چاپ پازل چوبی

چاپ عکس روی پازل

چاپ عکس روی پازل چوبی یکی از بهترین کادوهای هستش شما میتوانید کادو بدید پازل که ما شما درست می کنیم از سایز 10*15 شروع میشه و تا 100*70 میتونید سفارش بدید پازل معمولا 3 تا 4 روز کاری زمان میبرد و فایل عکس که شما برای ما تلگرام میکنید بسیار مهم هستش مرغوبیت جنس پازل عکس هم که به علت کیفیت بسیار بالای مواد سازنده آن است.پازلی کردن اثر بسیار مثبت روی فعالیت کودکان خواهد گذاشت و باعث می شود کودکان تفکر منطقی در خودشان ایجاد کنند.حس کنجکاوی در در درون کودک بسیار فعال کرده و وادارمی سازد تا قوای ذهنی خود را جهت رسیدن به هدف به کار گیرد. پازل های چوبی به تیکه نیستند پازل عکس بر حسب تعداد تیکه پازل نیستند بلکه بر حسب سایز هستند 

قیمت چاپ عکس روی پازل

قیمت چاپ روی پازل
چاپ پازل چوبی

تبدیل عکس به پازل

تبدیل عکس به پازل یکی از محصولات دوست داشتنی ما می باشد پازلی کردن عکس یک هدیه بسیار نوستالژیک خواهد بود چاپ پازل به طور یک وسیله سرگرم کننده برای هر خانواده نیز میباشند و همان طور که ما عکس رو چاپ می کنیم  تبدیل عکس بر روی پازل دقیقا چاپ برروی کوسن و چاپ روی بوم نقاشی لذت بخش میباشدبه طور کلی تبدیل عکس به پازل و تبدیل عکس به هر محصول یکی از بهترین محصول ما هدیه بسیار قشنگ و دوست داشتنی هستش شما مشتریان عزیز برای تبدیل عکس به پازل را که دارای بهترین کیفیت می باشد عکستون باید بهترین کیفیت را داشته باشد، چون چاپ پازل روی چوب نیازمند بهترین کیفیت چاپ عکس هستش و هیچ وجه نباید عکس شما تار باشند و حجم از ۲ تا مگابایت کمتر باشه پازل چاپ عکس بر روی آن انجا میشوند اینکه پس از برهم ریخته پازل، آن را به سهولت میتوانید کنار هم بچینید این پازل از جنس چوبی هستند و در همه ابعاد از سایز کوچک تا سایز بزرگ ۷۰*۱۰۰ چاپ میکنیم بر حسب سایز تقسیم بندی میشوند و تیکه تقسیم بندی نمیشوندزمان آماده شدن یک پازل ها ۳ تا ۴ روزمیبرد تا عکس شما تبدیل به پازل می نمائیم.

سفارش پازل با عکس دلخواه

برای تبدیل عکس به پازل و چاپ روی پازل شما باید فایل عکسی برای ما میفرستید دارای کیفیت خوبی باشد حداقل ۴ تا ۵ مگابایت حجم عکس شما باید باشد و ما حتما قبل از چاپ های شما رو بررسی میکنیم تبدیل عکس به پازل شما میتونید به صورت چسبیده شده و یا نامرتب و به ریخته سفارش بدید.چاپ پازل چوبی یکی از بهترین پازل موجود در بازار هست.لازم به ذکر می باش کیفیت بالا آن بخاطر کیفیت چاد یکی از روشهای چاپ روی پازل مراجعه به سایت و سفارش پازل عکس می باشد و همچنین مشتریان گرامی می توانند بصورت حضوری به واحد چاپ مراجعه کنیدیکی از محصولات پر فروش و منحصر به فرد در مجموعه لابراتوار چاپ نورقائم، پازل‌های چوبی در ابعاد و چیدمان های متنوع می‌باشد. چاپ بر روی پازل تولید شده از جنس چوب MDF مرغوب بوده و چاپ صورت گرفته بر روی پازل چوبی از کیفیت و شفافیت بسیار بالایی برخوردار است.دلیل کیفیت بالای چاپ روی پازل ، جنس مرغوب چوب مصرفی در تولید پازل و استفاده از دستگاههای با استاندارد جهانی و همچنین نیروی کارآمد و با تجربه می‌باشد. در فرآیند چاپ، تصویر مورد نظر مستقیما بر روی پازل چوبی چاپ شده و از این رو دوام، ماندگاری و کیفیت چاپ روی پازل تولید شده در لابراتوار نورقائم کمان قابل مقایسه با نمونه‌های مشابه پازل های کاغذی،پازل های مقوایی و پازل های فومی نمی‌باشد. 

تبدیل عکس به پازل در تهران

چاپ روی پازل

پازل چوبی چاپی در ابعاد مختلف تولید شده تا قدرت خرید مشتری افزایش یابد.  چاپ پازل های چوبی سایز A4 و A3 با چاپ تصاویر شخصی و همچنین طرح‌های کارتونی و فانتزی هدیه‌ای مناسب برای کودکان بوده و باعث پرورش فکری آنها می‌شود. همچنین در سطح کلان پازل چوبی با چاپ تصویر دلخواه و اختصاصی ابزاری مناسب برای تبلیغات و جوایز مدارس و مهدکودک‌ها می‌باشد.

 پازل چوبی ۲۰۰۰ تکه، ۱۰۰۰ تکه و ۵۰۰ تکه با بالاترین کیفیت چاپ و با دوام هدیه‌ای فاخر و ماندگار بوده و ابزاری شیرین برای گذراندن اوقات فراغت خوش زندگی می‌باشد.با چاپ تصاویر شخصی بر روی پازل چوبی خاطرات ماندگار و خوش زندگیتان را در کنار عزیزانتان بچینید. پازل چوبی ۲۰۰۰ تکه ، ۱۰۰۰ تکه و ۵۰۰ تکه شامل جعبه چوبی مخصوص می‌باشد به نحوی که تصویر چاپ شده بر روی چاپ پازل چوبی همچنین بر روی درِ جعبه پازل نیز چاپ می‌شود. این کار جلوه و زیبایی دوچندان به جعبه پازل می‌دهد. نحوه ارسال پازل چوبی ۲۰۰۰ تکه، ۱۰۰۰ تکه و ۵۰۰ تکه به این صورت است که پازل چوبی بعد از پروسه چاپ و تثبیت رنگ به قطعات ریز پازلی تبدیل شده و درون جعبه مخصوص پازل قرار داده شده و سپس برای ارسال آماده سازی می‌شود.

به منظور سهولت در چیدن پازل ، پازل های چوبی ۲۰۰۰ تکه ، ۱۰۰۰ تکه و ۵۰۰ تکه دارای راهنما می باشند که بر روی پشت پازل قرار داده شده است.تصاویر اختصاصی و مورد علاقه خود از خاطرات شیرین زندگیتان، مانند جشن عروسی، جشن تولد و دیگر مراسم‌ها و همچنین تصاویر عزیزانی که دوستشان دارید را برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن تصاویر دلخواه شما را به  چاپ پازل چوبی با کیفیت و درجه یک تبدیل کنیم.

پازل کردن عکس​

پازل کردن عکس​ یکی از جدیدترین محصولاتی است که طرفداران زیادی داشته و در ایجاد خلاقیت و سرگرمی افراد گام موثری بر می دارد. چاپ پازل  می تواند به اشکال مختلف از جمله مربع، مستطیل، قلب، دایره و … باشد. از آنجا که این نوع پازل ها در اطراف خود قاب دارند به راحتی روی دیوار یا روی پایه قرار می گیرند.جنس این محصول ام دی اف بوده و از دوام و ماندگاری خوبی نیز برخوردار می باشد. چاپ پازل چوبی یک هدیه ی زیبا و جالبی است که قطعا شخص مقابل را شگفت زده خواهد کرد.تعداد تکه ها و ابعاد پازل می تواند طبق سلیقه ی مشتری تهیه و تنظیم شود. پس جای نگرانی ندارد شما می توانید سایز A4 و A3  را انتخاب کنید.

هیچ محدودیتی در انتخاب نوع شکل پازل چوبی نخواهید داشت. ممکن است قاب دایره ای یا قلبی را نیز دوست داشته باشید پس می توانید پازل چوبی خود را با این اشکال سفارش دهید.کیفیت عکس چاپی پازل شده نیز بسیار بالاست و همین امر موجب می شود که چاپ روی پازل زیبا و زنده به نظر بیاید. کافی است عکس دلخواه و با کیفیت خود را انتخاب و به لابراتوار نور قائم ارسال نمایید.

سفارش پازل عکس

سفارش پازل عکس کار بسیار ساده هستشد.استفاده از چاپ پازل چوبی جهت تبلیغات نیز می تواند بسیار سودمند باشد زیرا ذوق و شوق افراد را برمی انگیزد تا قطعات را در جای خود قرار دهند و در نهایت کار، از چیدمان درست قطعات لذت ببرند. در این صورت موضوع مورد تبلیغ در ذهن افراد ماندگاری بیشتری خواهد داشت. پس اشخاص برای بهره مند شدن از محصول مورد تبلیغ، ترغیب و تشویق می شوند.این محصول برای هر رده سنی از کودک تا بزرگسال می تواند مفید و جذاب باشد پس اگر به فکر تهیه ی هدیه ای زیبا و فکری هستید حتما به فکر چاپ پازل چوبی با عکس دلخواه و مناسب باشید.لازم به یادآوری است که با سفارش آنلاین چاپ روی پازل میتوانید این نوع پازل چوبی زیبا و نفیس را داشته باشید در غیر این صورت با مراجعه به مراکز چاپ پازل چوبی و داشتن عکس دلخواه می توانید این محصول به یاد ماندنی را سفارش دهید

پازل ها در دو دسته ی دو بعدی و سه بعدی قرار می گیرند. پازل دو بعدی ضخامت چند میلیمتری تا چند سانتی متری دارد. این نوع پازل ها صفحه مانند است و از کودکی با آنها آشنایی داریم.پازل های سه بعدی مانند آجرهای خانه سازی فضا اشغال کرده و چیدمان خاصی دارند و عمود بر صفحه می باشند. در کل هدف پازل ها برانگیختن قدرت  تفکر افراد است.

چاپ عکس روی پازل چوبی

سوالات متداول

زمان آماده شدن پازل چقدر طول میکشد ؟

برای چاپ پازل، 3 تا 4 روز زمان نیازه.

چاپ روی پازل برای هر عکسی امکان داره؟

بله فقط لازمه عکستون برای ما تلگرام و یا واتس اپ کنید و فایل عکس رو بفرستید 

20 دیدگاه در “چاپ پازل چوبی

  1. amir گفت:

    پازلتون فوق العاده هستش

    1. nooreghaem گفت:

      ممنون

  2. ZAHRA گفت:

    پازلشون فوق العاده هستش
    جنسون هم چوبی هستش
    من دوبار گرفتم خیلی زاضی بودم

    1. nooreghaem گفت:

      ممون مرسی

  3. علی گفت:

    لیست قیمت چاپ پازل رو میدید

    1. nooreghaem گفت:

      بله وارد این لینک ما بشید

  4. محمدرضا گفت:

    چاپ پازل چه قدر زمان میبره

  5. pdnv گفت:

    چاپ پازل چند روزه هستش

    1. nooreghaem گفت:

      سلام سه روزه

  6. amir گفت:

    سلام جنس دور پازل و خود پازل از چی هستش؟

    1. nooreghaem گفت:

      سلام دور فریم قاب های پازلی mdf هستش

  7. رضا گفت:

    چاپ روی پازل در همه ابعاد شما چاپ میکنید ؟

    1. nooreghaem گفت:

      سلام بله هر سایزی بخواهید ما چاپ کنیم

  8. احمد گفت:

    سلام تا چه سایزی میتونید پازل رو درست کنید ؟

    1. nooreghaem گفت:

      سلام تا 100*70 میتونید سفارش بدید

  9. اصغر گفت:

    سلام من پازل 40*60 سفارش داده بودم خیلی قشنگ و با کیفیت شده بود دستتون درد نکنه میخواستم بدونم شما میتونید براش قاب هم درست کنید قابش کنم ممنون

    1. nooreghaem گفت:

      ممنون

  10. رضوی گفت:

    سلام
    تبدیل عکس به پازل چند روز طول میکشه ؟
    اول هفته اگر بدیم تا اخر هفته اماده میشه ؟

    1. نور قائم گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله زمانش حدود 3 تا 4 روزه و قطعا تا اخر هفته تحویل میگیرید

  11. نور قائم گفت:

    سلام ، بستگی به عکس داره اگه کیفیتش خوب باشه، مشکلی نیست. ولی خب معمولا یکم تو سایز های بزرگ کیفیت پایین میاد که میگم بستگی به کیفیت عکس داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *