آلبوم ژورنال چیست

آلبوم ژورنال چیست

آلبوم ژورنال چیست؟ و یا چاپ البوم عکس و چاپ فتوبوک ژورنالی آلبوم ایتالیایی، آلبوم دیجیتال، آلبوم صحافی، فتوبوک، آلبوم نفیس این همه اسم های هستند به این آلبوم داده می شود علت اینکه نام این آلبوم بنام هستش بخاطر این میباشد، اولین نوع این آلبوم این هستش بخاطر این می باشد که چاپ البوم عکس بر روی آن چاپ میشوند اولین از این آلبوم ها در ایتالیا ساخته می شود این آلبوم ها بیشتر برای مراسم عروسی استفاده میشود.

در قدیم آلبوم عکس یک دفترچه ای است شامل صفحات سخت و یا نرم که عکس های آن با سلیقه خودمان بصورت چسبان یا بصورت کاور داخل آن قرار میدیم و با یک روکش سلفونی روی عکس، عکس برای سال ها ماندگار می ماند ولی در آلبوم ژورنال هر صفحه آلبوم میتواند شامل یک یا چند عکس باشد که هرکدام اندازه های متفاوتی میتواند داشته باشد به آلبوم ژورنالی بر خلاف آلبوم عکس قدیمی که عکس روی آن چسبانده می شود در این مدل عکس روی صفحات سخت آن چاپ شده و صحافی میشود.

قیمت آلبوم دیجیتال

آلبوم شیک و یا آلبوم ژورنالی در طرح های مختلف تقدیم شما میشود این آلبوم ها معمولا دارای عکس های تمام صفحه و در مواردی که چندین عکس در یک صفحه میباشد

 به روز ترین و پراستفاده ترین آلبوم ژورنالی هستند که به سبک عکاسی طراحی میشود در تهیه این آلبوم ها عروس و داماد در آتلیه مخصوص عروسی با کیفیت بالا عکاسی کرده و عکس انتخابی بعد از انتخاب نوع تعداد برگ آلبوم طراحی و روی آن ها چاپ میشود آلبوم عروسی شما که شامل آلبوم ژورنالی نیز میباشد.

 آلبوم ژورنال و یا آلبوم عکس ژورنالی که بنام آلبوم ایتالیایی هم میگویند که دارای ۱۰ برگ نیز میباشند

 
 
آلبوم ژورنال چیست

آلبوم ژورنالی

آلبوم ژورنالی دارای جلد مختلفی از جمله جلد چرم، پلکسی، جلد شخصات های کارتونی همه این ها جز جلد های سخت نیز هستند و دارای رنگ های مختلفی میباشند.

جلد سخت : این نوع جلد که بیشترین کاربرد را در آلبوم های دیجیتال دارد سخت تر و محکم تر از صفحات داخل می باشد، زیرا بدنه اصلی و داخلی این نوع جلد از مقوای ضخیم و با دوام می باشد.ظاهر بیرونی جلد است که نوع جلد و زیبایی آن را مشخص می کند، جلد های آلبوم دیجیتال بسته به نوع شان هر یک دارای طرح، رنگ و جنس متفاوت می باشند جلد نرم : این نوع جلد که بیشتر در آلبوم های فوتوبوک یا مجله ای یا ژورنالی استفاده می شود.

 
 

آلبوم ژورنالی کودک

آلبوم دیجیتال عکس کودک در واقع به مجموعه عکس هایی گفته می شود که در آتلیه تخصصی کودک با استفاده از نرم افزارهای مختلف، ادیت فیلم به هم وصل می شوند و یک فایل قابل نمایش را می سازند. 

در صورت اضافه شدن جلوه های تصویری زیبا و همچنین تعویض و اتصال عکس ها به همدیگر می توان آن ها را در هر گونه پخش کننده دیجیتالی که فرمتهای استاندارد دارند، به نمایش گذاشت. همچنین آلبوم عکس دیجیتال نیاز به دانش و مهارت های نرم افزاری و هنری متخصصین این امر در آتلیه کودک دارد.

به عبارتی دیگر آلبوم دیجیتال عکس کودک و دیگر عکس ها به فرآیندی گفته می شود که طی آن عکاسی با دوربین دیجیتال، طراحی عکس با نرم افزارهای دیجیتال و چاپ عکس با دستگاه دیجیتال انجام می گیرد. پس درک کرده اید که آلبوم دیجیتال عکس کودک چیست.

 
 
سایز آلبوم ژورنال

سوالات رایج

آلبوم ژورنال چیست؟

آلبوم‌های ژورنالی از جمله آلبوم‌های کاربردی امروزی بوده و مانند کتابچه‌ای دارای برگ‌های جداگانه‌ای که عکس‌ها بر آن تثبیت شده‌اند، می باشد

البوم ژورنال چه کاربردی دارد؟

این آلبوم ها بیشتر برای مراسم عروسی استفاده میشود، بر خلاف آلبوم های قدیم، در آلبوم ژورنالی هر صفحه آلبوم میتواند شامل یک یا چند عکس باشد که هر کدام اندازه های متفاوتی میتواند داشته باشد

انواع جلد البوم ژورنالی عروس کدام است؟

آلبوم ژورنال دارای جلدهای مختلفی از جمله جلد چرم، پلکسی و متالیک هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *