنظیم شده هستند و به فریم دیگری نیاز ندارند و این کار میزان هزینه را کاهش می دهد. همانطوری که گفتیم کاغذهای بوم در اندازه های مختلفی یافت می شود. مردم معمولا برای دیوار پشت شومینه و جاهای دیگر خانه روی بوم چاپ می کنند و دکوراسیون خانه را تکمیل می کنند.

 
 
چاپ دستی روی بوم
عکس روی بوم

چاپ روی بوم نقاشی

در حقیقت چاپ تابلو بوم نوعی چاپ بر روی پارچه به شمار می آید. جالب است بدانید که این پارچه ها، پارچه ی معمولی نبوده بلکه متریال این کار فوق العاده کنواس می باشد. نفوذ بهتر جوهر به بهترین شکل ممکن، ماندگاری بالای رنگ بر روی آن، بافت زیبا، جلوه ی زیبا چاپ کنواس و برخی مزایای دیگر آن در قیاس با پارچه های دیگر موجب شده تا پارچه ی کنواس کاربرد بسیار گسترده ای در حیطه ی چاپ داشته باشد. 

در واقع شما می توانید تابلو های دکوراتیو و تابلوهای مدرن با چاپ کنواس انجام بدید چرا که تابلو های دکوراتیو بر دو نوع انجام میشود یکی چاپ عکس سیلک و دومی چاپ روی بوم نقاشی (چاپ کنوانس)

مزایای چاپ روی بوم نقاشی

همانطور که میدانید خانه ی هر کسی فضای دوست داشتنی و امنی برای آن محسوب می شود. یکی از زیباترین و آسان ترین راه برای افزودن حس بهتر و جلوه ی زیبا به خانه، استفاده از چاپ روی بوم است. این محصول زیبا علاوه بر آنکه اختصاصی است، با عکس شما ساخته می شود. جلوه ی بسیار زیبا و ماندگاری هم دارد. برخی از مزایای چاپ روی بوم عبارت اند از:

عوامل موثر بر چاپ عکس روی بوم

عوامل موثر بر چاپ عکس روی بوم علاوه بر متریال، بافت بوم می باشد که به قطر نخ های استفاده شده در بوم و استحکام بافت نخ بستگی دارد. هر چه میزان بافت سفت تر و محکم تر باشد در روی سطح بوم بافت کمتری به چشم می آید.

چاپ دستی روی بوم نقاشی در واقع پارچه های باکیفیتی از جنس کناف و پنبه است که در ساخت کنواس استفاده می شود. این پارچه ی منحصر به فرد بافتی نامنظم و در عین حال پراکنده دارد که چاپ عکس بر روی آن بسیار زیبا، ماندگار و در عین حال چشمگیر است.

چاپ بر روی بوم ( چاپ کنواس ) به دو صورت انجام می گردد. بدون کلاف و با کلاف. 

در چاپ با کلاف: دور تا دور سطح چاپ شده را چارچوبی گرفته است. در حالی که در چاپ بدون کلاف طرح انتخاب شده فقط بر روی کنواس چاپ می شود.

حال با توجه به ظرافت و مهارتی که برای چاپ عکس روی بوم مورد نیاز است، چنانچه نیاز به چاپ روی بوم نقاشی دارید، لابراتوار چاپ عکس نورقائم با استفاده از پارچه های کنواس ترک و اسپانیایی با کادری مجرب و کارآزموده اقدام به ثبت و خلق آثاری شگفت انگیز و با کیفیت از لحظات زندگی دوستداران چاپ عکس روی بوم نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. 

چاپ روی بوم

سوالات متداول

 چاپ روی بوم یا چاپ کنواس چیست؟

کنواس(canvas) یا بوم نوعی پارچه‌ی مختص نقاشی است که دارای بافت نامنظم و پراکنده بوده و چاپ عکس و تصویر بر روی آن زیبا و ماندگار می‌شود.

مزایای چاپ روی بوم نقاشی چیست؟

این محصول در قیاس با سایر دکورهای دیگر قیمت مقرون به صرفه تری دارد. علاوه بر اینکه بار هنری و احساسی آن هم بیشتر است، همچنین چاپ بر روی بوم بسیار تمیز و دقیق است و …

 

17 دیدگاه در “چاپ روی بوم نقاشی: قیمت چاپ عکس روی بوم چند است؟

  1. ali گفت:

    چاپ دستی روی بوم نقاشی دارید ؟؟؟

    1. nooreghaem گفت:

      چاپ روی بوم نقاشی چاپ دستی نداره

  2. Mohammad گفت:

    چاپ کنواس هم دارید

    1. nooreghaem گفت:

      بله داریم

  3. علی گفت:

    چاپ روی بوم نقاشی چنده ؟؟؟

    1. nooreghaem گفت:

      چه ابعادی میخواهید
      ؟؟

  4. محمدرضا گفت:

    چاپ روی بوم نقاشی چه ابعادی میزنید

    1. nooreghaem گفت:

      چاپ روی بوم نقاشی در هر ابعادی بخواهید ما میزنیم

  5. احمد گفت:

    سلام بوم نقاشی رو میشه همینطوری به دیوار زد یا باید قاب بشن؟

    و اینکه بوم روی چهار چوب چوبی میخوره؟

    1. nooreghaem گفت:

      ببنید خود بوم نقاشی چهار چوپ داره و شما میتوانید عکستون آویزون کنید

    2. Hamdam گفت:

      سلام چاپ روی بوم ۱۵۰ در ۳۰ بخوام چاپ معمولی قیمتش رو میگین لطفا

      1. nooreghaem گفت:

        سلام دو میلیون و هفتصد میشه

  6. ali گفت:

    سفارش تابلو از عکس خودمون هم میشه

  7. محمد مهدی عدالتخواه گفت:

    سلام میشه روی بوم که صاف نیست مثلا با بتونه نقش های برجسته دارد عکس چاپ بزنید؟ ممنون .

    1. nooreghaem گفت:

      سلام بله میشه مشکلی نداره

  8. shahram گفت:

    سلام از عکسهای رئالسیمی موجود دارید با کیفیت در ابعاد 220*110 با ذکر قیمت

    1. nooreghaem گفت:

      سلام بله داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *